مرسدس اعتقاد دارد شاسیبلند مایباخ GLS نهایت تجمل است و میتواند با بنتلی بنتایگا و رولزرویس کولینان رقابت کند. این موضوع را میتوان در قیمت شاسیبلند مایباخ بهوضوح مشاهده کرد زیرا مرسدس قیمت پایهٔ این ماشین را ۱۶۰,۵۰۰ دلار اعلام کرده که دقیقاً دو برابر بیشتر از یک مرسدس GLS450 پایه است.
برای اینکه مایباخ GLS600 در ظاهر از نسخههای معمولی متمایز شود، طراحان مرسدس برای آن یک جلوپنجرهٔ منحصربهفرد در نظر گرفتهاند. تزئینات کرومی بیشتر، پله رکابهای برقی جمع شونده و رینگهای ۲۲ اینچی هم ازجملهٔ دیگر ویژگیهای ظاهری اختصاصی این مدل هستند اما کسانی که خودروی خاصتری میخواهند میتوانند طرح دورنگ بدنه و رینگهای بزرگتر ۲۳ اینچی فورجکاری شده را سفارش دهند.
اما شاید برجستهترین ویژگی مایباخ GLS600 کابین آن با چهار صندلی فوقالعاده لوکس و راحت باشد. صندلیهای عقب که به گرمکن، تهویه و ماساژور مجهز هستند، توسط یک کنسول مرکزی از هم جدا شدهاند که این کنسول در خود سینیهای تاشویی را جای داده است. ازجملهٔ دیگر تجهیزات و امکانات بیشمار این کراساوور مایباخ هم میتوان به نگهدارندههای لیوان با گرمکن و سردکن، شارژر بیسیم گوشیهای هوشمند در جلو و عقب، یک تبلت ۷ اینچی در عقب، کنترل تهویهٔ چهار منطقهای، رو سقفی چرمی ناپا، سیستم پخش عطر، یخچال قابل سفارش برای بطریهای نوشیدنی و سیستم صوتی سهبعدی برمستر اشاره کرد.
درحالیکه معمولاً محصولات مایباخ از پیشرانههای دوازده سیلندر استفاده میکنند، GLS600 به یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو مجهز شده که ۵۵۸ اسب بخار قدرت و ۷۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این موتور همچنین به سیستم هیبریدی خفیف EQ Boost هم مجهز است که میتوان برای مدت کوتاهی ۲۱ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور را به نیروی موتور بنزینی اضافه کند. به لطف این قوای محرکه، GLS600 ظرف تنها ۴.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد.
ازآنجاییکه در شاسیبلند فوق لوکسی مثل این، راحتی و آسایش اهمیت بسیار زیادی دارد، مایباخ GLS به سیستم تعلیقی با سیستم کنترل بدنهٔ E-Active مجهز شده که بهمنظور مقابلهٔ فعال با دستاندازها، جادهٔ پیش رو را اسکن میکند تا سواری کاملاً نرمی را فراهم کند. اما با همهٔ اینها باید دید آیا مایباخ GLS600 ارزش پرداخت دو برابر قیمت بیشتر نسبت به GLS450 را خواهد داشت یا نه. البته حداقل این کراساوور مایباخ از بنتلی بنتایگا ارزنتر است. مرسدس-مایباخ GLS600 اواخر سال جاری راهی نمایندگیهای فروش در ایالاتمتحده خواهد شد.
AMG_73///
۳۰ مهر ۱۳۹۹یه قصر متحرک
یعنی وقتی سوارشی انگار رو هوا معلقی
عالیه لوکس به سبک آلمانی
سهند
۳۰ مهر ۱۳۹۹به نظرتان کلاس s میباخ نسل جدید چطور خواهد بود؟ به نظرم بسیار عالی خواهد بود
پارسا عشق ماشین 3 ای بابا اکانتم فراموش میشه هی
۳۰ مهر ۱۳۹۹ببینید کاملا ماشین خوبی وقصر عالی و لوکس و عالیه ولی اقا این جلو پنجره سپرش به خو خودرو هم خونی نداره مثل یک بنز نیست اگه غلط میگم.؟
دیس لایک
MR.JJ
۳۰ مهر ۱۳۹۹امروز با مطالبت ترکوندی پدال …
Amin-mc20
۳۰ مهر ۱۳۹۹دقیقا ، یکی دیروز با مازراتی و ssc و صفر تا صد 911 یکی هم امروز با هامر و میباخ پانامرا و بوگاتی و فرست ادیشن و اون به فنا دادن موستانگ شلبی??
ممد ژانگولر
۳۰ مهر ۱۳۹۹مرسدس همیشه فوق العادست
میباخ که دیگه هیچی نگم بهتره
انگار ی یخچال آب معدنی متحرکه?
Amin-mc20
۳۰ مهر ۱۳۹۹کابینووووووو
شارژ وایرلس یه دیسپلی هم وسط دو صندلی عجب چیزی شده
ولی کلا ترجیح میدم وزن ماشین کم باشه تا لوکس بودن
JDM
۳۰ مهر ۱۳۹۹شایعه شده Amg gt black seriesتونسته تایم 6:43 تو نوربرگرینگ ثبت کنه
مهدی
۳۰ مهر ۱۳۹۹ههههررررر قیمتی روش بزارن من میگم انصاف به نظر من از بنز از اس 600 لوکس تره گرون ترین ماشین دنیا هم باشه من قبولش دارم چون این ماشین یه چیز دیگس این دیگه واقعا قصر متحرکه به نظر من از رولزرویس هم لوکس تره حتی فانتوم 2019
Omid622
۳۰ مهر ۱۳۹۹اگر موتور ۱۲ سیلندر میبود شاید قیمت گرونتر رو توجیه میکرد
در بحث نمای داخلی درسته خیلی لوکس اما میتوان GLS
رو هم تا حدودی نزدیک به میباخ لوکس کرد و قیمتش هم بالطبع ارزونتر میشه
مهرداد كمال
۳۰ مهر ۱۳۹۹من اینو به بنتلی و استون و رنجرور ترجیح میدم شما رو نمیدونم
مهدی
۳۰ مهر ۱۳۹۹ههههههههههرررررررررررر قیمتی روش بزارن انصاف حتی اگه گرون ترین ماشین دنیا هم باشه باز هم انصافه به نظر من از بنز اس 600 لوکس تره این یه چیز دیگس فوق العادهدس حتی به رولزرویس هم ترجیح میدم حتی فانتوم 2019 اگه به من بگن کاخ سفید و می خوای یا این من اینو می خوام
Ramin
۳۰ مهر ۱۳۹۹یا پدر رونالدو (خدا بیامرزتش)
160 هزار دلار نخبردی
توش واقعا لوکسه ولی بیرونش قشنگ نیست زیاد مالی نیست
قدیم بنز از فاصله 10 کیلومتری میومد همه نگاش میکردن الان بعضی از مدل ها باید ذره بین بزاری ببینی چه مدل بنزی هست
چرا ماشین ها دیگه عین قدیم پر ابهت نیستن
منظورم ابعادش نیست زیبایی بصری هست ؟
" Swedish Arrogant Tiger "
۳۰ مهر ۱۳۹۹واقعا لوکس به ویژه داخل کابین که حرف و سخنی
باقی نمیذاره.
رولزرویس سبکش جداست ولی قیمت بالاتر بنتایگا
هیچ توجیهی نمیتونه داشته باشه بنظرم.
فیس لیفت جدیدش هم که اصلا حس لوکس بودن نداره بیشتر شبیه یه کراس اوور اسپرت یا شهریه!
محمد
۳۰ مهر ۱۳۹۹داخلش تفاوت آنچنانی با GLS نداره فقط یکم روکشش لوکسه و اندازه ماشین نسبت به GLS بزرگتره
Amin-mc20
۳۰ مهر ۱۳۹۹مهم اینه که میبااااخخخههه
محمد ب
۳۰ مهر ۱۳۹۹دقیقا درست میگید رقابت با بنتلی و رولزرویس احتیاج به چیزی متفاوت داره
new reventon
۳۰ مهر ۱۳۹۹از اخرین محصولات طراحی شده در زمان زیچه بزرگ!
TOYOTEX
۳۰ مهر ۱۳۹۹چند سال دیگه یه شرکت بانام(مثلا x) خودرو سازی رو به تموم دنیا نشون میده نشون میده خودرو چیه و خودرو ساز کیه حدود ۷تا۱۰ سال دیگه
همگی خواهین دید و همه خواهند دید عزمت قدرت و معنای واقعی خودرو را
SS
۳۰ مهر ۱۳۹۹شما هم مثل من جلوپنجره ی پانامریکا GLS 63 AMG رو نسبت به این ترجیح میدین؟؟
من با همه چیش اوکی ام جزء اون جلوپنجره