مرسدس G کلاس از سال ۱۹۷۹ تاکنون در حال تولید بوده و بیشک یکی از تواناترین شاسی بلندهای بازار است. با اینکه اکثر مالکان این خودرو واقعاً با G کلاس به دل جنگل و صحرا نزدهاند اما این امر باعث نشده مرسدس تجهیزات آفرود خاص نسل جدید را ارائه نکند. این خودروی جعبهای شکل همان آفرودری است که تواناییهای بالا را با اشرافیت خاص محصولات این برند ترکیب کرده است.
مرسدس در حال گرامیداشت رویداد مهمی برای G کلاس است. کارخانه مگنا اشتایر اتریش اخیراً چهارصد هزارمین دستگاه از این خودرو را در کارخانه گراز تولید کرده است. سیصد هزارمین دستگاه نیز در جولای ۲۰۱۷ از خط تولید خارج شده بود. شاید فکر کنید تقاضا برای تولید این خودرو باید بسیار بیشتر از اینها باشد اما باید به قیمت بالای G کلاس و ظاهر رتروی آن اشاره کرد که باب میل همه نیست. البته خود مگنا اشتایر میگوید ظرفیت تولید این کارخانه جوابگوی نیازهای بالای بازار برای G کلاس نیست.
این شاسیبلند افسانهای آیندهای روشن دارد زیرا علاوه بر اینکه مرسدس اعلام کرده در حال برنامهریزی برای تولید نسخه تمام الکتریکیاش است، تصاویر جاسوسی نشان دادهاند نسخه جدید ۴×۴۲ آن نیز با اکسلهای پورتال و ارتفاع بیشتر از سطح زمین تولید خواهد شد. اگرچه AMG G65 به خاطر خداحافظی با پیشرانه ۱۲ سیلندر بازنخواهد گشت اما برادر کوچکتر یعنی G63 با پیشرانه ۸ سیلندر کاملاً آماده نشان میدهد. همچنین برابوس هم همچون همیشه آمادهی ارتقای G کلاس است.
نسل فعلی این خودرو از تابستان سال ۲۰۱۸ تاکنون در حال تولید بوده و چهارصد هزارمین دستگاه آن به مشتریای در آلمان تحویل داده خواهد شد. البته این مشتری عادیای نیست زیرا طرفدار پر و پا قرص G کلاس بوده و حدود ۲۰ مدل از محصولات مرسدس را خریداری کرده است. او حتی گفته من بدون G کلاس نمیتوانم زنده بمانم.
مرسدس برنامه سفارشی G Manufaktur را راهاندازی کرده که آپشن های بیشتری را در اختیار مشتریان قرار میدهد. این برنامه قبلاً محبوبیت زیادی کسب کرده زیرا حدود ۶۰ درصد خریداران G کلاس پول بیشتری را برای اضافه کردن آپشن ها به خودروی خود خرج میکنند.
مرسدس سایت تست جدیدی با نام مرکز تجربه G کلاس را در نزدیکی گراز اتریش راهاندازی کرده و خریداران احتمالی میتوانند تمامی تواناییهای این خودرو را آزمایش کرده و سپس اقدام به خرید کنند.
Ahmedreza2002
۱۵ آذر ۱۳۹۹سهم من خیلیای دیگه مون از این چهارصد هزار تا (صفره) صفر!
♤Angus_812♤
۱۵ آذر ۱۳۹۹نه صفر نیست
وقتی خودمون میریم تو صف پراید و پژو صفر میکنیمش
وقتی من و دوستانم کلی کمپین و هشتگ درست میکنیم برای نخریدن ماشین از این نامردا و کسی حمایت نمیکنه معلومه شانسمون صفر میشه
Hadi
۱۵ آذر ۱۳۹۹۴۰۰ هزار تاییت مبارک سلطان ?
ایشالا ۱ میلیونی تو جشن بگیریم ✌
Aria
۱۵ آذر ۱۳۹۹من صفر دومی
ممد ژانگولر
۱۵ آذر ۱۳۹۹نه داداش انقدرها هم بد بین نباش
خبرهایی در راهه
شرکت مرسدس بنز آلمان گفته بابت جبران تحریمهای دونالد ترامپ قراره یکی از مگا فکتوریهای این شرکتو در اراک راه اندازی کنه و شعارش هم هر ایرانی یک مرسدس بنز G کلاس
فقط باید صبر کنی
مثل اینکه حواله های پیش ثبت نام ایران خودرو که از تحویلشون یکسال گذشته قراره تبدیل بشن به همین مرسدس ?
مهدی،:امید اینده
۱۵ آذر ۱۳۹۹مگه میزارن
[—{^AMIN_MC20^}—]
۱۵ آذر ۱۳۹۹خودت میفهمی چی میگی؟!؟!؟!؟؟!؟!؟؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
Kf
۱۵ آذر ۱۳۹۹مگه پرایده هر ایرانی یک G
Mohammad
۱۵ آذر ۱۳۹۹خیلی خوبه این ماشین ولی من نسل قبلیشو بیشتر دوست داشتم ابهتش خیلی بیشتر بود
Aria
۱۵ آذر ۱۳۹۹خیلی خوبه کاش بنز مثل بقیه محصولاتش به این گند نزنه وGکلاس رو با همین فیس اصیل ببینیم(البته تو خواب)
Regra loaded
۱۵ آذر ۱۳۹۹خز شدنش رو میرسونه یا موفقیتش رو ؟
مسئله اینست
" Swedish Arrogant Tiger "
۱۵ آذر ۱۳۹۹G واگن افسانه ای…
مهدی،:امید اینده
۱۵ آذر ۱۳۹۹کدوم مدله که تک ساخته
[—{^AMIN_MC20^}—]
۱۵ آذر ۱۳۹۹از اعجوبه های صنعت خودروسازیه!
بدون تغییر جذاب ترین!
(Saeed(peugeot
۱۵ آذر ۱۳۹۹وظیفه ما ذوق کردن به آمار فروش این هتل متحرکه مرسدس هستش …..
واقعا ادم مونده ….
۶ سال پیش ماشینای هم رده این پر بود … اصلا به دید حسرت ادم نگاه نمیکرد …. پورشه کاین و ماکان …. مازراتی بود با گرن کابریو و کواتروپورته …. از اون طرف که بنز و بی ام و که دیگه نگوووو
الان هونگچی میخواد پرشیا خودرو بیاره ، مثلا خودروی لوکس
محمد
۱۵ آذر ۱۳۹۹از اون ماشیناست که باید همینجوی طراحیش دست نخوره بمونه
Ho3eyn
۱۵ آذر ۱۳۹۹میدونی چی جالبه
اینش جالبه که بنز این ماشینو واس ما ایرانیا تولید کرد ولی این به همه جای دنیا رفت به جز خود ایران(اون چنتایی که وارد شدن رو فاکتور بگیرین چون اصن نمیشه مقایش کرد با 400هزار تا)
قرار بود بنز سوار شیم ولی الان واسه برنده شدن چرتشیا یا ال ممد سر دست همو میشکونیم…
behroz
۱۶ آذر ۱۳۹۹برا ایرانیا تولید نکرد. اصل این ماشین یه ماشین نظامی بود طراحی و ساخت المان و مگنا. شرکت دایملر و مگنا این ماشینو فرستادن کشورای مختلف برا بازاریابی.
ایران بزرگترین سفارشو داد. باقی کشورا چون کوچیک بودن سفارششون خیلی کم بود. مثلا اتریش ۶ میلیون کلا جمعیت داره . معلومه سفارشاش کمتره.
شما یه نگاه به نقشه بکن. ایران اندازه کل اروپاست. بعدم پولشو دادن. اما انقلاب شد لغو کردن خیلی چیزا رو. یه زمانی فکر کنم ۱۰ درصد سهام دایملر دست ایران بود به همین علت بود. بعدش الگانسهای پلیس رو در عوض سهام ایران تحویل گرفت.
به همین راحتی به همین خوشمزگی. باقیش اغراقه
یوسف
۱۶ آذر ۱۳۹۹واقعا که حق ما ایرانیا بود این ماشین
AMG_73///AFFALTERBACH_JUST_C350///
۱۶ آذر ۱۳۹۹ولی حیف که کپی رنجرور است?????
خدایی جدی گفته بودی????
AMG_73///AFFALTERBACH_JUST_C350///
۱۶ آذر ۱۳۹۹هعی بنز اینو برای ما ساخته بود….
الان کل دنیا دارن بجز ما….