مرسدس بنز

لو رفتن طراحی کابین مرسدس G کلاس 2019

اخیراً تصاویر جاسوسی جدیدی از کابین نسل جدید مرسدس G کلاس ۲۰۱۹ منتشر شده و می‌توانیم طراحی آن را پیش از معرفی رسمی مشاهده کنیم.


اگر مطالب قبلی راجع به مرسدس G کلاس جدید را دنبال کرده باشید بنابراین مواجه شدن به تغییرات صورت گرفته خیلی سورپرایز کننده نخواهد بود. داشبورد جدید این خودرو کار خوبی در یکپارچه کردن صفحه‌نمایش عریض مرسدس انجام داده و شخصیت کابین خیلی تغییر نکرده است. کابین G کلاس جدید سعی نمی‌کند ریشه‌های کاربردی خود را پنهان کند و این موضوع را می‌توان در دستگیره تعبیه شده جلوی سرنشین مشاهده نمود.


تولید نسل جدید یک خودروی نمادین کار آسانی نیست اما به نظر می‌رسد مرسدس می‌داند بدون اضافه‌کاری و البته خراب‌کاری G کلاس جدید را به جهانیان معرفی کند.


G کلاس ۲۰۱۹ با سوئیچ‌ها و دکمه‌های مدرنی عرضه خواهد شد که در دیگر محصولات مرسدس نیز دیده شده و از دیگر شاخصه‌ها نیز می‌توان به ورودی‌های هوای کروی اشاره کرد. سه سوئیچ تعبیه شده برای قفل دیفرانسیل‌ها بین دو ورودی هوای مرکزی باقی مانده و غربیلک فرمان جدید سه پره نیز همان نمونه مشاهده شده در جدیدترین نمونه S کلاس است.


انتظار می‌رود جدیدترین نسل این شاسی‌بلند معروف نسبت به مدل کنونی تغییر زیادی نداشته باشد اما به‌روزرسانی‌های زیر پوست آن قابل‌توجه‌تر خواهد بود. نه تنها شاسی این خودرو پهن‌تر بوده بلکه سیستم تعلیق مستقل جدیدی برای مانورهای بهتر در جاده تعبیه شده و دامپرهای تطبیق‌پذیر نیز موجود هستند.


معماری جدید الکتریکی نیز به این معنی است که G کلاس با طیف وسیعی از سیستم‌های کمک راننده نوین عرضه خواهد شد که نه تنها ایمنی و راحتی را ارتقا داده بلکه در زمان توقف نیز پایداری و استواری را افزایش می‌دهد.


جدیدترین خبر منتشر شده نشان می‌دهد که نسل جدید مرسدس G کلاس ۲۰۱۹ ژانویه سال آینده در نمایشگاه خودروی دیترویت معرفی خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۴ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (226 ديدگاه)

    میتونست بهتر ازاین باشه. از بنز انتظار بیشتری میرفت.

  2. Amir

    ۲۴ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    .
    گلادیاتور سنگین وزن ???
    بهترین شاسی بلند تاریخ

    1. Mohamad ali

      ۲۴ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (68 ديدگاه)

      حتما همینطوره جز اسطوره های آلمانی افرود هست یجورایی افرود اصالتش اروپایی و آمریکایی ایست که امروزه بشدت بدست آسایی ها افتاده مثلا دایملر Ferret یا جیپ ویلیز یا دیفیندر هنوز هم اسطوره هستند بخصوص فرر که سلاح هم حمل می کرد یا همین g کلاس و فولکس Iltis واقعا شاهکار هستند البته اگر یونیماگ را حساب کنیم که دیوار صاف را بالا می رود هنوز هم افرود های قدری دارند اما گران

      1. datsun

        ۲۴ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (3951 ديدگاه)

        جواب محمد علی :چقد واسه خودتون اسطوره سازی کردید که آسیایی ها (ژاپن ۱۹۵۱)رو که بعد از جیپ و لندروور از پیشگامان آفرود بودن رو فراموش کردید

        1. #ali.m#

          ۲۴ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (1836 ديدگاه)

          محمد علی عزیز.
          یه مثال برات میزنم لندکروزر ماشینیه که میتونی باهاش مسافرت بری،مهمونی بری و بالا ترین سطح افرود رو هم داشته باشی.با یونیماگ هم میتونی ؟
          تعجب میکنم که بین بقیه ماشینا اسم یونیماگ هم میارین .معلومه که با اون طراحیش و چرخای بزرگش جایی نیست ک نتونه بره .
          در ضمن افرود اصالتش بیشتر امریکایی ژاپنیه .تا اروپایی

    2. M.us

      ۲۴ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (237 ديدگاه)

      داش امیر gکلاس شاید بهترین باشه اما اغراق بگیم تو کل تاریخ چون قیمت به شدت نجومی داره (البته درست روش زیاد کار شده) اما همین ماشین تو نظر سنجی همین سایت به رقیبش باخت و همچنین امکان اینکه بهتر از این توسط برند دیگ ای ساخته بشه هست ثانیاً بنز gکلاس تغییر زیادی نسب به نسل های قبلیش نمیکنه فقط یکم جزییات و بیشتر میکنن که همینطور که تو عکس بالا میبینید زیاد تغییر نکرده،اما میشه گفت این یکی از بهترین هاست

      1. Amir

        ۲۴ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        .
        داداش ، من نظر خودم رو گفتم ، شما اگر هر نظر دیگه ای داری من بهش احترام میذارم و حتما درسته

        در مورد نظر سنجی پدال … این نظر سنجی ها فقط محبوبیت یک ماشین رو بین افرادی بررسی می‌کنه که از هر ۱۰۰۰ نفر شاید یک نفرشان این ماشین های رو حتی از نزدیک هم ندیده باشه.

  3. Mehdi TuRbO

    ۲۴ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (2362 ديدگاه)

    ای کاش به ظاهرش خیلی دس نزنند و حالت کلاسیک خودشو حفظ کنه.

  4. سعید(تهران)

    ۲۴ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (496 ديدگاه)

    درسته که داشبورد جدید چندان زیبا نیست ولی باید توجه داشت توی این محصول خاص کارایی و ارگونومی اولویت بیشتری نسبت به زیبایی داره…

  5. مهدی

    ۲۴ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (19 ديدگاه)

    من که کابین قبلی رو ترجیخ میدم

  6. Sina

    ۲۴ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (831 ديدگاه)

    من که خیلی از این کارش خوشم اومد
    امیدوارم این صفحه یکپارچه و کم شدن کلیدهای داشبورد برای کل شاسی بلندهای بنز ارایه بشه

  7. sam

    ۲۴ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (97 ديدگاه)

    کم پیش میاد دستپخت مرسدس بد از کار دربیاد…
    مثل همیشه فوق العاده…

  8. سروش

    ۲۴ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (135 ديدگاه)
  9. علی

    ۲۴ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (30 ديدگاه)

    اینکه مرسدس داره فرمون S کلاس رو بقیه ماشیناش هم میزاره کار جالبی نیست
    به نظر منS و G کلاس باید منحصر به فرد باشند

  10. ali a

    ۲۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (776 ديدگاه)

    داشبورد ساده ولی مدرن و شیکی داره .دریچه های کولرم زیباست با طرح توربین مانندشون. خوشم اومد. جالبه اون دسته نگهدارنه بالای جعبه داشبورد رو هم همچنان داره…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا