مرحلهٔ یکچهارم نهایی، دور سوم، قسمت هشتم، سومین دوئل از گروه کراساوورهای کامپکت لوکس
نتایج دوئل قبلی بین ولوو XC60 و لکسس NX
مجموع آراء: ۱۳۶۲
آراء لکسس NX: 548
آراء ولوو XC60: 814
پیروز دوئل: ولوو XC60 با کسب ۵۹ درصد از کل آراء
مرسدس بنز GLC کوپه | پورشه ماکان |
مرسدس بنز GLC کوپه | |
لکسس NX | ولوو XC60 |
ولوو XC60 | |
مرسدس بنز GLC | جگوار F-Pace |
؟ | |
دیاس ۷ | کادیلاک XT4 |
؟ |
مرسدس بنز GLC
تاریخ معرفی: ۲۰۱۵
نسل کنونی: اول
پلتفرم: –
امتیاز از کاربایر: ۴.۱ از ۵
امتیاز از کارانددرایور: ۳.۵ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۱۱۱,۱۹۳ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۶۶,۱۷۳ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۴۸,۶۴۳ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۳۵,۱۴۵ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۹۵ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۹ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۸۲ درصد
سیستمهای ایمنی: ۷۱ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
جگوار F-Pace
تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۵
نسل کنونی: اول
پلتفرم: iQ جگوار-لندروور
امتیاز از کاربایر: ۴.۴ از ۵
امتیاز از کارانددرایور: ۴ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۳۰,۹۲۰ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۱۳,۳۱۳ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۱۸,۹۴۶ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۷,۲۵۲ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۹۳ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۵ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۸۰ درصد
سیستمهای ایمنی: ۷۲ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
مقایسهٔ مشخصات فنی
مرسدس GLC43 | جگوار F-Pace S | |
پیشرانه | ۳ لیتری V6 | ۳ لیتری V6 |
تنفس | توئین توربو | سوپرشارژ |
قدرت | ۳۶۷ اسب بخار | ۳۸۰ اسب بخار |
گشتاور | ۵۲۰ نیوتن متر | ۴۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۹ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۴.۵ ثانیه | ۵.۱ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۳.۱ ثانیه | ۱۳.۶ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۱۵ کیلومتر/ساعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۱.۷ لیتر (ترکیبی) | ۱۲.۰ لیتر (ترکیبی) |
تولید آلایندگی | ۱۹۷ گرم/کیلومتر | ۲۰۹ گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | ۶۶ لیتر | ۶۳ لیتر |
وزن | ۱۹۳۰ کیلوگرم | ۲۰۰۵ کیلوگرم |
طول | ۴.۶۶ متر | ۴.۷۳ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۸۷ متر | ۲.۸۷ متر |
حجم صندوق بار | ۵۴۰ لیتر | ۶۵۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت پایه بریتانیا | ۳۷,۳۴۰ پوند | ۳۶,۵۲۰ پوند |
قیمت پایه آمریکا | ۴۱,۰۴۵ دلار | ۴۳,۰۶۰ دلار |
قیمت موردبررسی | ۵۷,۲۴۵ دلار | ۶۰,۷۷۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10143467]
حمىد
۳۰ مهر ۱۳۹۷جگوار رو انتخاب مىکنم
خسرو
۳۰ مهر ۱۳۹۷احسنت به انتخابت
Reza.M
۳۰ مهر ۱۳۹۷فقط المان…
مزدا
۳۰ مهر ۱۳۹۷با احترام به بنز .اف پیس واقعا جذاب و اسپرتر هست با رنگ ابی هم دلبری میکنه
علی
۳۰ مهر ۱۳۹۷در بیشتر فاکتورها بنز برتره الی یک فاکتور .اونم فاکتور عکسهای تبلیغاتی پر زرق و برقه که جگوار سر تره . واقعا نور به کله اون کسی که این عکسای زیبای دلربا رو گرفته بعدشم نشسته پشت سیستمش کلی روش روتوش انجام داده که رنگها و زوایا زیباتر به نظرمون برسه . بعد هم ی تبریک میگم به دوستان سایت پدال که هیچ وقت به این چیزا حتی ی اشاره یا فکر هم نمیکنن.
با تچکر
E 36
۳۰ مهر ۱۳۹۷یعنی دی اس تو این مرحله هست X3 نیست ، لیگ آزادگان از این معتبر تره!!!!
پیکان جوانان گوجه ای
۳۰ مهر ۱۳۹۷فروش بنز رشد داشته ولی فروش جگوار افت داشته این امار فروش خوبه که میزنید
UNAS
۳۰ مهر ۱۳۹۷چه ربطی داره ؟!
آمار فروش پراید هم این روزا شدیدا رشد داشته
امین
۳۰ مهر ۱۳۹۷جگوار رو بیشتر دوست دارم.ولی متاسفانه قابلیت اطمینان مرسدس رو نداره.واسه همین به مرسدس رای دادم.
yaser1986
۳۰ مهر ۱۳۹۷از لحاظ فنی و قیمت بنز سره از لحاظ طراحی داخلی بازم به نظرم بنز طراحی بیرونی سلیقه ای هستش در مجموع بنز انتخاب بهتری هستش
حمیدرضا
۳۰ مهر ۱۳۹۷مرسدس گزینه منطقی تری هست با اینکه جگوار خیلی خوش چهره تره
Amir
۳۰ مهر ۱۳۹۷واقعا چرا ماکان حذف شد به راحتی پادشاه این سگمنته ای کاش اینطوری نمی شد.اینجا اما بنز در کل بهتره اما جگوار هم یک suv خانوادگی اسپورت با قابلیت های دینامیکی بالاست.
mahdy
۳۰ مهر ۱۳۹۷چرا باید بهجگ رای بدم ؟
با اسب بخار بیشترش که نشان از فشار بیشتر روی موتور هست شتابگیریش کند تره گرون تره
آلاینده و مصرفش بیشتره این یعنی هزینه نگه داریش بیشتره گشتاور کمترش باعث کشش کمترش میشه و 75 کیلو سنگین تره
فقک یکم جذاب تر و جادار تره
آآآآرماااانننن
۳۰ مهر ۱۳۹۷عاشق این طراحی بنز GLC هستم،خیلی شیکه طراحی بهتری داره نسبت به جگوار،طراحی داخلی هم هر دو شیکن
ولی تو مشخصات فنی بنز سرتر هست،فروشش هم خیلی بهتر از چگواره ظاهرا
بنز رو انتخاب میکنم
ارش
۳۰ مهر ۱۳۹۷از همه نظر بنز برتره عملکرد فنی بهتر آلایندگی کمتر و مصرف سوخت و قیمت کمتر بنزماشین برتری است .
کاوه
۳۰ مهر ۱۳۹۷باورنکردنیه که پورشه ماکان حذف شده. اینجاهم که مرسدس به راحتی از جگوار جلوتره
(Saeed(peugeot
۳۰ مهر ۱۳۹۷سلام
با وجود اینکه هر دوبرند خیلی قوی هستند
و بنز یه ذره از لحاظ فنی قوی تره ولی به هیچ عنوان از نظر ظاهری بنز به جگوار نمیرسه
رای من جگوار…..عالیه
AMG 63
۳۰ مهر ۱۳۹۷GLC یه طراحى اتو کشیده داره که با ورود AMG خوى وحشى گرى پیدا میکنه ، جگوار تو نماى جلو اتو کشیدست ولى نماى پشتش اسپورت و جوون پسندتره ولى تو طراحى داخلى و مشخصات فنى مرسدس بنز جایى واسه تردید باقى نمیزاره
Bideski
۳۰ مهر ۱۳۹۷من واقعا هردو رو دوست دارم و نمی تونم به یکیشون رای بدم
fara2001
۳۰ مهر ۱۳۹۷فقط جگ خودروی سال .حیفه آدم از این همه جذابیت بگذره.
طراحی جگوار یه سرو گردن بالاتر از بنزه فنی هم خیلی تفاوت آنچنانی ندارن.
ضمنما این خودروها آفرودر هستن نه سوپر اسپرت که شتاب خیلی توش مهم باشن
اشکان
۳۰ مهر ۱۳۹۷انشاالا سنم بالا رفت میرم مرسدس میخرم
رضا
۳۰ مهر ۱۳۹۷صد در صد جگوار از همه لحاظ به مرسدس سره????
" swedish arrogant tiger"
۲ آبان ۱۳۹۷قطعا glc انتخاب بهتریه
این از رو جدول مشخصه طراحی هم که واقعا
شیک بودن بنز رو تو جگوار نمیبینم
Muty
۳ آبان ۱۳۹۷تنها برتری جگوار : زیباییش
علی
۲۰ دی ۱۳۹۸جگوار از همه نظر سرتره ولی موقع خرید بخاطر استهلاک بالاش خیلیا منصرف میشن از خریدش