مرحلهٔ یکچهارم نهایی، دور دوم، قسمت هجدهم، دومین دوئل از گروه سدانهای بزرگ لوکس
نتایج دوئل قبلی بین آئودی A8 و لینکلن کانتیننتال
مجموع آراء: ۱۴۷۲
آراء آئودی A8: 922
آراء لینکلن کانتیننتال: ۵۵۰
پیروز دوئل: آلفارومئو جولیا با کسب ۶۲ درصد از کل آراء
آئودی A8 | لینکلن کانتیننتال |
آئودی A8 | |
مرسدس بنز S کلاس | مازراتی کواتروپورته |
؟ | |
بامو سری ۷ | کادیلاک CT6 |
؟ |
مرسدس بنز S کلاس
تاریخ معرفی: می ۲۰۱۳
نسل کنونی: نهم
پلتفرم: –
امتیاز از کاربایر: ۴.۵ از ۵
امتیاز از کارانددرایور: ۵ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۱۴,۷۵۷ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۸,۱۶۷ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۱۵,۸۸۸ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۸,۴۲۵ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: – درصد
حفاظت از کودکان: – درصد
حفاظت از عابر پیاده: – درصد
سیستمهای ایمنی: – درصد
امتیاز کلی: – ستاره
مازراتی کواتروپورته
تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۳
نسل کنونی: ششم
پلتفرم: M156 مازراتی
امتیاز از کاربایر: ۳.۴ از ۵
امتیاز از کارانددرایور: ۴ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۵۶۲ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۲۴۹ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۱,۷۰۱ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: – دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۹۵ درصد
حفاظت از کودکان: ۷۹ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۷۴ درصد
سیستمهای ایمنی: ۸۱ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
مقایسهٔ مشخصات فنی
کواتروپورته GTS | مرسدس بنز S560 | |
پیشرانه | ۳.۸ لیتری V8 | ۴ لیتری V8 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
قدرت | ۵۳۰ اسب بخار | ۴۷۰ اسب بخار |
گشتاور | ۶۵۰ نیوتن متر | ۷۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۹ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | عقب | عقب یا چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۴.۲ ثانیه | ۴.۰ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۲.۷ ثانیه | ۱۲.۵ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۰۰ کیلومتر/ساعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۴.۲ لیتر (ترکیبی) | ۱۱.۲ لیتر (ترکیبی) |
تولید آلایندگی | ۲۵۰ گرم/کیلومتر | ۱۹۷ گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | ۷۰ لیتر | ۸۰ لیتر |
وزن | ۲۱۱۰ کیلوگرم | ۲۱۵۵ کیلوگرم |
طول | ۵.۲۶ متر | ۵.۱۴ متر |
فاصلهٔ محوری | ۳.۱۷ متر | ۲.۹۴ متر |
حجم صندوق بار | ۵۳۰ لیتر | ۵۳۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۴ یا ۵ نفر |
قیمت پایه بریتانیا | ۷۴,۲۶۵ پوند | ۷۴,۴۳۵ پوند |
قیمت پایه آمریکا | ۱۰۷,۴۰۰ دلار | ۹۰,۸۹۵ دلار |
قیمت موردبررسی | ۱۳۸,۴۰۰ دلار | ۱۰۳,۸۹۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10121030]
Mohammad
۶ مهر ۱۳۹۷بلخره از بنز یه مقاله اومد
یه سایت یه عکس منتشر کرد و زیرش نوشت آیا شما هم چیزی که من میبینم رو میبینید
طراحی داخلی بنز
تو کامنت بعدی عکسش رو میزارم البته خواهشن ناراحت نشید
حامد
۶ مهر ۱۳۹۷کمتر تیکه بنداز دوست محترم،نمیدونم چه علاقه ای داری که میخوای به علایق دیگران تیکه بندازی و طرفداران اون برند رو دلخور کنی،لطفا رعایت کن
mahdy
۶ مهر ۱۳۹۷آز آلمانی ها همین بس که سه سدان پرچمدار لوکس فینالیست میشن این سه تا تو جان رو دست ندارن حتی لینکلن کانتیننتال با شونصد سال سابقه تولید و به قول آمریکایی بازا اصالت
Reza
۶ مهر ۱۳۹۷چون مرسدس آمریکایی نیس من انتخابش نمی کنم.
منطق Mohammad و Ali chevy
باور نمیکنی 2 دقیقه صبر کن الان کامنت میدن
Ali.usa
۷ مهر ۱۳۹۷داداش سرت درد مریضی نه
تو سدان لوکس آلمان اول باشه مال خودتون
شاسی فول سایز لوکس چی ؟اسکایلاید و…
کراس اور لوکس چی؟لینکو اویاتورو…
سریع ترین ماشین دنیا که الیته هنوز تست نشده هنسی f5
بهترین پیکاپ های فول سایز
پر فروش ترین ماشین دنیا که f150 باشه
پر فروشترین کوپه دنیا و حتی تو خود آلمانش موستانگ
و
.
.
.
نمیخام کل کل کنم ولی خودت میخای
هیچ زقت شرکت های آمریکای دست کم نگیر
Reza
۷ مهر ۱۳۹۷عزیزم سریع ترین خودرو جهان فعلا شیرون با 500 کیلومتر در ساعت هستش.
تو بخش لوکس ها هم با وجود الماس های آلمانی و بعدا بریتانیایی فکر نکنم لینکولن حرفی واسه گفتن داشته باشه.
F150 هم تو خود آمریکا فروشش بیشتر بود نه دنیا.
Reza.M
۶ مهر ۱۳۹۷باو نکنین ازین کارا حالا من ب کدوم رای بدم
یانکی
۶ مهر ۱۳۹۷فقط کافیه بگم که اگر آمریکاییا کامپیوتر و پردازشگرها و اینترنت و تمام سیستمهایه مجازی رو اختراع نمیکردن همین آلمانیا باید چیکار میکردن فکر کنید مثل گذشته باید یه تلفن خونگی و یه تلوزیون ترانزیستوری میزاشتن.به خدا هر کسی از آمریکا بد میگه فقط از رو بخیلی و نا دونیه.هر کسیم که از آمریکا بدش میاد لطفن از گوشیه هوشمند اینترنت استفاده نکنه و با کفتر پیغام بده.کسی هست که بتونه خلافش رو بگه.عمرً
کیان
۶ مهر ۱۳۹۷دوست عزیز شما تاریخ بعد از جنگ جهانی دوم رو یکبار مطالعه کن
امریکا هرچه داره و نداره از دانشمندان آلمانی داره
فقط همین که موشک چیزی بود که امریکاییها ندیده بودن و حتی تصورش رو هم نداشتن و المانها براشون ساختن
و هزار یک هنر و نبوغ خالص المانی
اینترنت و گوشی هوشمند و … دیگه هم همش تکاملی بوده
بهتره به این فک کنی که قبل از اینها ماشین سوار نشیم بخاطر کارل بنز المانی
Arman
۶ مهر ۱۳۹۷یانکی جون امریکا که زمان جنگ جهانی همه چیزش رو از المان داشت و الان هم همه چیزش و تولیدش رو از چین داره!
من خودم طرفدار اپل هستم ولی همون اپل خیلی قسمت هاش رو سامسونگ میزنه و میفروشه به اپل!
کافیه الان چین به طور کامل قطع ارتباط کنه با امریکا،اونوقت برمیگردن به زمان کریستف کلمب!!! دیگع کفتر هم گیرشون نمیاد واس پیام!
mahdy
۶ مهر ۱۳۹۷صرفا جهت اطلاع :
اینترنت مال انگلیسه نه آمریکا دوما کی گفته اگه آمریکا این کارو نمیکرد آلمان نمیتونست بعدش این کارو انجام بده سوما اگه کارل بنز آلمانی نبود کلا این قضایا نبود
توحید
۶ مهر ۱۳۹۷با عرض معذرت
نمیدونم چه رسمیه که هرکی یه چیز میگه از اونور این حرفارو میزنن ما درباره اختراع کامپیوتر صحبت نمی کنیم درباره ماشین صحبت میکنیم که ماشینهای آمریکایی به هیچ وجه به مرسدس بنز بی ام و آئودی پورشه فولکس واگن نمیرسن
s.h
۷ مهر ۱۳۹۷امریکا بدون جذب و دزدی دانشمندان المانی چوب شور هم نمیتونست بسازه کشوری که کلا عمرش قد دوتا کلاغه بعد شما میایی مانع امثال المان و بریتانیا میشی ؟؟ همون اتم امریکا مدیون المانه همون بنیان گذار فورد مدیون المانه و…. بعد از جنگ جهانی و ویرانی المان خیلی از دانشمندا که از دم همه یهودی بودن از ترس جووننشون به خاطر نازی ها رفتن امریکا یه سری دیه هم به زور دزدیدند بردن و وقتی جنگ تموم شد با شرایط عالی اقدام به جذب داشمند از بقیه کشور ها کردن و همه هم وقتی میدیدند مثل بنز بهشون بها میددن میرفتن ؟
موقع بی کاری به جای چرخیدن تو مجازی یکم تاریخ رو بخون در حد چند خط بعد که خواستی حرف بزنی کسی نیاد خرابت کنه دوست عزیز من منکر این نیستم امریکا هیچی نیست ولی دار و ندارشو از این و و اون ور داره مثل کسی که به شدت ثروتمنده ولی همش مال مردمه و دزدیه و کلاهبرداری و…. پس ببین اگر المان و ژاپن و انگلیس نبودند الان هنوز تو امریکا ادم خوار بود همون کشتی کریستف کلمب بر اساس اصل شناوری ارشمیدس کار میکرد !!!!!
Aston martin
۶ مهر ۱۳۹۷تو ایران مازراتی ۱۰۰ برابر بنز پاخور داره
قطعا مازراتی
فقط برای همین ی دونه دلیل ???
امیر
۶ مهر ۱۳۹۷با این وضع اقتصادی مملکت پراید هم پاخور خیلی خوبی داره :))
Mohammad
۶ مهر ۱۳۹۷http://uupload.ir/files/ya0f_saudi_shift۲۰۱۸۰۹۲۸۰۰۴۲۰۴۸۲۸.jpg
من اسمش رو میزارم الهام گرفتن چون کپی محسوب نمیشه
Arman
۶ مهر ۱۳۹۷هیچکس از اسباب بازی های امریکایی الهام نمیگیره عزیزم :) نه تو طراحی نه تو فنی و کیفیت! :)))
طراحیشون که دریغ از یک جایزه رد دات! فعلا هم که بلیزر و ادج رو از روی دو نسل سانتافه کپی کردن :))
فنی هم که کوروت با اون همه گشتاور و اسب بخار چهارم شد تو موتور ترند و انگلیس و المان و ایتالیا نابودش کردن
کیفیت هم که یاتاقان الی ماشالله :))) فورد موستانگ جی تی تو همین منطقه خودمون یاتاقان زد سر فلکه :)))
فورد هم با جیلی مقایسه کن نه بنز،مرسی
Mohammad
۶ مهر ۱۳۹۷بله کاملا درست میفرمایید ?
محمد
۲۹ تیر ۱۳۹۸داداچ جیلی مالک ولوو و سهامدار میباخ رو با فورد مقایسه میکنی؟؟؟
فورد زیاد زور بزنه میتونه با مزدا رقابت کنه
Reza
۶ مهر ۱۳۹۷تا به حال اینقدر قانع نشده بودم
چون تو اون عکس کابین مرسدس فرمان و دنده و چند تا دکمه داره پس یعنی از فورد کپی شده.
منطق جدید Mohammad
پسر تو چقدر روشن فکری
اميرحسين رادفر
۶ مهر ۱۳۹۷یا منطق اینا چون فورد موتور و چرخ و گیربکس داره تمام ماشین هاش و از مرسدسى که اولین خودرو ساخته الهام گرفته !!
mehran911
۶ مهر ۱۳۹۷متاسفانه دیگه مثل قدیم مرسدس شناس نداریم که جواب این افراد رو بده
.
همیشه طراحی داخلی های مرسدس ریشه در گذشته ی این برند داشته همیشه همینطوره بوده و هست
چند تا عکس آپلود میکنم تا دقیقا ببینید چه سیری طی شده …
(( فقط اگر عکس باز نشد در تب جدید بازش کنید ))
عکس اول :
http://up2www.com/uploads/edbc24c6f0cs-960.jpg
به عقربه های وسط داشبورد که جای خودشون رو به ورودی هوا دادن و صد البته به طراحی صفحه کیلومتر دقت کنید و با عکس پایین مقایسه کنید
عکس ۲ :
http://up2www.com/uploads/d8eeinterior-cockpit-s65.jpg
دقت کنید مثل بالا صفحه کیلومتر دوتایی و قطعه ی وسطش
عکس سوم :
http://up2www.com/uploads/e101interior-1986-a.jpg
این عکس از برای دهه ی ۷۰ میلادیه به ورودی های هوا دقت کنید
عکس چهارم :
http://up2www.com/uploads/9a91used-2012-mercedes-benz-s-class-2012mercedesbenzs600v12luxurysedanlowmiles-13163-17125677-27-1024.jpg
این عکس اس کلاس سال ۲۰۱۲ هستش به صفحه نمایش یکپارچه و بالای داشبورد دقت کنید
عکس ۵ :
حالا تمام جزئیات عکس های قبلی رو کنار هم بگذارید و به عکس نسل جدید توجه کنید
http://uupload.ir/files/o5n0_maxresdefault.jpg
در آخر هم ی عکس فوق العاده از sl سال ۱۹۵۲ آپلود میکنم لذت ببرید
http://uupload.ir/files/j9y7_mercedes-benz-300-sl-tablero-retro-classics-cumple-barock-2012-ludwigsburg-baden-wuerttemberg-cxxkje.jpg
mehran911
۶ مهر ۱۳۹۷عکس ها رو با توضیحات زیرش با دقت ببینید
اگر عکسی باز نشد روی اون راست کلیک کنید و open in new tab رو بزنید اینا دیگه خیلی واضحه
سید
۷ مهر ۱۳۹۷اس کلاس سلطانه…یدونه ازینارو بدن به ماها فک کنم همونجا بمیریم از ذوق…والا خخخ…بنزاست دیگر،سلطان بی چون وچرا
حسین وی
۶ مهر ۱۳۹۷با اینکه خودم فنه بی ام و هستم ولی سلطان بی چون چرای این کلاس S class هستش
ببخشید اینو قبلا گفتم بازم میگم لطفا نظر سنجی رو از داخل تلگرام حذف کنید چون کسایی که پدال رو چک میکنن به مراتب اطلاعات خیلی بیشتر و بهتری دارن نسبت به کسایی که تو تلگرام چهار تا چنل ماشینی دارند که اکثرا هم اطلاعات غلط میدهند
برای همین تو تلگرام فقط به اسم ماشین نگا میکنن و رای میدند
به عنوان مثال تو یه کلاس خودرویی آلفا به بنز برتری داره اما تو تلگرام چون اطلاعات ندارند فقط به اسم بنز نگا میکنن رای میدند ( اینو مثال عرض کردم )
با تشکر
Saeed
۶ مهر ۱۳۹۷انتخاب سختیه.در اینکه بنز مثل خط کش اینکلاس و یجورایی سنگ محک سدانهای لوکس فول سایز شکی نیست .تقریبا تمام مشخصات فنیشم برتری قابل توجهی داره تو این دوئل جز فاصله محوریش .مازراتی هم انصافا ماشین خاصیه هرچند انقدر دیر به دیر نسلهاش معرفی میشن که قافیرو باختن به آلمانها عملا و کاهش فروششونم تو تماممدلها بیشتر به خاطر همینه.فکر کنم بنز یه پای فینال باشه اینجا راحت.
Saeed
۶ مهر ۱۳۹۷یه نکته جالب هم نتیجه دوئل قبلیه.درسته a8واسه خودش غولیه و یجورایی رقیب بنز هست تو این کلاس اما فکر نمیکردم لینکن اینجوری و با اختلاف ۲۴ درصدی ببازه و یجورایی تحقیر شه.اگر به بنز میخورد معلوم نبود چی میشد.
Mohammad
۶ مهر ۱۳۹۷اما در این دو من مازراتی رو انتخاب میکنم چون
به نظرم جذاب تر هست
و راستش دلم هم نمیخواد سوار ماشینی شم که هم کامیون میسازه هم نمیه لوکس
عین این میمونه که یه نفر بره دیوار بسازه با همون دست های کثیف گلی بیاد سوشی بپزه ??
Hosseinbimmer
۶ مهر ۱۳۹۷مثالت بی ربط بود
بنز بیشتر مثه یه دانشمندیه که در هر حوزه ای دانش داره و ازش میتونه استفاده کنه
Arman
۶ مهر ۱۳۹۷اره بنز لگنه ولی اسباب بازی های امریکایی خوبن :)) همونجا که گفتی فورد بهترین برند و نویگیتور بهترین ماشین جهان هست همه چیز مشخص شد
کل برند های امریکا جمع بشن نمیتونن ماشینی در حد اس کلاس بسازن،حالا تو بگو کامیون ساز،Ali cheavy هم بگه چینی و جیلی و فلان اما حقیقت رو نمیشه تغییر داد که امریکا تا قیامت نه به المان میرسه نه به بنز
Mohammad
۶ مهر ۱۳۹۷من هیچوقت اون حرف هارو نزدم هیچ جا همچین کامنتی نزاشتم
mahdy
۶ مهر ۱۳۹۷تا دیروز که مازراتی تو برزخ اسپرت و لوکس بود و بازارش آشفته بود و ….
حالا که رقیب آلمانی داره شده جذاب؟الان مثلا به شما بگن بفرما اس کلاس سوار شو میگی چون بنز ماشین نیمه لوکس هم میسازه من نمیخوامش
الان چی سوار میشی؟
Mohammad
۶ مهر ۱۳۹۷یک بین بد و بدتر من بد روانتخاب میکنم
دو بنده جولیتا سوار میشم . ??
Arman
۶ مهر ۱۳۹۷مگه تاکسی های فرودگاه جولیتا هم توشون هست؟
mahdy
۶ مهر ۱۳۹۷؟؟؟؟؟؟
جولیتا سوار میشی عارت میاد اس کلاس سوار شی ؟
کسی عارش میاد اس کلاس سوار شه که زیر لافراری واسش ابو قراضه باشه
Reza
۶ مهر ۱۳۹۷خوب فورد هم به غیر از اون بنجل هایی که میسازه ، کامیون هم میسازه بعد سدان ها رو تبدیل به وانت میکنه.
Reza
۶ مهر ۱۳۹۷پسر این مثال ها رو خودت درست می کنی یا از جایی کپی می کنی .
اگه سایتی داره به ما هم بگو
Hamid...Audi
۶ مهر ۱۳۹۷شما هم از اون دسته افرادی هستی که میگن چون سامسونگ جارو برقی میسازه پس گوشیاش بدرد نمیخوره ?
این اس کلاس رو بخش تراکتورای بنز طراحی و تولید کرده و شما بهتره طرفش نری …
علاقه داشتن به بنز هم لیاقت میخواد که متاسفانه شما کم سعادت بودی.
علی رضا
۶ مهر ۱۳۹۷بد و بدتر ؟؟؟؟؟؟؟؟
الان مازراتی بد ?
بنز بدتر ??
اره ماشین های امریکایی عاالین تو این چند ساله
البته تو گند زدن
معین م
۷ مهر ۱۳۹۷داداچ تلاشت واسه گرفتن دیسلایک فوق العاده جای تقدیر داره
تو میتونی مشتی قوی باش
علی
۶ مهر ۱۳۹۷جفتشون فوق العاده دوست داشتنی هستن . مازراتی خاص و جسور و زیباست ولی مرسدس کامل و با وقار . من با توجه به اینکه ارادت و علاقه خاصی به مرسدس s دارم و با توجه به اینکه این ماشین امتحان خودشو در جایگاه قشرهای مختلف الخصوص رئیس جمهورها و سلبیریتیها پس داده ، رأی من با قاطعیت ((( مرسدس اس کلاس ))) خواهد بود.
با تچکر از بهترین بهترینها
Arman
۶ مهر ۱۳۹۷مگه میشه چیزی جز سلطان این کلاس یعنی اس کلاس انتخاب کرد؟ این ماشین شاهکاره واقعا
امیر
۶ مهر ۱۳۹۷یکی از آسان ترین دوئل های پدال،قطعا بنز خیلی بهتره،متاسفانه مازراتی به دلایل مختلف خیلی وقته که دیگه در حد رقبای آلمانی نیست امیدوارم فیات-کرایسلر یه فکر جدی برای این برند دوست داشتنی و با کلاس بکنن تا محصولاتش در حد نام پر افتخارش باشن.
حمیدرضا
۶ مهر ۱۳۹۷قلبم می گفت مازراتی ولی عقلم گفت بنز این بار تصمیم گرفتم به عقلم اتکا کنم ازنظر مهندسی مرسدس گزینه خیلی بهتری هست هرچند از نام و سابقه و همین طور خاص بودن مازراتی هم نمیشه به راحتی گذشت
امیر
۶ مهر ۱۳۹۷از هرلحاظ بنز بهتره واقعا هیچ شکی هم توش نیس
ولی واقعا دلم نمیخواد مازراتی دوس داشتنی حذف بشه
ترجیح میدم رای ندم کلا
mahdy
۶ مهر ۱۳۹۷با احترام به نیزه سه شاخ ایتالیایی
مرسدس
محمد
۶ مهر ۱۳۹۷اخه چه بلاییه که داره سر مزراتی میاد
هرچی که ساخته بود این سال ها رو داره خراب میکنه..تکلیفش الان اصلا با خودش معلوم نیست
واقعا دردناک و حتی ترسناکه که توی یک مقایسه و رقابت فقط یه دونه ارم روی ماشین قابلیت رقابت داشته باشه…
ظاهر بیرونیش واقعا به این کلاس نمیخوره و زیادی اسپورته…ظاهر داخلیش قشنگ یه نسل عقبه.شما طراحی داخلیش رو مثلا با ائودی a8 (نمیگم a8 از s کلاس قشنگ تر و بهتره میگم حالت اینده نگرانه تری داره) مقایسه کنی اصلا باورت نمیشه این دو ماشین همزمان در یک سگمنت حضور داشته باشن
اگه این شرایط چند سال دیگه ادامه پیدا کنه فکر کنم دیگه خاص بودن برند مزراتی ارزشش رو کم کم از دست بده
AMANTE
۶ مهر ۱۳۹۷مازراتی کواتروپورته فوق العاده است یک سدان لوکس، اسپرت و سریع با صدای بسیار زیبا و جذاب ولی هیچ وقت نتوسته به اندازه ی بنز کلاس اس تو کلاس خودروهای لوکس مطرح باشه اونم بخاطر تجهیزات پیش فرض و سفارشی کمتر.
در واقع اگه یک ماشین سدان با تجهیزات کمتر از بنز کلاس اس ولی با صدای دلنشین و خیلی سریع و جذاب می خواهید مازراتی کواتروپورته برای شما خوبه.
ولی اگه یه سدان فوق لوکس با تجهیزات کم نظیر در کنار آرامشی که اگه بخواید میتونید به طوفانی تبدیل کنید تا حریفان رو نابود کنید بنز برای شما خوبه.
ahmad m
۶ مهر ۱۳۹۷بدون تردید اس کلاس
Amin
۶ مهر ۱۳۹۷بی هیچ شکی مرسدس سلطان این کلاس هست
AMG 63
۶ مهر ۱۳۹۷سلطان بى چون و چراى سدان هاى تشریفاتى اس کلاس
AMG 63
۷ مهر ۱۳۹۷تجربه رانندگى ۱ روز کامل رو با S63 مدل 2013 داشتم ، روز فراموش نشدنى واسه من هستش چون تا اینجاى زندگیم خیلى دوست داشتم یه روزى با مرسدس و یکى از موتور هاى AMG رانندگى کنم چون با این وضعیت فرصت خرید یه مرسدس رویاى دست نیافتنى شده دیگه چه برسه به مدل AMG
Morteza
۶ مهر ۱۳۹۷اس کلاس دیگه
خدایی سلطان این کلاسه
رقیب های بسیار دوست داشتنی و قدری داره ولی خب اس کلاس بهترینه??
emad1990
۶ مهر ۱۳۹۷اس کلاس ته ته تکنولوژی و اپشن رفاهی و امکانات ایمنی روزه
بقیه اداشو در میارن
شاهين
۶ مهر ۱۳۹۷یا بنز مقدس…کاری کردی به مزراتی رای ندم! وای بر من وای بر اس کلاس…تو سلطانی
حالا فینال چی میشه؟
sina7
۶ مهر ۱۳۹۷اس فوق العادس و قطعا باید برنده بشه
تو هیچی کم نمیاره جلوی سدان های لوکس
ولی الان سلیقه و علاقه بیشتر ملاکه و منم هیجان و خشونت مازراتی رو بیشتر میپسندم?