یک تاجر لیختن اشتاینی که در آوریل سال ۲۰۰۴ یک مایباخ مدل ۶۲ را به قیمت ۴۵۰ هزار یورو خریداری کرده بود، بعد از ۹ سال و طی بیش از یک میلیون کیلومتر، رکوردی جالب را خلق کرد. در واقع کیلومتر شمار مایباخ آقای Josef Weikinger از سپتامبر ۲۰۰۹ روی عدد ۹۹۹,۹۹۹ گیر کرده است و پیش بینی میشود رقم کارکرد ماشین او بسیار فراتر از اینها باشد.
ظاهراً آقای وایکینر، خودروی خود را به عنوان منزل متحرک انتخاب کرده و سالی بیش از ۲۰۰ هزار کیلومتر را در آن گذرانده است. لازم به ذکر است که موتور دوازده سیلندر اصلی خودرو بعد از ۶۰۰ هزار کیلومتر کارکرد، تعویض شد و همچنین چند ماه بعد، گیربکس و ضربه گیرهای جلو و سیستم برق نیز تعمیر شدند. در سال ۲۰۱۳ زمان جایگزینی خودرو برای این تاجر ثروتمند فرا رسید و او با فروختن مایباخ خود یک ب ام و 760Li خرید. در حالی که صاحب جدید مایباخ همچنان آن را می راند. آیا ب ام و سری هفت هم همانقدر به صاحب پر تحرک خود وفادار خواهد ماند؟۷۶ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
alireza
۱۹ اسفند ۱۳۹۲فک کنم پیکان با چنین رکوردی باشه :-))
Zonda R
۱۹ اسفند ۱۳۹۲F.A
چقدر تمایز
میباخ کجا
760 کجا
تو دو تا کلاس متفاوتن
قطعا اصطحلاک bmw بالاتر از بنزه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ اسفند ۱۳۹۲درود . اره زوندا حرفتو قبول دارم . به نظر من اگر ماشین لوکس
در اون حد میخواست ، باید میرفت رولزرویس یا بنتلی میگرفت .
اتفاقا زوندا جان :
استهلاک میباخ خیلی بیشتر از بی ام و است .
البته نه موتوری ها . الکترونیکی و لوازم
جانبی و تزئینی .
چون موتوراش که بنزه .
Ehsan
۱۹ اسفند ۱۳۹۲از دوستان میخواهیم که در نوشتن درست واژه ها دقت ( معادل فارسی نداره ) کنند ، زوندا جان فکر کنم استهلاک رو با اصطکاک در هم آمیختی ، شوخی میکنم به دل نگیر
آرشام
۱۹ اسفند ۱۳۹۲ما ی دونه مزدا2000داشتیم البته هنوزم داریمش ولی دیگه ازش استفاده نمیکنیم نزدیک به2میلیون کیلومترو باهاش طی کردیم ولی هنوزم سالمه تاحالاهم تعمیر موتور نرفته
خاوری مزراتی
۲۱ اسفند ۱۳۹۲برای نجات سربازان ایرانی در بند گروهک تروریستی الجیش به نهضت مردمی امضا به رییس سازمان ملل بپیوندید
http://www.petitions24.com/signatures/free_iranian_soldiers/start/145370
احمدرضا بی ام و
۱۹ اسفند ۱۳۹۲همون بهتر بی ام و خرید
احمدرضا بی ام و
۱۹ اسفند ۱۳۹۲واقعا متاسفم برای مشتی آدم متعصب باید قبول کنید بی ام و خیییلی سرتره
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ اسفند ۱۳۹۲درود .
احمد جان در این مساله شما متعصبی .
چون اصلا ب ام و در کلاس میباخ نیست . رقیبش رولزرویس و بنتلی
هستند .
احمدرضا بی ام و
۱۹ اسفند ۱۳۹۲من گفتم بی ام و کلا سرتره از بنز
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ اسفند ۱۳۹۲درود .
اخه احمد جان اینو رو چه حسابی میگی ؟؟؟؟؟
یک مقایسه ی خیلی خوب بین بنز و ب ام و دارم ، به امید
خدا اونور سال مینویسم و میذارم . یک مقایسه ی خیلی
عالی و عادلانه . از خومم نیست . حرف یک کارشناس با
تجربه ی خودرو است .
در ضمن نمیشه گفت بنز از ب ام و سرتره . یا ب ام و
از بنز .
هر کدامشان در یک زمینه بر دیگری برتری دارند و در
بعضی موارد مساوی هستند که دیگر انتخاب با مشتری است .
فقط بنز و ب ام و را نمیگویم . همه مدل ها و برند ها .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ اسفند ۱۳۹۲ولی باید حقیقت را گفت :
ب ام و در در طراحی رولزرویس از میباخ جلوتر و
هوشمندانه تر عمل کرد . به قدری رولزرویس را از خود
دور نگه داشت که سرنوشتش همچون میباخ نشود .
ولی بنز ……. متاسفانه شکست خورد .
در این زمینه ب ام و از بنز جلوتره .
ولی تکنولوژی الکترونیکی و تجهیزات و امکانات و فنی
و موتوری میباخ ، از رولزرویس خیلی خیلی جلوتر بود .
یعنی به گفته ی کارشناسان و نویسندگان ، جلو تر از
زمان خودش بود ، چه برسه به رولزرویس همون سقف شیشه
ایی که در عکس میبینی ، چهار حالت
داره ، مات . شفاف . تغیر رنگ . و …
پدرام
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴دویست سال هم ک بگذره بنز بنزه تموم شدو رف حالا خودتو اتیش بزن بگو بی ام دبلیو فلان و فیساره کلاس و شخضیت بنز یچیز دیگه س اسمش یچیز دیگه س اوف اوووف برندش …
GTR-50
۱۹ اسفند ۱۳۹۲اخه bmw چه دخلی به میباخ داره؟؟
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۹ اسفند ۱۳۹۲بعد چند سال متوجه میشه که اشتباه بزرگی کرده چون استهلاک بنز ، خیلی کمتر از ب ام و هست ، در واقع بنز ماشین های لوکس تر و ب ام و ماشین های اسپرت تر میسازند
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۱۹ اسفند ۱۳۹۲زود قضاوت نکن . گرچه سری 7 از S اسپورت تره ولی دلیل بر دوام نداشتن نیست . باید دید چقدر موتورش دووم میاره
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۹ اسفند ۱۳۹۲تجربه ثابت کرده که ماشین های ب ام و دارای استهلاک بیشتری اند نسبت به ماشین های بنز اینو از چندتا کهنه کار توی آلمانی سواری پرسیدم و همشون این جواب رو بهم دادن ، ب ام و توی سری فوق لوکس کاملا از بنز عقب تره
Zonda R
۱۹ اسفند ۱۳۹۲F.A
چیزی که مشخصه اینه که
میباخ سواری متفاوتی داره
و
بدیهیه که 760 در مقابلش ضعیف ظاهر بشه
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۱۹ اسفند ۱۳۹۲محمد جان اینو که نوشتی :
ب ام و توی سری فوق لوکس کاملا از بنز عقب تره .
سرنوشت رقابت رولز و میباخ نشون میده این جمله صحت داره یا خیر .
زوندا منظورت از :
بدیهیه که 760 در مقابلش ضعیف ظاهر بشه
چیه ؟ از چه نظر ضعیف ظاهر بشه ؟
از نظر طراحی و مدرنیسم که ب ام و قویتره ، از نظر دینامیک هم همینطور . لطفا ادعا نکن بنز 2004 از نظر مهندسی بالاتر از ب ام و 2013 هست که خیلی ادعای بی سر و ته ایه!!!
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۲۰ اسفند ۱۳۹۲چه ربطی داره ؟؟؟ میباخ فقط توی فروش از روزلرویس شکست خورد ولی توی تکنولوژی ، کیفیت ، قدرت و … کاملا از روزلرویس سرتر بوده
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۲۰ اسفند ۱۳۹۲خیلی هم ربط داره محمد جان . شما در حالی میگی ب ام و در سوپر لوکس از بنز عقب تره که روز به روز سوپر لوکس ب ام و قویتر شده و سالهاست سوپر لوکس بنز پروندش بسته شده و بنز تا ظهور پولمن سوپر لوکس نخواهد داشت و این چند سال اخیر نداشته . میباخ فوق لوکس بود با امکانات عالی قبول ، به چه قیمتی ؟ سه برابر داداش کوچیک بی نقصش اس کلاس ، اونم با یه ظاهری که خیلیا ادعا میکنن زشته ولی در مورد رولز اقلیتن کسایی که بگن زشته . از نظر من رولز بسیار دلنشین تر از میباخه و نتیجه هم سالهاست که مشخص شده.فقط لوگوی روی کاپوتو مقایسه کن کدوم زیباتره ؟ سقف پر ستاره رولز چیزی از سقف چند حالت میباخ کم نداره ، ب ارم ثابت چرخ رولز نگاه کن و در نهایت پایان راه میباخ.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ اسفند ۱۳۹۲درود .
حمید این چه حرفیه ؟؟؟؟؟
حالا خوبه بابای خودت بنز سواره .
خداییش بنز استهلاکش از ب ام و کمتره . قبول کن .
درسته بنز نداشتم ولی از خیلی بنز باز ها و بنز سوار ها و
ماشین باز ها پرسیدم .
نمونش همین دوستم که بنز داره . ماشین بازه . ولی خب بنزه
استهلاکش از بنز بیشتر بود .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ اسفند ۱۳۹۲تصحیح میکنم :
از ب ام و کمتر بود .
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۱۹ اسفند ۱۳۹۲میلاد جان من در مجموع قبول دارم ب ام و از بنز با دوومتر نیست اما من در این مورد خاص گفتم زود قضاوت نکنید ، به دلیل اینکه علیرغم اینکه میباخ شاهکاره به هیچ عنوان اعتباری که برای خود آرم بنز قائلم برای میباخ قائل نیستم و اکثریت هم با من هم عقیده هستند و سند این گفته من میتونه سرنوشت میباخ علیرغم برتری هاش نسبت به اس کلاس باشه . دوم اینکه معتقدم ب ام و امروز با ب ام و های گذشته بسیار متفاوته و نمیشه بگیم چون مثلا در دهه های گذشته بنز با دوومتر بوده هنوز هم همینطوره ، بهتره صبر کنیم ببینیم این ب ام و چقدر دووم میاره، به هر حال موتوراش رکورد دار بهترین موتورای سال هستن،ممکنه بخاطر هدف متفاوت سری 7 اینبار نتیجه فرق کنه . اما در مجموع و به طور میانگین مرسدس عمر فنی بهتری نسبت به ب ام و داره .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ اسفند ۱۳۹۲درود . حرفات کاملا درسته حمید . بوی تعادل میده .
ولی باید منتظر نسل جدید سریه 7 هم بود . به احتمال
زیاد ، حرف های زیادی برای گفتن دارد .
ولی ازون ور هم باید منتظر مرسدس بنز پولمن بود که
ببینیم چه حرفی در مقابل رولزرویس و بنلی و استون دارد.
سام*
۱۹ اسفند ۱۳۹۲چرا موتور و گیربکس یک مرسدس بنز بعد از600 هزار کلیومتر باید تعویض بشه.با توجه به اینکه میباخ بالاترین سطح تکنولوژی بنز دارا بوده در اون زمان.رقم بسیار نا امید کننده هست.
اوس رضا
۱۹ اسفند ۱۳۹۲دادش شما فقط تا 600000 بشمار موتور گیربکس خودت میاد پایین! بعدش میباک ماشین لوکسه ماشین اسایشه نه خرکاری..
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۹ اسفند ۱۳۹۲مطمعن باش دوست گلم که اگه عوض هم نمیشده حتما خوب کار میکرده … شاید بخاطر این بوده که سروقت سرویس نشده و باید اینم در نظر گرفت که یه ذره نامردیه بنزی که سالی 200 هزار تا باهاش راه رفتن رو اینجوری در موردش نظر بدیم ؛ فکر کنم احتمالا تعویض موتور بعد یک مقدار مشخص ، شامل موارد گارانتیش بوده…مثلا S500 رو اگه در نظر بگیریم مدل هایی که دارای یک نوع گارانتی طلایی ویژه هست اگه حتی یک خط هم روش بندازیم میتونیم بفرستیمش آلمان و یدونه نوشو بگیریم ؛ البته فقط تا یک سال … خب اینم میباخه پس میشه گفت خدمات گسترده تری داره … اصلا شاید یارو حال نکرده با موتورش … ما باید دلیل عوض کردن موتورشو از صاحبش بپرسیم چون احتمال خیلی چیزا هست
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۱۹ اسفند ۱۳۹۲محمد جان مخالفم باهات ، با موتورش حال نکرده یعنی چی ؟ در ضمن اگه بنز بخواد واسه کارکرد گارانتی بذاره که چپ و راست باید واسه E کلاسهای تاکسی موتور نو بده . مسلما اشکال پیدا کرده ، گرچه 600 تا کار رو براش کم نمیدونم ، باید دید این آقا با چه شرایطی این ماشین رو سوار شده . مسلما اشکال داشته اما اشکال رو نمیشه به گردن بنز انداخت .
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۹ اسفند ۱۳۹۲من گفتم اس کلاس ، نه همشون اوا ؛ دوما هممون میدونیم اگه تو 2000 کیلومتر اول ماشین بیشتر از 80 تا بریم و تغییر ناگهانی سرعت به ماشین بدیم ، اون موتور به صورت طولانی مدت دچار مشکل میشه ، همینطور گیربکس
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۱۹ اسفند ۱۳۹۲آقا نوشته گیربکس و سیستم برق تعمیر شدن . آخه چیزی که خراب نیست رو که تعمیر نمیکنن . این یک . دوما من خودم هم گفتم ارتباطی به بنز نداره که این ماشین 600 تا راه رفته ما الان بنز دهه هفتادی داریم 400 تا راه رفته هنوز موتورش باز نشده بنز هم داریم 100 تا راه میره موتور میاد پایین . حرف اول رو نگهداری میزنه . مثل اینکه بری بنز مزایده نیرو انتظامی بخری بعد بگی چقدر مزخرفه!!! قیاس درستی نیست . اما تعویض موتور برای بنز یعنی وقتی که تعمیرکار تشخیص بده موتور نفس اخرشو داره میکشه
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۱۹ اسفند ۱۳۹۲در ثانی محمد جان ، خارج از کشور مثل ایران نیست . یه گواهینامه بخوای بگیری فقط باید یه کتاب قطور در مورد فنی ماشین بخونی.در ضمن همه خارجی ها ( کسی که میباخ سوار میشه پشت کوهی نیست) هم دفترچه ماشینو میخونه هم اونقدر احمق نیست که با دست خودش ماشینو داغون کنه.اونم در حالی که نمایندگی اصلی بنز همیشه بالا سرشه!
Zonda R
۱۹ اسفند ۱۳۹۲F.A
سالی 200 هزار تا
یعنی
100 بار از تهران بری مشهد برگردی
!!!!!!!!!!!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ اسفند ۱۳۹۲درود .
درستش اینه که از مالک باید پرسید چرا موتورشو عوض کرده .
ولی من چنتا احتمال میدم :
اینکه کلا هزینه های میباخ نسبت به بنز بیشتر از 3 برابره .
با توجه به اینکه میباخ دیگر تولید نمیشه . اگر نزدیک به این
بوده که ماشین یواش یواش داره هزینه هاش زیاد میشه ، پس حتما
حساب و کتاب کرده که اگر یک موتور نو بذاره روش ، به صرفه تره .
حمید هیچ ماشینی بدون ایراد و عیب نمیشه . ولی خب تو این مطلب
هم اشاره ایی بهش نشده . کسی هم که این ماشینارو میخره هیچ
وقت دنبال خرج و هزینه نیست . دنبال راحتی و امکانات و … است.
سام*
۱۹ اسفند ۱۳۹۲بنظر من هم باید دید ماشین در چه شرایطی نگهداری شده و البته دلیل تعویض موتور و گیربکس چی بوده.خودم احتمال زیاد میدم خرابی نبوده.
Ehsan
۱۹ اسفند ۱۳۹۲ولی 600 هزار کیلومتر خیلی زیاده ، خیلی از ماشین های امروزی تا به 300 هزار تا میرسند چند بار موتورشون رو پیاده میکنند
saied
۱۹ اسفند ۱۳۹۲متاسفم !! میلاد کجایی بیا دوباره الکی تبلیقات کن .
shayan
۱۹ اسفند ۱۳۹۲خوشم میاد رسما جلویه آلمان و میلاد کم آوردی تا یه چیز میشه میخوای بکوبی این نشانه از شکسته تحقیر آمیزه همه میدونن که میلاد اگه نبود الان کمتر از نصفه اطلاعاتمون میدونستیم در مورد ماشین
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ اسفند ۱۳۹۲درود .
باشه تبلیقات میکنم .
تبلیغات نمیکنم .
دوست عزیز شایان جان :
من ادعایی ندارم . من همه ی اطلاعاتم را مدیون
نشریات هستم . ولی این دوستمون اقا سعید داره
تند میره . من فکر کنم ایشون از صاحب ماشین ،
علت تعویض موتور را پرسیده .
اصلا باشه سعید جان . کمپانیه بنز در حد پروتون
مالزی هم نیست . تو اینجوری خیال کن . ولی
واقعیت یکچیز دیگست .
Yashar
۱۹ اسفند ۱۳۹۲حالا چند فروخته؟
shayan
۱۹ اسفند ۱۳۹۲لیختن اشتاین کلا اندازه یه شهر هم نیست چجوری 600 هزار کیلومتر باهاش رفته تو رو خدا قیافشو نگاه کنین انگار تا حالا کسی ازش عکس نگرفته
زیگما
۱۹ اسفند ۱۳۹۲ماشین های بنز و ب ام و در غرب به خصوص امریکا کلا خرجشون بالاست و هزینه های تعمیراتشون سرسام آوره. البته هیچ وقت هم ادعایی در این زمینه نداشتند…..
راستی یه پیکان کار مدل های اولیه رو من میشناسم که در اصفهان هست و تا حالا یک میلیون تارو رد کرده! گویا از ابتدا تاکسی بوده! انشالله در آینده نزدیک میرم از نزدیک می بینمش…..
Ehsan
۱۹ اسفند ۱۳۹۲خدا پشت و پناهت از طرف ما هم یک دور دورش طواف کن
armin
۱۹ اسفند ۱۳۹۲بابا دمش گرم!!!!
بابابزرگ من یک بی ام و528قدیمی داره!79000کیلومتر بعداز36 سال باهاش رفته!!!!!
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۱۹ اسفند ۱۳۹۲آرمین لطفا اگه قصد فروششو داری به من ایمیل بزن ، اگه نداری باز هم ایمیل بزن شاید قصد فروششو پیدا کنی!!
achiro94@gmail.com
خاوری مزراتی
۱۹ اسفند ۱۳۹۲اینا ماشینای لوکسن… نباید انتظار داشت مث تویوتا کرولا 30سال کارکنه… بعدشم بنز تو دهه اول قرن بیست و یکم دچار مشکلات کیفی شدیدی شد… یکی دو ساله تازه بهبود پیداکرده دوباره
یادمه مجله ماشین مرسدس MLرو سال2008 آزمایش کرده بود نویسنده از بالا اومدن چسب و موم زیر شیشه روی شیشه کناری، ورو آب به داخل کابین و کیفیت کم تزیینات داخل ماشین شکایت کرده بود ولی خداییش مث اینکه جدیدن خیلی خوب شده بنز مخصوصا دو مدل Sو Cکلاسش
میلاد ما منتظر دفاعیه شما به عنوان وکیل مدافع مرسدس بنز هستیم… البته دوستانه و با گفت وگو :-)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ اسفند ۱۳۹۲درود .
خاوری جان من خودم قبول دارم که مرسدس بنز یک زمانی دچار بحران کیفیتی
شد ، ولی یادم نمیاد همچین مطلبی در مجله ی ماشین خوانده
باشم!!!!!!!!!!!!!!
یک مطلب مجله ماشین نوشت که برای زمانی بود که تمام صفحات مجله هنوز
تمام رنگی نشده بودند .
تیتر مطلب این بود :
ایا بنز همان بنز سابق است ؟؟؟؟؟
اگر غیر از اینه ، شماره ی مجله ی را به من بگو . من تمام شماره های
مجله را از سال 1383 دارم .
در ضمن همه ی بنز ها اینطور نبوده که . باید ببینی که برای کدام سایت
تولیدیه بنز بوده . قبول دارم که یک برهه ی زمانی مشکل کیفیت داشته ،
ولی نه در اون حد که شما نوشتی . اگر میتونی شماره ی مجله را بگو .
حمید
۱۹ اسفند ۱۳۹۲آقا این میلاد همه چیزو از همه کس بهتر میدونه
آلمان تو همه چیز از همه بهتره
مرغ هم یه پا داره
حرفم نباشه
shayan
۱۹ اسفند ۱۳۹۲فعلا که میلاد اطلاعاتش از همه بیشتره شما که این همه ادعا داری بگو ببینم کدوم کشورها و شرکتها کیفیتشون از جنس آلمانی و بنز بالاتره تا ما هم اونو بخریم حالا شاید از ده هزار تا یکی بعد از 600 هزارتا کارکرد! موتورش پیاده شده اونم نه بخاطر از کار افتادگی شایدم بخاطر اینکه خوده شرکت خواسته یا موارد دیگه که ما ازش خبر نداریم حالا آلمان شده بی کیفیت! منطق شما ضد آلمانی ها در همین حده
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ اسفند ۱۳۹۲درود . هرچی شما میگی حمید جان .
هیچ برندی . هیچ صنعتی . هیچ کشوری . هیچ انسانی . و…
کامل و مطلق نیست .
ولی اینو بدون که ژاپن در اسیا . المان در اروپا .
امریکا هم در امریکا ، از همه در قاره ی خودشون قوی
تر هستند .
حالا یکی تو یک صنعت بیشتر زحمت کشیده و دیگری در
صنعت دیگر . ولی به قول دوست عزیزم :
حمبد . فقط المان . فقط ب ام و .
صنعت را همه ساختن . یکی بیشتر . یکی کمتر .
حالا فکر کنم از نظر شما المان کمتر از هند است .
باشه قبول . از بحث فراریم . خسته ام . بحث هایم را
به موقعش انجام دادم . دیگر کمتر وارد بحث میشوم .
این را هم بگذار روی کم اوردنم .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ اسفند ۱۳۹۲درود . شایان جان ژاپن را هم نباید دست کم بگیریم .
شاید کسی این مساله را نداند ، و شاید هم فردا ژاپنی
ها دست بگیرند . ولی الان ب ام و با کمپانیه تویوتا ،
یک قرار داد همکاری بسته . برای تولید یک نوع خودرو .
و….. ژاپن هم سرعت رشد خوبی داشته . ولی من فولکس
و از تویوتا بیشتر دوست میدارم .
خاوری مزراتی
۱۹ اسفند ۱۳۹۲راستش میلادجان منم از 81دارم مجله میخونم… این مطلب “آیا بنز همان بنز سابق است؟” را کم و بیش به یاد دارم… ممنون یادم انداختی… از انبوه خاطرات یکی رو زنده کردی سپاس:-)یک -صفر به نفع تو
*********
بعدش باید بگردم …مطمئنن مربوط به دوسال اخیر نیست… ولی دقیق یادمه اینو گفته بود فک کنم چن مورد دیگه هم بود که به محصولات بنز گیرداده بود مجله ماشین.. قول نمیدم اما اگه پیدا کردم حتما بت میگم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ اسفند ۱۳۹۲درود .
صفر . صفر .
مگه مسابقست . حالا سعی میکنم در اردیبهشت که سرم خلوت
تر شد ، مطالب خوبی بذارم .
رهگذر
۲۳ اسفند ۱۳۹۲در دشمنی بیمارگونه مجله ماشین با مرسدس و کلا المانی ها شکی نیست سالهاست کارش همینه کلا فریدیه واسه خودش بیماره بخصوص یکیشون تو امریکا نویسندگی میکنه خودشو واسه ژاپنی ها جر که میده هیچ ضد بقیست بخصوص قلب صنعت اتومبیل یعنی المان کلا این مجله تعریفیم کنه ترجمه مجله های خارجیه
رضا
۱۹ اسفند ۱۳۹۲این همه مسیر رو کجا طی کرده!!
اروپا که خیلی بزرگ نیست
پول بنزینشو از کجا می آورده؟
Ehsan
۱۹ اسفند ۱۳۹۲بنده خدا مثل اینکه تاجره ، کارگر با حداقل حقوق کار که نبوده پول بنزین هم نداشته باشه ، اینقدر پول داشته میباخ بخره پول بنزین نداشته
Ehsan
۱۹ اسفند ۱۳۹۲البته از این نظر که این یک میلیون کیلومتر رو کجا رفته اون هم در 10 سال با شما موافقم ، 10 سال با این ماشین ، اینقدر کارکرد بسیار بسیار زیاده
رضا
۱۹ اسفند ۱۳۹۲گلگیراش هم رنگ نداره!!
ایران بود 1000 بار تاحالا بش کوبیده بودن
GTR-50
۱۹ اسفند ۱۳۹۲maybach music
احسان(احسان سابق)
۱۹ اسفند ۱۳۹۲تا جایی که میدونم میباخ سوپر لوکس بنز بود طوری که قیمتش بین 370 هزار دلار نبود.حتی الان گرون ترین سری اس بنز 140 هزار دلار کمتره.بی ام و سری هفت هم گرونترین مدلش 1 سوم میباخ قیمت نداره و هم امکاناتش خیلی کمتره هم کیفیتش پایینتره.اما دمش گرم که قویترین سری 7 رو خریده.اشالا که چرخش واسش بچرخه
علی
۱۹ اسفند ۱۳۹۲با سلام خدمت شما دوستان گرامی دوستان یه نکته ای که داره اینه هنوز داره کار می کنه دست یه بابای دیگه و اون تا چه قدر می خاد ببردش البته همون طور که می دونید رو موتور میباخ تست های زیادی انجام می شه و حتی قبل از سوار شدن روی اون حدود 12000000 کیلومتر موتور در همه شرایطی کار می کنه و بعد اون رو روی میباخ بنز نصبش کرده پس این شرایط برمی گرده که چه طوری طرف از ماشین مواظبت کرده اگه به ماشین می رسیده حالا حالا هم کار می کرده ولی کسی که به ماشین نمی رسه والا بعد از این 600000 کیلومتر خیلی موتورش خوب دوام آورده ولی در مورد ب ام و من هم شنیدم که استهلاکش بالاتره در برابر بنز اینو همه اونهایی که دارند می گند
با تشکر فراوان
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۱۹ اسفند ۱۳۹۲12 میلیون کیلومتر تستشه؟؟؟چی میگی ؟؟؟
زیگما
۲۰ اسفند ۱۳۹۲میلاد بنظرت کمه یا زیاده؟
اگه بنظرت کمه بهتره بدونی برای تست خودرو بیشتر از اینا باید ماشین راه بره!تست ماشین سخت تر و وقت گیر تر و گرون تر از تست یه موتور در فضای آزمایشگاهی و کنترل شدس!
لذا در نظر بگیر فورد اف 150 جدید حدود 10 میلیون مایل(16 میلیون کیلومتر!) در شرایط سخت جاده ای و آزمایشگاهی تست شده!!(بیشتر آزمایشگاهی چون در فضای جاده ای این مقدار تست خیلی زمان گیره)
و یه چیزی برای من جالبه.کامیون و ماشین های سنگین تست های جاده ایشون فوق العاده کمه!(با این که خیلی بیشتر از خودرو های سبک ازشون کار کشیده میشه و در جاده هستند) در برخی موارد اصلا تراک رو تست جاده ای نمیکنن!(تحت استتار)خودم فکر میکنم دلیلش این باشه که کابین که از شاسی جدا هست که تست آنچنانی نمیخواد. شاسی هم چون معمولا مشترکه ، نیازی به تست ثانویه نیست!(موتور و گیربکسشون هم که معمولا ساخت کمپانی های دیگه هست مثل کامینز و کترپیلار و آلیسون و eaton و زد اف و ….)
علی
۲۱ اسفند ۱۳۹۲با سلام
البته این نکته هم باید گفت که فورد f150 یه ماشین معمولی هستش یعنی میزان مصرفش بالاس به قولی حماله ولی این میباخ یه ماشین فوق لوکسه واقعا کی بامشین فوقلوکسش اینقدر راه می ره؟؟؟؟؟
سارا
۱۹ اسفند ۱۳۹۲ما یه bmw 2002 bavaria چند تا ماشین بعدشم یه bmw 318i … کلآ ماشین اروپایی استهلاکش بالاست (از ژاپنی ها و آمریکایی ها بیشتره) بخصوص آلمانی و فرانسوی … آلمانی ها هزینه نگهداریشون بالاست و اگه با دقت و به موقع سرویس نشن کلی خرج رو دستت میزارن و البته سرویس هاشون هم گرون قیمته … اگه من به جای این آقا بودم کادیلاک میخریدم
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۲۰ اسفند ۱۳۹۲اگر اون 2002 دست نخورده و فابریک باشه محاله . ( همیشه ب ام و ها دستکاری شده هستن به دلیل خوش اسپورت بودن )
محمد
۲۰ اسفند ۱۳۹۲دوستان Bmw استهلاک به نسبت برندای ژاپنی و… بالاست و خود bmw یا Benz هم ادعایی ندارن که استهلاکشون پایینه ، منتها اینکه میگن هزینه سرویس و نگهداریشون بالاست این بخاطر اینکه لوازم فروشا و مکانیک اکثرا دندون گرد شدن و تا میبین طرف BMW داره اجرت رو 5 تا 10برابر حساب میکنن
ببنید خیلی دوستان ما و دوستان تو تی تی Bmw و بنز و…دارن نومنش خاصیت لینک میدم تو تی تی با 150 تومان صفحه کلاچ کامل Bmw E46 عوض کرده در صورتی که طرف Rd رو الان 200 اجرت میگیره صفحه عوض کنه !
باید بلد باشید کجا برید و پیش مکانیک حرفه ای و منصف ببرید نه مکانیک کلاش…
البته مکانیک خوب و منصف و کاربلد هم زیاد داریم و هر صنفی آدم خوب و بد داره.
ضمنا Bmw و Benz و Porsche و… بعنوان ماشین های لوکس و اسپورت تودنیااست با این هدف ساخته شدن. برا لذت رانندگی دینامیک بالاو امنیت و آسایش سرنشین و تجمل و لوکس و خاص بودن طراحی شدن نه برای مصارف اقتصادی و اکونمومیک و….
کسی Bmw میخره نگران استهلاک بیشتر Bmw به نسبت تویوتا نیست ، وگرنه میرفت تویوتا میخرید سراغ bmw یا Porsche و.. نمیومد
بعد ببنید بحث bmw تو ایران با دنیا متفاوته اینجا شما قطعات اپل کورسا استراو… رو بری دنباش قیمتاش سر به فلک کشیده ، چون قطعاتش کمه و خداروشکرهمشون فیک و قلابی چینی شدن به قیمت بوگاتی باید تهیه کنید
ولی تو اروپا یا آمریکا ماشین های بنز bmw benz و… حداقل 5 سال یا سرویس ها و تیپ های متفاوتی برا گارانتی دارن که مشتری رو فول ساپورت میکنن و طرف از همه بابت تعمینه و دغده ایی نداره ، بعد 5 سال هم بخاطر مالیات و شرایط آلایندگی و… طرف ماشینشو میفروشه یا اوراق میکنه براش بصرفه تره و ماشین جدید میخره با تکنولوژی روز.
بعضی دوستان انقد با قطعیت صحبت میکنن که bmw اینه بنز اله بله یا خود مدی عامل دایملر نمیتونه با این قطعیت صحبت کنه.
اگه انقد bmw وbenz انقدر پر استهلاک بدرد نخور بودن ،که انقد فروش و طرفدار تو آمریکا و اروپا و کلا دنیا نداشتن که! بعنوان لوکس یا اسپورت
شما میزان رضایت مندی مشتری از کیفیت و خدمات پس ار فروش تو امریکارو تو 2013 نگاه کنید چرا بنز اول شده؟ فک میکنم Jd Power بررسی کرده بود
اگه لینکشو پیدا کردم براتون میزارم.
موفق باشید
مجید
۲۰ اسفند ۱۳۹۲توی این کیلومتر آیا همچین ماشین به این لانگی آیا بیرنگه؟ فک کنم دور رنگه تو چی فک میکنی عایا؟؟؟
مجید
۲۰ اسفند ۱۳۹۲میشد یه تعمیر موتور کنه چرا این کارو نکرده؟؟؟ از شوخی گذشته فک نمیکنم توی این 600 هزار کیلومتر جز مواد مصرفی چیز دیگه ای تعویض شده باشه حتی یه واشر یا اورینگی. به خاطر این بوده که چون موتور قوی و بزرگه تعویض به صرف تر از تعمیر بوده
amin
۲۰ اسفند ۱۳۹۲با اینکه اتهامات زیادی مبنی بر غیر اقتصادی بودن موتور V12 بی ام و هستش که از جمله قدرت کم ومصرف زیاد ولی این موتور از استهلاک خیلی خوبی برخورداره و اگه اشتباه نکنم این همون موتوری که روی مکلارن F1 سوار شده به هر حال اگه از نظر استهلاک بی ام و کم آورد از نظر توانایی فنی و زیبایی خیلی بهتر از اون می باخ ست
شایان
۲۱ اسفند ۱۳۹۲بی ام و هیچوقت کم نمیاری نیاورد و نخواهد آورد حتی در بدترین وضعیت
k1
۲۱ اسفند ۱۳۹۲موتورش رو به خاط این عوض کرده که استاندارد های الایندگی رو پاس کنه دوما اینکه 600000 عدد کمی نیست ماشینی که سالی 200000تا راه بره تقریبا شبانه روز روشن بوده و با حداکثر سرعت کار میکرده
ولی به نظر من این موتور قابل ستایشه
k1
۲۱ اسفند ۱۳۹۲موتورش رو به خاط این عوض کرده که استاندارد های الایندگی رو پاس کنه دوما اینکه 600000 عدد کمی نیست ماشینی که سالی 200000تا راه بره تقریبا شبانه روز روشن بوده و با حداکثر سرعت کار میکرده
ولی به نظر من این موتور و خودرو قابل ستایشه
روزبه
۲۱ اسفند ۱۳۹۲ماشین آلمانی بخاطر پیچیده تر بودنش باید بطور خاصی نگهداری بشه.اگر نکوبندش زیاد عمر میکنه من بنز سی 200 مدل 2008 دیدم بالای 200000هزار کارکرده بدون ایراد بی ام و هم همینطور خدابیامرز یک فامیل صنعتگر داشتیم عشق بی ام و بود یک 520 داشت نزدیک 400000تا باهاش راه رفته بود.پدر خودم آئودی داشت سالها بیچاره ماشین سگ جونی بود اونم 400تا بیشتر کارکرد بعضی وقتها یادش میرفت تا سی هزار تا هم روغن عوض کنه!
محمد
۲۱ اسفند ۱۳۹۲پس خودروی لوکس ملی سورن چی؟
sasan
۲۹ آبان ۱۳۹۳اینکه من دیدم تا گارانتی بی ام دبلش تموم بشه خودش دار فانی وداع کرده به اون کیلومترا نمیرسه دیگه