مرحلهٔ مقدماتی، گروه یازدهم، سوپراسپرتهای سطح بالا، دوئل اول
دوئلهای این گروه | |
پورشه ۹۱۱ GT2 RS | مرسدس-آامگ GT سری سیاه |
؟ | |
فراری F8 تریبوتو | مکلارن 765LT |
؟ | |
فراری ۸۱۲ سوپرفست | آستونمارتین DBS |
؟ | |
مکلارن سنا | لامبورگینی اونتادور SVJ |
؟ |
پورشه ۹۱۱ GT2 RS
تاریخ معرفی: فستیوال گودوود ۲۰۱۷
امتیاز از کارانددرایور: ۱۰ از ۱۰
گارانتی: چهار سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
تایم در پیست نوربرگرینگ: ۶:۴۷.۲
مرسدس AMG GT سری سیاه
تاریخ معرفی: جولای ۲۰۲۰
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰
گارانتی: چهار سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
تایم در پیست نوربرگرینگ: ۶:۴۳.۶
مقایسهٔ مشخصات فنی
پورشه ۹۱۱ GT2 RS | AMG GT سری سیاه | |
پیشرانه | ۳.۸ لیتری H6 | ۴.۰ لیتری V8 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
قدرت | ۷۰۰ اسب بخار | ۷۳۰ اسب بخار |
گشتاور | ۷۵۰ نیوتن متر | ۸۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۷ سرعته دوکلاچه | ۷ سرعته دوکلاچه |
محور محرک | عقب | عقب |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۲.۴ ثانیه | ۲.۹ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۰.۳ ثانیه | ۱۰.۴ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۴۰ کیلومتر/ساعت | ۳۲۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۳.۰ لیتر ترکیبی | ۱۳.۸ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۹۰ لیتر | ۷۵ لیتر |
تولید آلایندگی | ۲۶۹ گرم/کیلومتر | ۲۹۲ گرم/کیلومتر |
وزن | ۱۴۸۵ کیلوگرم | ۱۶۳۰ کیلوگرم |
طول | ۴,۵۴۹ میلیمتر | ۴,۶۰۲ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۲,۴۵۳ میلیمتر | ۲,۶۳۴ میلیمتر |
ظرفیت سرنشین | ۲ نفر | ۲ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۲۹۴,۴۵۰ دلار | ۳۲۶,۵۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
نا شناس.
۹ فروردین ۱۴۰۰من لزومی به خرید این خودرو ها نمیبینم. چون بیشتر به درد پیست میخورن. اخه با این ها که نمیشه رفت بیرون دور دور !
خیلی هم به زمین چسبیدن…. به درد پیست میخورن.
اما به نظرم پورشه 911 GT2RS بهتره….
Amin_svr
۹ فروردین ۱۴۰۰یکی از سخت ترین دوئل های جهان ، هر دو شون شاهکار هستند و بسیار دوست داشتنی
حسین
۱۶ فروردین ۱۴۰۰یعنی هرکسی به GT2RS رای نده . واقعا ماشین باز نیست
مگه میشه این شاهکار را با چیز دیگه ای تو سگمنت خودش مقایسه کرد؟؟
امتیاز کا اند درایو را ببینید
هنوزم ایرانیا میگن فقط بنز . کی این دیدگاه بنزیت و اون تفکر بنز که یه غول تصور میشه تو ذهن ایرانیا پاک میشه؟؟ اگه میگفتن دلار شده 1000 تومن من یکی راحت تر باور میکردم تا اینکه الان بنز از پورشه بیشتر رای آورده ???????????
Reza
۹ فروردین ۱۴۰۰به زمین چسبیدنشون که ثابت نیست متناسب با نوع جاده ارتفاع خودرو رو تنظیم میشه
مهردادکمال
۹ فروردین ۱۴۰۰بایست فینال میشد این دوئل
واقعا نمیشه انتخاب کرد
رضا
۹ فروردین ۱۴۰۰?هیچکدومشون شانس فینال رسیدن نداره.بقیه لیست رو نگاه بکنین
میثم
۹ فروردین ۱۴۰۰911 ???
Porsche
۹ فروردین ۱۴۰۰عاشق هردو هستم مخصوصا رخ جذاب مرسدس و خطرناکی پورشه
اختلاف هم تنها یک رای هستش
واقعا نمیتونم انتخاب کنم هردو عالی برای شخم زدن پیست
ولی انتخاب میکنم پورشه واقعا عالیه با توجه به اینکه قدیمی تر هم هستش
مازیار
۹ فروردین ۱۴۰۰همینطوره
در مواقعی که مشخصات فنی نزدیک به هم هست سال تولید میتونه تعیین کننده باشه
وقتی ۳ سال قدیمی تر باشه با همون مشخصات خوب ارزشش بیشتره
R@m!n
۹ فروردین ۱۴۰۰چند ماه دیگه مدل جدید میاد چرا باید برای مدل قدیمی سه سال پیش 300k پول بدی ؟ ب نظرم منطقیه صبر کرد واسه مدل جدید.
مازیار
۹ فروردین ۱۴۰۰مدل جدیدش بیاد که دیگه رقابتی دربین نخواهد بود?
Amir Machine
۹ فروردین ۱۴۰۰بی این زودیا منتظر GT2 جدید نباشید، GT2 همیشه آخر عمر هر نسل 911 معرفی میشه درحالیکه نسل کنونی 911 تازه دو سال پیش به بازار اومده
حداقل بعد از فیسلیفت میاندورهای نسل فعلی باید منتظر GT2 باشیم
R@m!n
۹ فروردین ۱۴۰۰همیشه رقابت هست و خواهد بود دیدیم که همین مدل تو کمتر یه سال جاشو به لامبورگینی داد و بعدشم بنز و مطمئنن ی روزم رکورد بنز شکسته میشه
رضا
۹ فروردین ۱۴۰۰قطعا amg چون این خودرو ها باید خودشونو تو پیست نشون بدن.
میبینیم یه خودروی موتور جلو توی پیست رکورد بهتری نسبت به یه خودروی موتور تخت ثبت کرده.
Benz SLR
۹ فروردین ۱۴۰۰واقعا انتخاب سخت بود
Farzad
۹ فروردین ۱۴۰۰هر دو شاهکاری از خودروسازهای آلمانی با مهندسی فوق العاده .
من به پادشاه حال حاضر جهنم سبز رای دادم .
علیturbos
۹ فروردین ۱۴۰۰فینال این گروه همین اول کار برگزار شد.
MOS
۹ فروردین ۱۴۰۰هر دو تا عالی
اصلا نمیدونم به کدوم رای بدم
R@m!n
۹ فروردین ۱۴۰۰انتخابم در کل لامبورگینی هست ولی الان به مرسدس رای دادم چون بهتر و قوی تره. البته بهتر مدل جدید پورشه رقابت کنه تقصیر پورشه بود ماشینو به دوئل پدال نرسوند??
PHILIPP
۹ فروردین ۱۴۰۰چهار ثانیه اختلاف توی نوربرگ رینگ
اونم با قدرت های تقریبا برابر!
OMID
۹ فروردین ۱۴۰۰Gt2rs هم توی پیست سریعه هم توی درگ به شدت تواناست
به 911 رای دادم ولی gt bs هم عالیه و گزینه قابل اعتنایی توی این کلاس هست
زیزیگولو
۹ فروردین ۱۴۰۰مرسدس بنز AMG GT یکی از هیجان انگیز ترین ماشینای سواری هستش که تا حالا ساخته شده …… ماشینی خاص با عملکردی عالیو قوی و آماده واسه مبارزه با هر ماشین دیگه ای
ارشیا
۹ فروردین ۱۴۰۰من طرفدار اونتادورم
ولی از همین الان معلومه برنده سنا هست.
علی
۹ فروردین ۱۴۰۰نه اتفاقا انگلیسی ها رای نمیارن چون
اولا ایتالیایی فن ها و المانی فن ها با هم به برند مقابل مکلارن رای میدن.
هرچند نظرسنجی اینچنینی هیچ تاثیری نداره برای مکلارن و با نظرسنجی ایرانیا اون بالا نرسیده که حالا با ۴ تا رای بخواد بیاد پایین?
Mahdi
۹ فروردین ۱۴۰۰با چه معیاری مازراتی MC20 تو گروه سوپراسپرت رده پایین رفته و با چه معیاری DBS سوپرلگرا رو در این گروه اوردید
علیturbos
۹ فروردین ۱۴۰۰دوستان پورشه 911gt3که همین چند ماه قبل معرفی شد و رکورد خوبی هم نسبت به قدرتش تو نوربر به جا گذاشت اون تو کدوم گروه قرار میگیره,؟
نه تو گروه قبل بود نه تواین گروه !!!!!!!
محمد
۹ فروردین ۱۴۰۰سری سیاه انتخاب منه
•Mohamad•
۹ فروردین ۱۴۰۰مرسدس ???
Sina10
۹ فروردین ۱۴۰۰دو تا شاهکار فوق العاده جذاب
من بخاطر نام سری سیاه و رکورد عالی مرسدس ، GT Black series رو انتخاب کردم
ولی هیچی از خوبی های پورشه 911 GT2 RS کم نمیشه
هر دو تاشون بی نظیرن
راستی دوباره یه اشتباهی کردین
استون مارتین DBS تا اونجایی که از عملکردش من میدونم ، گرندتورر حساب میشه نه سوپراسپرت سطح بالا
گروه بندی هاتون مشکلاتی داره که باید برطرف بشه
ولی خب کلا این کلاس ماشینای بسیار جذابی داره!!
کلی V12 توی این کلاس هست ، علاوه بر اون بسیاری از رکورد داران پیست ها هم اینجا هستن
مهدی
۹ فروردین ۱۴۰۰استون مارتین DBs تو ذهنم نیست که چی بود اما فراری f8 و ۸۱۲ چه ربطی به این ماشینهای پیست محور دارن اخه؟! مخصوصا ۸۱۲ ! قضیه ماست تو خورشته
Amirreza
۹ فروردین ۱۴۰۰واقعا هر دو بینظیرن و انتخاب بینهایت سخت بود ولی من رخ بنز رو بیشتر دوست که البته شاید اینکه طرفدار بنز هستم هم در رایی که به بنز دادم بی تاثیر نبوده ?? ولی بازم میگم که ۹۱۱ یه شاهکار تکرار نشدنیه
سرزمین آفتاب
۹ فروردین ۱۴۰۰قطعا پورشه بهتره
RezaRs
۹ فروردین ۱۴۰۰سخت شد من اما به مرسدس رای میدم
Ali Keyhani
۹ فروردین ۱۴۰۰هوراکان اوو و f8 تریبوتو رقیب مستقیم هم هستن
هوراکان اوو توی گروه سوپراسپرت های سطح پایین و فراری توی گروه سوپراسپرت های سطح بالا؟؟؟
این درست نیست
در مورد این دوئل هم واقعا انتخاب دشواریه ولی بخاطر علاقه ای که به پورشه دارم به GT2RS رای میدم
فراری SF90 هم ندیدم توی این گروه
مثل اینکه پدال بالاخره میخواد توی گروه هایپرکار ها قرارش بده!
Alireza
۹ فروردین ۱۴۰۰سنا مگر هایپرکار نیس؟؟؟
اگر سنا سوپرکاره قطعا SF90 هم یه سوپرکاره پس یا هردو باید توی گروه سوپرکارها میبودن یا هردو گروه هایپرکارها
مهدی
۹ فروردین ۱۴۰۰انتخاب بینشون خیلی سخته و هر دوشون تو یه سطح هستن و من هر دو رو خیلی دوست دارم اما
من سری سیاه رو انتخاب کردم و درسته که شتاب و مسافت 400 مترش و حداکثر سرعتش از پورشه ضعیف تره اما اون یه خودروی پیست محوره و جذاب تره
??BMW Germany??
۹ فروردین ۱۴۰۰فقط GT2 RS
البته مرسدس اصلا بد نیست و هردو برای اینکه رقبا رو خجالت زده کنن تو پیست اومدن
ولی سال ساخت بین این دو که قدرت و یک سری معیار های نزدیک بهم دارند قضاوت میکنه
یه نکته جالب رای ها برابر ولی اگه رای ها ثابت بمونه پورشه صعود میکنه
SRT
۹ فروردین ۱۴۰۰این از سخت ترین دوراهی های بین ماشیناست
من بعده نیم ساعت فک کردن بنزو انتخاب میکنم
Ali_b
۱۱ فروردین ۱۴۰۰چرا اینقدر به هم نزدیک هستند??
کیانوش
۱۶ فروردین ۱۴۰۰چه کرده مرسدس 150 کیلو سنگین تره شتابش هم کمترره ولی چهار ثانیه سریع تر نورنبرگ ریگ رو میزنم چهار ثانیه یعنی چهار سال تحقیق و توسعه تو بالاترین سطح