پس از معرفی نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ مرسدس بنز GLC، حالا سازندهٔ آلمانی پرچمدار خانوادهٔ این ماشین یعنی مدل GLC63 را هم مورد فیسلیفت قرار داده و آنرا در دو نسخهٔ معمولی و کوپه در نمایشگاه نیویورک معرفی کرده است. مثل مدلهای معمولی GLC، این نسخهٔ اسپرت هم در بیرونی تغییراتی را تجربه کرده که ازجملهٔ مهمترین آنها میتوان به چراغهای جلو و عقب جدید اشاره کرد. طراحان مرسدس همچنین برای GLC63 سر اگزوزهای بزرگتری به شکل متوازیالاضلاع و رینگهای جدید ۲۱ اینچی را در نظر گرفتهاند.
در کابین خودرو نیز غربیلک فرمان AMG جدیدی با دکمههای کنترلی لمسی دیده میشود. علاوه بر این، جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MBUX برای این کراساوور اسپرت ارائه شده و تودوزی آن نیز مورد بهروزرسانی قرار گرفته است. دیگر ویژگیهای داخلی برجستهٔ GLC63 جدید هم شامل صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، صندلیهای اسپرت و تریم آلومینیومی میشود.
در بخش فنی و پیشرانهٔ این ماشین اما تغییری صورت نگرفته است؛ بنابراین در زیر کاپوت GLC63 همچنان همان پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو قرار گرفته که مثل قبل ۴۷۵ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این نیرو توسط یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک به نسخهٔ AMG Performance از سامانهٔ چهارچرخ محرک 4Matic+ تحویل داده میشود. با استفاده از این نیرو، GLC63 ظرف ۴ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرسد درحالیکه حداکثر سرعت آن روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.
نسخهٔ قدرتمندتر GLC63 S نیز از همان موتور ۴ لیتری V8 توئین توربو استفاده میکند اما این نیروگاه در اینجا ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار میدهد. به لطف این نیروی بیشتر، خودرو ظرف تنها ۳.۸ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست پیدا میکند درحالیکه حداکثر سرعت آن نیز به ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت افزایش یافته است. هردو نسخهٔ این موتور با همان قدرت برای GLC63 کوپه هم ارائه میشود و مشخصات عملکردی این نسخه نیز با برادر استانداردش یکسان است.
GLC63 مدل ۲۰۲۰ اما غیر از داخل و بیرون، در قسمتهای دیگری هم تغییراتی جزئی را تجربه کرده بهگونهای که حالا تمامی مدلهای این ماشین بهصورت استاندارد به قفل دیفرانسیل با کنترل الکترونیکی مجهز شدهاند. علاوه بر این، به سیستم پویایی AMG که پیشازاین حالات پایه، پیشرفته، Pro و Master را ارائه میکرد، حالت جدیدی بنام Slippery هم اضافه شده است. نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ مرسدس GLC63 AMG از اواخر امسال راهی نمایندگیهای فروش در ایالاتمتحده خواهد شد.
مهزیار
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸قابل تحمل تر شد
مزدا
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸داداش کدوم کشور اروپای ساکن هستی!!ایران ک باشی فک نکنم از نزدیک هم این ماشین رو ندیدی ک اینحوری میگی
Seyed.AMG
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ایشون کلا سخت پسندن ، ماشین مورد علاقه شون هنوز تولید نشده
مهزیار
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸:) :) :)
منم مثل بعضی از دوستان فک میکردم از نزدیک قشنگن ولی از نزدیک دیدمشون و بیشتر بدم اومد
F22RAPTOR
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸فیس لیفت خیلی خوبی شده،
Amir
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸به نظرم خیلی خوب شده هم نمای جلو و هم عقب.پرفورمنس glc 63 هم حرفی برای گفتن باقی نمی ذاره گردن تمام رقبا رو شکسته!
Iman67
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸چقدر فوق العاده هست این ماشین
طراحیش به شدت زیبا و خیره کننده هست هم کوپه هم مدل معمولی
مهدی
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸طراحی قبلش جذاب تربود.بخاطر چراغ هاش
مهدی
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸البته نه اینکه الان بدباشه.اماچراغ های قبل فیس لیفت زیباتربود
عرفان
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸خب خداروشکر این نسل مرسدس همه شون شبیه همن برخلاف BMW
بهراد
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸کسی میدونه اون چراغ سوم بغل لنز چه کاربردی داره؟
بختیاری
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸کدوم چراغ؟
Seyed.AMG
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸تصاویر جاسوسی از کابین s کلاس منتشر شده ، اصلا جالب به نظر نمیرسه ( از کابین تسلا بهتره ها ) اما از نمای تصویر جاسوسی در خور یک سدان لوکس نیست ، با این تفاسیر کابین آئودی a8 خیلی جذاب تره
حالا پدال میزاره میبینید .
Alireza
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸من نمیدونم چرا نمیتونم با خطوط عمودی تو جلو پنجره بنز ارتباط برقرار کنم یجوری با خطوط افقی خیلی بیشتر حال میکنم انگار بنز تره
بختیاری
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸دوستان شتاب 3،8 و 4 ثانیه چیزی نیسته بشه ازش گذشت اومده تویه قلمرو سوپر اسپرت ها ای کاش میشد این مرسدس رو تست کرد و دید مرکز ثقل این شاهکار رو چطوری بستن که سرنشین توش اذیت نشن با این ارتفاع موقع شتاب گیری و پیچ ها واقعا یا بهترین یا هیچ اینجا تجلی پیدا کرد
hamed
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸من که عاشقش شدم. به استثنای G کلاس زیباترین شاسی بلند بنز