آیا میتوانید بین مرسدس بنز S300 هیبرید و گل سرسبد لکسس LS یکی را برنده اعلام کنید؟
خودروی سبز، یا همان خودروی هیبرید و کممصرف با آلودگی کم، عبارتی است که تقریباً تمامی خودروها و خودروسازهای جهان را درگیر خود کرده و آنها را وادار به تولید بهترین محصول سبز خود کرده است. جدیدترین نسل خودروهای سواری بزرگ و لوکس نیز وارد وادی سبز رنگها شدهاند.
شاید روزی کسی فکر نمیکرد که مرسدس S کلاس با یک پیشرانۀ کوچک و کمحجم عرضه شود، ولی، شرایط سخت سازمان ملی محیط زیست و آلودگی، دامان این خودروها را هم گرفته و آنها را برآن داشته تا نسخۀ سبز و پاکتر از مدل معمولی را ارائه کنند. مرسدس بنز، تاجِ خودروهای خود را با پیشرانۀ کوچک چهار سیلندر و یک موتور الکتریکی، با نام S300 h، برای نبرد با لوکسهای سبز جهان مهیا کرده است.
لکسس هم از این قاعده مستثنا نبوده و به جهت عقب نماندن از این قافله، گل سرسبد خود را برای ورود به بازار خودروهای اقتصادی آماده کرده است. لذا هر دوی این خودروها، مجهز به سیستم هیبرید هستند که در کنار یک موتور بنزینی، یک موتور الکتریکی هم قرار گرفته است. البته لکسس مانند مرسدس، به پیشرانۀ کوچک قانع نبوده و پای خود را از نسخۀ معمولی LS 600 فراتر گذاشته است.
به همین جهت، ما این دو خودروی بزرگ، لوکس، جدید، هیبرید، سبز و اقتصادی را برای نبردی تنبهتن آماده کردیم تا برندۀ نهایی را تشخیص دهیم.
شاخ به شاخ
موتورهای پیشرفته و عملکرد
با وجود اشتراک این دو خودرو نسبت به کلمۀ هیبرید، در زیر پوست خود بسیار با هم متفاوت هستند.
لکسس LS 600h با پیشرانۀ بزرگ V8 بنزینی به حجم ۵.۰ لیتر و به یک موتور الکتریکی ۲۲۱ اسبی مجهز است، مجموع قدرت این خودرو ۴۳۹ اسب و گشتاور آن ۵۲۰ نیوتن متر است. مرسدس بنز S300 نیز با یک موتور چهار سیلندر ۲.۱ لیتری دیزلی و یک موتور الکتریکی، قدرتی برابر با ۲۲۸ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر میباشد. خب، با اعداد و ارقام بهدستآمده، کاملاً میتوان حدس زد که احتمال زیاد لکسس از نظر قدرت و شتاب اولیه، مرسدس بنز S300 h را شکست میدهد. البته! همینطور است.
شتاب اولیۀ لکسس LS 600h برابر با ۶.۸ ثانیه و مرسدس S300 h برابر با ۷.۶ ثانیه میباشد. پیشرانۀ بنزینی LS بیشتر از دو برابر ظرفیت پیشرانۀ دیزلی S کلاس است؛ بهعلاوه، موتور الکتریکی آن بهتنهایی توانایی تولید ۲۲۱ اسب بخار قدرت را دارد که این یعنی تقریباً به اندازه کل قدرت تولید شده توسط S300 است. همۀ اینها در حالی هستند که لکسس قدرت خود را به هر چهار چرخ از طریق یک گیربکس CVT منتقل میکند، و مرسدس دیفرانسیل عقب بوده و از گیربکس خودکار هفت سرعته استفاده میکند.
همانطور که میبینید، S300 با وجود موتور ۲.۱ لیتری دیزلی و همچنین قدرت بسیار کمتر نسبت به LS 600h، عملکردی بسیار قابل قبول دارد. البته این همۀ ماجرا نیست. در واقع، خودروی ما قرار است خودرویی سبز و مقرونبهصرفه باشد، این یعنی، باید به مصرف سوخت، تولید آلایندگی، و هزینههای جاری کمتر، توجه بیشتری شود تا به شتاب اولیه و امور مربوط به خودروهای اسپرت. پس به سراغ بخشهای دیگر میرویم.
راحتی و امکانات
لکسس LS 600h به صورت استاندارد به کنترل هوای چهارگانه، صندلیهای شیبدار عقب و پردۀ آفتابگیر شیشهها مجهز شده است، که شما برای دریافت همان بسته در S کلاس، مجبور به پرداخت ۴۰۰۰ پوند خواهید بود. LS به عنوان مدل لوکس و گل سرسبد محصولات لکسس از امکانات بسیار زیادی برخوردار است، از تنظیم برقی صندلیهای دوگانه گرفته تا مینی بار، یخچال، ماساژور حرفهای، گرمکن و سردکن صندلیهای VIP با استراحتگاه پا، صفحه نمایشگر برای اتصال به اینترنت و …، از دسته امکاناتی است که تماماً نیاز مشتری را برطرف میکند. سیستم تعلیق نیز فوقالعاده نرم و راحت میباشد، و فضای کافی برای سرنشینان عقب وجود دارد. همانطور که از مرسدس بنز نیز انتظار میرود، توماری از تجهیزات و تکنولوژیها، با بالاترین کیفیت ممکن در S300 به چشم میخورد، تمامی امکانات لکسس LS در S300 هم دیده میشوند. البته در S کلاس چند آپشن خودنمایی میکنند.
مثلاً سیستم “مجیک بادی کنترل” برای نرمی و ثبات هرچه بیشتر بدنۀ خودرو، و سیستم تهویه مطبوع با رایحههای مختلف، سه رایحۀ الهام گرفته از طبیعت، و چهار رایحه با نامهای Night Life (مخصوص شب)، Down Town (شهری)، Fire Side (آتشین) و Sport برای هیجان بیشتر برای این خودرو در نظر گرفته شده است که این رایحهها به هیچوجه حساسیتزا نیستند. اگرچه هر دو مدل از فاصلۀ دو محور طولانی برخوردارند، ولی نوار اندازهگیریهای ما نشان داد که لکسس ۹۰ میلیمتر کشیدهتر از مرسدس است. در مجموع هر دو خودرو از نظر امکانات و راحتی سنگ تمام گذاشتهاند که البته S300 یک پله بالاتر از LS 600h قرار میگیرد.
مصرف سوخت و آلایندگی
مصرف سوخت لکسس در شهر برابر با ۸.۷۴ لیتر، در اتوبان برابر با ۶.۲۳ لیتر و بهطور میانگین برابر با ۷.۱۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر میباشد. این در حالی است که مرسدس در شهر ۳.۹۹ لیتر، در اتوبان، ۳.۷۴ لیتر و بهطور میانگین ۳.۸۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر میسوزاند. همچنین به ادعای کمپانی لکسس، این خودرو در هر کیلومتر ۱۹۹ گرم گاز CO2 تولید میکند که در آزمون ما ۲۵۱ گرم تولید کرد. S300 نیز به ادعای کمپانی ۱۲۰ گرم تولید میکند که در آزمون ما ۲۲۰ گرم گاز گلخانهای تولید کرد. در نتیجه مرسدس، ضمن عملکرد بالای موتور، مصرف سوخت و آلایندگی کمتری نسبت به لکسس را ثابت کرد.
بازار کسب و کار
اگر شما برای خرید یکی از این اتومبیلها برای استفاده در کسب و کار برنامهریزی کردهاید، مرسدس بنز پیشنهاد ماست، چراکه پس از سه سال، ارزش باقیماندۀ بیشتری دارد، هزینههای کمتری دارد، مالیات کمتری دارد، گارانتی بیشتری دارد، تزلزل قیمت کمتری دارد، عوارض سالیانۀ کمتری دارد و… .
حکم
جایگاه نخست: مرسدس S300 Hybrid L AMG
S کلاس با مهندسی درخشان و کسب جوایز بسیار زیاد، به راحتی میتواند مدعی عنوان “بهترین خودرو در جهان” باشد. امکانات و تجهیزات فوقالعاده، راحتی و نرمی بسیار بالاتر و استفاده از جدیدترین تکنولوژیهای روز، آن را برتر از هر خودرویی در این رنج قرارداده است. همچنین، سیستم هیبرید دیزل-الکتریک آن بسیار کارآمد و پیشرفته است، همچنین مانند واحد بنزینی لکسس یکپارچه نیست، بهعلاوه آن را قابلملاحظهتر، پاکتر، کم هزینهتر، و با ارائه عملکرد شگفتآور و قوی سیستم انتقال قدرت، در رتبۀ نخست قرار میگیرد.
جایگاه دوم: لکسس LS 600h Premier
خودروهای زیادی مانند LS 600h وجود دارند ولی سیستم هیبرید این خودرو بسیار مؤثر و پیشرفته است، بستههای استاندارد زیادی وجود دارد و آن را به یک لوکس راحت و کاربردی بدل کرده است. اما برچسب قیمت LS سخت است و به راحتی نمیتوان از آن چشمپوشی کرد، و گویا لکسس احساس تجدیدنظر نمیکند. همچنین فاقد قرارداد کیفیت از بهترین خودروهای بزرگ و لوکس است.
آمار و ارقام
مشخصات | lexus LS 600h Premier | mercedes S300 Hybrid L AMG |
قیمت پایه/ قیمت مدل تست (پوند) | £۹۹,۹۹۵/£۹۹,۹۹۵ | £۷۲,۲۶۰/۱۰۳,۱۸۵ |
ارزش باقیمانده پس از (۳ سال/۴۸,۰۰۰) | £۴۲,۳۹۸/۴۲.۴% | £۳۰,۷۸۳/۴۲.۶% |
تزلزل قیمت | £۵۷,۵۹۷ | £۴۱,۴۷۷ |
طول / فاصلهی دو محور | ۵,۲۱۰/۳,090mm | ۵,۲۴۶/۳,165mm |
ارتفاع/ عرض | ۱,۴۸۰/۱,875mm | ۱,۴۹۶/۱,899mm |
موتور / حجم | ۸ سیلندر خورجینی+الکتریکی/۴,969cc | ۴ سیلندر خطی+ الکتریکی/۲,143cc |
بیشینۀ قدرت | ۴۳۹/۶,۴۰۰ bhp/rpm | ۲۲۸/۳,۸۰۰ bhp/rpm |
بیشینۀ گشتاور | ۵۲۰/۴,۰۰۰ Nm/rpm | ۵۰۰/۱,۶۰۰ Nm/rpm |
گیربکس | CVT 4WD | ۷ سرعته اتوماتیک RWD |
حجم باک | ۸۴ لیتر | ۷۰ لیتر |
حجم صندوق عقب | ۴۲۰ لیتر | ۵۱۰ لیتر |
وزن خودرو/ حمل بار | ۲,۴۴۰/375kg | ۲,۰۳۵/700kg |
دایره دور زدن خودرو | ۱۱.۸ | ۱۲.۳ |
گارانتی عمومی (مایل) / بازیابی | ۳ سال (۶۰ هزار) / ۳ سال | ۳ سال (نامحدود)/ ۴ سال |
رتبۀ تولید کننده/ فروشنده | ۴/۱ | ۹/۱۲ |
یورو NCAP | – | – |
۰ تا ۶۰ مایل/ 30 تا ۷۰ مایل | ۵.۲/۶.۸ ثانیه | ۷.۲/۷.۶ ثانیه |
حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت) | ۲۵۰ (محدود) | ۲۵۰ (محدود) |
مسافت ترمز از سرعت ۷۰/ 60/ 30 مایل | ۵۰.۳/۳۶.۶/۸.۹ متر | ۴۷.۱/۳۲.۰/۸.۸ متر |
مصرف سوخت شهری/ اتوبان/ میانگین | ۷.۱۷/۶.۲۳/۸.۷۴ لیتر | ۳.۸۳/۳.۷۴/۳.۹۹ لیتر |
co2 تست/ ادعای کمپانی/ مالیات | ۲۵۱/199g/km/32% | ۲۲۰/120g/km/17% |
ایربگ/Isofix/سنسور پارک/ دوربین | ۱۱ عدد/ دارد/ دارد/ دارد | ۸ عدد/ دارد/ دارد/ دارد |
گیربکس اتوماتیک/ /ESC کروز کنترل | Yes/yes/yes | Yes/yes/£۲,۳۰۰ |
تهویه اتوماتیک/ چرم/ گرمکن صندلی | Yes/yes/yes | Yes/yes/yes/£۶۶۰ |
رنگ متالیک/ چراغ زنون / ورود بدون کلید | Yes/yes/yes | Yes/yes/£۱,۴۹۰ |
ناوبری/ /usb/dab radio بلوتوث | Yes/yes/yes/yes | Yes/yes/yes/yes |
منبع: اتواکسپرس
aaa
۲ دی ۱۳۹۳جالبه که قیمت هاشون برابره بازهم!
با اینکه موتور و تجهیزات بنز ضعیف تره
BOMB
۲ دی ۱۳۹۳لکسس واقعا عالی.
مرتضی
۳ دی ۱۳۹۳72 و 99 با هم برابره از نظر شماها؟
محمد
۲ دی ۱۳۹۳لکسوس یعنی یک لوکس بی نظیر ،یعنی کیفیت………………….
ولی خودمونیما اقای احمد نیشابوری عجب حکمی میدی. خوب شد مهندسی خوندی اگه حقوق می خوندی وقاضی می شدی واویلا بود.
Ahmad..F12
۳ دی ۱۳۹۳دوست عزیز!
اون منبع رو برای امثال شما اون پایین گذاشتم!!
saeid
۳ دی ۱۳۹۳بسم حق
احمد جان بیخیال بابا
بیا با هم دو دقیقه لبخند بزنیم
یک دو سه
عموووووووووووو
دارم میبینمت
دو دره بازی در نیار
لبخند بزن :)
Ahmad..F12
۳ دی ۱۳۹۳سعید جان نمیشه ساکت موند آخه
آگاهی بعضی ها از یه سری چیزا آدمو به وجد میاره :)
saeid
۳ دی ۱۳۹۳بسم حق
بذار به حساب ندیدنش
:)
تو زحمتتو کشیدی
من از طرف همه بچه ها ازت تشکر میکنم :)
Ahmad..F12
۴ دی ۱۳۹۳ممنون از محبتت داداش
علي
۴ دی ۱۳۹۳با مزه بود :D
4MATIC
۲ دی ۱۳۹۳میلا منم باهات موافقم ولی به جزلکسوس اینفینیتی هم با مدل هایFXوسریQو….برای المانی ها خط ونشون کشیده
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ دی ۱۳۹۳درود .
نه به اندازه لکسس . البته هنوز مدل های لکسس گستردگیه مدلهای بنز رو
نداره .
محمد
۲ دی ۱۳۹۳اصلا مقایسه جالبی نبود ………..
4MATIC
۲ دی ۱۳۹۳اصن این مقایسه سرتا پا اشکاله اینS300Hباید با LS250Hمقایسه می شد
ویااینLS600Hباید حداقل با بنزS55Hمقایسه می شد
ASTON MARTin
۲ دی ۱۳۹۳یا ابر فض ..چقد ملت نظر دادن… رسیده صفحه ی دو.. دو برابره این تکس
واقعا لکسوسو بنز اینقد طرفدار داره نمیدونستم :/
"Amir"
۲ دی ۱۳۹۳فک کنم اگه نگیم اس کلاس در حق بنز نامردی کردیم…
benz and porsche
۲ دی ۱۳۹۳بنز لوکس ترین خودرو سال 2014 و به گفته ی جی دی پاور در سال 2014 دارای بیشترین رضایت مشتری می باشد و زمانی که بنز خودرو را اخترای کرد تویوتا شرکت مادر لکسوس داشت نخ سوزن می کرد بنز سال 1885 و تویوتا سال 1919 تایسیس شده و بنز از نضر طراحی و عملکرد همیشه از رقبایش یک سرو گردن بالاتر است بنز سالار خودرو ساز هاست
مک میسل
۲ دی ۱۳۹۳معلومه که بنز تازه بنز قیمتش هم کمتره با اینکه افت قیمتش بیشتره(در مدل پایه)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ دی ۱۳۹۳درود . هر شرکتی سرگذشت خودشو داره . اینهارو برای اهلش بگو دوست خوبم .
denon
۳ دی ۱۳۹۳مقایسه تاریخ ای شما من رو یاد این جمله میندازه
که قدمت خودرو سازی ما بیشتر از کره هست
کلا استدلالهای احساسی این ملت من شگفت زده میکنه
نوید (6*6)
۲ دی ۱۳۹۳آره چرا طرفدار نداشته باشه
محمد
۲ دی ۱۳۹۳قابل توجه بعضی ها:خودرو های هیبریدی لکسوس درون شارژهستند.یعنی نیازی نیست به برق وصل بشن برای شارژ، مثلا یکی از منابع شارژ لکسوس استفاده از نیروی استحلاک ترمز است به نحوی که داخل دیسک خودرو فراخازن هایی تعبیه شده که می توانند انرژی تلف شده ترمز را به باطری خودرو هیبریدی برگرداند.ولی بنز های هیبرید یاکلیه خودرو های با پسوند active hybrid یاپلاگین هستند به برق وصل میشن. مثل ماشین گوگارت های شهربازی!!!!
Ahmad..F12
۳ دی ۱۳۹۳خودروهای لکسس نیازی نیست به برق وصل بشن!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
عجب چیزایی میشنویم جدیداً :)
فرید
۳ دی ۱۳۹۳نه احمد جان موتور لکسس هیبرید هستش و تمام انرژیش رو خود موتور بنزینی و همین ترمزها و چیزهای دیگه تولید میکنه واسه اون موتور برقیش…بخاطر همین لکسس توی هیچ یک از مدل هاش از چیزی به اسم وصل شدن به برق استفاده نمیکنه.
Ahmad..F12
۴ دی ۱۳۹۳درسته، اینکه انرژی متونه از اتلاف ترمزها یا موتور بنزینی برگرده به باتری رو میدونم، اکثر خودروهای هیبریدی هم دارن به همین سمت پیش میرن، اما نمیدونم هیبرید لکسس اصلاً نیاز به شارژ خارجی نداره!!!!!!
فرید
۴ دی ۱۳۹۳شما از من بپرس دیگه عزیز دلم…هیچ یک از مدل های لکسس در مدل های هیبرید اصلا نیازی به وصل شدن به شارژ رو ندارند…بخاطر همین مدل CT توی ایران هستش…ما که تو ایران تکنولوژی مثل خارج برای وصل شدن به برق نداریم که…خود ماشین از طریق موتور اصلی و ترمز و چیزهای دیگه انرژی موتور برقیش رو فراهم میکنه…بابا لکسسه ها…الکی توی هیبرید تو دنیا حرف اول رو نمیزنه که :-D ;-)
نوید (6*6)
۲ دی ۱۳۹۳دوست عزیز چیزی که تو گفتی یعنی اینکه لکسوس هنوز خیلی جاداره تا به بنز برسه
و اینو نشون میده که تویوتا خیلی خوب تونسته خودشو بالا بکشه که الان در حد بنزه
بهزاد
۲ دی ۱۳۹۳دوست عزیزی راجب خط تولید و ربات های مرسدس پرسیدن که این شرکت هم از ربات های تولیدی KUKA استفاده میکنه و در واقع اکثر شرکتهای آلمانی مشتریان این شرکت هستند و در بخشهای اصلی مونتاژ از سیستم های کوکا بهره میگیرند.
کوکا یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شرکتهای تولید ربات هست که آلمانی میباشد.
شایعاتی مطرح هست که نسل جدید لکسوس LS از پیشرانه فول سل بهره خواهد گرفت با برد موثر 400 کیلومتر و احتمالا در سال 2016 یا 17 رونمایی خواهد شد.
در آینده ای نچندان دور انجین خودروهای لوکس به سمت فن آوری پاک فول سل و کاملا برقی حرکت خواهد کرد و نمونه های پرقدرت تولیدی فقط توسط بازوی اسپرت شرکتها تامین خواهد شد که AMG برای مرسدس و F برای لکسوس و M برای BMW
و شرکتهای موفق چندین سال دیگر شرکتهایی هستند که در این زمینه ها بیشتر کار کرده اند و برتری انجین های 6و8و12 برای فروش بیشتر به خاطره ها خواهد پیوست و فقط در تولیدات محدود شاهد اون هیجان و صدای ناب خواهیم بود.
نوید (6*6)
۲ دی ۱۳۹۳محمد به نکته ی خیلی خوبی اشاره کردی
benz and porsche
۲ دی ۱۳۹۳بنز یعنی لوکس یعنی سرور یعنی اصالت
benz and porsche
۲ دی ۱۳۹۳بنز دارد روی خودرو های هوشمند و بدون راننده کار می کند اان وقت شما می گویید گوگارد. بنز موتور چهار زمانه وسیستم abs و اولین خودرو انژکتوری رازد که همه یا برای اشایش مشتری یا برای هوای پاک است. ویا تکنولوژی magic body ان. بنز را در همه جای دنیا به عنوان خودرو با اصالت ولوکس و بادوام میشناسند وشما اقا محمد کلا معلوم است دوست دارید الکی از یک برند خاص که مثلا لکسوس باشه دفاع می کنید
RETOLEX
۲ دی ۱۳۹۳فرید کجایی
فرید
۳ دی ۱۳۹۳ببخشید نبودم بخدا…اومدم…من نبودم این متعصبا واسه خودشون روندنا…بابا یه نصف روز نبودیما.
چه آواتاره خوشگلییییییییییییییی :-D :-D
love samurai
۲ دی ۱۳۹۳بنز که همون بنز همیشگیه با جلو پنجره تکراریش ولی تویوتا بخاطر تکنولوزی بهتری که روی لکسس گذاشته ارزشش بیشتره حتی تجهیزات ایمنیشم بهتره ایربگ لکسس 11 تاست مال بنز 8 تا و چیزای دیگه پس قیمت بیشترش ارزششو داره
محمد ، فقط ژاپن
۲ دی ۱۳۹۳ایمنی که به تعداد ایربگ نیست ، درسته ایربگ تا حدودی ایمنی رو بالا میبره ولی مسایل مهم تری هم هست ، مثل ترمز
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ دی ۱۳۹۳درود .
چه ربطی داره .
اون لوکسترین مدل لکسسه . اونم پایه ترین مدل بنز در دیزل هاش .
Ahmad..F12
۳ دی ۱۳۹۳بنز که همون بنز همیشگیه با جلو پنجره تکراریش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما ارزش اون جلو پنجره رو میدونی!!!!
تمام خودرو سازا تازه به فکر افتادن که مانند مرسدس، از یک جلوپنجرۀ خاص و نشان خاص برای معرفی برنشون استفاده کنند
بعضی ها واقعاً طوری صحبت میکنند که انگار هیچی از اصالت، نشان مخصوص، زبان طراحی نمیدونن
حسین
۳ دی ۱۳۹۳زبان طراحی ، اصالت ، بنز !! هرچیو در مورد بنز قبول کنم این سه تا لغت در موردش صدق نمیکنه ماشینای خوبی میسازه اما از این سه کلمه استفاده نکنید خواهشن
Ahmad..F12
۳ دی ۱۳۹۳چرا حسین آقا؟؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ دی ۱۳۹۳درود .
اصالت یعنی همون جلو پنجره .
اصالت یعنی وقتی ارمو برداری بتونی بگی بنزه
علي
۳ دی ۱۳۹۳شما که میگین بنز یه جلو پنجره داره دقیقا یعنی فقط همون یه جلو پنجره رو داره فقط کافیه نسل های آخر E کلاس و C کلاسو مقایسه کنین میبینین واقعا طی دو یا سه به روز رسانی هیچ چیزی از نسل قبلی جز همون جلو پنجرش نمونده :D
همه ی خودروسازا هم بوق نیستن که از بنز یاد بگیرن
هرچی باشه بنز تو حفظ اصالت باید بیاد جلو هموطناش مخصوصا پورشه لنگ بندازه !
تازه اگه بی ام و رو در نظر نگیریم که آرم که نداشته باشه هیچ آرم هواپیما !!! هم بذارن بازم میگن بی ام و است (البته بی ام و هم شرکت هواپیما سازی بوده ها :D )
RETOLEX
۲ دی ۱۳۹۳به به میبینم لکسس هم یخورده طرفدار پیدا کرده چه عجب
فرید
۳ دی ۱۳۹۳آره ه ه ه ه ه ه علی…اینا کجا بودن؟؟؟؟؟؟چرا تاحالا صداشون در نمیومد…من فکر میکردم فقط منم طرفدار لکسسم،نگو دوستان هم زیادن….
عجیب تر از این،اینه که این پیج صفحه ۳ داره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D
نوید (6*6)
۲ دی ۱۳۹۳شاید LS600h جلوی S63 حرفی برای گفتن نداشته باشه ولی S300 پیشش جوجست
4MATIC
۲ دی ۱۳۹۳اقا نوید تویوتا درحدبنزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
معلومه تا حالا بنز سوارنشدی
amin
۲ دی ۱۳۹۳تویوتاو لکسوس از بنز هم مقرون بصرفه ترن
ناز و نوزشون هم کمتره
denon
۳ دی ۱۳۹۳شما شدی؟
مهدی
۲ دی ۱۳۹۳دوستان فرارسیدن ماه ربع الاول بر همه شما مبارک باد .انشاالله عزاداری هاتون قبول باشه…
محمد
۲ دی ۱۳۹۳کیفیت یعنی تویوتا لوکس یعنی لکسوس.
وسلام.
محمدMOHAMMAD
۲ دی ۱۳۹۳واقعا مرسدس یک چیز دیگه است کیفیت ساختش خیلی بالاست توی عکس 5 و 6 کاملا مشخصه” لکسس ماشین یک دهه قبل مرسدس است البته عمره لکسس 25 ساله عمره مرسدس بنز بیش از صد سال است
salfa22xxx
۳ دی ۱۳۹۳دوستان قبول دارین که طراحی عقب بنز یه جوری شده؟
البته واقعا از جلو و بغل جز زیباترین هاست.
ولی طراحی عقبش یه جوریه زیاد به جلو ماشین نمیخوره
البته این رو میدونم که این گونه طراحی که عقب ماشین رو به پایین متمایل میشه برای آیرودینامیک بهتره
ولی خب نمیشه هرچیزی رو فدا کرد
به نظرن من یکم عقب ماشین انحناش روبه بالا باشه یا حداقل مستقیم خیلی بهتر از اینه که رو به پایین باشه چون از خشونت ماشین کم میکنه
مثلا بی ام دبلیو یا کادیلاک واقعا طرحاهشون خشنن
زنده باد آلمان و ژاپن ……
علي
۳ دی ۱۳۹۳اتفاقا ایرادی که منتقدین تونستن بگیرن فقط از جلوش بود چون بغل و عقب ماشین کاملا بی نقص بود !
جلوشم نگفتن بده ولی میتونست بهتر باشه
فرید
۳ دی ۱۳۹۳یا الله ما اومدییییم…
اول از همه خسته نباشید به AUTO EXPRESS بخاطر برنده کردن به زور مرسدس بنز،دیگه نمیدونستند چیکار کنن بنز برنده بشه…چشم بسته هم میشه گفت کی اول میشه اصلا نیازی به این همه زحمت نبودبخدا… یعنی عقلشون نمیرسه یه موتور با ۲،۵ برابر قدرت موتور آلایندگی بیشتری داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!! …خارج هم پر از متعصبین هستند…بعد این دوستان متعصب دخل همین سایت میان تا حرفی از مقام و سایت معتبر میشه این دوستان از همین سایت ها مثال میزنند و روش مانور میدن و میگن ببینین فلان سایت فلان مجله بنز رو اول کرده…این سایت هم از همون سایت هاست…با اینکه معروفه ولی خجالت نکشید از این تست … خلاصه خسته نباشند….
اولا این تست کاملا اشتباهه چرا؟؟؟چون نسل جدید اس کلاس رو با نسل قدیم لکسس LS مقایسه کرده !!!!!!!!!! و همین جا از لحاظ نسلی بخوایم حساب کنیم بنز قانونا سرتره نسبت به LS ولی باز هم لکسس با توجه به نسل قدیم و بنز با توجه به گفته دوستان کوهی از تکنولوژی بقول خودشون (که فقط یه مجیک بادیشون سر تر از لکسسه و لکسس بدون مجیک بادی بنز هم باز نرم تر از بنزه) لکسس چیزی از اس ۲۰۱۵ کم نداره…آخه کجا دیدین که یه نسل قدیم رو با یه نسل جدید مقایسه کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!همجوره از لحاظ تکنولوژی قانونا نسل قدیم هر برندی نسبت به نسل جدید برند دیگر شکست میخوره با اینکه لکسس با اینکه نسل قدیمه باز چیز از اس کلاس کم نداره جز مجیک بادی که لکسس کلا نیازی به مجیک بادی نداره…خود لکسس یه مجیک بادیه واسه خودش….پس این از این مورد.
دوما معمولا میان ماشین هارو از لحاظ حجم موتور با هم مقایسه میکنند که باز این کار رو نکرده!!!!!!!!!!!!!!! آخه کجا میبینین که از دو ماشین با حجم موتور متفاوت رو با هم تست کنند!!!!!!!!!!! اون هم چی توی هیبرید !!!!!!!!!!!!!!!!…حجم موتور لکسس ۲.۵ برابر مرسدسه…بابا جان لکسس V8 هستش ولی بنز ۴ سیلندر!!!!!!!!!!!!!تازه فقط اسب بخار موتور برقی لکسس به اندازه کل اسب بخار موتور بنزه :-D … با این مقایسه اشتباه آخه مگه میشه مصرف سوخت کمتر باشه قیمت کمتر باشه، آلودگی کمتر باشه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!دوستان متعصب هم خیلی جالبه حالا حرف از حجم موتور و قدرت موتور نمیزنند…تازه شتاب هم اشتباه چاپ شده در این صفحه حالا از روی قصد بوده یا نه الله اعلم (۰ تا ۷۰ مایل رو واسه بنز زده ۷.۶ که ۸ درسته)…پداله دیگه طرفدار شدید بنز.
اونهایی که در مورد ترمز میگن وزن بیشتر لکسس با توجا به ۲.۵ برابر حجم موتور نسبت به بنز قانونا هم باید مسافت بیشتری رو طی کنه….
بعد مسخره ترین چیز کجا قیمت پایه لکسس ال اس ۹۹ هزار پوند شروع میشه؟؟؟؟قیمت پایه ال اس از ۷۶۰۰۰ دلار شروع میشه و بالاترینش همین LS600h L هستش با ۱۲۰ هزار دلار…عجبا بعد ببینید فقط توی ایران متعصب نیست ببینین توی دنیا چقدر متعصب بنز داریم…
بعدشم هروقت اس کلاست تونست یه خودروی هیبریدی V8 بزنه اونوقت بیاد جلو…لکسس توی قدرت موتور هیچ ادعایی نداره چون لکسس یه ماشین لوکسه و رنج مشتریاش طبق گفته لکسس افراد بالای ۶۰ سال هستند(ولی الان سیاست داره عوض میشه) پس نیازی به قدرت موتور بیش از این روی این نیست….ولی توی هیبرید حریف میطلبه و خیلی مونده که بنز و دیگر شرکت ها به پای تویوتا و لکسس توی هیبرید برسند…
احمد جان از مطلبت ممنون.
فرید
۳ دی ۱۳۹۳تازه این رو یادم رفت بگم…توی این عکس های این صفحه که دوستان میگن داخل بنز زیباتر و سر تره…اولا نسل جدیده اس کلاسه ها دوما لکسس LS600hL سری اف اسپرت نداره که توی این صفحه نمای داخلی ال اس اف اسپرت بجای هیبرید آورده شده…لطفا دارین عکس میزارین عکس های مدل خودماشین رو بزارین…اینم یکی از اونچیزاست که میخواین به زور بگین بنز سرتره…بخدا این کارا خوب نیست…تعصب تا چقدر آخه.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ دی ۱۳۹۳فرید جان ما قبول داریم که بنز نسل جدیده و لکسس فیس لیفت .
اما شما اینجوری که در متن گفتی ، منظورت اینه که لکسس 5 سال
قبل از بنز سرتره . ولی بعدش میگی این مقایسه ناعادلانه است .
حرفات با هم متناقضه .
فرید
۳ دی ۱۳۹۳شما که قبول داری بنز نسل جدیده و ال اس فیس لیفت بعد به نظر شما این مقایسه عادلانه است؟؟؟؟؟؟باز تو یه چیزی رو بزور میخوای ثابت کنی حالا برعکسش بود دیگه واویلاااا.
سر تر نبوده؟؟؟؟برو جی دی پاور همون ۵ سال پیش رو ببین تا بهت بگم.
چی میگی میلاد خودت فهمیدی؟؟؟؟؟؟؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ دی ۱۳۹۳درود .
فرید منطقت خیلی جالبه . تو اونهارم متعصب میخوانی .
ما اگر جی دی پاور رو قبول نداشته باشیم ( که قبول داریم ) متهم به همه
چیز میشیم . حالا شما که دیگه نوبری به خدا .
این هم لینک مرسدس بنز s500 بنزین سوز پلاگین هیبرید با موتور 6 سیلندر .
http://www.pedal.ir/%D8%A8%D9%86%D8%B2/%D9%85%D8%B1%D8%B3%D8%AF%D8%B3-%D8%A8%D9%86%D8%B2-s500-%D9%87%DB%8C%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%AF/
مصرفش زیر 3 لیتره .
در ضمن به اطلاع شما میرسانم که لکسس LS 600 H مدل 2015 ((( 3000 ))) تا
تغییر داشته . گیریم بنز موتورشم 8 سیلندر ، به نظرت مصرفش 5 لیتر
اضافه میشد ؟
در ضمن مرسدس بنز با موتور 12 سیلندر و بدون هیبرید 11.5 لیتر میسوزونه .
برای شما با موتور هیبرید 8.5 لیتر . یعنی با 4 سیلندر کمتر و موتور هیبرید
فقط 3 لیتر . پس اینقدر هیبرید هیبرید نکن .
بعدشم اشتباهی در مقایسه نیست . شرکت ها بروز رسانی میکنند تا نسل جدید
بیاد .
به روز رسانیه شما هم 3000 تا تغیرر به همراه داشته . کمچیزی نیست .
بعدشم اگر لکسس در مدل LS خود یک موتور کوچکتر یا همان 4 یا 6 سیلندر
با موتور هیبرید میداشت ،
فطعا اون مدل رو انتخاب میکردن . نمیذاشتن مضحکه ی شما بشن . در ضمن
فقط مجیک بادی نیست . ماساژ سنگ داغ اسیایی را هم اضافه کن . بعدا
بیشتر از امکانات میگم برات .
خلاصه بگم گور پدر اتو اکسپرس ، منطق و حق شمایی با این کامنتت .
با خواندن این کامنت فقط یچیزو بگم که اینجا مشخص شد که کی متعصبه .
البته از لایک ها و دیسلایک های مطالب قبلی هم معلوم بود .
شما هر منبعی و هر چیزی که برنده شده باشی رو مد نظر قرار میدی و قبول داری .
حالا حالاها باید تو جی دی پاور نمره بیاری تا بهت اطمینان بکنن .
حالا حالا ها باید ارم شرکتت رو روی چادر های سیاه عربی بزنی تا برندت رو
به عرب ها بشناسونی . چادر سیاه با مارک لکسس :) :) :)
حالا حالا باید محبوبیت جمع کنی که در عین حالی که پر خرج باشی، گران
باشی ، بی کیفیت باشی ، اپشن ندار باشی و …… مردم حاضر باشن
بابت شما پول بدن .
100 تا مقام هم تو جی دی پاور بیاری بازم کمه . حالا حالا ها باید بدوی .
البته من فقط با شما اینجور مبادلات رو دارم . اگر نه ما لکسس را در
بعضی از زمینه ها سرتر از بنز میدانیم . اما خودت با زبان بی بانی میگی
با من اینجوری بحرفین . در صفحه یک هم زیر مجموعه بودن بنز را برات
گذاشتم .
RETOLEX
۳ دی ۱۳۹۳اپشن ندار و بیکیفیت و گرون هم شدیم
باشه قبول بنز شما اخر همه ی اینایی که گفتی هست
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ دی ۱۳۹۳درود .
هروقت تونستی گرون باشی . البته این مثال ها گفته ی
شماست . بی کیفیت باشی . پرخرج باشی ، و … فروشت هم
بالا بود ، بعد بیا بگو کیفیت .
فرید
۳ دی ۱۳۹۳شماها جی دی پاور رو قبول دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! …تا وقتی بنز مقام میاره اون مقاله ها و اون موسسه خوب میشه و وقتی نمیاره میزنین زیر همه چیو فلان و بسار دادو بیداد که رسمی نیست و از این صحبت ها…تا چند ماه پیش همین جی دی پاور رو قبول نداشتین از وقتی من هی بهتون میگفتم جی دی پاور جی دی پاور دیدن نه باید مهم باشه که من میگم…جک گفتی والا :-D :-D تو ۱ ماه پیش به من میگفتی جرمی دوزار نمیفهمه و از این حرف ها تا جدیدا بنز رو انتخاب کرد شد خوب که !!!!!!!!!!! O-O
یعنی من نمیدونم خودت رو میزنی به اون راه یا اطلاعات نداری از هیبرید یا میخوای شلوغش کنی؟؟؟؟ولی من فکر میکنم هر ۳ تاشه…شما هیبرید لکسس رو با پلاگ این هیبرید مقایسه میکنی؟؟؟؟؟بعد میای میگه ببین مصرف سوختش از لکسس پایینتره!!!!! ….اول برو اطلاعات جمع کن بعد بیا با هم صحبت کنیم…بحث کردن با تو فقط وقت تلف کردنه…چون اطلاعاتت که غلطه و فقط هم حرف های بی ربط میزنی و الکی جو بیخود میدی.
میلاد اون ۳۰۰۰ هزار تغییری که شما میگی از سال ۲۰۰۶ هستش و لکسس در این فیس لیفت ۵۰۰ مورد رو اضافه کرده از سال پیشش…چرا دوست داری الکی جو بدی؟؟؟؟چرا میخوای شلوغ بازی در بیاری….اصلا ۱۰ هزار تا تغییر داشته باز نسل جدید که نیستش،فیس لیفته!!!!!!!…مقایسه نسل جدید هر ماشینی چه هر ماشینی با نسل جدید ماشین دیگری کاری کاملا غیر حرفه ای و اشتباست،خودتم میدونیا ولی از بس که متعصبی هی میخوای شلوغش کنی و جو بیخود بدی.
تو میگی اگه لکسس موتور کوچیکتر داشت اون رو انتخاب میکرد چرا نمیگی اگه بنز موتور قوی تر داشت اون رو مقایسه میکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! این مقایسه اشتباهه…چه از لحاظ حجمی و چه از لحاظ حجم موتور…اگه شما مقایسه ای میخوای که لااقل از لحاظ نسلی برابر با هم باشند(حجمی که اون موقع چبزی بالاتر از این نداشت حالا توی لینک زیر ببین)
http://www.thetruthaboutcars.com/2011/02/comparison-review-mercedes-s400-hybrid-vs-lexus-ls600h-l/
این رو میشه دید و نگاه کرد…الان میدونم شما این رو قبول نداری…یه منبع معتبر واسه من بیار که از لحاظ نسلی برابر باشند(حجمی که بنز تو هیبرید توی خواب باید به این حجم برسه) بیار واسه من….من این لینک رو پیدا کردم…شما بهتر داری رو کن.ما همه چیز رو قبول داریم اگه برابری دیده شده باشه نه توی این صفحه که نسل قدیم لکسس رو با نسل جدید مقایسه کرده…بعد حجمی رو هم انتخاب کرده اند اونم تو هیبرید که بدون تست هم میشه گفت کی اول میشه از لحاظ هیبرید با توجه به حجم موتوراشون….
ببین اینم حرف خودت ایجا واسم نوشتی که ( حالا حالاها باید تو جی دی پاور نمره بیاری تا بهت اطمینان بکنن ) پس ببن قبول نداری جی دی پاور رو :-D :-D :-D …پس الکی نگو که جی دی پاور رو قبول داری…فقط حرف…فقط جو…واقعا که میلاد.
بگو عزیزم خالی شی بگو :-D :-D …حق میدم بهت…من جای تو بودم چیزی واسه گفتن نداشتم همین رو میگفتم بگو خالی شی…یه موتور سال شدن و یه شرکت مادر بود که اونم دیگه نمیتونی بگی(الان هر چی باشه بنز زیرمجموعه دایملره) تو بالا برو پایین بیا (هم توی سایتش هست و هم توی ویکیپدیای مرسدس که قسمت owner (یعنی مالک مرسدس بنز رو ) که زده دایملر!!!!!!!!! والسلام…ناچاری خودت رو با این جملات دلداری بدی و بگی شما دلتون رو به این خوش کن به اون خوش کن…ما خوش خواهیم کرد نگران ما نباش…همین فروشتونم از همون محبوبیت ۸۰ سال پیشه وگرنه الان معلوم نبود جاتون کجا بود…ایشاالله یروزی شما به پای ما خواهی رسید…فعلا که امثال ۱۱ پله سقوط داشتینو رفتی ته مها…شاید یروزی زدین از ما بالاتر ولی هیچوقت اون روز لکسس ۲۴ پله از بنز پایینتر نخواهد بود این رو همیشه در ذهنت داشته باش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کلام آخر بگم که خیلی مونده که بخواد بنز به پای لکسس توی هیبرید برسه…خیلیییییییییییی.
علي
۴ دی ۱۳۹۳یعنی برام جالبه که میاین میگین فرید متعصبه ولی دلیل هاتون متعصبانه تر از هر کس دیگه ای یه
اول مصرف شهری لکسوس 8.5 لیتره و سیکل ترکیبی بنز وی12 حدود 11.3
دوما وی12 توربو دوقلوتون 6 لیتریه ولی موتور وی8 لکسوس 5 لیتریه یعنی فقط 1 لیتر حجم موتور فرق داره
سوما اگر ماشینی 3000 تغییر داشته باشه دیگه اسمش به روز رسانی نیست میشه نسل جدید (تصور کن ماشینو 3000 جاشو تغییر بدن چی ازش میمونه)
چهارما سیکل ترکیبی اس500 که 8 سیلندر هم هست 8.6 لیتر در 100 کیلومتره تازه که تکنولوژی ساخت موتور بنز چند سال بعد لکسوسه
بنز اگه مجبور نبود این همه هزینه برای تحقیقات و ساخت و تولید مجیک بادیتونم صرف نمی کرد و مطمئن باشین لکسوس هیچ وقت مجیک بادی نمیزنه چون بدون مجیک بادی هم از اس سر تره (اینو یکیو خودم تست کردم که میگم)
اگه بی ام و سری 7 و لکسوس ال اس نسل جدیدشون اومده بودن شک ندارم اس کلاس یک سوم فروش الانشم نداشت
الانم هرجور مقایسه کنید اینوریارو بیشتر میخرن تا اونوریا
همین ماشین مگ خودمون هم که دوستان هی میگن فلان گفته چنان گفته چند سال پیش نوشته بود ” بنز بهتر است یا لکسوس ؟” دقیقا همینجوری گفته بود لکسوس بهتره اونجا ناعادلانه بودولی اینجا تو اتو اکسپرس عادلانه است !
کافیه یه سر هم به سوتی ها و اشتباهت همین اتو اکسپرس بزنی تو یوتیوب همه چی دستگیرت میشه !
به قول همین مجله ماشین دی امسال تست ماشین به یاد ماندنی 280اس ای مال سفارت هم بود اتفاقا نوشته “ دهه ی 1970-1980 که اوج کیفیت مرسدس بود” و بعضی هاهم هنوز همون تصور رو دارن
خواهشا با این صحبتا یه سری افرادو جو گیر نکنین میان اینجا داد میزنن بدون حتی یک ذره منطق
الان چون اس کلاس شده فلان قدر میلیارد پس دیگه الان هیچی خوب نیس جز اس کلاس !
ما هم که ندیدیم ازینا پس خوبه حتما حریف هم نداره :D
فرید
۴ دی ۱۳۹۳کاملا حرفات رو قبول دارم علی جان…بزار نسل جدید ال اس و سری ۷ بیاد تا بینم بنز باز میتونه اینجوری اس بفروشه و اینا باز از فروش حرف میزنند….الان خوش خوشانشونه.
ممنون از کامنتت عزیز.
حسین
۳ دی ۱۳۹۳من طرفدار هیچ کدوم نیستم اما اینم خیلی مسخرس که مصرف یه V8 بنزینی با یه 4 سیلندر دیزلی مقایسه بشه تو شرایط مشابه دیزلی شاید نصف یه مدل بنزینی مصرف میکنه نمیدونم هدف نویسنده ها چی بوده
RETOLEX
۳ دی ۱۳۹۳منم همینو گفتم فرید جان که موتور با این حجم الایندگیش مناسب
ولی کی هست که قبول کنه
Ahmad..F12
۳ دی ۱۳۹۳فرید جان قربونت
آقا ما بی تقصیریم…. :)
فرید
۳ دی ۱۳۹۳اقا ما شمارو قبول داریم برادر…بابت ترجمه هم از شما تشکر به عمل آوردیم…فقط یجا اشتباه چاپ شده بود تو سرعت ۳۰-۷۰ مایل مرسدس.
وگرنه ما همچین جسارتی به شما نخواهیم کرد…شما همیشه عزیزی واسه ما برادر. ;-)
Ahmad..F12
۴ دی ۱۳۹۳قربونت برم داداش گلم
اصلاح شده اونم به هرحال ممنون
علي
۳ دی ۱۳۹۳این سیستم تعلیقو خوب اومدی
واقعا ال اس نسل قبلی از اس کلاس 2014 نرم تره
یعنی اگه بنز میتونست مطمئن باشید سراغ یه سیستم با 4 برابر قیمت سیستم تعلیق های معمولی با ریسک بالاتر نمیرفت
هنوز هم اگر کسی باشه میدانی جفتشونو تست کرده باشه (منظورم اس 2014 با ال اس هستش) مطمئن باشید که میگه ال اس نرم تره و حس امنیت بیشتری هم به راننده میده با اینکه چند سال قدیمی تره
فرید
۴ دی ۱۳۹۳علی جان به این دوستان هم حق باید داد چون توی ال اس نشستند و نمیشه تصور کرد که ال اس بهتر از اس کلاس باشه توی نرمی…باید نشست تا دید…مجیک بادی هم خوبه نمیگیم بد ولی سیستم تعلیق لکسس یه پا مجیک بادیه و نیازی به اسکن جاده نداره…من ثانیه شماری میکنم واسه نسل جدید ال اس اون چی میخواد دربیاد واااااای من.
مجيد
۳ دی ۱۳۹۳سلام
تو اینکه بنز بهتره شکی نیست
اما بنز تو این نسل ضعیف عمل کرده، خیلی میتونست بهتر باشه
کلا بنز بعضی وقتا سوتی میده، مثلا ام ال سی افتضاحه، یا مخصوصا دیزاین داخلی اس جدید یا جی کلس خوب نیست، از اون طرف سی جدید عالیه، از همه نظر، بدون هیچ ایرادی
مجيد
۳ دی ۱۳۹۳یه نکته هم به دوستداران خودروهای شرقی
به نظرم تویوتا از نظر دیزاین نسبت به شرکتهای دیگه شرقی خیلی ضعیف تره
مثلا موهاوی، سراتو نسل دوم، اسپورتیج جدید، ویتارا، سوناتا جدید، …
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ دی ۱۳۹۳درود .
فرید بنز بد . بی کیفیت . اشغال . پر خرج . ……….
اشکالی نداره .
تو مثل فرعونی میمونی ، فرعون میدونست که خدا هست و شبها باهاش نجوا
میکرد ، اما باز صبح بلند میشد میگفت که نه خدایی نیست .
فقط خداکنه عاقبتت مثل فرعون نشه .
فرید
۳ دی ۱۳۹۳تو غصه منو نخور به فکر تعصب بیجات باش…یکم از تعصبت کم کن از من به تو وصیت.
Ahmad..F12
۳ دی ۱۳۹۳:D
ای خدا…
بچه ها بس کنید :D
باز به سرو کله هم پریدین که :D
فرید
۳ دی ۱۳۹۳احمد بیا این میلاد رو برشدار ببر…گند تعصب رو دراورده…اه.
میلاد ، فقط آلمان ، فقط بنز
۳ دی ۱۳۹۳درود .
از پدال و نویسنده های عزیز خواهش دارم که هر مطلبی که در ان لکسس و تویوتا پیروز هستند گذاشته شود ، حتی اگر برندهای دیگرم هم بودن ، نتیجه را برعکس کنند ،
امیدوارم که این مطالب در محبوبیت و فروش برندهای غیر ژاپنی تأثیر گذار باشد .
فرید
۳ دی ۱۳۹۳زشت نیست میلاد با ۶۰۰۰ نظر این حرفارو میزنی؟؟؟؟؟؟؟
تو دلت ر به همین یه دونه فروش خوش کن آخخخخییییییییییییییییی….طفلیا…هنوز خیلی مونده ۱۲ سال پرفروشترین برند بشین تو بزرگترین و مهمترین بازار فروش خودرو در دنیا(آمریکا) بعد چین…خیلی مونده.
محمد
۳ دی ۱۳۹۳با سلام:
کارخانه ای مثل مرسدس بنز که خیلی از خودرو هاش را درچین تولید می کنه دیگه جایی برای دفاع نداره البته در برابر خودرویی مثل لکسس چون هیچ وقت بنز کیفیت حتی 10 سال قبل راهم نخواهد داشت .ببینید چند در صد بنز های وارداتی به ایران المانی هستند یا چند درصد از بی ام و ها باواریایی.
اون وقت لکسس یک کارخانه هم در چین نداره وکلیه لکسس ها ژاپنی هستند به جز rx350 که در کاندا تولید میشه. و امار های سایت های معتبر نشان می دهد لکسس از خودرو های هم کلاس خودش بادوام تره.و باکیفیت تر.
زنده باد ژاپن . زنده باد لکسس
فرید
۳ دی ۱۳۹۳ها ها ها ها…دمت گرم…همون چینیا باید برن بنز بخرن…دلشون به اونا خوشه…
آخه عزیزم لکسس آشغال زن نیستش که…لکسس با این حرفش یه تو دهنی به اینا زد…دمش گرم.
زنده باد ژاپن…زنده باد لکسس…زنده باد تویوتا….
مرتضی
۳ دی ۱۳۹۳کیفیت برتر گارانتی بیشتر افت کمتر رفاه بیشتر پرستیژ بیشتر و الگو بودن واسه همه لوکس سازها و یا اونایی که میخوان لوکس هم بسازن خلاصه برتری بنز واضحه و البته این برای من اصلا تعجب برانگیز نیست شماها هم ساکتین یارو خدای تعصب بیجاست به شماها میگه متعصب قدیما یکی بود در دهی که یکی از چشماش متاسفانه کور بود میدونین میخواست به دیگران فحش بده چی میگفت؟؟ میگفت برو کور[…]!! یعنی ایرادشو به عنوان فحش به دیگران نسبت میداد حالا این یارو (اسمشو بیارم به سردبیر برمیخوره!) که از سر تعصب بی جا هر چی دری وری داره به بقیه میگه به بقیه میگه متعصب تفو بر تو ای روزگار تفو!!! :D بشینین یه بار تظراتشو بخونین ببین سر سوزن تعقل و فکر میبنین؟؟ همش میگفت گارانتی بنز گارانتی نداره!!!!(استاده دیگه) حالا اینجا دوبار حداقل قافیه گارانتی رو کمتر از چند هفته تو همین سایت باخته اینقدر […] به روی خودش نمیاره فراخوان های نجومی رو ساکته جمع یه مدل لکسوس بخاطر عدم استقبال مشتری ساکته یعنی چی بگه؟؟ ولی مایباخ رو خودشو کشت!! اینقدر گفت شکست شکست یعنی ماشین چند میلیون دلاری فروشش کم باشه این اروم میشه ولی ماشین سی و چند هزار دلاری شکست بخوره……. در مقایسه قبلی هم که اپشن بنز …….. ولش کن آقا هر کی یه ایرادی داره یکی هم […]! ماها آناناس دوست داریم ایشون کدو آبپز واین ایراد نداره ولی اینکه طرف بگه اناناس بده فقط کدو اونوقت مشکل پیش میاد اون یکی که اینقدر نوشته mpg خودشو کشت!
محمد
۳ دی ۱۳۹۳واسه خودت بریده بریده چی می گی؟
بروتوسایت اینتر برند چشاتو واکن ببین ثروت تویوتاوشرکت های زیر مجموعه اش بیشتره یا کمپانی بنز وزیر مجموعه اش میباخ جهت اطلاع شما تویوتا هشتم وبنز دوازدهم است. اون وقت ببین کی بیشتر میفروشه.پرفروش ترین ماشین های امریکا تویوتا ولکسس است وفروش rx3450وrx450h به قدری بالا بود که برای کاهش هزینه حمل ونقل لکسس یک کمپانی در کانادازد.وrx350های بازار ایران هم ساخت کاندا است.
برو حالشو ببر.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ دی ۱۳۹۳درود .
محمد شما فرق برند لوکس با برند معمولی رو میدونی ؟
به نظر شما فروش تویوتا باید با بنز مقایسه بشه ؟؟؟
مقایست تو حلقم .
از نظر فروش ، تویوتا باید با فولکس و جنرال موتورز و فیات
مقایسه بشه . اگر به امارها توجه کنی همیشه این چهارتا مقایسه
میشن .
برند های لوکس هم با برندهای لوکس . پرفروش ترین برند لوکس هم
ب ام و در جهان است با 8 سال سابقه .
شما هم فروش بنز E کلاس رو با ES مقایسه کن . شما فقط بازار
امریکارو نبین .
معیار موسسات فروش در دنیا است .
Ahmad..F12
۳ دی ۱۳۹۳میلاد جان دوستان همه اینارو میدونن
ولی نمیخوان قبول کنن
بیخیال ….
محمد
۳ دی ۱۳۹۳ازلحاظ کفیت که ES بالا تره ازE کلاس به گفته وات کار و جی دی پاور.در مورد فروش هم در بازار امریکا فروش بالاتری داره در سال 2013 ولی باید گفت لکسوس تازه 20 سالشه.وجالب اینجاست که باکیفت ودوام بالاتر قیمتی پایین تر از c کلاس داره چون بنز به شدت نون برندشو می خوره ولی تا کی؟ این مهمه حداقل کار لکسس این بود که از افزایش بی دلیل قیمت ویکه تازی بنز کم کرد.والا بدون شک الکی قیمت بنز بالا تر از این حرف هابود.
زنده باد کیفیت . زنده باد لکسس.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ دی ۱۳۹۳درود .
محمد جان حرف شمارو در مورد کیفیت قبول دارم . پ
اما یک منبع برای من بیار که بگه بنز پول برندشو میخوره ؟
کجای دنیا همچین چیزی گفته ؟؟؟؟
فقط نمونشو بیار .
همین یک جملت کافیه که معلومه هیچی نمیدونی .
پول برندشو میخوره ؟؟؟
ترمز ای بی اس اختراع عمه ی من بود ؟؟؟
بنز بیشترین عنوان کامیون سال رو داره .
همینطور اتوبوس .
تو فروش هم کا سایه ی بنز هم نیستید .
برو چادر مشکیتو بدوز بابا .
فرید
۳ دی ۱۳۹۳محمد جان بحث نکن…فقط ببین چند جا از جمله اش سانسور شده…اصلا فهمیدی چی گفت؟؟؟؟؟ :-D :-D :-D :-D
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ دی ۱۳۹۳درود .
مرتضی دهنت سلویس . مقایسه هات بمب خندست .