اسمارتمایباخمرسدس بنز

مایباخ اسمارت فورتو، کوچولوی بامزه و لوکس!

اگرچه احتمال وقوع این امر بسیار کم است اما اعمال تیمار مایباخ روی خودروی کوچکی چون اسمارت فورتو می‌تواند بازاری جدید را پیش روی این شرکت قرار دهد.


خب کافی است در این باره استون مارتین و خودروی کوچک Cygnet بپرسید…

این رندر ویژه کار هنرمند مشهور Peisert Design بوده است، همان کسی که رندر تراک تمام الکتریکی تسلا و ای ام جی GT چهار درب را نیز برای ما به ارمغان آورده است.


خب این طراحی به نوعی باورپذیر بوده و محصول مرسدس-مایباخ را می‌توان به رینگ‌های بزرگ، چراغ‌های LED و جزئیات فیبر کربنی روی درب‌ها و دور شیشه‌ی عقبی تشخیص داد. درباره‌ی کابین تمام چیزی که می‌توانیم بگوییم این است که صفحه‌نمایش‌های بکار رفته برای چنین خودروی کوچکی بزرگ به نظر می‌رسد.


خب شما درباره‌ی این کوچولوی لوکس و بامزه چه نظری دارید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. پرهام

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (740 ديدگاه)

    چقدر باحال شده???
    جلو پنجره و چراغ هاش خیلی باحاله?

  2. Mercede kaviani

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (550 ديدگاه)

    با سلام دوباره به دوست عزیز شاهین احمد زاده
    بسیار خوب است وبخصوص برای ما دخترها مناسب است چرا می باخ یک محصول که مناسب ما دخترهای جوان باشد نباید داشته باشد
    چون سایر محصولات می باخ برای رنج سنی بالای50 سال هستند
    با تشکر دوباره دوستدار شما مرسده کاویانی

    موافقم 4
    مخالفم 1
    1. ROHAM

      ۱ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (756 ديدگاه)

      من پیغام های شما رو میخونم یاد کتاب کلیله و دمنه میوفتم
      اینجا محیط رسمی نیست
      البته این موضوع بد نیست ولی لازم نیست ایقدر لفظ قلم صحبت کنی دوست عزیز

  3. #ali.m#

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1826 ديدگاه)

    ظاهرش خیلی شیکه ولی کابینش مناسب این هیکل نیست فک کنم.☺

  4. ROHAM

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (756 ديدگاه)

    سوال اینجاست که این ماشین اقتصادی اگه چاشنی لوکس بودن بهش اضافه بشه بازم میتونه راندمان بالایی داشته باشه؟!!!
    یا اینکه به بهای لوکس بودن قراره راندمان اقتصادیش پایین بیاد
    من بعید میدونم افراد زیادی بخوان یه ماشین لوکس سوار شن که هر چند ده کیلومتر یه بار نیاز به سوخت گیری یا شارژ دوباره داشته باشه
    اگه راندمان حرکتیش حفظ بشه و البته قیمت نجومی – در صورت تولید انبوه – نداشته باشه ماشین ایده آل و پر طرفداری خواهد شد.

  5. علی

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (66 ديدگاه)

    عالیه
    چندین وقت بود داشتم فکر میکردم که چرا ماشین های سوپر لوکس همگی بزرگن
    الان فهمیدم که تنها نیستم

  6. علی

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (66 ديدگاه)

    البته ببخشید
    حواسم نبود نوشته بودین که اینا فقط رندرن
    ذوق زده شدم دیگه نفهمیدم چی خوندم

  7. ونوم اف ۵

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1267 ديدگاه)

    حیفه اسم میباخ که رو این فسقلی بیاد کجاست او لندولت یادت بخیرررر

  8. Mercede kaviani

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (550 ديدگاه)

    با سلام به دوست عزیز رهام
    مرسی از لطف شما به من ببخشید بخاطر طرز نوشتن
    فکر کنم اگر به مرحله تولید برسد مثل مدل استون مارتین که براساس تویوتا ای کیو بود قیمت
    احتملا باید در حدود 30 تا 40 هزار پوند باشد
    باتشکر مجدد از شما دوست عزیز
    دوستدار شما مرسده کاویانی

    1. ROHAM

      ۱ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (756 ديدگاه)

      راستش انگشت شمار کسایی تو این روزگار “رهام” رو درست مینویسن.
      معمولاً به اشتباه ” روهام” یا گاهی حتی “روحام”!!! می نویسن
      خیلی ذوق کردم درست نوشتی
      ممنونم بانو

  9. Achtung

    ۲ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (421 ديدگاه)

    اگر این کارو کنه تیشه به ریشه خودش زده

  10. Mahdi US CARS

    ۲ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1474 ديدگاه)

    طراحی داخلش به ظاهر کوچیکش نمیخوره
    داخلش و عقبش رو دوست دارم ولی جلو..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا