اولین تصاویر رسمی از مرسدس بنز جدید کلاس E منتشر شد. هنوز جزئیات فنی این مدلها منتشر نشده اند اما دیدن ظاهر نسخه های سدان و استیشن، می تواند اولین پنجره نسبت به این خودروها را بروی ما بگشاید.
در طراحی ظاهری خودرو، چراغهای جلوی جدید بیش از همه جلب توجه می کنند. دیگر از چراغهای چهار تایی سابق خبری نیست و کاسه چراغها در هم ادغام شده است. کاپوت جلو و هواکش جلوپنجره نیز به سمت پایین کشیده شده اند. استایل چراغهای عقب و سپرها نیز دستخوش تحول شده است.
به نظر می رسد که موتورهای V6 با حجم ۳.۵ لیتر و توان ۳۳۳ اسب بخار و V8 با حجم ۴.۶ لیتر و مجهز به توربو شارژر و توان ۴۳۵ اسب بخار و یک موتور V8 با حجم ۵.۵ لیتر و ۵۳۷ اسب بخار نیرو، از شاخص ترین پیشرانه های این سری باشند. اما موتور ابتدایی و پایه احتمالا یک موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری ۱۵۶ اسبی خواهد بود که با شرکت رنو بصورت مشترک توسعه و تولید می شود.
برای اطلاع از قیمت و مشخصات انواع E-class های سدان و استیشن ۲۰۱۴ این لینک را مشاهده کنید.
مصطفي
۲۱ آذر ۱۳۹۱مرسدس باز گل کاشته فیس لیفت در حد المپیک. ما هم تازه داریم ماشین های از رده خارج شده ی اروپایی رو در داخل مونتاژ یا وطنی میکنیم اونم با چه افتخاری خبر 206 ایرانی رو در تلوزیون اعلام میکنیم تازه با 60 درصد ایرانی و درصد مابقی چینی و فرانسوی. خودمونیما در این چند ماهه کشور پر شده از خودروهای چینی انگار منتظر تحریم بودند تا خودروهای چینی رو به مردم تحمیل کنند.
galardo
۲۳ آذر ۱۳۹۱به نظر من چراغهای جلو قبلی قشنگتر بود ولی چراغهای عقب زیباتر شده .
hesan
۲۵ بهمن ۱۳۹۱e-class خوشجل.
نیما
۲۱ آذر ۱۳۹۱جلو پنجره اش زیادی بزرگ شده به نظرم
طرح چراغ های جلوش هم قشنگه ولی زمان میبره ت ابهش عادت کنی
نانا
۲۲ آذر ۱۳۹۱آخ راس میگی تازه به مدل 2013اش عادت کردم
وحید
۲۲ آذر ۱۳۹۱مرسدس کارش درسته حرف نداره
اما بنظرم چراغای قبلیش یکم قشنگ تر بود
آلمانی ی چیز دیگس
کیهان
۲۲ آذر ۱۳۹۱بنزه!
رهام
۲۲ آذر ۱۳۹۱ای بابا بازم چیز جدید
امين اصل
۲۲ آذر ۱۳۹۱به نظر من روح ای کلاس رو با چراغ هاش از بین بردن ۰
E کلاس از 50 سال پیش همیشه چراغ هاش جدا بوده
همچنین نسل قبلیش اسپرت تر و جذاب تره !
بنز e کلاس
۱۸ مهر ۱۴۰۲اولین مدلهای ای کلاس چراغاش بهم چسبیده بوده که اتفاقا جذاب تر بوده اولین مدلها دبلیو ۱۲۳ مدل دبلیو ۱۲۴ _ کسی مجبورت نکرده وقتی اطلاعات نداری حرف مفت بزنی
ali
۲۲ آذر ۱۳۹۱البته به پای فیس لیفت های خودرو های ایرانی که نمی رسه …
amin
۲۲ آذر ۱۳۹۱واقعا توی طراحی مرسدس یه الگو واسه بقیه خودروسازهاست…
نسبت به نسل قبلی یکم دارای خمیدگی روی لبه های تیزش شده… به نظر من جالب ترین طرح از پهلوی ماشین، فقط مختصه مرسدسه…
بهزاد
۲۳ آذر ۱۳۹۱واقعیه!؟ یا مثل اون دفعه فتوشاپه!؟
مهزیار
۲۳ آذر ۱۳۹۱وااای این دیگه چیه؟ افتضاحه… چراغ جلوهاش خیلییی بد شده.. از الان شرط میبندم کوچیک شده چراغای اس کلاسه. خود گوردون واگنر گفته بود چراغهای جدا یه اصالت برای ای کلاس شده… حالا خودش حرفشو نقض کرد.. وااااای این یه فاجعست.. اصلن چراغ جلوهای استیشن قرّه!!! ولی نمای عقب سدانش بهتر شده… ابهتش بیشتر شده.ولی واقعا دوباره متاسفم..
v-c63 AMG
۲۴ آذر ۱۳۹۱بچه ها طراح بنز کیه؟؟؟
مهزیار
۲۶ آذر ۱۳۹۱آقای گوردِن واگِنِر
v-c63 AMG
۲۶ آذر ۱۳۹۱مرسی داداش.
parsa
۲۶ آذر ۱۳۹۱بنز هیچوقت چراغ e رو به هم نمیچسبونه
اینا فوتوشاپ
محمد
۲۷ آذر ۱۳۹۱ما هم انشاا… فیس لیفت تیبا رو عرضه میکنیم تا مشت محکمی باشد به دهان کمپانی عقب افتاده بنز
حسین
۳۰ آذر ۱۳۹۱اینو خوب اومدی , ضمنا بنز نسلی رو که تازه معرفی کرده به این زودی فیس لیفت نمی کنه
مرتضی
۱۴ شهریور ۱۳۹۲کلاس ای از سال 95 به بعد اوایل نودو شش!! چراغای جدا از هم وارد بازار کرد قبلش شاهکار بی نظیرش یعنی سری وی 124 رو با چراغای بزرگ و دلنشین به بازار عرضه میکرد پس اصلا عجیب نیست اگه به اصل خودش برگرده!
Xman
۱۶ شهریور ۱۳۹۵چقدر شیکه!
TML BN
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱عشق