مرسدس بنز

مرسدس قید حضور در نمایشگاه نیویورک 2020 را زد!

مرسدس بنز غایب بزرگ نمایشگاه دیترویت امسال بود و برنامه‌هایی هم برای عدم حضور در دیگر رویداد خودرویی بزرگ آمریکا دارد. بنا به گزارش پدال و به نقل از اتوموتیو نیوز، ستاره سه پر دنیای خودرو در نمایشگاه خودروی نیویورک سال آینده هم حضور نخواهد یافت و به دنبال برنامه‌های بازاریابی بهتر به‌منظور کاهش حضور در نمایشگاه‌های خودرویی و تمرکز روی روش‌های بازاریابی دیجیتالی به‌منظور جذب مشتریان جدید می‌باشد.


منابع مطلع اظهار داشته‌اند مرسدس حتی می‌خواهد در نمایشگاه لس‌آنجلس سال آینده هم شرکت نکند اما فعلاً تصمیم نهایی دراین‌باره گرفته نشده است. اگر مرسدس قید حضور در لس‌آنجلس را هم بزند، به این ترتیب ژرمن‌ها هیچ حضوری در رویدادهای تراز اول خودرویی آمریکا نخواهند داشت. البته باید گفت تصمیم مرسدس برای عدم حضور در نیویورک دائمی نیست.


رئیس نمایشگاه خودروی نیویورک می‌گوید:

ما نمی‌دانیم آن‌ها چه برنامه‌های بلندمدتی دارند. برندها استراتژی‌های بازاریابی خود را تغییر می‌دهند. خوشبختانه سال بعد شاهد بازگشت آن‌ها خواهیم بود.

تصمیم مرسدس برای عدم حضور در چنین رویدادهایی خیلی سورپرایز کننده نیست زیرا اصلی‌ترین رقیب این برند یعنی ب ام و نیز تصمیم گرفت در نمایشگاه نیویورک حضور پیدا نکند. باواریایی ها گفته‌اند به دنبال سرمایه‌گذاری روی رویدادهای تجربی بیشتر به جای نمایشگاه‌های سنتی بوده و به همین خاطر روش‌های مدرن‌تری را انتخاب می‌کنند.


رئیس نمایشگاه نیویورک می‌گوید عدم حضور این دو برند در نمایشگاه خودروی نیویورک یک ضربه بزرگ به شبکه نمایندگی‌های این دو خودروساز است زیرا نمایشگاه یاد شده هر ساله بیش از ۱ میلیون بازدیدکننده داشته و ۷۲ درصد افراد شرکت‌کننده علاقه خود به خرید خودروی جدید در یک سال آینده را اعلام می‌کنند.

او در خاتمه می‌گوید:

پاسخ نمایندگی‌ها وقتی اعلام شد مرسدس در نیویورک حضور نخواهد یافت بسیار قوی بوده است. آن‌ها فکر می‌کردند حضور در نیویورک توجیه چندانی ندارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. - A M I R -

    ۱۲ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (728 ديدگاه)

    همون چیزی که ازش میترسیدم داره اتفاق میفته ، حق با کلارکسون بود …

  2. ممد ژانگولر

    ۱۲ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (4151 ديدگاه)

    چقدر حیف . تنها ماشین آلمانی که بیشترین هوادار و مشتریو تو آمریکا داره نبودش بدجوری تو ذوق میزنه .

  3. morteza

    ۱۲ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (286 ديدگاه)

    به نظر من اصن چه کاری به تولید خودرو هه یه ربات درست کنن جماعت مدرن هم بشینن پشت سیستمشون یا تو گوشی لاکچرری آیفونشون رانندگی آنلاین کنن تازه دوسم داشته باشن میتونن بوقای جدید لاکچری 2020 رو هم دان کنن یا اینکه بعد از تعویض نوع جاده میتونن مسافرای تو راه که میتونن سوار کنن رو انتخاب کنن مثلا بلوند قد بلند بور باشه یا سبزه ی مو وزوزی جذاب خوش استایل.تا بی نهایت لذت ببرن.بذارین ماهم با پراید و رویای ی آمریکایی ارزون قیمت بمیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا