مرسدس بنز

تأیید عرضه مرسدس A کلاس سدان در بازار آمریکا

در سایه‌ی شایعات و گمانه‌زنی‌های بی‌شمار، سرانجام مرسدس تأیید کرد که A کلاس در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد. مقامات این کمپانی تأیید کرده‌اند خودروی یاد شده سال آینده در بازار آمریکا عرضه خواهد شد اما مدل ۵ درب هاچبک همچنان میوه ممنوعه خواهد بود. بجای آن مرسدس سدان A کلاس معرفی نشده را در آمریکا ارائه خواهد داد. این خودرو بر پایه دومین نسل معماری دیفرانسیل جلوی مدولار MFA ساخته خواهد شد.


خودروی یاد شده قبلاً به نمایندگی‌های آمریکایی نشان داده شده و اطلاعات داخلی شرکت نشان می‌دهند که این خودرو در جایگاهی پایین‌تر از مدل CLA قرار خواهد گرفت. بدین ترتیب انتظار می‌رود بهای نسخه پایه این خودرو زیر ۳۰ هزار دلار باشد. نمایندگی‌های مذکور می‌گویند این خودرو بسیار خوش‌تیپ خواهد بود و کابینی تکنولوژیک و زیبا داشته و با بهایی رقابتی در دسترس خواهد بود. مرسدس امید دارد این خودروی کوچک حدود ۵ درصد از کل فروش کمپانی در آمریکا را به خود اختصاص دهد.


تعدادی از کاربران عزیز شاید به یاد داشته باشند که مرسدس قبلاً و در نمایشگاه خودروی شانگهای پیش‌نمایشی از این خودرو را با کانسپت A سدان داشته است. انتظار می‌رود نسخه تولیدی در سال آینده معرفی شود. اتوموتیونیوز گزارش داده نسخه آمریکایی این خودرو در سپتامبر سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد و تنها به‌صورت سدان در دسترس خواهد بود.


A کلاس سدان تنها خودرویی نیست که به بازار آمریکا را خواهد یافت زیرا در همان مراسم برگزار شده برای نمایندگی‌های آمریکایی، نسخه تولیدی AMG GT چهار درب نیز به نمایش درآمده است. این خودرو که به‌صورت کانسپت در نمایشگاه ژنو سال جاری معرفی شده بود هنوز نام رسمی نداشته و برای رقابت با پورشه پانامرا وارد بازار خواهد شد. هنوز حرفی درباره قیمت این خودرو زده نشده اما احتمالاً بهای آن بیشتر از قیمت ۱۰۴۴۰۰ دلاری مدل E63 S خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه‌ها

  1. Kamran

    ۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (919 ديدگاه)

    پدر خودروسازی جهان

    1. asa

      ۱ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (569 ديدگاه)

      اره دیگه فورد و بیوک هم که کشک هستن.
      بنز خوب قبول ، ولی وقتی بقیه چیزی نمیگن شما هم دیگه اینقدر دور برندار.
      یک کاری میکنید که بقیه هم از این کامنت های بی سر و ته بزارن و باز دعوا و جر و بحث پیش بیاد.
      نمیتونستی یک تعریف ساده بکنی؟
      به خدا اگه دست امثال تورو باز بزارن تاریخ بشریت رو به بنز و کارل بنز رو حضرت آدم معرفی میکنید.
      همین نظر های تند رو میدید که امثال من از آلمانی ها زده میشن.

      1. GTS

        ۱ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (544 ديدگاه)

        ASA چرا اینجوری تو؟؟
        پدال ارثته؟؟ یکم با احترام برخورد کن با بقیه نحوه ی کامنت گذاشتنت اصلا جالب نیست. والا کسی که دنبال جنگ و دعوائه تویی که به کامنت و علاقه ی دیگران خرده میگیری. آره این دوستمون دوس داره مرسدس بنزو حلوا حلوا کنه مشکلت چیه؟؟ یه بار کامنتای خودتو نگا کن ببین خودت از همه بدتری. خوبه منم بگم کامنتات لوسه؟؟ میخوای گریه کنی همیشه؟؟شمایی که کم مونده بگی افتخارم اینه یه ماشین آمریکایی زیرم کنه به کسایی که میان و نظرشون که ذره ای مشکل ندارن گیر میدی احترام بذارو باهاشون کاری نداشته باش چون اینجور آدما تو پدال منفور میشن و وجهه ی طرافداری اون کشور که خودروسازیاشو دوس دارنو خراب میکنن بر عکس

        1. asa

          ۱ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (569 ديدگاه)

          اتفاقا میخواستم به همین جا برسم.
          اگر آزادی پس برا همه آزادی.
          پس وقتی ما هم قربون صدقه ماشین های آمریکایی میشیم نیاین هزارتا صفت الکی به ما بدین.
          ولی اگه قرار به قول خودت من از این کامنت های لوس نزارم بقیه هم رعایت کنند.
          اگه میگید ما متعصب هستیم پس خودتون هم نباشید.
          اینکه ایشون قاطعانه میفرمایند پدر خودروسازی خیلی اشتباه و خیلی ها هم به هزار و یک دلیل قبول ندارن.
          من خیلی وقت توی این سایت هستم و کاملا یادم چه جو دوستانه و قشنگی داشت این سایت. من خودمو باسواد نمیدونم ولی از وقتی که افراد صرفا فقط ماشین دوست و بی اطلاع توی این سایت آمدن دیگه مرکز بحث های ما از علمی به علایق شخصی و تعصب کشیده شد.
          من خودم کسی نبودم که وقتی در زمینه ای اطلاعات جدیدی نداره کامنت بزاره و اینو بار ها گفتم ولی با وجود افرادی مثل ایشون که یکدفعه میپرن وسط و کل صنعت خودرو به بنز نسبت میدن چی میشه گفت جز اینکه مثل خودشون رفتار کرد. من تا صبح هم بیام با هزار تا دلیل بگم آقا بنز پدر خودرو سازی نیست باز حرف خودشونو میزنند.
          بخدا gts جان من خودمم از این وضع راضی نیستم ولی باید من و دوستام اینجوری باشیم. این حرکاتی که شما میفرمایید فقط یک واکنش به کنش های امثال آقا کامران هست.
          من حاضرم از فردا اصلا کامنت نزارم ولی شما هم اینجور کامنت گذاشتن هارو خاتمه بدین.

        2. الف.ی

          ۱ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (1765 ديدگاه)

          پدر خودروسازی مدرن دنیا فقط و فقط مرسدس بنزه.
          سعی کن اینو قبول کنی. اگه خواستی منبع هم میدم.

      2. Fit Demon

        ۱ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (1867 ديدگاه)

        کادیلاک اکنون پس از بیوک، دومین سازنده قدیمی‌خودروی آمریکا و جزو قدیمی‌ترین خودروسازان جهان می‌باشد. البته بحث بر سر قدیمی‌تر بودن بیوک و کادیلاک زیاد است، ولی به هر حال به دلیل اینکه جنرال موتورز فروش اولدزموبیل را متوقف کرده، این دو خودرو بیشترین قدمت را در میان بازماندگان این صنعت دارند.

      3. ROHAM

        ۱ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (757 ديدگاه)

        سلام
        بنز اولین خودرو ساز جهان بوده
        درسته فورد اولین انبوه ساز بوده ولی بازم این موضوع اولین خودرو ساز بودن بنز رو عوض نمی کنه
        من نه رئیس کارخونه بنزم و نه سهامدار ارشد فورد و امثال فورد که بخوام خودم رو واسه طرفداریشون بکشم
        من خودم عاشششق بنزم و البته خیلی از آمریکایی ها رو خیلی خیلی دوست دارم ولی این تعصب تمام و کمال و افراطی شما و امثال شما رو اصلا درک نمی کنم.
        قرار نیست اینجا بحث نشه
        بحث مفید خوبه ولی بحث مخرب هیچ نتیجه ای نداره
        و باز هم قرار نیست دیگران حرف نزنن و نظرشون رو نگن چرا که یه موقع به تیریپ قبای شما بر نخوره
        این سایت یه دانشگاه فوق تخصصی نیست که کسی که صاحب نظر نباشه حق حرف زدن نداشته باشه
        شما می تونی از بحث های گاها آموزنده مطلب یاد بگیری و اگه دلتون خواست با نظرات مفید خودتون مطلب جدیدی به دیگران یاد بدی ( اگه دلت بخواد ) ولی حق نداری به نظر هرچند گاها اشتباه دیگران توهین کنی
        با احترام

  2. فرشاد سجادیان

    ۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    به نظر میرسه چراغ جلو نسل جدید CLS، از این کانسپت الهام گرفته باشه.

  3. فرشاد سجادیان

    ۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    هیچوقت تبدیل یه هاچ‌بک به سدان حس خوبی بهم نداده، حالا چه ۲۰۶ باشه، چه یاریس و A کلاس و. . .

  4. asa

    ۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (569 ديدگاه)

    من که خیلی خوشم آمد. یک حس فانتزی خاصی داره

  5. sina

    ۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (2659 ديدگاه)

    اوووف چه خوشکلههههه?

    1. sina

      ۱ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (2659 ديدگاه)

      یه بار تو یه کنفرانس با یه المانی حرف میزدم، ازش پرسیدم تو المان همه میتونن مرسدس بنز بخرن؟
      گفت: هر کسی میتونه بنز بخره ولی هر کسی هر بنزی رو نمی تونه بخره!

      1. Mercede kaviani

        ۲ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (551 ديدگاه)

        با سلام به دوست عزیز سینا
        البته کسی ا کلاس سدان را میخرد با کسی اس سدان میخرد فرق می کند خریدار کلاس اس سدان حداقل میزان درامدش سه برابر درامد ا کلاس سدان است
        باتشکر دوستدار شما مرسده کاویانی

  6. Reventon

    ۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (282 ديدگاه)

    چی شد؟اونایی که هی کره رو به کپی متهم میکردن الان خوبن؟
    احیانا نمیخان بگن جلوش یه کپی از برلیانس h220 ه؟
    والا
    نه بنز کپی زده نه شرکتا کره ایی نه خیلی از شرکتا چینی

    1. فقط تویوتا و هوندا

      ۱ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (571 ديدگاه)

      چین که صد در صد کپی نمیکنه!!!!!!!!!!! چین و کپی ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))))))))))

    2. omid

      ۶ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (166 ديدگاه)

      این واقعیت طراحی های سالهای اخیر مرسدس بنزه که به شدت نازل و بی هویت شده و ابدا در حد و اندازه های بنز نیست و متاسفانه این روند همچنان ادامه داره.

  7. وحید

    ۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عاشق ایناییم که متعصبانه از یه برند حمایت میکنن ارث باباته یا رئیس شرکتشی آخه به شما چه اونچه که شما میتونید مدعیش باشید ماشینای تولید خودمونه که تهش شده سمند بیخیال بابا هر چی که هست چه افتخارش چه لذت سواریش مال اوناس

  8. رامتین

    ۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (3254 ديدگاه)

    اگه قیمت پایه اش 30000 دلار باشه یعنی 250 تومن در میاد در ایران. امکانش هست بیاد ایران؟
    نگین با قیمت نجومی باید بیاد که لکسوس nx با 38000دلار شده 340 تومن.

    1. فقط تویوتا و هوندا

      ۱ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (571 ديدگاه)

      البته ۳۸۰۰۰ دلار قیمت پایه ی لکسوس nx تو سایت لکسوس هستش. طبق آمار گمرک قیمت لکسوس nx های وارداتی به ایران حدود 50 هزار دلاره و نسخه هیبریدیش حدود 55 هزار دلاره.

      1. رامتین

        ۲ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (3254 ديدگاه)

        دقیقا. قیمت پایه همین بنز هم 30000 دلار در سایت بنز هست. به عبارتی بیاد گمرک همین بنز حدود 45000 دلار میشه. اما در باطن تفاوتی ایجاد نمیکنه. 38000 دلار بشه 340 تومن، 30000دلار میشه 260 تا 270 تومن که گزینه خیلی خوبیه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا