مرسدس بنز

تأیید ساخت سوپراسپرت تمام الکتریکی توسط مرسدس آام‌گ

ظاهراً مرسدس آام‌گ قصد ساخت یک مدل تمام برقی را دارد چراکه رئیس این شرکت «توبیاس موئرس» به‌تازگی تأیید کرده است که شرکتش در حال برنامه‌ریزی جهت ساخت یک سوپراسپرت تمام الکتریکی در آینده است. وی دراین‌باره گفته است:

«ما در حال کار بر روی پروژه‌های زیادی هستیم که در میان آن‌ها ساخت یک هایپرکار تمام الکتریکی هم وجود دارد. البته زمان معرفی این سوپراسپرت تمام الکتریکی معلوم نیست اما دیر یا زود یک شاهد ساخت یک محصول با قوای خالص الکتریکی توسط AMG خواهیم بود».

mercedes-benz-sls-amg-elect

برای ارائهٔ هرگونه اطلاعات از این خودرو هنوز خیلی زود است اما بدیهی است که آن جایگزینی برای تنها محصول تمام الکتریکی تاریخ AMG تا به امروز یعنی SLS الکتریکی خواهد بود. موئرس دربارهٔ این خودرو (SLS الکتریکی) گفته است:

«این خودرو شکست نخورده است زیرا هنوز هم یک رکورد برای خودروهای تمام الکتریکی تولیدی محسوب می‌شود. خودرویی که ما شش سال پیش با توان مهندسی آن دوران آن‌را ساختیم».

mercedes-benz-sls-electric

SLS الکتریکی با زمان ۷ دقیقه و ۵۶ ثانیه درواقع سریع‌ترین خودروی تمام الکتریکی تولید انبوه در پیست نوربرگ‌رینگ است. این خودرو مجهز به چهار موتور الکتریکی است که هریک از آن‌ها درون یکی از چرخ‌های ماشین نصب شده‌اند. این چهار موتور به‌طور همزمان کار کرده و مجموعاً ۷۴۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند.

mercedes-benz-sls-electri

بااین‌حال ما مشتاق به دانستن اطلاعات بیشتری از سوپراسپرت تمام الکتریکی آیندهٔ AMG هستیم اما با توجه به گزارشات و گمانه‌زنی‌های اولیه، حداقل باید یک سال یا بیشتر صبر کنیم؛ اما قبل از آن احتمالاً جزئیات بیشتری از هایپرکار هیبریدی مرسدس بنز آام‌گ خواهیم فهمید چراکه موئرس دراین‌باره گفته است که در این خودرو صرفاً از تکنولوژی فرمول یک الهام گرفته نشده است بلکه در اصل در این خودرو از ویژگی‌های یک موتور فرمول یک با برخی تغییرات استفاده شده است. هدف از ساخت چنین خودرویی «ساخت کارآمدترین ماشین هیبریدی جهان» عنوان شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۲ دیدگاه‌ها

  1. محمد حسین

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (204 ديدگاه)

    اوه . اوه . اوه…!!! آتشفشان تکنولوژی و فناوری دوباره فعال شده … ! عاشق خاکستر های تهدید کننده شم! خدا به داد بقیه ی تپّه ها برسه!!!

    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۰ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      عجب رنگی داره

    2. kamy_sky

      ۲۰ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (8 ديدگاه)

      اره فعال شده :)… و می دونم آینده خودرو ها برقی هستش…. و هر شرکتی تو این زمینه پیشرفت کنه آینده خوبی داره و بازار رو در دست می گیره…. این عینه حقیقت….. اما من واقعا موتور بنزینی پر سرو صدا رو بیشتر دوست دارم تا برقی….. با توجه به کانسپت هایی که تند و تند داره می اد بیرون دیگه فک نکنم رانندگی اون عشق و حال قبلو داشته باشه… کم کم ماشینا دارند تبدیل به گوشی می شن…

  2. Ace

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    مرسدس جدیدا خیلی عالی داره جلو میره.
    همه ی دنیا یک طرف مرسدس یک طرف.

    1. Reza

      ۱۹ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (30 ديدگاه)

      نظرات افراطی . طرز فکرت به نازیسم میخوره.

      1. Elemento

        ۱۹ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        باشه.

      2. uss zumwalt DDG-1000

        ۲۰ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        رضا عزیز شما معلوم ذهن درگیری داری ها

  3. «میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود . بسیار عالی . به نظرم تا سال 2025 ، مرسدس بنز بیش از 20 مدل جدید معرفی میکنه در بیشتر کلاسها .

    1. Elemento

      ۱۹ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      چه عجب آقا میلاد.
      یعنی کم کم برای دیدنت در سایت پدال باید مثل ستاره ی دنباله دار هالی منتظر سال ها و ماه ها باشیم !!

    2. رامکال

      ۱۹ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (594 ديدگاه)

      میلاد جان یاد اون روز هایی که شما میومدی پدال بخیر.

      حیف شد اون موقع ها که شما بودی من نظرات رو میخوندم ولی چیزی نمینوشتم الان که دیگه برعکس شده. من میام ولی شما نیستی.

      1. «میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۹ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود . قربان شما . من هستم . بیشتر مطالب رو میخونم .

        1. uss zumwalt DDG-1000

          ۲۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          درود بر میلاد عزیز
          دوست قدیمی پدال

    3. mehran911

      ۲۰ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (2114 ديدگاه)

      به به ببین کی اینجاست !!!!!
      آقا میلاد گل
      بیشتر کامنت بزار میلاد عزیز
      .
      یادش بخیر چقدر سر اس کلاس و پانامرا با هم بحث می کردیم …???
      چه دورانی گذشت …
      .
      میلاد جان بجای خوندن کامنت ها بیشتر کامنت بزار

      1. uss zumwalt DDG-1000

        ۲۰ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        اقا مهران کامنت های شما هم قشنگ
        شما هم بیشتر حضور داشته باش

        1. mehran911

          ۲۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (2114 ديدگاه)

          چشم ما مخلص شماییم بهنام جان

      2. «میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۱ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود . مهران جان . بله یادمه . من همیشه یاد شما دوست گرامی هستم.

  4. king 918

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    هایپر کار بنز
    خدایا کی این مطلبو تو پدال بخونیم ////

    1. Ferrari Zonda SV

      ۱۹ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (479 ديدگاه)

      عشقه بنزه.?
      .
      .
      پادشاه اشتوتگارت????

      1. vahid porsche

        ۲۰ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (474 ديدگاه)

        اشتوتگارت دوتا پادشاه داره

        1. Ferrari Zonda SV

          ۲۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (479 ديدگاه)

          دو پادشاه به یک ملک نگنجد.?????
          پادشاه اشتوتگارت بنزه❤❤❤❤

  5. احمد باقری

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    محشره. کم نظیره.

  6. محمد زمانلو

    ۲۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (129 ديدگاه)

    می ترسم از روزی که 918 تو مسابقه یا نوربرگ رینگ تسلیم هایپرکار مرسدس AMG بشه . خدا اون روز رو نیاره که من طاقت دیدنش رو ندارم. در ضمن آقای«اولیور بلوم» عزیز می دونم که می دونی ولی لطفا خودتونو به خواب نزنید که اگر غفلت کنید مرسدس به احتمال زیاد بد جوری توفان به پا خواهد کرد.این رو از سر دلسوزی میگم؛ چون انتخاب اول من بین برند های آلمانی قطعا پورشه هستش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا