زمانی که مرسدس بنز بهصورت رسمی اعلام کرد نسل جدید شاسیبلند G کلاس در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ معرفی میشود تیزری را منتشر نمود که در آن شاهد فرو رفتن یک G کلاس کلاسیک در بلوکی از رزین بودیم و البته در تیزر به این نکته اشاره شده بود که DNA این شاسیبلند زنده است. مرسدس همچنین با غوطهور کردن این شاسیبلند افسانهای در بلوکی ۴۴.۴ تنی از رزین مصنوعی رکورد بزرگترین استفاده از این ماده را به نام خود ثبت کرده است.
G کلاس در سال ۱۹۷۹ و به عنوان خشنترین عضو خانواده مرسدس بنز معرفی شد. این خودرو فرمهای بدنه متنوعی داشت که از جمله آنها میتوان به نمونه ۶ چرخ ارتش استرالیا اشاره نمود که در نهایت پس از اصلاحات فراوان به فرم G63 6×۶ که میشناسیم درآمد. بهروزرسانیهای متعدد G کلاس باعث شده این خودرو بیش از ۳ دهه در خط تولید باقی بماند.
همانگونه که در تیزر قبلی مرسدس دیدهایم ظاهر این خودرو شبیه نسل قبلی بوده اما تفاوتهای فنی و باطنی زیادی بین این دو نسل وجود دارد. اولیور متزگر مدیر توسعه G کلاس میگوید تنها ۵ قطعه مشترک بین دو نسل از این خودرو وجود دارد؛ مثلاً سیستم تعلیق دوبل جناغی مستقل و همچنین گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک برای اولین بار در نسل جدید G کلاس نصب شدهاند. البته مرسدس هنوز درباره پیشرانههای این خودرو حرفی نزده است.
همچنین بهبودهای فراوانی در کابین به چشم میخورد. همانند مرسدسهای مدرن مشتریان میتوانند دو صفحهنمایش برای سیستم اطلاعات سرگرمی و پشت آمپرها سفارش دهند. همچنین فضای کابین بیشتری در جلو و عقب وجود دارد.
برای کسب جدیدترین اطلاعات درباره G کلاس جدید و همچنین اخبار نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ با “پدال” همراه باشید.
ایرانخودرو هم پیکان رو ترشی انداخت سایپا هم میگه پرایدو میخواد ترشی بندازه… دارن محاسبه میکنن که سرکه چقدر از ترشی ایرانخودرو بیشتر باشه که تو گینس ثبت بشه!!!
این که میگن نسل قبل به تاریخ پیوست و نسل جدید آمد و از این جور حرف ها ، همش برای بازار گرمی است. مرسدس G کلاس 1979 هم زمین تا آسمون با G کلاس 2016 فرق داره پس چرا تا حالا نمیگفتن نسل جدید؟ مساله این است که برای حفظ بازار و مشتری ، شرکت ها نیاز دارن به مشتری بقبولانند که تغییرات اساسی اتفاق افتاده
به شخصه بنز جی کلاس و یکی از بهترین ماشین های ساخته شده میدونم از اون ماشینایی که تا عمر داری یادت میمونن یه زمانی یه نفر سهامی از بنز خرید و بهترین ماشین های روز رو به مردم داد،حتی طرح خاص خودشو داد تا بر اون اساس اسطوره ای به اسم جی کلاس بسازن که تبدیل به یکی از بهترینا بشه
داشبوردش خیلی بهتر شده ولی نمای جلو نسل قبلی رو ترجیح میدم. که عمده دلیلش بخاطرَطرح جدید چراغ های جلوست که اصلا بدلم نیست و منو یاد کامیون های قدینی بنز که تو ایران هستن میندازه
me84
۲۵ دی ۱۳۹۶.
داخلش چه شیک شده
مهران
۲۵ دی ۱۳۹۶اگه این تو ایران بود بچه ها با جا ماشین و اون قالبش رو ور میداشتن میرفتن خخخ
محمد
۲۵ دی ۱۳۹۶ایرانخودرو هم پیکان رو ترشی انداخت
سایپا هم میگه پرایدو میخواد ترشی بندازه…
دارن محاسبه میکنن که سرکه چقدر از ترشی ایرانخودرو بیشتر باشه که تو گینس ثبت بشه!!!
کارل شلبی
۲۵ دی ۱۳۹۶????
Divergence
۲۵ دی ۱۳۹۶این که میگن نسل قبل به تاریخ پیوست و نسل جدید آمد و از این جور حرف ها ، همش برای بازار گرمی است. مرسدس G کلاس 1979 هم زمین تا آسمون با G کلاس 2016 فرق داره پس چرا تا حالا نمیگفتن نسل جدید؟ مساله این است که برای حفظ بازار و مشتری ، شرکت ها نیاز دارن به مشتری بقبولانند که تغییرات اساسی اتفاق افتاده
M.us
۲۵ دی ۱۳۹۶به شخصه بنز جی کلاس و یکی از بهترین ماشین های ساخته شده میدونم از اون ماشینایی که تا عمر داری یادت میمونن یه زمانی یه نفر سهامی از بنز خرید و بهترین ماشین های روز رو به مردم داد،حتی طرح خاص خودشو داد تا بر اون اساس اسطوره ای به اسم جی کلاس بسازن که تبدیل به یکی از بهترینا بشه
اعتمادیان
۲۵ دی ۱۳۹۶خدا بیامرزه اون نفرو ، چقدر اینروزها جای خالیش احساس میشه
F۲۲RAPTOR
۲۵ دی ۱۳۹۶پدر و صاحاب
F۲۲RAPTOR
۲۵ دی ۱۳۹۶دوستان میخواد با این کار نگین انگشتر بسازه
مرسدس بنز عقیق یمنی
Mohammadreza
۲۶ دی ۱۳۹۶داشبوردش خیلی بهتر شده ولی نمای جلو نسل قبلی رو ترجیح میدم. که عمده دلیلش بخاطرَطرح جدید چراغ های جلوست که اصلا بدلم نیست و منو یاد کامیون های قدینی بنز که تو ایران هستن میندازه
حمید ع
۲۶ دی ۱۳۹۶چرا آینه های بغل نسل جدید اینقدر زشتن؟!!
Raha
۲۶ دی ۱۳۹۶جی کلاس هم نشدیم فردا روزی میریم زیر خروار ها خاک
این کار مرسدس تحسین برانگیزه و میخواد شکوه کمپانیش رو به رخ بکشه