مرسدس بنز

رد مشکل کمبود باتری EQC توسط دایملر

دایملر خبر مربوط به کمبود باتری و نرسیدن به اهداف تولید مرسدس بنز EQC را رد کرد.

اوایل هفته گذشته بود که مجله مدیریت آلمان با انتشار خبری ادعا کرد شرکت LG Chem با کمبود تأمین باتری روبرو بوده و همین امر مرسدس را مجبور کرده هدف تولید EQC را از حدود ۶۰ هزار دستگاه در سال به حدود ۳۰ هزار دستگاه در سال جاری کاهش دهد.

سخنگوی دایملر با انتشار بیانیه‌ای گفته که تغییراتی در اهداف تولید EQC در سال ۲۰۲۰ رخ نداده است. او گفته است: “دایملر برنامه‌هایی برای تولید حدود ۵۰ هزار دستگاه مرسدس بنز EQC در سال ۲۰۲۰ دارد.”

این رسانه آلمانی همچنین ادعا کرده بود مرسدس بنز به دنبال فروش حدود ۲۵ هزار دستگاه از این خودروی الکتریکی در سال پیش بوده اما تنها ۷ هزار دستگاه از آن را تولید کرده که دلیلش کمبود باتری بوده است. البته سخنگوی دایملر به صحیح یا غلط بودن این موضوع اشاره‌ای نداشته است. البته به نظر می‌رسد دایملر به نوعی به وجود عدم توازن در تأمین باتری اذعان کرده است.

Mercedes EQC

رئیس شورای کار دایملر گفته که این کمپانی پس از خرید شرکت مهندسی گرامن به مشکل برخورد کرده است. این شرکت در بحث اتوماسیون باتری تخصص داشت و مرسدس بنز با آن برای افزایش ظرفیت تولید باتری همکاری می‌کرد.

اتوبیلد هم می‌گوید عرضه EQC در آمریکای شمالی تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاده زیرا این کمپانی به دنبال حل مشکلات تولید است. در ماه اکتبر بود که مرسدس بنز برای ۱۶۹۶ دستگاه EQC تحویل داده شده فراخوان اعلام کرد. دلیل این فراخوان پیچ معیوب در دیفرانسیل جلوی خودرو بود که احتمال شکستن آن وجود داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مهزیار

    ۵ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (444 ديدگاه)

    کی پول پا این بیریخت بد قواره میده؟

  2. رحیم

    ۵ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (105 ديدگاه)

    نمیشه گفت بیریخت و بدقواره ، ولی طراحی محشر و معرکه‌ای هم نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا