لوکسترین خودروی مرسدس بنز، قیمتگذاری شده و اکنون میتوانید برای خرید یکی از مدلهای آن حسابوکتاب نمایید. این در حالی است که فروش این خودروها از امروز آغاز شده است.
پس از رونمایی از مدلهای جدید مایباخ در ماه گذشته در لسآنجلس و گوانگژو، گل سرسبد دایملر راه خود را به بازار باز کرده است. برای خرید مدل S500 مایباخ باید ۱۳۴,۰۵۳ یورو پرداخت کرد در حالی که بهای مدل S600 از ۱۸۷,۸۴۱ یورو آغاز میشود. قرار است مدل ارزانتر S400 نیز به این خانواده بپیوندد که قاعدتاً قیمت آن ارزانتر خواهد بود. مدل S500 دارای یک موتور هشت سیلندر ۴.۷ لیتری با توربوشارژ دوقلو است که ۴۵۰ اسب بخار نیرو و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این نیرو توسط یک گیربکس ۹ سرعته خودکار و توسط سیستم 4MATIC به هر چهار چرخ منتقل میشود. مدل S600 از موتور بزرگتر ۱۲ سیلندر ۶.۰ لیتری با توربوشارژر دوقلو سود میبرد که ۵۲۳ اسب بخار قدرت و ۸۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. در پایینترین پله هم مدل S400 4MATIC قرار دارد که از یک موتور شش سیلندر خورجینی ۳.۰ لیتری سود میبرد. نیروی این پیشرانه ۳۲۹ اسب بخار و گشتاور خروجی آن ۴۸۰ نیوتن متر میباشد. تحویل مدلهای S500 و S600 از ۱۸ بهمن آغاز میشود در حالی که نسخههای 4MATIC در ماه آوریل تحویل میشوند.۷۹ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
The Best Or Nothing
۲۴ آذر ۱۳۹۳با سلام
انصافا چیزی از رقیباش کم نداره
حتی در بعضی موارد بهتر از اوناست
saeed.shariati
۲۴ آذر ۱۳۹۳در همه موارد بهتره نه در بعضی
خوب قیمتش مناسب بود
ماشینمو بفروشم از بابا و داداش هم همینطور
خونه مون هم بفروشیم
زمینای کشاورزی رو هم بفروشیم
لباسامم بفروشم
ساعت فیکمو هم بفروشم
عینکمم بفروشم
جوراب سوراخمو هم بفروشم
ای بابا هرچی بفروشم بازم به ما نمیخوره باشه مال بقیه اعضای پدال
ارادتمند همه
ASTON MARTin
۲۴ آذر ۱۳۹۳تازه اگر خریدیش باید چند تا از اعضای بدنتم برا سوختو مالیات بدی
معلم میشناسم بعد بیس سال گچ خوردن زیر میلیون حقوق میگیره او یه پرایده دست اولم نمیتونه بخره
[…]
AliZeus
۲۴ آذر ۱۳۹۳داداش اگه میانگین 150 هزار یورو بزاریم میشه حدودا 600 میلیون..یعنی بازم جور نشد!؟ :(
"Amir"
۲۴ آذر ۱۳۹۳ما پولمون ب خواب دیدنشم نمیرسه
خریدش ک جای خود دارد
مرتضی
۲۵ آذر ۱۳۹۳اگه 600 تا بود هر سه چهار خیابون که رد میشدی حتما یک مایباخ پارک شده میدیدی!! شک نکن! :D
احمد
۲۵ آذر ۱۳۹۳تازه این 600 میلیون هزینه اولیست معمولا تو اروپا هزینه بیمه و مالیات این ماشین به نسبت قیمت ماشین خیلی زیاد میشه فکر کنم نزدیک 1 میلیارد بشه
همین ماشینو اگه بخواد کسی وارد ایران کنه بالای 3 میلیارد تومان پاش اب میخوره
مهيار
۲ دی ۱۳۹۳احمد الان کلاس اس معمولی رو آگهی کردن 3 میلیارد و 700 این که دیگه بالای 5 میلیارد میشه البته اگه بیاد
مرتضی
۲۴ آذر ۱۳۹۳حالا خوبه در بعضی موارد بهتر دونستیش! دستت درد نکنه خیلی لوطی هستی :D
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ آذر ۱۳۹۳درود .
مرتضی خدا بگم چیکارت کنه ، خیلی باحالی .
مرتضی
۲۵ آذر ۱۳۹۳danke :D
MAFIA
۲۵ آذر ۱۳۹۳منصوری توش دست نبره خیلی خوب میشه.
من که همون کار بنز رو به خود شیرینی تیونر ایرانی یعنی منصوری ارجح میدونم.
منصوری بهتره بره پیکان رو فیبر کربنی کنه.دیگه گند نزنه به آونتادور که شاهزاده ایتالیا هست
BOMB
۲۵ آذر ۱۳۹۳هنوز خیلی جا داره تا به بعضی از خودرو سازها برسه
احمدرضا
۲۴ آذر ۱۳۹۳فقط ب ام و با رولزرویسش
احسان آرسنالی
۲۴ آذر ۱۳۹۳نمیدونم این (فقط) چیه که تو سایت راه انداختین جوری میگین فقط آدم فکر میکنه هم بنز داشتین هم پژو هم تویوتا هم فورد هم جیلی هم فراری و و و بابا ته تهش پرشیا دارین دوبار هم سوار مزدا3 شدین.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ آذر ۱۳۹۳درود .
داش احسان درسته نخوردیم نون و گندم ، اما دیدیم دست مردم .
داداش مطالعه ازاد داریم . رفقای بنز سوار داریم .
اینقدر نداریه مارو تو سرمون نزن . به خدا دست خودمون نیست ،
شرایط اقتصادی مارو به این وضع انداخته .
داداش من حتی از حقوق اولیه یک شهروند معمولی هم محرومم .
ببخشید که پیکان داریم .
ایشااله شرایط خوب میشه ، ما هم بنز معماری میخریم .
مجيد
۲۴ آذر ۱۳۹۳به نظر من میباخ قبلی خیلی بهتر بود، اصلا قابل مقایسه با این نسل نیست
این نسل اصلا خاص نیست، احتمال موفقیتش خیلی کمه
با اون بالشای مسخرش
AliZeus
۲۴ آذر ۱۳۹۳آدم نمیدونی از کجاش تعریف کنه لاکردارو..
فرید
۲۴ آذر ۱۳۹۳شکست بنز تو این مدل کاملا واضحه…آخه این با اس کلاس چه فرقی داره…فقط به قول خودشون لوکس تر شده…این همون سمند سریر خودمونه نسبت به سمند…حیف اون میباخ قبلی نبود…حالا اگه لکسس یا تویوتا یا دیگر شرکت ها این کارو میکردند سیلی از انتقادات روانه اونها میشد…
من که اصلا نمیپسندم.این کار ینی شکست در طراحی…۳ نمونه مثل هم بدون کوچکترین فرق در بین آنها… C و S و MAYBACH…حالا بیاین الکی ازش طرفداری کنین…بیاین.
mc-alirezaz
۲۴ آذر ۱۳۹۳داداش میدونی استراتژی چیه؟ هر کدوم از این کلاس قشر هدف متفاوتی دارند فک نکنم درکش خیلی سخت باشه:) فقط اگه عینک تعصبو برداری
فرید
۲۴ آذر ۱۳۹۳شما اسمشو بزار استراتژی من میگزارم ترس در طراحی و ریسک پذیر نبودن،اونم واسه برند بزرگی مثل بنز…
مخصوصا توی میباخ ترسش رو کاملا نشون داد…با توجه به شکست میباخ و بسته شدن خط تولیدش دیگه نمیخواست ریسک ی به این بزرگی کنه و اومد اس کلاس رو یه چند تا آپشن گذاشت و اینی شد که دارین میبینین.
من خوداییش این میباخ رو خیلی دوست دارم و بین رولز رویس و میباخ ۱۰۰ درصد میباخ رو انتخاب میکنم.
اگه کسی در مورد آپشن های اضافی نسبت به اس کلاس میدونه به من و امثال من که اطلاع ندارند بگه.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ آذر ۱۳۹۳درود .
فرید جان شرکت های بزرگ حتی همان تویوتا که به نظر من
اطمینان کاملی از بازار فروشش دارد ، وقتی میخواهند
یک محصول جدید به بیرون عرضه کنند و یا نسل جدید و یا
فیس لیف محصول استراتژیک بیرون بدهند ، با ترس و لرز
اینکارو انجام میدهند . چون انها برای ثانیه ، ثانیه
و قرون قرون پول هزینه ایی که کردند ، برنامه دارند .
پس موفق نشدن یک محصول یک عقب گرد بزرگ به حساب میاد .
اینی که گفتم در مورد پرفروش ترین خودروساز دنیا بود .
بقیه خودروسازها که جای خود دارند . برای مثال
میتوانی شرکت میتسوبیشی و یا سوزوکی را تجسم کنی ،
و با این تفاسیر حال و روزشان را هم میبینی .
من در این مورد قبول دارم که این کار مرسدس بنز
پرستیژ و ارزش و زحمتی که اگر در قالب جدید و طراحیه
جدید انجام میشد را ندارد ، اما خب چه میشه کرد .
در بالا گفتم که این نوعی میانبر هوشمند است برای
خالی نکردن و از دست ندادن این شاخه از بازار .
شاید هم مسکن و خریدن وقتی برای نسل بعدیه میباخ .
انتقاد شما تا حدودی وارده اما نه به طور کوبنده
و متخرب و ریشه و بن .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ آذر ۱۳۹۳درود .
حالا همه اینهارو گفتم ، حالا این فکرو بکن که مرسدس بنز
با تعصب بیجا حرکت میکرد و همین محصول را هم عرضه
نمیکرد . نه تنها این شاخه از بازار رو از دست میداد ،
بلکه حتی نیم قدمی هم برای نسل بعدی بر نداشته بود .
با توجه به این که نسل جدید هر مدل ، کمه کم 8 سال طول
میکشه ( بسته به نوع و جایگاه مدل ) 8 سال این بازار
رو دو دستی واگذار رقبا میکرد .
حالا اگر این مدل با شکست مواجه بشود ، مرسدس بنز
چندین پله به عقب یا تنزل میکند .
چون هم وقت راهدر داده . تصمیم اشتباهی گرفته . به
اعتبار خود و میباخ لطمه زده و ….. که برای همچین
خودروسازی یک افت مهم و بزرگ تلقی میشه . من خواشم از
شما این است که قضاوت را به مردم و زمان بسپاری .
احمد
۲۵ آذر ۱۳۹۳درود به میلاد جان و اقا فرید
با اینکه عاشق بنز هستم و اون رو سردمدار مهندسی کیفیت میدونم بن نظرم نسل قبلی بسیار زیبا تر بود
من احساس میکنم رقبای المانی مرسدس طراحی های زیباتریو دارند به نمایش میزارند
به خصوص طراحی عقب این ماشین که به نظر من اصلا در حد لوکس ترین کلاس مرسدس نیست
محمد ، فقط ژاپن
۲۴ آذر ۱۳۹۳بنظر من نسل قبلش با کلاس تر و لوکس تر بود
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ آذر ۱۳۹۳درود .
فرید جان شرکت های خودروساز به یکسری شرکت ها قرار داد میبندند ،
اون شرکت ها هم بر اساس اطلاعاتی که خودروساز ها بهشون ارایه میدن ، وضعیت
و جایگاه خودروساز رو در سال های آتی پیش بینی میکنند .
من میگم خودتو به لکسس و تویوتا و دیگر برندهای ژاپنی معرفی کن .
خیلی چشمت بازه . حقوق خوبی هم میدن .
والا همه شما کاربرها و بعضا نویسنده های ژاپن دوست ، اگر بنز فروش
خوبی داشته باشه ، میگین مردم اون کشور به پرستیژ و شخصیت و متمایز
بودن و …. اهمیت بیشتری میدن و دنبال طراحی های با هویت هستند .
این یعنی به نوعی خودتون دارید میگید که طراحی های ژاپنی بی هویت هستند .
این گفته ی خود شماهاست .
این یک طرف قظیه بود ، طرف دوم اینه که اگر بنز نفروشه ، میگین کیفیت
نداره ، پرخرجه ، پول برندشو میگیره و هیچی نداره .
شما که از سیاست های تویوتا و لکسس باخبری و هرگونه حرکات اونهارو
همراه با سیاست میخوانی ، بذار منم از سیاست بنز برات بگم :
نمیدونم چقدر با این جمله اشنا هستی که مرسدس بنز باید رگه هایی از
بنز اس کلاس رو در مدل سی کلاس خود به کار ببرد ، که این امر در نسل قبلی
بیشتر بود و در این نسل جدید به حد اعلا رسید .
هدف مرسدس بنز اینه که کسانی که بودجه خرید اس کلاس رو ندارند ، بتوانند
حداقل محصولی شبیه به طراحیه اس کلاس داشته باشند . دقیقا کاری مرسدس
بنز با مدل CLS کرد و مدل CLA را خلق کرد .
یا افزایش خودروهای شاسی بلند روی پلت فرم های خودروهای کوچک ، که
البته دلیل بیشتر این کار محبوب بودن شاسی بلند ها و تمایل خرید
مردم نسبت به این نوع اتاق ها است .
حالا به نظرت چرا مرسدس بنز این تشابه طراحی را در مدل E کلاس یا کلاس های
دیگر انجام نداد ؟
چون در بیشتر شرکت ها فروش خودروهایی که در سایز و ابعاد C هستند ،
بسیار زیاد است ، بنز هم به این دلیل این کار رو روی مدل استراتژیک خود
انجام داد .
برات چند نمونه از مدلهایی که خودروساز ها مانور بیشتری روی انها
میدهند و به نوعی محصول استراتژیک انها است مثال میزنم :
تویوتا کرولا . کمری . هوندا اکورد . نیسان ماکسیما . لکسس آی اس .
بنز سی کلاس . ب ام و سری 3 . اپتیما و سوناتا . و …..
حالا اگر مثل شما فکر کنیم و بگوییم که این کار اشتباه است ، تنها دلیلی
که میتوان اورد این است که بنز شبیه بنز است .
اما ایا لکسس که برند لوکس است باید شبیه برند معمولی و ارزان قیمت
تویوتا باشد ؟؟
ایا این استرتژی در محصولات جنرال موتورز ، فولکس واگن ، هوندا . نیسان .
فیات و …. مشاهده میشود ؟؟؟
واقعا مگر غیر این است که تفاوت لکسس ال ایکس و لکسس جی ایکس با
همزاد های خودشون همچون لند و پرادو نهایتا در تغییر جزیی سپر ،
زه روی درها و تغییر جزیی چراغ های جلو و امکانات داخلی است ؟؟؟
باز حداقل بنز شبیه بنز است .
هرچند من در تمام پست های میباخ و بنز اعلام کردم که یکی از بزرگترین
اشتباهات مرسدس بنز این بود که نتوانست فاصله ی معینی بین
بنز اس کلاس و میباخ رعایت کند و فقط به تجهیزات بیشتر بسنده نکند و
این اشتباه از خودروساز بزرگی به نام مرسدس بنز واقعا جای دلخوری
تعجب دارد . اما خب انها هم بر اساس شرایط خودشون تصمیم میگیرند .
اما به شخصه با این کار مشکل دارم و این حرکت را به نوعی میانبر
میدانم . اما قضاوتی هم نمیکنم . بهترین قاضی ، زمان و فروش و مشتری های
مردم کل دنیا هستند .
مثلا چرا باید تویوتا نسل بعدیه کمری را طوری طراحی کند که شباهت 80
درصدی با نسل قبلیه خود داشته باشد و به محض دیدن استقبال کم مردم ،
سریعا و در کمتر از یک سال و نیم فیس لیفتش کند ؟
بعد همان طرح نا موفق را با تغییر طراحی ای جزیی در جلو و اضافه کردن
نمای عقب تویوتا اریون به عنوان کمری اسیا معرفی کند !!!!!!
و در مرحله ی بعدی که به احتمال زیاد در ایران رخ میدهد ، تفاوت کمری
های شش سیلندر و چهار سیلندر ، محدود به نمای جلو میشود .
پس هرشرکتی سیاست هایی برای خودش داره و گاها این تصمیمات یا یک اشتباه
است و یا یک هوشمندی و جواب این دو را زمان و مشتری ثابت میکند .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ آذر ۱۳۹۳پس هر شرکتی تصمیمات درست و نادرست داره و این رو در اینده
شاهد خواهیم بود .
فرید
۲۵ آذر ۱۳۹۳میلاد دیگه حرف نداری بزنی اینو میگی (حداقل بنز شبیه بنز است) :-D :-D :-D خنده دارترین جمله ای که ازت تا به امروز شنیدم این بود…
در مورد LX و GX بگم بهت که این دو مدل از همون اول تولیدشون پلت فرمشون با لندکروز و پرادو یکی بود…از طرفی لندکروز و پرادو دو شاسی بلند مهم تویوتا به حساب می آیند و از طرفی هم لکسس زیر مجموعه لوکس تویوتاست،شرکت تویوتا دید که مشتریانی هستند که دوست دارن لندکروزی داشته باشند ولی لوکس تر و یا پرادویی داشته باشند که همون قابلیت های پرادو رو داشته باشه ولی با کیفیتی بالاتر و امکانات بیشتر بود…پس برای این درخواست شرکت تویوتا هیچوقت نمیاد مدلی بزنه متفاوت با لندکروز و پرادو چون همونطور که گفتم مشتری همون قابلیت ها و خصوصیات رو از لندکروز و پرادو میخواد ولی لوکستر مجللتر و با کیفیت تر و اگه غیر این باشه و چهره ماشین تفاوت داشته باشه مشتری استقبال نمیکنه…ولی هیچوقت لکسس نیومده مانند سی و اس کلاس این دو خودرو رو (عین) هم بزنه و به مشتریش بفروشه…ولی باید شبیه به لند کروز و پرادو باشه به اون دلایل که بهت گفتم.
شما اگه از سری اول LX رو ببینی از همون اول شیه به لندکروز بوده تا به امروز وسری اول GX هم ببینی به همینطور از همون اول، راهشرکت لکسس مشخص بوده به اون دلیلی که گفتم….پس اون جمله خنده آورت برای لکسسه نه بنز(لکسس شبیه لکسس است) نه بنز شبیه بنز :-D :-D…چون راه لکسس از نسل اول این دو مدل مشخص بوده تا به الان.
ولی بنز چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!! شما در نسل قبلی سی کلاس (سال ۲۰۱۲) کجای سی کلاس شبیه اس کلاس بود ۲۰۱۲؟؟؟؟؟؟؟ ولی در لکسس ها از نسل اول هم استراتژی شرکت،تولید ماشین هایی با قابلیت لندکروز و پرادو ولی لوکس تر و امکانات بیشتر و غیره..
.میلاد جان مطمئن باش شرکت به این بزرگی به اسم تویوتا خوب میدونه داره چیکار میکنه و واسه تویوتا طراحی یه چراغ عقب متفاوت با لندکروز و پرادو هیچ کاری نداره…اینها میشه سیاست و استراتژی نه این که میباخ رو طبق گفته اون دوستمون که میگه تولید میباخ مانند اس کلاس استراتژیه…ایشون معنی استراتژیرو نمیدونند یا خودشون رو به اون راه میزنند.
من جواب شمارو دارم میدم ولی شما توی پست های قبلی بجای جواب از موضوع فرار میکردی و هیچ جوابی نمیدادی…نمیخواستم به این موضوع جواب بدم ولی میلادی دیگه…
توی صفحه لکسس و بنز هم نظرم چاپ نشده و منتظر جوابت خواهم بود.
mc-alirezaz
۲۵ آذر ۱۳۹۳دوست عزیز شما نه چیزی از طراحی صنعتی […] نه چیزی از استراتژی اتفاقا ترسو تویوتاست که جرات یه تغییر رادیکال تو طراحیاش نداره و میترسه از فروشش کم بشه
و در جوابتون برای شباهت اس کلاس و سی کلاس میتونید به تویوتا آوالون و کمری نگاه کنید و یا لکسس ال اس و ای اس
شما خودت جواب خودت رو دادی گفتی که مردم از لکسس یه لندکروز آپشنال تر و با کیفیت تر میخوان خب بنز هم همین کارو کرد آپشن های بیشتر، لوکس تر و با کیفیت تر در میباخ ارائه کرد البته با یه برند که لکسس باید جلوش لنگ بندازه ینی میباخ!:) البته اختلاف اس کلاس عادی با میباخش مثل ال ایکس و لندکروز نیست میدونی چرا؟ چون بنز تو محصولات عادیش از تویوتا بهتر با کیفیت تر و آپشنال تره شما هم تهش باید بری لیفان سوارشی چون هنوز نمیدونی سواری چیه که هی تویوتا تویوتا میکنی./ تویوتا از قدیم بخاطر استهلاک کمترش و قیمت اقتصادی ترش و بعدها لکسسو رو برای رقابت با برند های بهتر از خودش مث بنز و بی ام و تاسیس کرد و باز هم کسانی رفتن سراغ لکسس که تو اون کلاس هم بیشتر به فکر صرفه اقتصادی هستن تا چیزای دیگه البته نمیخوام بگم کلا لکسس هیچ برتری ای بجز این نداره
و اینکه که الان تویوتا پرفروش ترینه بخاطر همین صرفه اقتصادی بیشترش برای مردم عادی قیمت های بسیار کمترش نسبت به بنز و … ولی حالا شما بیا برای مثال دوتا ماشین 30هزار دلاری بنز و تویوتا رو مقایسه کن بی شک تویوتا حرفی به جز گریه کردن نداره جلو بنز
عادل
۲۶ آذر ۱۳۹۳مرسدس مایباخ میتونه با بنتلی و مازراتی کواتروپورته مقایسه بشه با تویوتا که قابل مقایسه نیست تویوتالندکروزم دیدیم کیا تو افغانستان سوار میشن
فرید
۲۵ آذر ۱۳۹۳درمورد کمری هم خدمتت عرض کنم که فروش کمری بسیار خوب و راضی کننده بود نسبت به دید عمومی و انتقاداتی که نسبت به اون بوده ولی بله توی دید عمومی نسبت به قبل ناراضی بودند از نسل جدید، ناراضی بودن خیلی فرق داره با کپی کردن دو مدل در دو کلاس مختلف…درضمن تو خودت همیشه میگی برند لوکس باید با برند لوکس مقایسه بشه حالا چرا بنز رو با تویوتا مقایسه میکنی؟؟اشکال نداره مقایسه کن تا به زمانش بهت بگم که برند لوکس با لوکس باید مقایسه بشه یا نشه !!!!!
در مورد موتور سال شدنتونم دیدی که تویوتا باز از شما بالاتره و هی میگفتی که تویوتا و لکسس حتی یه بار هم نشده موتور سال، گفتی برو واسم بیار یه ژاپنی شده باشه موتور سال…که بهت نشون دادم تویوتا از بنز توی موتور سال شدن هم بالاتره…اینهارو نمیگم که بخوام ضایع ات کنم نه چون کلی ادعا میکردیو همیشه موتور سال بودنتون رو میکوبیدی تو سر تویوتا بخاطر این بهت گفتم…
اونم از مالک مرسدس که بهت نشون دادم و حتی رتبه دایملر هم توی جدول ارزش برند ها بهت گفتم که پدال هنوز چاپ نکرده ولی تلفنی بهت گفتم…حالا میخوام ببینم دیگه بغیر از موتور سال بودن و حمایتکننده داشتن دیگه چیو میخوای بکوب تو سر تویوتا و لکسس؟؟؟؟…این دوتا دلیل دلایل قویت بود که بکوبی تو سر ما ولی حالا نوبت ماست که بکوبیم ولی اینکار رو هیچوقت نمیکنیم…
چرا بهت میگم متعصب چون بدون اطلاع میای میگی حتی یه بار موتور سال نشدین حتی یه ژاپنی موتور سال نشده و روی این همه هم مانور میدی..واسه این چیزا هست که بهت میگم متعصب(بگم ک فقط من یکی نیستما خیلی های دیگه به شماها میگن متعصب و بی منطق)…تو حتی یه بار تو سایت دایملر هم نرفتی بعد ادعا میکنی دایملر مالک بنز نیست با اینکه هم سایتش و هم ویکیپدیا به طور مشخص نشون دادند…حالا بگذریم…ولی اینهمه تعصب خوب نیست مخصوصا برای بنز…همیشه با سند معتبر صحبت کن…بنز خوبه و دوسش دارم ولی خیلی از ماها وقتی این تعصب بیجا و بی دلیل رو میبینیم از بنز زده میشیم…من هیچوقت نگفتم بنز بده و نخواهم گفت و از طرفداراشم ولی میبینم بعضی حقایق رو شماها پنهان میکنین و یا اطلاع ندارین درموردش مانور میدین این آدم رو اذیت میکنه.
درسته تا دو سال پیش کسی نبود تو پیج های لکسس ولی الان من هستم تا جلوی ادعاهای بیجای شماها وایسه…شما ها تا چند وقت پیش از جرمی کلارکسون بد میگفتین و انتخاباشو قبول نداشتین حالا وقتی بنز رو انتخاب کرده قبول دارین…آدم حرصش درمیاد دیگه…بعد انتظار دارین نگیم متعصب…این کارا یعنی تعصب بیخود..و دلیلش رو هم نمیدونم….شاید عشق زیاده ولی هر چی حدی داره…آدم باید برندش رو با خوبی ها و بدی هاش قبول کنه…چی بگم دیگه…هر چی بگم باز شما راه خودتون رو میرین…ولی بیاین در کنار برند مورد علاقمون دو چیز یاد بگیریم و یاد بدیم و از هم استفاده کنیم ولی از راه درستش نا به زور تعصب…اینجوری هم دوستیا حفظ میشه و هم آدم دو چیز یاد میگیره از شما بزرگان…ما همگی اومدیم برای یادگیری نه کل کل و دعوا و به زور بگیم حرف ما درست تره…
پس بیاین از همدیگه یاد بگیریم توی این سایت خوب و بتونیم به هم کمک کنیم و دوستای خوبی برای هم باشیم.
محمدرضا ♥BMW♥
۲۴ آذر ۱۳۹۳ماشین یه این خوشگلی و لوکسی یه رینگ خوشگل نداره…اما چه حالی میده فقط صندلی عقب بشینی…
Predator
۲۴ آذر ۱۳۹۳اتفاقا خوب گفتی
صندلی عقب!!!
میدونی چرا هیچوقت نباید سری هفت رو هم رده اس حساب کرد؟
(نه اینا کلن میگم)
به خاطر همین صندلی عقب
اس رو باس تو صندلی عقب شناخت
در حالی که سری هفت صندلی عقبش بیخوده
انگار ب ام و یادش رفته یه سدان لاکچری رو باید واسه سرنشین ساخت نه راننده
و این بزرگترین مشکل سری هفته
هنوز جمله جرمی تو گوشمه:
مرسدس اس کلاس هنوز تو رده خودش یه معیاره واسه بقیه ماشین ها…….
شاهین
۲۴ آذر ۱۳۹۳اوج تعریف تو از صندلی عقب سری 7 همین کلمه ی “بیخود” بود؟! :|
دمت گرم داداش! واسه تعریف کردن از بنز راه های دیگه ای هم به جز تخریب بقیه ی برندها وجود داره ;)
ولی بازم خوشم میاد هر چی که میشه باز اسم BMW رو میاری! :lol: :mrgreen:
راستی یه چیزی! جرمی از بنز انتقاد کنه متهم میشه به دشمن بودن با خودروهای آلمانی اما اگه از بنز تعریف کنه جمله اش میمونه تو گوشِت؟!! :D
فرید
۲۴ آذر ۱۳۹۳شاهین جان من تو صفحه انتخاب خودرو ها از نظر تاپگیر دقیقا همین رو گفتم…این متعصبا تا جرمی ازشون بد میگه جرمی میشه اخ و پیف و متعصب ولی تا از بنز خوب میگه میشه شاه و حرفش میشه سند..بعد هم انتظار دارن بهشون نگیم متعصب و میگیمم ناراحت میشن…ببینید فقط من نیستم که بهتون گفتم آقا شاهین هم حرف من رو تایید کردند…پس من الکی حرفی رو نمیزنم.
شاهین
۲۴ آذر ۱۳۹۳مخلصم فرید جان
بالاخره دو حالت داره دیگه! یا تاپ گیر رو قبول دارن یا ندارن.اگه قبولش دارن پس همه ی حرفاشو باید قبول کنن،اگه هم قبولش ندارن که اونم معلومه.
والا خود من که تا حالا این ماشینارو سوار نشدم مجبورم که حرف تاپ گیرو موتور ترند و کار اند درایو رو قبول کنم.
جالبه بعضی دوستان اینارو کلهم اجمعین قبول ندارن :|
فرید
۲۵ آذر ۱۳۹۳فدای تو شاهین جان…
منم مثل شما سوار اینجور ماشین ها که نشدیم مثل فراری و شورولت و غیره…این ۳ نفر خب تجربه بسیار زیادی از سواری با ماشین ها دارند و همه ما باید به انتخابشون احترام بزاریم چه برند مورد علاقمون توی موارد انتخابی باشه چه نباشه…
ولی این دوستان حال به حالین…بنز رو انتخاب کنه قبولشون دارن نکنه قبولش ندارند که هیچ تازه میکوبوننشون که چیزی از ماشین نمیدونه و از این حرف ها…ولی وقتی بنز رو انتخاب کنن میزارن رو سرشون حلوا حلوا میکنن…دیدم که بهت میگما.
متعصبن دیگه اسمش روشونه دیگه…خودمون رو ناراحت نکنیم.
Predator
۲۵ آذر ۱۳۹۳درود بر شاهین عزیز
اینی که گفتم نه تنها حرف من بلکه حرف بسیاری از مجلات و سایت های خودروییست
اینم من من تو این چن روز چن بار به اسم ب ام و مراجعه کردم به خواطر تخریب این برند مبود بلکه به خواطر جواب به یه عده بود که در پست های سری 7 و غیره بنزو زیر سوال برده بودن
مثال میزنم برات
چن وقت پیش اگه یادت باشه ماشین سال از دید خانم ها شد بنز اس کلاس
چن تا پست بعدش یه مطلب در مورد سری 7 جدید بود که یکی گفته بود:
سری هفت ماشین مردونست به خواطر همین خانما طرفش نمیرن…
که کاملن واضحه منظورش انتخاب اس به عنوان خودرو سال از دید خانم ها بود….که البته منم جواب مشتی بهش دادم فقط حیف پدال حذفش کرد :-D
یا مثلا یکی تو پست رولزرویس تیون شده بدست منصوری یکی در کمال تاسف گفته بود:
به این میگن لوکس نه اون c400 مسخره لوکس نما….
جای دندونام هنوز رو کیبورده….. :-D
اقا هنوز نمیدونه رولز رویس عادی(و نه حتی تیونینگ شدش اونم به دست منصوری) رو نباید حتی با s500 مقایسه کرد چه برسه به c400 !!!!!
البته بسیار مایه فخر و مباهاته برا ما طرفداران بنز که حتی خودتون سی کلاسرو هم رده با با رولز میدونین :-D
(البتهاینو به شوخی گفتم ولی خب جای تفکر داره)
حالا شاهین داداش سوال من اینه:
این افراد شایسته نصیحت های جناب نبودند که فقط به ما افتخار سخناننتونو میدین؟
خب داش من یکم اینا رو توجیح کن گاه و بیگاه یقه بنزو نگیرن تا منم اینا رو اینجا نگم
با وجود اینکه من در مورد سری هفت حقیقت و محضو گفتم و امیدوارم البته که تو نسل جدید این مشکل حل بشه چون هرچی رقیب قویتر باسه خودتم گنده تر میشی
.
.
.
.
و در نهایت در مورد جرمی:
یک اینکه وقت نگم جرمی چرت و پرت میگه و از این حرفا…….. البته اینو هم میگم که الانم این اقا رو خیلی هم قبول ندام چون تخصصی در این کار نداره و فقط تجربه محضش به خاطر رانندگی با ماشین های متعدده که اگه من و تو هم به این منابع دسترسی داشتیم الان یه پا جرمی بودیم بلکه هم بیشتر … قبول نداری؟
و این که جرمی زبان به تحسین گشوده برا اس کلاس خیلی سادست:
درک بزرگی اس کلاس فقط دو تا چشم و یه کم عقل سلیم و کمی هم منطق میخواد تا حتی دشمنانش هم لب به تحسین باز کنند….
نه تنها اس کلاس باکه تمام ماشین های ماندگار در تاریخ اینطورین که مسلما اس کلاس عضو جدایی ناپذیر این فهریت خواهد بود که مطمینم قبل داری این حرفو
جرمی اگه بخواد اس کلاسو زیر سوال ببره ابروی خودشو برده و کوچکترین لطمه ای به بنز نزده که هیچ بلکه ممکنه محبوبترش هم بکنه
جملش هم فقط چون قشنگ بود یادم بود
عرض دیگه ای ندارم
ارادتمندم
یونس
۲۴ آذر ۱۳۹۳اتفاقا رینگش هم قشنگه کلا ماشین لوکسیه خوش بحال اونایی که دارن.
Archi KHAN
۲۴ آذر ۱۳۹۳لامصب عکس هاشم با کیفیته ه ه…
سپهر
۲۴ آذر ۱۳۹۳ماشین که همه چیزش توپه به جز رینگاش که مزخرفه فقط از این بابا خوشگل تر پیدا نکردن واسه مدل بیارن؟
مرتضی
۲۴ آذر ۱۳۹۳یعنی صندلیاش میارزه به کل تاریخ ماشین؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ سازی چشم بادومی ها!! از نظر زیبایی و کیفیت و رفاه چند سر و گردن میارزه به ماشین های مثلا لوکس اسیایی
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ آذر ۱۳۹۳درود .
مرتضی جان من که به حسن نیت و شخصیت شما اگاهم ، پی داداش گلم بهتره بگی
صنعت رو همه ساختن . اینجوری خیلی زیباتره داش مرتضی عزیز .
این حرف حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و بود . به نظر من حرفش پخته است .
مرتضی
۲۵ آذر ۱۳۹۳میلاد تو که میدونی من این تیپی نمینویسم این فقط برگردون حرف بعضیاست!! بازخوردش برام جالب بود! و اما میلاد جان هر کی دوست داری کلاس اس حتی شده قدیمی رو سوار شو به هیچ ماشینی دیگه نمیگی ماشین! اینوبدون شوخی گفتم!
مک میسل
۲۴ آذر ۱۳۹۳خودروی لــــــــــــــوکس گفتین یاد دنـــــــــــا افتادم.
کسی میدونه یورو ان کپ 3ستاره ایمنی دنا رو تایید کرده یا نه؟؟؟؟
یک سوال دیگر هم دارم
این خودرو با کروز کنترل و دوربین عقب به صورت فابریک عرضه میشه یا خیر؟؟؟
احمد
۲۵ آذر ۱۳۹۳شوخی میکنی مک میسل
دنا ؟؟؟؟؟
یورو ان کمپ ؟؟؟؟
3 ستاره ؟؟؟؟؟؟
والا بعید میدونم به زور هم بتونخ 2 ستاره بگیره
مهران1
۲۴ آذر ۱۳۹۳پرواز هم میکنه؟
Predator
۲۴ آذر ۱۳۹۳ماشینه نه ولی اونی که سوارشه چرا
:-D
محمد ب
۲۴ آذر ۱۳۹۳تو شکستش شک نکنید واسه رقابت با بنتلی و رولز-رویس فقط دراز کردن بنز کلاس اس کافی نیست دلیل شکست میباخ قبلی هم همین بود
نیما
۲۴ آذر ۱۳۹۳من نمیدونم چرا همه میخوان بگن این ماشین شکست خوردست بنتلی و رولزرویسم ماله آلمانیان بنز میدونه داره چی کار میکنه آلمانی ها تویه مدیریت تویه هر زمینه ای یه سر و گردن که هیچ یه تنه بالاترن شک نکنید کشوری که تویه جنگ جهانی نابود شد بعد از طرح مارشال آمریکا که نصفه اونی که به انگلیس و فرانسه رسیدو به آلمان دادن در صورتی که آلمان دهها برابر بیشتر خراب شده بود و تمام زیر ساختهای کشورشون داغون شد کشورشون دو تیکه شد بعد یه کشور عقب افتاده کمونیستی بهش اضافه شد و بازم خودشو کشید بالا چنین کشوری مطمئنا مدیران و مسئولان فوق العاده ای باید داشته باشه والا هر کشور دیگه ای بود تا حالا استخوناشم پوسیده بود بعد یکی مثل شما میاد نظریه افلاطونی میده واسه ما دراز کردن بنز! برای توهین راههای دیگه ای هم هست
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ آذر ۱۳۹۳درود .
ازین حرفا نزن که به شما میگن متعصب . البته متعصب هم باشی ،
اشکالی نداره ، حداقلش اینه که صفتی که به شما میدن ،
به در و دیوار نمیخوره و رنگ حقیقت به خودش میگیره .
مرتضی
۲۵ آذر ۱۳۹۳طرح امریکا این بود برای اینکه آلمانها دوباره شر نشن واسه ملت :D باید از حالت صنعتی کامل خارج شه و کشاورزیش پیشرفت کنه و فن آوریهاش بین دولتهای پیروز تقسیم شه!! که…… من نمیدونم این کشور چطور باز کمر راست کرد! البته این کار رو چند بار ایران هم در طول حیاتش انجام داد ولی هربار ضعیف تر شد ولی موند!
نیما
۲۵ آذر ۱۳۹۳طرح آمریکا هرچی که بود مطمئنا قصدش نابودی اقتصاد و صنعت آلمان بود ولی آلمانی ها بازم بهشون نشون دادن کین میدونی وقتی آلمانشرقی به آلمان اضافه شد چقدر آلمان از لحاظ اقتصادی ضربه خورد همه کارشناسای وقت میگفتن آلمان و دیگه نباید جز قدرتها دونست چون شرکتهاشو ورشکسته میدونستن ولی بازم خودشونو کشیدن بالا که الان اتحادیه اروپا بدون اجازش آب نمیخوره حتی برای عضوهای قویش هم تصمیم گیری میکنه با اینکه نه رسانه ای دستشه نه وتویی در شورای امنیت داره ولی حتی به خود شما هم بگن بین آلمان و فرانسه و انگلستان یکدومشونو از هر لحاظ انتخاب کنی در 80 درصد موارد آلمان انتخاب میکنی انصافا انتخاب نمیکنی؟!
عادل
۲۶ آذر ۱۳۹۳دقیقا باشما موافقم من لکسس سوار شدم وهمچنین مرسدس سی ال اس ۳۵۰ باورکنید با اطمینان بهتون میگم لکسس با کیا کادنزا و سیتروئن قابل مقا یسه هست بله سی ال اس ۵۰۰ که دیگه جای خود داره در ضمن این این آقایون میگن تویوتا و مرسدس اونم مایباخ
مهران72
۲۴ آذر ۱۳۹۳سلام.
آدمای متمول حاظرن چند برابر قیمت واقعی یه وسیله پول بدن،به شرط اینکه اون وسسیله خاص باشه.
بااین که من عاشق بنزم ولی این اصلا خاص نیست.
YAHYA
۲۴ آذر ۱۳۹۳یه مشکل اساسی داره !!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.ضد گلوله نیست…
maziar
۲۴ آذر ۱۳۹۳هر چی باشه از BMWو رقبا برتره
saman
۲۴ آذر ۱۳۹۳ای کاش ماشینایی که ما داریم هم یک دهم امکانات این ماشینارو داشت
mohsen
۲۴ آذر ۱۳۹۳چرا توی این مملکت قیمت خودرو اینقدر بالاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با 600 میلیون تومن میشه اونجا مایباخ سوار بشی بعد اینجا لکسوس ار ایکس 350 مدل 2013 را بالای 600 میدن.
هرچند که اگه این مایباخها بیاند ایران حرف از چند میلیارده.
600 تومن پول خود ماشین+گمرک و عوارض+سود بازرگان که قیمت خون اجدادش میشه این مایباخها در صورت ورود به ایران قیمتش سر به فلک میکشه.
محمدMOHAMMAD
۲۴ آذر ۱۳۹۳اون تریم تو قهوه ای خیلی زیباست خصوصا اگه رنگ ماشین هم قهوه ای باشد
محمدMOHAMMAD
۲۴ آذر ۱۳۹۳طی تحقیقات چندین ساله مهندسین مرسدس بالاخره مدل جدید مرسدس مایباخ جدید به بازار عرضه شد ولی متخصصین خبره پدال در یک آن همگی رای به شکست پروژه مرسدس مایباخ دادند و این نشان دهنده ناتوانی مهندسین آلمانی در آینده نگری برای این پروژه است
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ آذر ۱۳۹۳درود .
پیشگو بودن یکی از ویژگی های بارز ما ایرانی هاست .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ آذر ۱۳۹۳درود .
یکی از نکاتی که در کامنت های این پست ئیدم این بود که بعضی دوستان و
نویسندگان در مقابل تعصب دوست هایشان سکوت میکنند و فقط در مقابل
تعصب طرف مقابل ایستادگی میکنند . به قول مرتضی :
عجیبا و غریبا
بهزاد
۲۵ آذر ۱۳۹۳میلاد جان بنده در مطلب قبلی به نوید جان نکاتی رو گفتم که در برخورد با برندها و محصولات و وضعیت امروزشون و نقدی که میکنند دقت بیشتری داشته باشند و در برخی مواقع از مباحث اصلی دور نشن که متاسفانه این روند داره به جنگ صنعتی ملل کشیده میشه.
چندین سال قبل با پیدا شدن رقیبان در سطح ماشین های مرسدس چه خارجی و چه داخلی یکی از مدیران بنز حرفی رو زده بود که امیدوارم اون مجله درست گفته باشه چون حرف بنده نیست و منبعی هم در سایت های خارجی پیدا نکردم که حتما چنین گفته،
نقل قول؛
فقط ما هستیم که ماشین میسازیم سایرین گاری ساز هستند
این جمله چه درست و چه غلط در بین عام رایج شده بود و قدیمی ها با استناد به این جمله تو سر سایرین میزدن ولی ممکنه همین جملات در سیاست گذاری رقبا تاثیر گذار بوده باشه و یک همت مضاعفی رو برای ساختن محصولات خوب برانگیخته باشه.
یا در یکی از تست های اواخر دهه ی نود گزارشگری به طعنه گفته بود که از نظر کیفیت تفاوتی میان کلاس s و c وجود نداره و بنز یادش رفته تا در کلاس پریمیوم خودش تفاوت ایجاد کنه و سایر جملاتی که وقت دوستان رو ضایع میکنه…
اگر به دیده مدیریتی و صنعتی و پرستیژ به این موضوعات بپردازیم و این حس وجود داشته باشه که مدیران به این گزارش ها توجه میکنند میشه گفت که ماحصل همه ی این ضعف ها امروزه تبدیل به نقاط قوت برندها شده و از این اتفاقات شرکت ها درسهای بزرگی گرفتند تا دیگر تاریخ رو تکرار نکنند.
از منظر صنعت کشورها و همکاری اونها با یکدیگر هم نکاتی هست که خالی از لطف نیست بهش اشاره ای بشه که چطور هیچ کشوری به تنهایی قادر نیست تمام نیازهای خودش رو پوشش بده و به این روابط نیازمند هست و اگر عمری باقی باشه به اون موارد پرداخته خواهد شد.
مرتضی
۲۵ آذر ۱۳۹۳این ادبیات کلا ایرانیه ما از این متلکا میندازیم بقیه گاری سازند مدیر بنز چنین حرفی بزنه؟؟
مجيد
۲۵ آذر ۱۳۹۳فقط در صورتی موفق میشه که قیمتش با محصولات رولزرویس خیلی فاصله داشته باشه
سدان سوپر لوکس ساختن با وجود رولزرویس و بنتلی کلا به صرفه نیست
بنز باید بره سمت سوپر لوکس کردن اس یو وی و ون و آر وی و…
mazaher
۲۵ آذر ۱۳۹۳سلام اینو همیشه به خاطر داشته باشید که بنز………بنزه.
4MATIC
۲۵ آذر ۱۳۹۳واقعا ازبنتلی کانتینانتال ورولز رولزفانتوم واز بقیه رقیباش چیزی کم نداره
ولی نمی دونم چرا نسل قدیم می باخS62روبیشتردوست دارم البته قیمتشم مناسب تره
احسان(احسان سابق)
۲۵ آذر ۱۳۹۳تا حالا شده 1200 کیلومتر رو یکسره و توی 15 ساعت با سمند طی کنید؟خب این بنز-میباخ رویای منه
4MATIC
۲۶ آذر ۱۳۹۳می دونستید مایباخ خودش مزرعه داره وچرم داخلی ماشین هاشو خودش تولید می کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مجتبي
۱۷ دی ۱۳۹۳عاقا تمام مردم ایران 77 میلیون نفر نفری 1000تومن به من هدیه بدن میرم اینو میخرم اجازه میدم همه باهاش عکس بگیرن موافقین 1000تومنا رو رو کنین
godfather
۲۴ دی ۱۳۹۳کاش تو طراحیش یه تغییراتی میدادن
انصافا طرح عقب میباخ قدیمی ابهت خاصی داشت که این جدیده نداره
اون چراغهای عقب با طراحی پیوستش فوق العاده بود
امیر
۲۶ دی ۱۳۹۳سلام خدمت دوستان. من آدم هیچی ندیده ای نیستم فقط خواستم بگم من کارمند بندر نوشهرم . من هم s500 مدل 2015 سوار شدم و هم بنز زرد رنگ sls 500 سری بلک که فقط یک عدد ازش وارد ایران شد. فراری f458 حمید سوریانم سوار شدم. من یه پراید مدل 85 دارم اما با اینکه بی پولم هر ماشینی اراده کردم سوار شدم از ماشینهای ژاپنی و کره ای بگیر تا مازراتی و …. بزن کف خوشگلرو به افتخار هرچی میلیاردره بیپول مثل من…. دوستون دارم
تواتارا
۲۶ دی ۱۳۹۳خدایی می باخو تو شبکه ی موتوری تی وی دیدم چند سال پیش خیلی بهتر از این نسلش بود معلومه شرکت بنز در حال افوله