قبل از این که این سؤال را پاسخ دهید، این واقعیت را در نظر بگیرید که این خودرو فقط یک رنگ و کیت بدنهٔ متفاوت دارد، از این رو شاید قیمت گذاری این چنینی روی آن برای خیلیها امری عجیب و غریب به نظر برسد، چیزی که قطعاً مرسدس آامگ چنین مبلغ اضافهای برای آن از شما دریافت نمیکند.
درست است، واژهٔ عجیب و غریب برای چنین قیمت گذاریهایی امری کاملاً درست و منطقی است. اگر شما یک مرسدس GLE ۶۳ S کوپه در آلمان خریداری کنید، قیمت پایه ۱۲۶۶۷۵ یورو و در واقع ۴۳۲۲۵ یورو کمتر از آن چه است که باید برای زرق و برقهای براباس پرداخت نمایید.
بنابراین، این خودرو از نظر مشخصات فنی و قدرت و عملکرد دقیقاً مشابه نمونهٔ اصلی است، یعنی ۵۸۰ اسب بخار نیرو، ۷۶۰ نیوتن متر گشتاور، ۰ تا ۱۰۰ حدوداً ۴.۲ ثانیهای و حداکثر سرعتی معادل ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت.
از نظر ظاهری، این مرسدس GLE ۶۳S کوپه مجهز به چندین قطعهٔ براباس مانند سپر جلوی فیبرکربنی و کیت سپر اضافی، جلوپنجرهٔ B شکل دوبل، نوشتههای ویژهٔ روی خودرو، اگزوز اسپرت سفارشی کنترل شونده توسط سوپاپها، دیفیوزر عقب کربنی و کیت اسکرت عقب اضافی، اسپویلر عقب و رینگهای مشکی ۲۳ اینچی میباشد.
در داخل کابین مواردی مانند پنل های ورودی LED، پدالهای آلومینیومی، پینهای قفل درب سفارشی، کفپوش کابین و صندوق عقب به علاوهٔ لوگوهای خودرو در سرتاسر کابین دیده میشوند.
masih
۲۴ شهریور ۱۳۹۵ارزش نداره این مقدار پول خرج کنی تا این امکانات نصیبت بشه
فقط AMG
مجید ( اشتوگارت و سنت آگاتا )
۲۴ شهریور ۱۳۹۵درسته
بنز / AMG
ب ام و / M power و ALpina
پورشه / Turbo S
آئودی / RS
فیات / آبارث
تیونر های شرکتی و رسمی خیلی بهترن.
uss zumwalt DDG-1000
۲۴ شهریور ۱۳۹۵170000 یورو
تقریبا 646000000 تومن
محمد حسین
۲۴ شهریور ۱۳۹۵من برابوس رو با راکت هاش که با پیشرانه های سنگین عجین شده شناختم . در واقع به نظر من خرید یک دستگاه برابوس واقعی ( نه مثل این یکی ) هرچه قدر هم که قیمت داشته باشه می ارزه . اما این ماشین هم هر چی نباشه برابوسه و قیمت بالا تر از مدل پایه رو براش منطقی میدونم اما نه به اندازه 43225 یورو !
king 918
۲۴ شهریور ۱۳۹۵چقدر هنرمندانه طراحی شده
پلت فرم کلی ماشین خیلی خوبه اندازه سایز تایرها فوق العادس هواکش ها واقعا به ماشین میاد ولی میتونست بهتر باشه
اسپویلر عقب خیلی ماهرانه کار گذاشته شده دفیوزر مناسب سپر عقب و در ارتفاع خیلی خوبیه با توجه به نوع خودرو در کل خیلی اجزا ماشین به هم میان و خیلی کار درسته
فقط از کنار یه اسکیرت خوش گل کم داره و از کابین یه کیلومتر شمار به روزتر ………
.موتورش هم که حرف نداره
فوق العادس ……….
احمد باقری
۲۴ شهریور ۱۳۹۵برای کسی که دوست داره، قیمتش مهم نیست، حتی کسی که پولداره و حال می کنه، وقتی بنتلی میخره میره اون ساعت عقربه ای گرون قیمت که خودش به اندازه یک ماشین گرون، قیمت داره رو هم میخره.
uss zumwalt DDG-1000
۲۵ شهریور ۱۳۹۵پول باشه قیمت مشکلی نیست
audi sq7
۲۴ شهریور ۱۳۹۵من شخصا تیونینگی رو ترجیح می دم که علاوه بر تغییرات داخل کابین ،موتور ماشین هم تقویت شده باشد .مثل منصوری و هنسی
مجید ( اشتوگارت و سنت آگاتا )
۲۴ شهریور ۱۳۹۵من همیشه تیونر های رسمی شرکتی رو ترجیح میدم.
AMG به نظر من حداکثر قدرتی که دوام موتور رو کاهش نده از موتور میگیره. بیشتر دیگه نیاز نیست.
البته آلپینا رو خیلی دوست دارم. شاید به M Power ترجیحش بدم. چون هر دوشون 20 هستن.
uss zumwalt DDG-1000
۲۴ شهریور ۱۳۹۵منصوری که خیلی تمیزکارمیکنه
سعید
۲۴ شهریور ۱۳۹۵با این اختلاف قیمت میشه یه بی ام دبلیو سری سه خرید! اینطوری که بهش نگاه کنیم موضوع خیلی ساده میشه.
LamboMercedes
۲۴ شهریور ۱۳۹۵عشق منه مرسدس بنز .. نگاهش میکنم حال میکنم .. اخه چرا لگوی بنز رو برداشتن لگوی بنز خیلی شیکش میکنه .. ای جان بنز..
mohammad fm480
۲۵ شهریور ۱۳۹۵من که ای ام جی رو میگیرم. درسته برابوس ولی اینقدر گرون؟؟ . بعدشم اینکه من اگه بخوام بنز بخرم ترجیح میدم آرم خود بنز روش باشه
دوچرخه سوار
۲۵ شهریور ۱۳۹۵طراحی داخلیش عالیه .
البته هیچی برابوس800 S class نمیشه .
یوسف
۶ فروردین ۱۳۹۶میشه لطفا بگید قیمت بدون پلاک باراباس ۷۰۰ gle 63s چنده