مرسدس بنز فروش نسخه آلترِین (All-Terrain) کلاس E را رسماً در کشور آلمان کلید زد.
مدل پایه با کد E220d 4Matic از پیشرانه ۲ لیتری دیزلی ۱۹۱ اسب بخاری و ۴۰۰ نیوتونمتری استفاده میکند و بهای پایه آن ۵۸,۱۰۱ یورو (۶۲,۳۱۳ دلار) تعیین شده است. طی چند ماه آینده یک نسخه قویتر موسوم به E350d نیز به خط تولید اضافه خواهد شد.
خروجی پیشرانه از طریق جعبهدنده ۹ سرعته خودکار به هر چهار چرخ منتقل میگردد. این مجموعه در یکصد کیلومتر ترکیبی ۵.۲ الی ۵.۳ لیتر گازوئیل میسوزاند؛ همچنین قادر است E220d را طی مدت ۸ ثانیه به تندی ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسانده و تا مرز ۲۳۲ کیلومتر بر ساعت پیش ببرد.
همانطور که پیشتر در آلبوم تصاویر رسمی دیدیم، سپرهای متفاوت جلو و عقب، جلوپنجره دو خطی، رکابهای مخصوص در طرفین، ارتفاع بیشتر از سطح زمین و نیز سامانه تعلیق بادی این نسخه را از سایر گونههای کلاس E متمایز میسازد.
فضای اتاق در سطح آوانگارد (Avantgarde) کار شده و تریم آلومینیومی با پرداخت طوسی کربنی، پدالهای فولادی ضدزنگ با میخهای پلاستیکی و کفپوشهای منقش به عبارت All-Terrain بهصورت استاندارد تعبیه میگردند. فهرستی از موارد لوکس و سفارشی نیز با پرداخت بهای اضافی در دسترس هستند.
فرشاد سجادیان
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ماشین شیک و با کیفیتیه اما من نسخه سدان E کلاس رو انتخاب میکنم، تو این کلاس هم ولوو V90 کراس کانتری رو میپسندم.
the best or nothing
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ازون کامنتاییه که ادم میمونه لایکش کنه یا دیسلاک بزنه ?
رضا
۱۲ بهمن ۱۳۹۵دقیقا نظر منم همینه اما اساتید این کلاس ولوو کراس کانتری و آیودی آلرود هستن
Madjid R8 V12 TDI Le Mans
۱۲ بهمن ۱۳۹۵.
واقعا زیبا و بی نظیره. به هر حال یک بنزه.
E class All terrain طراحی بی نظیری داره. خصوصا در جلو.
ولی من باشم در این کلاس A6 AVant انتخابمه.
ازین زه هایی که بالای رینگ ها استفاده میکنن خوشم نمیاد.حس ارزون بودن به آدم دست میده.
خسرو
۱۲ بهمن ۱۳۹۵به هر حال یک بنزه؟ اقا مجید این دقیقا همون نقطه ای که باعث میشه اکثریت این سبک طراحی ها رو قبول کنن چون بنزه // عاشق مرسدس ام // این زبان طراحی جای بحث نداره بنز الان باید چیز دیگه ای بود نه این ادا اطوار ریختن رو خطوط بدنه و چراغ های چینیزاسیون // با تچکر
جواد
۱۲ بهمن ۱۳۹۵اگه پولشو داشتم یا نسخه کراس این کلاس بنز یعنی gleمیگرفتم
علي
۱۲ بهمن ۱۳۹۵با خرید این خودرو حکایت با ی تیر چند نشون را زدنه.
انتخاب فوق العاده معقولیه. فکر کنم این کلاس خودرو در آینده در بیشتر کمپانیها به عنوان پای ثابت تولید تبدیل بشه تا از روند رو به رشد بیش از حد شاسی بلندها که مصرفی جز تو ترافیک شهری چیزه خاصی نخواهد داشت و همچنین از بین بردن منابع سوختی ، جلوگیری کنه.
با تچکر
حميد
۱۲ بهمن ۱۳۹۵من نمیدونم اخه این مدل ماشین به چه دردی میخوره
ادم همش یاد نعش کش میافته
محمدرضا
۱۲ بهمن ۱۳۹۵اتفاقا به دردبخورترین مدل همین استیشن ها هستن. سدان غیر از آیرودینامیک بهتر هیچ برتری به استیشن نداره.
خسرو
۱۲ بهمن ۱۳۹۵عکس اول قشنگ نشون میده چقدر سبک جدید طراحی های مرسدس فاجعه ست // بی اصالت / کریه / بنزدیگه خلق نمیکنه داره تجارت میکنه / حیف ..
احمد باقری
۱۴ بهمن ۱۳۹۵همیشه در اوج.