امروز نیز در قسمتی دیگر از دور چهارم مرحلهٔ مقدماتی سری رقابتهای خودرویی پدال با یکی از جذابترین گروهها یعنی گروه سدانهای بزرگ لوکس همراه شما هستیم. در دوئل سوم این گروه، کادیلاک CT6 و جنسیس G90 با یکدیگر به رقابت پرداختند که مجموعاً توانستند تعداد ۲۲۱۲ رأی را از شما دریافت کنند. CT6 اما موفق شد ۱۷۵۸ عدد از این آراء را به خود اختصاص دهد و بنابراین با کسب ۷۹ درصد از کل آراء قاطعانه به مرحلهٔ بعدی صعود کرد درحالیکه G90 تنها ۴۵۴ رأی دریافت نموده است. حال امروز در دوئل چهارم گروه سدانهای بزرگ لوکس، مرسدس بنز S کلاس رودرروی جگوار XJ قرار گرفته است.
مرسدس بنز S کلاس | جگوار XJ | آئودی A8 | لکسس LS |
؟ | ؟ | ||
لینکلن کانتیننتال | کیا کوریس | کادیلاک CT6 | جنسیس G90 |
لینکلن کانتیننتال | کادیلاک CT6 | ||
بامو سری ۷ | مازراتی کواتروپورته | ||
بامو سری ۷ |
مرسدس بنز S کلاس
مرسدس بنز S کلاس یکی از خودروهایی است که نیازی به معرفی ندارد چراکه این ماشین یکی از شناختهشدهترین، مشهورترین و محبوبترین سدانهای لوکس دنیا است. پیشینهٔ اجداد S کلاس در تاریخ مرسدس بنز به سالهای بسیار دور بازمیگردد اما آغازگر اصلی این سری بهطور رسمی سدان W180 موسوم به پونتون بود که در سال ۱۹۵۴ معرفی شد؛ البته برخی هم مدل W116 که در سال ۱۹۷۲ به بازار آمد را اولین نسل S کلاس میدانند اما نظریهٔ اول منطقیتر به نظر میرسد. درهرحال در طول این سالها حیات S کلاس بیوقفه ادامه داشته و نسلهای مختلف آن یکی پس از دیگری راهی بازارهای جهانی شدهاند تا اینکه نوبت به نسل کنونی آن با کد W222 رسیده است. اگر مدل پونتون را نسل اول S کلاس بدانیم، نسل فعلی، نسل نهم این سدان لوکس آلمانی محسوب میشود. این نسل برای اولین بار در تاریخ ۱۵ می ۲۰۱۳ در هامبورگ رونمایی شد. S کلاس W222 مُعَرف زبان طراحی جدید مرسدس بنز بود که بعداً از آن در نسل جدید سدانهای کوچکتر C کلاس و E کلاس هم استفاده شد. همچنین در این نسل نسخهٔ کوپه و کابریولت S کلاس نیز ساخته میشود که جایگزین مدل CL شده است. نسل کنونی S کلاس بهتازگی فیسلیفتی را هم تجربه کرده که برای آن ارتقاء تکنولوژی و تغییرات فنی و ظاهری را به ارمغان آورده است. این خودرو هماکنون در مدلهای بسیار متنوع و گوناگونی تولید و عرضه میگردد که شامل نمونههایی چون کوپه، کابریولت، مایباخ، پولمان و نسخههای اسپرت AMG میشود. در دوئل ما یکی از قدرتمندترین این مدلها یعنی مدل S63 AMG شرکت کرده است که پس از فیسلیفت، پیشرانهٔ ۵.۵ لیتری V8 قبلی آن با یک نمونهٔ جدید ۴ لیتری V8 توئین توربو جایگزین شده است. این موتور که از مدل اسپرت AMG GT آمده است، ۶۱۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند که توسط یک گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک به چرخهای عقب یا با استفاده از سامانهٔ 4Matic به هر چهارچرخ منتقل میشود. در صدر خانوادهٔ S کلاس نیز مدل S65 با پیشرانهٔ دوازده سیلندر قرار دارد.
جگوار XJ
هرچند مرسدس بنز S کلاس خودروی بسیار باسابقهای است اما جگوار XJ هم از این لحاظ چیزی کم ندارد چراکه پیشینهٔ این سدان لوکس بریتانیایی نیز به سال ۱۹۶۸ بازمیگردد. بدین ترتیب از این سال حیات سدان پرچمدار جگوار آغاز شد که بیوقفه تا به امروز ادامه داشته است. شاید باورکردنی نباشد اما نسل اول XJ از سال ۱۹۶۸ تا سال ۱۹۹۲ روی خط تولید بود! البته جگوار چندین باز اقدام به بهروزرسانی این نسل نمود بهگونهای که در سه سری مختلف به تولید رسید. این در حالی بود که در سال ۱۹۸۶ نسل دوم XJ معرفی شده و در کنار نسل اول تا سال ۱۹۹۴ تولید شد. سپس نسلهای بعدی به ترتیب بین سالهای ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۳ و ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ به بازار عرضه شدند تا اینکه نوبت به نسل کنونی یعنی نسل پنجم رسید که برای نخستین بار در تاریخ ۹ جولای سال ۲۰۰۹ در لندن رونمایی شد؛ تفاوت عمدهای که این نسل XJ با نسلهای قبلی خود دارد، طراحی کاملاً متفاوت و متحول شدهٔ آن است بهنحویکه هیچ شباهتی با اسلاف خود ندارد. این موضوع بدین خاطر است که نسل پنجم XJ طبق زبان طراحی کاملاً جدید جگوار شکل گرفته که برای اولین بار در سدان XF معرفی شد و طراحیهای این شرکت را بهطور کامل متحول کرد. XJ هماکنون در دو نسخهٔ SWB (کوتاه) و LWB (کشیده) تولید میشود و با پیشرانههای گوناگونی عرضه میگردد که یکی از آنها دیزلی و بقیه بنزینی هستند. لیست موتورهای بنزینی از یک واحد ۲ لیتری چهار سیلندر توربو شروع شده و با گذر از یک نمونهٔ ۳ لیتری V6 سوپرشارژ نهایتاً به پیشرانهٔ ۵ لیتری V8 میرسد. ما در این رقابت قدرتمندترین نسخهٔ XJ را انتخاب کردهایم که XJ R نام دارد و از نسخهٔ سوپرشارژ همین موتور ۵ لیتری V8 استفاده میکند. این موتور با استفاده از سوپرشارژر ۵۵۰ اسب بخار قدرت و ۶۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند که تماماً از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک به چرخهای عقب منتقل میشود و برخلاف رقیب آلمانی امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک برای آن وجود ندارد.
مرسدس بنز S63 | جگوار XJ R | |
پیشرانه | ۴ لیتری V8 | ۵ لیتری V8 |
تنفس | توئین توربو | سوپرشارژ |
قدرت | ۶۱۰ اسب بخار | ۵۵۰ اسب بخار |
گشتاور | ۹۰۰ نیوتن متر | ۶۸۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۹ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | عقب/چهارچرخ | عقب |
شتاب صفرتاصد | ۳.۴ ثانیه | ۳.۸ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۲.۱ ثانیه | ۱۲.۱ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۰۰ کیلومتر/ساعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۰.۹ لیتر (ترکیبی) | ۱۲.۳ لیتر (ترکیبی) |
وزن | ۲۲۴۵ کیلوگرم | ۱۹۶۵ کیلوگرم |
طول | ۵.۲۵ متر | ۵.۱۳ متر |
فاصلهٔ محوری | ۳.۱۶ متر | ۳.۰۳ متر |
حجم صندوق بار | ۵۳۰ لیتر | ۴۲۵ لیتر |
قیمت پایه | ۱۴۵,۷۰۰ دلار | ۱۱۹,۰۰۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=9826342]
Bilbo
۱۸ شهریور ۱۳۹۶یعنی واقعا اس کلاس تو کل نظرسنجی این کلاس برنده نشه، باید فاتحه هرچی نظرسنجی هست روبخونیم. از برگ برنده های مرسدس بنزه
:::فرشاد:::
۱۸ شهریور ۱۳۹۶S کلاس از همه نظر فوقالعادست و منم با کمال میل بهش رای دادم اما اینکه شانسی برای رقبا متصور نباشیم، اشتباهه چون بهطور مثال اگر فینال بین سری هفت و S کلاس برگزار شه، قطعا نتیجه نزدیک خواهد بود.
Bilbo
۱۸ شهریور ۱۳۹۶من شخصا بعید میدونم، یعنی خیلی بعید میدونم رقابت نزدیک باشه.
علي
۱۸ شهریور ۱۳۹۶دلم برای (((جگی))) جون سوخت ی جورایی در برابر مرسدس نابود شد . به نظرم جگیرو باید با (((جنسیس))) یا ی چیزی تو این مایه ها مقایسه میکردن که بتونه سربلندتر بیاد بیرون هر چند که جنسیس در حال حاضر خیلی بیشتر داره میفروشه . من که برای جگی دعا میکنم شماها هم براش دعا کنید .
با تچکر
Ali panamera
۱۸ شهریور ۱۳۹۶جگی؟خخخخخ
خودت جگی نیستی داداش؟??????
سلامتی همه جگیا
نقشه فرار
۱۸ شهریور ۱۳۹۶سلام گرم من به همتون
چیزی که همگیمون می دونیم اینه که کسایی که میان مجله پدال یا هر سایت خودرویی دیگه عاشق خودرو هستن حالا اون خودرو چه فراری باشه چه بی ام باشه و چه هر خودرویی دیگه فرقی نداره مهم اینه که هممون عاشق خودرو هستیم ولی به دلایلی نمی تونیم به خودرو موردعلاقه خود برسیم و ممکنه توی کل زندگیمون هم حتی نتونیم یه دور سوار خودرو مورد علاقمون بشیم من هم یکی هستم مثل شماها دیگه دارم از حسرت نداشتن خودرو خوب افسردگی می گیرم حساب کتابکردم اگه 20 سال هم کار بکنم و پول هام جمع بکنم باز به اون ماشینی که دوسش دارم نمی رسم تازه اگرم برسم اون موقع سنم بالا رفته و ممکنه دیگه جذابیتی مثل الان برام نداشته باشه الان جوون هستیم اگه الان سوار نشیم دیگه توی آینده چه فایده ای داره
چند روز هست که دارم روی یه چیزی فکر می کنم و خواستم توی سایت پدال براتون توضیحش بدم چون می دونم چندین هزار نفر نظرمو می خونه و ممکنه به نظرش فکر خوبی باشه از طرفی هم از مسئولان و نویسندگان و کسانی که برای مجله پدال تلاش می کنن خواهش دارم در صورت راضی بودن پدالی ها کمک های لازم رو به عمل برسونن
نقشه من اینه که توی گروه های 500 نفری جمع بشیم و همه اضای این گروه ها هر نفر پانصد هزار تومان بیاره که در کل توی هر گروهی دویست و پنجاه میلیون تومان به دست میاد اصلا هم لازم نیست پول رو برای کسی کارت به کارت کنیم توی یه جایی که برای همه آشنا باشه مثل میدان آزادی تهران جمع می شیم پولارو روی هم می ذاریم و می ریم جلوی یه نمایشگاه یه خودرو میخریم مثلا یه بنز cls350 می خریم قضیه سندش رو هم با هم حل می کنیم که چه جوری باشه بعد اسم می نویسیم و قرار می ذاریم توی هر تاریخی 5 نفر بیان تهران و 24 ساعت اون خودرو دستشون باشه توی روز بعد مثلا ساعت 7 صبح 5 فنفر بعدی بیان تهران و ماشین رو تحویل بگیرن و هر روز همین جوری باشه توی هر ماه هم نفری 4000 هزار تومان برای خرج و تعمیر ماشیم کنار میذاریم و اینجوری از به تعمیر افتادن ماشین هم هیچ ترسی نداریم
در نتیجه هر کدوممون هر 100 روز یک بارنوبتش می رسه و 24 ساعت سوار یه ماشین خوب می شه اگر گواهینامه داشته باشه هم چند ساعت پشت فرمون می شینه اگر نداشته باشه وفقط رانندگی بدونه مه با هم کنار میاییم و میذاریم توی یه جای خلوت رانندگی بکنه
روی حرفام خوب فکر بکنید اگرم فکری بهتر به نظرتون می رسه بگید من خیلی وقته روی این نقشه فکر کردم و تمامی جوانب کار رو در نظر گرفتم که اگه مشکل یا سوالی در مورد این نقشه داشتید در خدمتم با مشورت با هم می تونیم بهتر عملیش بکنیم
بازم می گم روی حرفم فکر بکنید باور کنید این یه فرصته خوبه که هممون بتونیم سوار یه خودرو خوب بشیم تازه یه چیز رو هم فراموش نکنید هممون جوونیم و می تیم توی هر 24 ساعت با هم کلی خوش بگذرونیم
Bilbo
۱۸ شهریور ۱۳۹۶ایده جالبی بود، خیلی جالب.
اما تو کشوری هستیم که یه امر مشارکتی اونم با این وسعت (500 نفر که هر کدوم به یه اندازه سهم دارن) فقط در زمره توانایی های حضرت فیل میگنجه!
نقشه فرار
۱۸ شهریور ۱۳۹۶به Bilbo
به اون سختی ها هم که فکر می کنی هم نیست برنامه ریزی میکنیم همینجوری کشکی که نیست
Khan
۱۸ شهریور ۱۳۹۶اسم : نقشه فرار!!
کامنت : 1
طرح : عدم نیاز به توضیح!
بعدم 250 تومن یه سانتافه بخری نهایتا، سانتافه چیز خاصیه که بخواد صدروزی یه بار با پنج نفر دیگه سوارش بشی؟
بیشتر بچه ها خودشون هم نداشته باشن حداقل یه رفیقی دارن وضعش خوب باشه ماشین باز باشه سوار ماشین اون بشن دوری بزنن.
محمد
۱۸ شهریور ۱۳۹۶نقشه عالییه
آدم پانصدهزار تومان می ده یه خودرو برای یه روز کرایه می کنه تازه اونم با گذاشتن سند میلیاردی ولی الان با همون پول چندین بار و بدون گذاشتن سند میلیاردی سوار یه ماشین رده بالا می شیم
من که راضی
نقشه فرار
۱۸ شهریور ۱۳۹۶به Khan
اولا میتونیم یه بنز کار کرده بخریم که سواری خیلی بهتری از سانتافه داره
دوما مطمئن باش از هر صد نفرمون یک نفر ممکنه دوستی داشته باشه که خودرو گرون قیمت داشته باشه
سوما اگه نقشمون عملی بشه خودمون پشت فرمون می شینیم و ماشین مال خودمونه که این حسش خیلی فرق می کنه
رضا
۱۸ شهریور ۱۳۹۶فکر خوبیه من که راضیم الان 5 ساله به عشق ماشین دارم میام پدال ولی تا حالا سوار یه آزرا هم نشدم ممکنه توی پنج ساله آینده هم بازم سوار هیچ ماشینی نشم ولی اگه همه با این فکر موافقت بکنن توی پنج ساله آینده حدود 19 روز سوار یه بنز یا بی ام و میشم
علي
۱۸ شهریور ۱۳۹۶دوست عزیز اگه اجازه بدی با توجه به پیشنهاد خیلی خاصی که دادی من اسمتو ((( مایکل اسکافیلد))) صدات کنم راحت ترم. ماشالله انقد ذوق سوار شدن ی ماشین خارجی داشتی دیگه به جزئیات و عاقبت نقشت فکر نکردی. دوست عزیز ماشینی که ۵۰۰ تا صاحب داشته باشه مثل *** هیچی بوقققق…
من ی روز ماشین شخصیمو دادم به دوستم که وزنش بالای ۱۰۰ کیلو الی ماشالله بود بعد از اینکه از ماشینم پیاده شد دیگه صندلیش صندلی قدیمش نشد و همیشه فرو رفتگی صندلیش حس میشه چه برسه به اینکه ۵۰۰ نفر با عقاید و هیکلهای مختلف بشینن پشتش .
با تچکر از دوست خوبم((( مایکل)))
KING 918 (محمدرضا)
۱۸ شهریور ۱۳۹۶فکر جالبی بود ولی ………..
500 نفر یعنی 500 تفکر مختلف از ماشین ………..
500 ادم مختلف با طرز تفکر مختلف …….
500 ادم با عقاید مختلف ………
امیدوارم گرفته باشی چی گفتم ………
SERIAL WINNER
۱۸ شهریور ۱۳۹۶.
علی جان عفتکلام هم بد چیزی نیست ها
خیلی مثال های بهتری بود که بزنی
علي
۱۸ شهریور ۱۳۹۶چشم بابا مجید((( serial winner)))?.
ولی خارج از شوخی هیچوقت زود قضاوت نکن منظور من این بود که پشت فرمون ماشین مثل ناموس آدم میمونه .ولی این واکنش عجیبت نسبت به اون نوشته منو به فکر فرو برد که چرا باید ناراحت بشی از حرف حقی که زدم . شاید…
با تچکر از بابا مجیدخودمون
SERIAL WINNER
۱۸ شهریور ۱۳۹۶.
علی جان الان منو «بابا» صدا میزنی پس فردا حتما پولتوجیبی هم ازم میخوای !
فکر کنم شما معنی اون مثالی که زدی رو به خوبی بلد نیستی ! هر حرفی اول معنیش رو یاد بگیر بعد به کار ببر.
کوشا
۱۸ شهریور ۱۳۹۶اگر به فرض با 250 میلیون تومن یه CLS اونم 350 خریدید!
خرج سرویس و نگهداری و محل اسکان دادنش و استهلاک عجیبی که به وجود میاد(500 نفر با 5000 عادت مختلف رانندگی و بلد و نابلد) و تصادف و … رو کی میده؟ میشه یه دعوای 500 نفره!
نقشه فرار (مایکل اسکافیلد)
۱۸ شهریور ۱۳۹۶به کوشا
بله با 250 میلیون تومان می تونیم یه بنز CLS350 کار کرده بخریم که فکر کنم موتورش تنفس طبیعیه و استهلاک پایینی داره با همون پول هم که گفتم هزینه تعمیرش سر به زیاد در میاد
در مورد رانندگی برنامه ریزی کردم توی هر پنج نفر(برای هر روز) حداقل 3 نفر گواهینامه داشته باشن و کسی که رانندگی خوب بلد نباشه چند نفری که کنارشن بهش اجازه نمی دن با جونشون بازی بکنه و فوقش می ذارن توی جاده های خلوت رانندگی بکنه
هزینه بیمه بدنه و … هم سالیانست که رقم پایینی در میاد برای هر نفر
SERIAL WINNER
۱۸ شهریور ۱۳۹۶.
دوست گرامی و بزرگوار
این ایده ی شما خیلی کودکانه هست ،
وسیله ای که ۵۰۰ نفر توش شریک باشن وای به حالش !
من بنز CLS رو واسه این میخوام که خانـوادم ایمنترین و باکیفیت ترین ماشین از بهترین برند رو سوار شن. نه واسه این که از هر ۵۰۰ روز چند ساعت دستم باشه ! اون چند ساعت میخوای چه استفاده ای از ماشین بکنی ؟! :-)
تازه CLS که چند روز دیگه نسل جدیدش معرفی میشه !
ماشینی که هر روز دست یه نفر باشه ، محاله عمرش به بالای ۳ سال برسه ، تو همون ۳ سال هم بعد از ۵ ماه به خرج میافته.
شما اگر عشق ماشین پرزرقوبرق داری ، یه مبلغی بیشتر بذار روی پولت ماشین کرایه کن ، تو همین شهر خودمون کسی هست مزراتی کواترو پورته رو ۲۴ ساعت ۱/۵ میلیون کرایه میده ، دنگ و فنگ سند زدن ، بیمه ی شخص ثالت ، عوارض ، هزینه ی سرویس و نگهداری ، و افت قیمت رو هم نداری .
Amir. noghte
۱۸ شهریور ۱۳۹۶یکی تصادف کرد چی؟
:::فرشاد:::
۱۸ شهریور ۱۳۹۶با خوندن کامنت شما بیشتر از همیشه دلم برای جوونای مملکتم سوخت که تو همچین وضعی قرار گرفتیم. . . این پیشنهاد شما که بر خلاف نظرات بعضی دوستان به هیچ وجه کودکانه نبود، بلکه از سر عشق بود، تو حرف راحته، اما اجراش به هیچ وجه راحت و منطقی نیست. رک و بیپرده حرف زدنت، تحسینبرانگیزه، امیدوارم به تمام آرزوهات برسی دوست عزیزم ❤
SERIAL WINNER
۱۸ شهریور ۱۳۹۶.
دوست عزیز عشق با کودکی در تضاد نیست.
خیلی از عشق ها کودکانه ان. عشق های کودکانه اتفاقا خلوص بیشتری دارن.
من خودم عشق ماشین رو بارها درکودکی تجربه کردم ،
:::فرشاد:::
۱۸ شهریور ۱۳۹۶وقتیم به دوستمون طعنه میزدی که ایدش خیلی کودکانست، بازم کودکی رو با عشق مساوی میدونستی؟
MOBIN POURMAND
۱۸ شهریور ۱۳۹۶تو تمام کامنتایی ک خوندم در مورد این کامن دوستمون انسانانه ترین!!!!! کامنت بود این.
Amin
۱۸ شهریور ۱۳۹۶داداش دمت گرم عصر شنبه ای حوصلمون سر رفته بود قشنگ دگرگونم کردی?
فک کن ۵۰۰ نفر! (خیلیه ها?)با هم یه ماشین بخرن،بعد به نام کی باشه،کی کارای ماشینو انجام بده،کی روزا رو هماهنگ کنه،یکی اگه تصادف کنه چی،بعد باید ۱۰۰ روزم وایسی نوبتت بشه ۲ ساعت با ۴ تا گولاخ دیگه بشینی پشت فرمون??
مگه داریم اصن؟
mohammad_FM 480
۱۸ شهریور ۱۳۹۶خب اقای نقشه فرار فکر و ایده جالبی بود و کلی حال کردم البته نه بخاطر خرید ماشین بلکه بخاطر فکر جالبتون.
البته نمیشه که 500 نفر با هم یه ماشین بخرن و یجورایی غیر ممکن هست اونم کجا تو ایران!
و اقای khan هم درست میگه مثلا 100 روز صب کنی از شهر x بیای تهران 5 نفری سوار مثلا سانتافه یا یه چیزی تو مایه های اون بشی ؟
در نهایت غیر ممکن اما جالب بود
Achtung
۱۸ شهریور ۱۳۹۶من بهش میرسم?
Roham
۱۹ شهریور ۱۳۹۶تئوری باحالیه !
ولی فقط تئوری باحالیه
چون از اونجا که ما آدمیم و جنس آدمیزاد خرابه این ایده عملا به نتیجه نمی رسه
مهدی
۱۹ دی ۱۳۹۶سند رو هم به اسم 500 نفر میگیری دیگه هاا ؟خخخفک کن 500 نفری بریم پا معامله بعد به هرکدوممون 6 پونصدم دونگ میرسه واااای خدا فاجعس خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
کامیاب
۱۸ شهریور ۱۳۹۶بی برو برگرد،اس کلاس سلطان بلا منازع سدان های فول سایز پریمیومه
کاوه آهنگر
۱۸ شهریور ۱۳۹۶Bilbo, فاتحه این نظرسنجی ها مدت ها پیش خونده شد. ضمنا دوست عزیز اینقدر آلمانی باز متعصب و اغلب بی منطق تو این سایت هست که چشم بسته به اس کلاس رای بدن تا اول بشه, نگران نباش
SERIAL WINNER
۱۸ شهریور ۱۳۹۶.
جناب ، خود شما هم به عنوان یک ژاپنی بازِ خیلی با منطق و غیرمتعصب در سایت شناخته نمیشی.
اگر یه روز فاتحه ی این نظر سنجی ها خونده شده باشه مطمئنا اون روز وقتی بود که به NX رای دادی تا X۳ با وجود تمام برتری هاش حذف بشه.
این دوئل ها صرفا محبوبیت برند ها رو میسنجن و بنز در بیش از یک قرن اینقدر خودش رو در دل مردم ما جا کرده که حتی BMW و آئودی هم نمیتونن جاش رو تنگ کنن.
هر چند من خودم آئودی رو بیشتر دوست دارم ،
#ali.m#
۱۸ شهریور ۱۳۹۶نمیدونم چرا اینقدر تعصب دارید که برنده شدن یه ژاپنی تو یه نظر سنجی ساده ی یه سایت معمولی رو نمیتونید قبول کنید و هزار بار تا الان گفتید اینو همه جا .
کاوه آهنگر
۱۹ شهریور ۱۳۹۶جناب serial winner هزاران اسم, قبلنا زیاد بحث میکردم اما الان دیگه حوصله اینکارا رو ندارم چون اگه شما هدایت پذیر بودی الان دیگه هیچ بحثی نبود پس بحث اضافی بی فایدست چون در افکار شما فقط تعصب موج میزنه, دوست گرامی والا ما که هر جوری به قضیه نگاه کردیم NX بطور کلی از X3 بهتر بود(به همون دلایلی که شما فکر میکنی x3 از NX بهتره, به همون دلایل هم ما فکر میکنیم که NX از X3 برتره, در نتیجه اگه فکر میکنید که من بی منطق هستم پس خود شما هم به همون اندازه بی منطق هستید), عزیز جان فاتحه این نظرسنجی ها زمانی خونده شد که بنز GLS از لکسس LX رای بیشتری آورد و یا دوج دورانگو رای بیشتری نسبت به نیسان آرمادا داشت . بله دوست عزیز به اینا میگن نتایج عجیب که کم هم نیستن و موارد دیگری هم هست
Alireza
۱۸ شهریور ۱۳۹۶بنز دیگه
جلالى
۱۸ شهریور ۱۳۹۶رقابتى نفس گىر
عطا
۱۹ شهریور ۱۳۹۶چندان هم نفس گیر نیست که خب نتیجه معلومه درصد ارا هم نشان دهنده این واقعیت هست.
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱۸ شهریور ۱۳۹۶جگوارxj دیگه خیلی قدیمی شده.
ای کاش مدل XJR575. برای این رقابت میاووردین.
به هر حال باید تا سال 2019 برای نسخه جدید xj صبر کرد.
من به اس کلاس رای میدم.
علی
۱۸ شهریور ۱۳۹۶این بنزلعنتی نه تنها در این دوئل که در کل گروه برندست.
kamran cooper
۱۸ شهریور ۱۳۹۶جگوار ((بی نهایت)) زیباست
فقط طراحی خارجیش کافیه تا انتخاب بشه ولی بعید نیست توی این دوئل قربانی تعصب ژنتیکی ایرانی روی بنز بشه.
Ahura
۱۸ شهریور ۱۳۹۶چرا جوک میگی
serial winner
۱۸ شهریور ۱۳۹۶.
این نسل XJ قدیمی شده دیگه الان ۸ ساله روی خط تولیده
کاوه آهنگر
۱۸ شهریور ۱۳۹۶آقا کامران, تعصب ژنتیکی ایرانی ها روی بنز رو خوب اومدی
#ali.m#
۱۸ شهریور ۱۳۹۶من هیچ تعصبی رو بنز ندارم ولی حتی اگه نسل قبلی
اس کلاس هم بود بهش رای میدادم .
علیرضا
۱۸ شهریور ۱۳۹۶بابا چرا اس کلاسو با جگوار تو دوئل گذاشتین؟؟
رقیبای اس کلاس بنتلی و رولز رویس هستن نه این.
اصلا طراحی کابین جگوار در برابر بنز مثل رقابت مورچه و فیله.
جگوار هییییییچ برگ برنده ای تو هییییییچ زمینه ای تو این رقابت نداره
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۱۸ شهریور ۱۳۹۶عزیز دل میشه بگی کجای دنیا اس کلاسو رقیب بنتلی و رولزرویس میدونن؟!!!فقط نسخه میباخ اس کلاسو میشه تا حدودی رقیب فلایینگ اسپور دونست.
xj با اینکه 6سال قبل تر از بنز معرفی شده ولی طراحی خارجی خیلی زیبایی داره و کابینشم طراحی مناسبی داره
SERIAL WINNER
۱۸ شهریور ۱۳۹۶.
– ((( عزیز دل میشه بگی کجای دنیا اس کلاسو رقیب بنتلی و رولزرویس میدونن؟!!! )))
اینو کجای دلم بذارم !
– همه جای دنیا اس کلاس رو رقیب بنتلی و رولزرویس میدونن ، همین چند وقت پیش مجله ی موتور ترند بنز اس ۶۳ که نسخه ی مایباخ هم نیست) رو در مقابل بنتلی کانتیننتال جی تی وی۸ قرار داد که بنز برنده شد !
اینکه قیمت «رولزرولز» ! یا «تنبلی» ! ۲ برابر «مرسدس بنز کبیر » باشه دلیل نیست که خیلی بهتر از بنز باشن و در یک کلاس جداگانه قرار بگیرن .
برای من اصلا مهم نیست برای دوختن درز کفپوش صندوق عقب ماشینم ۲ ساعت کار شده باشه یا 200 ساعت ، مگه میخوام چند سال از ماشین استفاده کنم ؟ اصلا چند سال میخوام عمر کنم ؟
انشاالله روزی برسه که ما نظر خودمون رو مساوی با «تمام دنیا» ندونیم.
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۱۸ شهریور ۱۳۹۶فک کردی خیلی با نمکی ک نوشتی تنبلی و رولزرولز؟!بنتلی کانتیننتال و مرسدس اس کوپه قیمت تقریبا برابری دارن و برای همین با هم مقایسه میشن.
همه جای دنیا بنتلی و رولزرویس در کلاس فوق لوکس قرار دارن،بنز بعد از فروش ناامیدکننده مایباخ بی خیال رقابت با بنتلی و رولزرویس شد.
خودرو های بنتلی و رولزرویس از بهترین مواد و توسط ماهر ترین افراد با دست ساخته میشن و ارزش بالایی دارن و قیمتشون کاملا منطقیه، مثل یه فرش ابریشمی دست بافت.
انشاالله روزی برسه ک مجبور نباشم ب یه کاربر چن اسمه جواب بدم
ایلیا
۱۸ شهریور ۱۳۹۶دوست عزیز اینکه شما نیازت از ی ماشین چیه کلاس بندی های رایج خودروی رو تغییر نمیده.
میگی من جزییات کفپوش و داشبورد و غیره برام به اندازه ی عملکرد مهم نیست، حرف خوبیه احتمالا نظر منم همین باشه.
ولی بحث اینه که هین توجه به جزییات یعنی ی کلاس جدید، وقتی میگیم رولزرویز از چوب درخت داخل حیاط طرف برای ساخت داشبورد استفاده میکنه لزوما به این معنی نیست که رولزرویز خوبه و بنز بده یا رولزرویز میتونه بنز نمیتونه، بحث اینه که همین توجه در جزییات که ممکنه برای ی عده مهم باشه باعث بوجود اومدن ی کلاس جدید بنام فوق لوکس میشه و خودروسازهایی مثل روزرویز بنتلی در اون کلاس قرار میگیرن که بازم برای هزارمین بار تاکید میکنم این بمعنی برتری نیست و فقط ی کلاس خودروسازی متفاوت هست. و خودروسازان بزرگی مثل بنز بی ام و و ایودی که انصافا تاج سر صنعت خودرو سازی هستن و خدماتی که به این صنعت کردن به مراتب بیشتر از شرکتی مثل رولزرویز هست در رده ی خودرو های لوکس قرار میگیرن.
این دیگه جای ناراحتی نداره
Amir Machine
۱۸ شهریور ۱۳۹۶دوست عزیز SERIAL WINNER
اینجا داره در مورد سدانها بحث میشه نه کوپهها. اون مقایسهای که شما میگی مربوط به مقایسۀ S63 کوپه و کانتیننتال GT هست که کاملاً هم درسته چون این دو ماشین دقیقاً رقیب هم دیگه هستن.
اما تو بخش سدانها، فقط نسخۀ مایباخ S کلاس تاحدودی با رولزرویس فانتوم و بنتلی مولسان قابل مقایسهس. حتی اگه به رنکینگ کارانددرایور هم نگاهی داشته باشی میبینی که فقط S کلاس مایباخ تو این گروه قرار داره و S کلاس معمولی تو گروه پایینتری در کنار ماشینهایی مثل بامو سری 7 و همین جگوار XJ قرار گرفته.
کلاس رولزرویس فانتوم و بنتلی مولسان کلاس فوق لوکسها است که بیش از همه چیزی تو اون خاص بودن، شخصیسازی و دستساز بودن اهمیت داره. بنابراین مطمئناً یه S350 تولید انبوه 80 هزار دلاری هرگز قابلیت مقایسه با یه فانتوم 400 هزار دلاری دستساز رو نداره.
ضمناً تمسخر نام رولزرویس و بنتلی و در طرف مقابل استفاده از لفظ کبیر برای خودروساز موردعلاقهت هرگز کار پسندیده و شایستهای نیست.
SERIAL WINNER
۱۸ شهریور ۱۳۹۶.
در جواب «ویلیامز و بنتلی و استون ومکلارن و »
قیمت برابر ؟!
در اون مقایسه ی موتور ترند قیمت بنتلی ۲۵۵ هزار دلار بود و بنز ۱۷۸ هزار دلار
کجای این قیمت تقریباً برابره ؟!
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۱۸ شهریور ۱۳۹۶اختلاف قیمت مدل پایه کانتیننتال و اس کوپه حدود 40هزار دلاره .قیمت نسخه اسپید و amg هم حدود 240هزار دلاره و تقریبا با هم برابرن.
مجید جون حالا اونارو ولش…از بقیه اکانت هات چ خبر؟!!!
SERIAL WINNER
۱۹ شهریور ۱۳۹۶.
@ ویلیامز ، بنتلی ، استون ، مک
۱ :
زمانی که اون مقایسه برگزار شد قیمت ها همینی بود که گفتم ، این قیمت ها رو از همون مقاله آوردم
بنتلیکانتیننتال حیتیوی۸ : ۲۵۵
بنز اس ۶۳ کوپه : ۱۷۸ هزار دلار
ماشین حساب بیار این ۲ قیمت رو از هم کم کن ببینم میتونی اختلاف قیمتشون رو پیدا کنی یا نه !
فکر کنم حدود ۱۰۰ هزار دلار باشه.
۲: (در مورد جمله ی آخر شما)
مشخصه در مورد موضوع اصلی جوابی نداری که بدی و میخوای بحث رو به سمت مرخرفی منحرف کنی ،
کلکل های بچگانه و غیر حرفه ای جاش مهدکودکه نه سایت تخصصی خودرو !
اگر شما عادت به پیگیری این بحث ها داری من گزینه ی مناسبی نیستم ، نه وقتش رو دارم و نه حوصلش رو.
سایت پدال خیلی چیز ها به من یاد داده و فضای کامنت هاش برام محترمه ، فقط در مورد ماشین و موضوع مقاله حرف میزنم.
MOBIN POURMAND
۱۸ شهریور ۱۳۹۶ههههههه عاشق رویا هاتم
:::فرشاد:::
۱۸ شهریور ۱۳۹۶با وجو اینکه احترام زیادی برای جگوار و این محصول فوقالعادش قائل هستم، باید بگم شانسی برای غلبه بر S کلاس، به عنوان پادشاه این کلاس، نمیبینم.
serial winner
۱۸ شهریور ۱۳۹۶.
به اس کلاس میدم از خیلی جهات بهتر از رقیبشه
serial winner
۱۸ شهریور ۱۳۹۶.
اصلاحیه !:!: به اس کلاس «رای» میدم
KING 918 (محمدرضا)
۱۸ شهریور ۱۳۹۶خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
:-)
پیش میاد بابا اصلاحیه نمیخواست
AMIR
۱۹ شهریور ۱۳۹۶خخخخخخخخخخخخ
پاچیدم از خنده داداش???????????
هادی
۱۸ شهریور ۱۳۹۶البته نسل جدید AUDI A8 حریف قدری برای S کلاس هستش
محمدرضا
۱۸ شهریور ۱۳۹۶رقابت ناجوان مردانس xj توی این رقابت له میشه اصلا این دوتارو هیچ جای دنیا با هم مقایسه نمیکنن
امیر دهقان
۱۸ شهریور ۱۳۹۶https://www.motorbeam.com/2015-jaguar-xj-vs-mercedes-s-class-shootout/
http://www.autocarindia.com/car-news/bmw-7-series-vs-jaguar-xj-vs-mercedes-benz-s-class-comparison-402653
SERIAL WINNER
۱۸ شهریور ۱۳۹۶.
:-)
آقای دهقان بعضی وقت ها کاربران رو خیلی بد ضایع میکنه !
از ۲ مجله هم لینک داده :-)
Hosein
۱۸ شهریور ۱۳۹۶بنز از نظر طراحی و امکانات داخلی و کابین سرتره ولی از نظر طراحی خارجی جگوار چیزی کم نداره
mohammad_FM 480
۱۸ شهریور ۱۳۹۶خب اصلا اگه جدولو بزاریم کنار !! فقط رخ اس کلاس کافیه تا ادمو به جنون بکشه
راجب کابین هم که دیگه حرفی نمیزنم.
البته جگوار هم بد نیست ولی در مقابل اس شانسی نداره
حمیدرضا
۱۸ شهریور ۱۳۹۶هر دو خیلی خوبن اما تنوع موتوری مرسدس و قدرت بالاش در کنار مصرف سوخت باعث شد به مرسدس رای بدم ولی جگوار هم خیلی زیباست
محمد
۱۸ شهریور ۱۳۹۶نه فقط تو این نظر سنجی….در نهایت هم اس کلاس اول خواهد بود
کوشا
۱۸ شهریور ۱۳۹۶نقطه ضعف جگوار خود دار بودنشه! :D
به هیچ وجه داد نمیزنه که خیلی گرونه. بیشتر شبیه یه ماشین با کیفیته تا ماشین تجملی.
(البته اختلاف قیمتش با S قابل توجهه)
محمد
۱۸ شهریور ۱۳۹۶این جناب نقشه فرار عجب ایده ای داد!!!
تو عالم کلاهبرداری که پدر و پسر و برادر سر مال دنیا میجنگن با هم …میخواد با 499 نفر سر سند ماشین ….اونم یه جوری کنار بیاد…
جناب بنز سی ال اس هزینه نداره؟؟؟
روغن…بنزین…بیمه…خرابی …سروبس
تو اگر با یک نفر سر یه باک بنزین به توافق رسیدی…منم تو ایدت مشارکت میکنم…سهم منم تو سوار شو ???
SERIAL WINNER
۱۸ شهریور ۱۳۹۶.
مورد داشتیم پـدر و پسر یک ریش تراش رو نمیتونستند شراکتی استفاده کنند
ارش
۱۸ شهریور ۱۳۹۶جاگوار رو خیلی دوست دارم سابقه درخشانی داره طراحیش هم همیشه زیبا بوده عاشق جاگوارهای xj 12دهه 70 و همچنین جاگوار E-TYPE دهه شصت که شاهکاره.با این حال مرسدس رو بیشتر قبول دارم به بنز رای دادم.
محمد
۱۸ شهریور ۱۳۹۶بنظرم مقایسه خوبى نیست
جگوار نمیتونه با سرى اس رقابت کنه و از نظر قیمت ۲۵ هزار دلار واقعا رقم کمى نیست، میبایست مقایسه ها یجور انتخاب بشه که رنج قیمت نزدیک باشه، اگه اس کلاس معمولى انتخاب میشد مقایسه خیلی بهترى میشد(البته در اون حالت هم باز مرسدس برنده بود اما دیگه اینقدر فاصله بینشون نبود)
الف.ی
۱۸ شهریور ۱۳۹۶این یعنی مهندسی
با ۲۲۰۰ کیلو وزن ۳.۴ ثانیه
ارش
۱۸ شهریور ۱۳۹۶دم اونایی که به جگوار رای دادن گرم اگه از سر لج با بنز نباشه وخودشون عشق جاگوار باشن اینا از اون ماشین بازای اصیل و قدیمی هستن من خودم به بنز رای دادم چون واقعا خیلی بهتره ولی اینایی که به جاگوار رای دادن خوشم میاد ازشون یه جور دیگه فکر میکنن احتمالا متولد دهه های 50 و 60 هستن.هرکسی سوارجاگوار نمیشه حتی اونور آبیا باید یه غرور سلطنتی داشته باشی برا همینه کم می فروشه
Achtung
۱۸ شهریور ۱۳۹۶بیشترشون طرفدارای تویوتا و ماشینهای چینی هستن
ارش
۱۹ شهریور ۱۳۹۶خخخخخ آره درسته اینجا بیشتر از روی تعصب و لج بازی رای میدن تا عشق به ماشین . طرف 120 سال سابقه داره اونم چه سابقه ای همیشه اون بالا بالا هاست اونوقت باز میان میگن تویوتا هوندا ژاپن
ميلاد
۱۸ شهریور ۱۳۹۶بی شک رای من سلطانه??
نویدی
۱۸ شهریور ۱۳۹۶نتیجه نهایی این گروه:رتبه اول bmw سری ۷
ختم کلام.
محمد
۱۸ شهریور ۱۳۹۶«تنها یک چیز در زندگی بدتر از این است که پشت سرتان حرف بزنند و آن اینکه هیچ کس از شما حرف نزند». این گفته اسکار وایلد (Oscar Wilde)، مطمئناً چیزی است که میتواند در مورد مدل فوقالعاده جگوار XJ به کار برده شود؛ چرا که علیرغم داشتن ویژگیهای یک سدان لوکس و موقعیت کاریزماتیک در بخش محافظهکارتر بازار خودرو، این جگوار بزرگ هیچگاه از سطح رقابت لازم در مقابل مدلهای دیگر این کلاس برخوردار نبوده است…
قبل از اینکه دیسلایک بزنی…بگم که این متن مقدمه نوشتاری هست که پدال در چهارم دی 94 در مورد همین مدل جگوار نوشت….
پس نتیجه مقایسه خیلی وقته مشخصه
خودتونم چک کنید
امیرحسین بشیر فرهمند
۱۸ شهریور ۱۳۹۶با احترام به جگوار ، سلطان این سگمنت با برتری شکننده ، نتیجه و فاصله قیمتی رو کاملا توجیه کرد …
مانی
۱۸ شهریور ۱۳۹۶مقایسه بیخودی بود
جگوار تا ابد هر ماشینی بسازه حریف بنزِ اس نمیشه
حالا تو اینیکی که بنز در تمامی موارد سرتره
Mercede kaviani
۱۹ شهریور ۱۳۹۶انتخاب من جاگوار طراحی کلاسیک بدنه و وطراحی داخل اتاق زیباتر و ارزنتر بودن به میزان 26700 دلار از مرسدس اس کلاس
:::فرشاد:::
۱۹ شهریور ۱۳۹۶دوستان عزیز، مرسدس یه تصویر رسمی از نمای عقب هایپرکارش منتشر کرده، عکس رو روشن کردم تا واضحتر ببینین:
http://s8.picofile.com/file/8305995784/20170910_015829.png
مهدي
۷ آبان ۱۳۹۶با سلام
خب دوستان درست میگن. خوب بود جگوار با ماشینای دیگه مقایسه می شد ولی خب حتما اونقدری کیفیت و طراحی داره که خودروی دیپلماتیک و نخست وزیری انگلستانه. !
علی اکبر
۶ شهریور ۱۳۹۷من یه فکر بهتر دارم بیاید همگی با هم یه گروه 500نفری تشکیل بدیم و بریم جلوی گمرک باستیم و به قانون تعرفه بالا اعتراض کنیم. اما اگه قبول نکردن باهم خودکشی کنیم. باااور کنید صداش دنیارو پر میکنه