مرسدس در حال انجام آخرین تغییرات روی E کلاس فیس لیفت بوده اما همین مدل قبل از فیس لیفت هم بهروزرسانیهای معدودی را تجربه کرده است.
بنا به گزارش کار اند درایور، آمریکاییها شاهد جایگزینی E350 سدان جدید با E300 خواهند بود. همانگونه که نام این خودرو نشان میدهد E350 قویتر بوده و از پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۵۵ اسب بخار و گشتاور ۳۷۰ نیوتون متر استفاده میکند.
در مقام مقایسه باید گفت مدل قبلی E300 که به پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو مجهز بوده خروجی ۲۴۱ اسبی و گشتاور ۳۷۰ نیوتون متری داشته است. این نسخه از E کلاس شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۶.۲ ثانیهای داشته است.
افزایش قدرت ۱۴ اسب بخاری قطعاً با استقبال مواجه شده چراکه E کلاس هماکنون قویتر از بامو 530i میباشد. رقیب باواریایی به پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۴۸ اسب بخاری و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متری مجهز میباشد. البته هردوی این خودروها کمتوانتر از آئودی A6 55 TFSI هستند. ارباب حلقه از پیشرانهی ۶ سیلندر ۳ لیتری ۳۳۵ اسبی و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری استفاده میکند.
از آنجایی که در چند هفتهی آینده شاهد رونمایی E کلاس فیس لیفت خواهیم بود بنابراین تغییرات دیگر صورت گرفته در مدل فعلی بسیار محدود بوده است. E350 از گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک آشنای مرسدس استفاده کرده و با پرداخت ۲۵۰۰ دلار میتوان آن را با سیستم چهار چرخ محرک همراه کرد.
:::فرشاد:::
۲۹ خرداد ۱۳۹۸یه دوستی هم هست اینجا که اگر الان نیاد به واسطه اعداد یه سری سایت و کانال، صدتا کامنت بذاره و تو همشونم به نتیجه برسه بامو بهترینه و مرسدس در حدش نیست، نگرانش میشم!!!! ?
Porsche & Mercedes
۲۹ خرداد ۱۳۹۸شاید من ب طور ویژه فن مرسدس و پورش باشم
ولی در کل ژرمنی فنم
حتی آمریکا کشور مورد علاقمه ولی خب وقتی بحث ماشین میشه ژرمنی و بعدش ژاپنی رو ترجیح میدم
البته اینکه عاشق فراری هم هسم ی بحث دیگس
اما مرسدس همیشه پدر صنعت خودروسازی بوده و همیشه هم از بیمر سرتر بوده
اینکه مثلا مدل M5 چقد سریع تر از E63 بوده
یا الان دوستای پدالی نسل جدید بیمر رو دوس دارن یا مرسدس فرقی نمیکنه
بزرگی مرسدس فقط ب خاطر تولید کلاسای مختلف خودرویی نیس
ب خاطر قرهمانی فرمول یکشه
ب خاطر تولید سوپرکار و نترس بودنشه
ب خاطر تولید amg gt و Sls و Slr بوده
ب خاطر همه مدلای کلاسیکی هس ک میلیون دلاری قیمت خوردن
یا انواع کشنده و یونیماگ و ماشینای افرودری مث G کلاس
با احترام ب بی ام و ولی هیچوقت سوپرکار نساخت ب خاطر ترس از شکست!!در واقع عجیبه
بزرگ بودن ی برند رو هورس پاور یا نیوتن متر نشون نمیده:|
هرچند مرسدس تو همیناشم غوله
ببخشید زیاد شد
MAHDI
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ب ام و سوپر اسپرت نمیسازه چون میترسه شکست بخوره!!! عجب!!!!
البته نیازی به اثبات نیست چون این فقط وفقط نظر شماست. تاجایی که مامیدونیم اکثر خودروهای bmw معیار کلاس خودشونن. یه سربه رقابت های سایت های معتبر بزن ونتیجه رقابت هارو فقط بشمار.
البته من مثل شما توهم ندارم که بگم مرسدس سطح پایین تراز bmwهستش.حتی آئودی هم به هیچ وجه پایین تر نیستش. چون اینا کاملا در یک سطح هستن واگه نبودن تااین حد رقابت نداشتن. اگه BMW سوپر اسپرت نمیسازه چون تمرکزش رو گذاشته واسه قسمت های خیلی مهم تر.وهمینطور منابع عظیم مالی دایملریا تویوتا یا فولکس واگن رو نداره.
کامران
۳۰ تیر ۱۴۰۰هیچ ماشینی تو قدرت و کیفیت به پای دوج چلنجر امریکایی نمیرسه 850اسب بخار
بهراد
۲۹ خرداد ۱۳۹۸آقا من این کامنتو بزارم تا دوست لَپ تایممون نیومده?
باید به کمپانی بنز یه نامه بدیم ، هر کاری که با بقیه کلاس ها می کنی بکن اما با اس کلاس نه، اون قضیه خیلی ناموسیه نهههههه.
سری فعلی E class هم با رنگ آبی مخصوص خودش خیلی دلرباست، حیف تو ایران سرش خیلی بامبول درآوردن(مشکلات سند ووو) وگرنه بیشتر از سری پنج میفروخت.ناگفته نمونه اگر اشتباه نکنم مهران مدیری هم یه سری پنچ سفید نسل قدیم داره و یه دونه e کلاس مدل ۲۰۱۷ سفید هم بعدا خریده ،سلیقه رو ببین
داود
۲۹ خرداد ۱۳۹۸اولا بی ام و 530 قدرتش 252 اسب بخاره نه 248
ثانیا شتاب 0 تا 96 بی ام و 5.8 ثانیه است مصرفش هم 6.5 لیتر در صد کیلومتر. باز از هر لحاظ از بنز جلوتره. این همه سر وصدا بخاطر سه اسب بخار.