مرسدس بنز

مرسدس بنز G کلاس ۲۰۱۵، شاسی‌بلند تمام‌عیار

مرسدس G-Class که در سال‌های ۱۹۷۹ تا ۱۹۹۳ G-Wagen نامیده می‌شد یک SUV متوسط است که از طراحی جعبه‌ای بهره می‌برد. این ماشین در اصل به‌عنوان یک وسیله نقلیه نظامی و به پیشنهاد محمدرضا پهلوی که در آن زمان سهامدار عمده مرسدس بنز بود توسعه‌یافته است و در حال حاضر مرسدس G کلاس یکی از نمادین‌ترین SUV های بازار امروز است. خودرویی که ایرانی‌ها نصیبی چندانی از آن نبردند ولی در حال حاضر نیروهای مسلح حداقل ۶۳ کشور دنیا ازجمله ارتش آلمان، نیروی زمینی کانادا و تفنگداران دریایی آمریکا از آن بهره می‌برند.

2015 Mercedes-Benz G-Class
۲۰۱۵ Mercedes-Benz G-Class
ظاهر
اکثر خودروها در طی بیش از سه دهه تغییرات قابل‌توجهی در ظاهر خود داشته‌اند، اما G کلاس از این قاعده مستثناست. این SUV تغییرات اندکی کرده است و هنوز هم دارای چراغ‌های جلوی گرد، شیشه‌های تخت و طراحی خشن و جذاب است. من به‌شخصه، عاشق ظاهر جعبه مانند، ساده و افسانه‌ای G-کلاس هستم.
2015 Mercedes-Benz G-Class
۲۰۱۵ Mercedes-Benz G-Class
کابین
برخلاف ظاهر بیرونی، کابین تغییرات زیادی کرده است و همه‌چیز با فن‌آوری آمیخته شده است. دکمه‌های تنظیمات در امتداد دو طرف صندلی و کنسول وسط قرارگرفته‌اند و یک صفحه‌نمایش چندرسانه‌ای هم در بالای داشبورد قرارگرفته است. فضای داخلی مرسدس بنز G-کلاس ۲۰۱۵ در عین سادگی لوکس هم هست و جنس ادوات داخلی از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
2015 Mercedes-Benz G-Class
۲۰۱۵ Mercedes-Benz G-Class
مهندسی
اگر به هر دلیل عجیبی، تصور می‌کنید G-کلاس در شرایط سخت زمین‌گیر می‌شود، شما سخت در اشتباه هستید. این SUV مجهز به سه قفل دیفرانسیل است که G-کلاس را قادر می‌کند به‌صورت هوشمندانه قدرت را بین چرخ‌ها تقسیم کند و شرایط سخت و ناهموار جاده را به‌راحتی پشت سر بگذارد.
2015 Mercedes-Benz G-Class
۲۰۱۵ Mercedes-Benz G-Class
زیر کاپوت چه خبر است؟
در قلب G500 یک موتور V8 قرارگرفته است که قدرت ۳۸۸ اسب‌بخار و گشتاور ۵۳۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند و توسط یک گیربکس ۷ سرعتِ اتوماتیک این قول را ظرف ۶.۱ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. اگر متحیر نشدید بهتر است بدانید که AMG در زیر کاپوت G63 غوغا کرده و این نسخه قادر به تولید توان ۵۳۶ اسب‌بخار و گشتاور ۷۶۱ نیوتن‌متر است و تنها در ۵.۴ ثانیه ۰ تا ۱۰۰ را پر می‌کند.
2015 Mercedes-Benz G-Class
۲۰۱۵ Mercedes-Benz G-Class
جمع‌بندی
اگر شما می‌خواهید یک SUV سخت جون و تمام‌عیار داشته باشد G-کلاس چیزی است که شما می‌تواند آن را در گاراژ خود داشته باشید. البته باید برای خرید آن بین ۱۱۵ تا ۱۳۷ هزار دلار هزینه کنید.

نقاط ضعف:
قیمت بالا در مقایسه با سایر هم‌رده‌ها
نقاط قوت:
تناسب بین طراحی بیرونی و طراحی کابین.
خروجی افسانه‌ای موتور.

2014 G-CLASS SUV

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۷۲ دیدگاه‌ها

  1. MOHEZA

    ۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    در یک کلام : عشــــق

    1. یک ایتالیایی

      ۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (3 ديدگاه)

      یه پارادوکس جالبی هست تو طراحی موشکی شکل و آیرودینامیکی خودرو های روز با این طراحی مکعبی شکل!جالبه

    2. Hitler

      ۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (499 ديدگاه)

      پدال جان 536 اسب از موتور 5.5 لیتری چندان افسانه ای نیست.دوستان نظر شما چیه؟

      1. امیرحسین (Lion26)

        ۵ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (256 ديدگاه)

        منم همین می گم،منفی می دن. :)

        Just France.

      2. RETOLEX

        ۵ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1406 ديدگاه)

        برای ماشین های افرود .تراک و وانت ها قدرت مهم نیست گشتاور هست که نقش مهمی داره
        قدرت چنین شتابی رو به g class نداده . جی کلاس این شتاب رو به خاطر گشتاورش داره

        قبل از این هم گفته بودم که با خوندن مشخصات قضاوت نکنین
        همون مثال چیپست سری a و اگزینوس

        1. سارا

          ۶ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (23 ديدگاه)

          شما یه نگاه به رینگ و لاستیک و ارتفاع ماشین بنداز … کجاش آفروده ؟
          ماشین زشت … فقط به درد خودنمایی میخوره البته بین پیر مردها :D

        2. RETOLEX

          ۶ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (1406 ديدگاه)

          اصلا از نزدیک اینو دیدی

          دوتا ویدئو از افرودش ببین تو رو خدا

          ما پیرمردا عاشق این ماشین هستیم
          من جای پدرت هستم به حرفم گوش بده برو دوتا فقط دوتا فیلم افرود جی کلاس رو نگا کن

        3. Hitler

          ۶ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (499 ديدگاه)

          دوست عزیز من بحثم سر گشتاور و اهمیتش تو آفرود نیست.من میگم از یک موتور 5.5لیتری 536اسب و 761نیوتون متر چیز چندان تعجب آوری نیست که نوشته افسانه ای.
          این موتورو ببینین
          http://www.pedal.ir/%D9%81%D9%88%D9%84%DA%A9%D8%B3-%D9%88%D8%A7%DA%AF%D9%86/%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DB%B6-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C-w-12-%D9%81%D9%88%D9%84%DA%A9%D8%B3%E2%80%8C%D9%88%D8%A7%DA%AF%D9%86/
          تقریبا هم حجم اند و قدرت و گشتاور برابری دارند.آیا این هم افسانه ای هست؟

      3. Ahmad..F12

        ۶ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (2542 ديدگاه)

        دوست عزیز گشتاور 761 نیوتن متر میدونید ینی چی؟

        قدرت 536 اسب بخار هم برای یک میدسایز خیلی زیاده

        این ینی برابرقدرت و گشتاور کامیون های کشنده!!!!!!!!!!!

        به نظر شما زیاد نیس!!

        1. سارا

          ۶ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (23 ديدگاه)

          گشتاور کامیون کشنده ؟ ! اصلآ میدونی یه کشنده چقدر گشتاور داره ؟ الکی نظر میدن

        2. RETOLEX

          ۶ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (1406 ديدگاه)

          ملت از گرونی دیوونه شدن
          دیوونه

        3. Ahmad..F12

          ۶ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (2542 ديدگاه)

          نه شما میدونی کشنده چیه کامیون چیه بگو یاد بگیرم

          بهتر نیس شما به امور بچه داری و خانه داری برسی؟؟؟

          والا حسین راس میگیا

          ملت چرا اینجوری شدن

  2. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

    ۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    چند وقت پیش مرسدس یک ویدئو گذاشته بود که جی کلاس راحت از یه شیب 75 درجه میرفت بالا
    خیلی باهاش حال کردم خلاصه

    1. امیرحسین (Lion26)

      ۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (256 ديدگاه)

      می دونی شیب 75 درجه چقدره؟

      اینا همش تبلیغ.حتما تا چند ساله دیگه از شیب 90 درجه هم بالا می ره.

      تعصب های الکی.

      Just France.

      1. RETOLEX

        ۵ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1406 ديدگاه)

        امیر حسین اون داسترتون رو بیار باهاش بریم افرود

        1. امیرحسین (Lion26)

          ۵ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (256 ديدگاه)

          ببخشید ولی چه ربطی داشت الان؟

          من کاری به خودرو ساز ندارم،کار به بالا رفتن از دیوار با ماشین دارم.

          در ضمن فیلم های آفرود داستر رو ببینید.

          Just France.

      2. Ahmad..F12

        ۶ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (2542 ديدگاه)

        اولاً در اینجا منظور رضا جان شیب 75 درصد بود.

        ولی من خودم به شخصه برای مدل 4×4 از همین جی واگن دیدم که شیب 100 درصد رو بالامیره

        یه سرچ هم بکنید هست کلیپاش

    2. امیرحسین (Lion26)

      ۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (256 ديدگاه)

      کسایی که منفی می دن،یه نقاله بذارن،خودشون ببینن شیب 75 درجه چقدره!

      15 درجه کمتر از 90 درجه هستش.

      Just France.

      1. ماسل کار

        ۵ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (211 ديدگاه)

        راست میگه امیرحسین اخه 75 درجه کمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        6*6 هم فک نکنم بتونه بره
        فقط هامر h2

        1. RETOLEX

          ۵ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (1406 ديدگاه)

          اگه g class نتونه هامر تو رویا هم چنین کاری نمیکنه

          فیلم در اپارات موجود هست

        2. Hitler

          ۵ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (499 ديدگاه)

          دوست گرامی شیب 75درجه نبود.75درصد بود.این یعنی 67درجه.امکان پذیر هست.
          هم از لحاظ علمی و هم عملی امکان پذیره.

          در دنیا سه زمان داریم:گذشته،حال ،آینده
          در ایران 4 تا:گذشته،حال ،آینده،زمان شاه

        3. شلبى

          ۵ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (705 ديدگاه)

          البته Hitler جان یه خرده شما اشتباه حساب کردى
          طبق تعریف شیب هفتاد و پنج درصد یعنى در هر متر حرکت افقى ارتفاع هفتاد و پنج سانتى متر افزایش پیدا میکنه و با توجع به نسبت هاى مثلثاتى تانژانت این زاویه میشه ضلع مقابل به ضلع مجاور که میشه هفتاد و پنج سانتى متر تقسیم بر صد سانتى متر که یه متر باشه که میشه ۰/۷۵
          مقدار تانژانت برابر با این مقدار شد و حالا زاویه برابر میشه با ارک تانژانت ۰/۷۵ که اگه با ماشین حساب حساب کنید میشه ۳۶ درجه که عقل ادم هم همینو میگه

        4. ماسل کار

          ۶ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (211 ديدگاه)

          خداوکیلی از اون حرفا بودا
          اگه g class نتونه هامر تو رویا هم چنین کاری نمیکنه
          اگه تو رویا هم نمیتونه پس حتما امریکا احمقه که ماشین های ارتشش بیشتر هامرن
          هامر حرف نداره
          من نمیگم g class مضخرفه یا بده و به دردنمیخوره ولی تعصب رو ماشین المانی دیگه تهشه!!!!!!!!
          درضمن اون g class ه که تو خوابم نمیبینه جایی که هامر میره.
          Just Muscle Cars Like Always

        5. RETOLEX

          ۶ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (1406 ديدگاه)

          ماشین های ارتش امریکا یه نوع بسیار قوی تر هامر نسبت به نوع معمولی هست مثل جی کلاس نظامی

    3. آرماااان

      ۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (358 ديدگاه)

      چهار سال پیش که قرار بود کنکور بدم رفتیم شهرکرد که امتحان بدیم موقع برگشتن توی یه روستایی وایسادیم،سه تا مرسدس جی کلاس گذر موقت دقیقا هم رنگ شکل دومی پشت سرهم اومدن رد شدن،یعنی کَف کردم وقتی سه تاشو با هم یه جا دیدم،قیافش کلاسیکه ولی خدایی خیلی با ابهت و با اصالت بودن

    4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .
      اولا که اگر حرف شما مبنا باشه ، پس هر خودروسازی مصرف خودروهاش رو کمتر اعلام میکنه ، فقط تبلیغه و دروغ گفته . این حرف شما خنده داره .
      مثلا من ویدئوهایی از اف جی کروز . لندکروز . پرادو . رنجروور . اویکو . و …. دارم که تجربیات و مطالب زیادی به من یاد داد .
      مثلا یک ویئو هست که پرادو از یک شیب وحشتناکی میره بالا که اصلا باورش سخته . بارها اون فیلم رو چک کردم تا نکنه زاویه دوربین تغییر داده باشه . اما نه عین واقعیت بود .
      همینطور جی کلاس . میتونی در یوتیوب و اپارات فیلم هایی که از شیب ها میرن بالا . مسیر های سنگلاخی و …..ببینی .
      در ضمن اگر یک شرکت بیاد در تبلیغ از دروغ استفاده ، نه تنها جریمه میشه بلکه دید تمام مصرف کنندگان نسبت به اون خودروساز تغییر میکنه .
      هیچ شرکتی نمیاد به خاطر چند درجه اعتبار بالای 100 سالش رو خراب کنه .
      من کاتالوگ اولین مدل جی کلاس رو دارم . در اون کاتالوگ تمام جزییات گفته شده .
      مقدار عبود شیب عقب و جلو . ارتفاع و …
      موفق و سربلند باشید .

    5. Archi khan

      ۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (2198 ديدگاه)

      شیب ۷۵ درجه ؟؟!
      الله اکبر

    6. احمدرضا

      ۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1022 ديدگاه)

      مثل همیشه تبلیغات مبالغه داره بنز…

    7. سعید

      ۶ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1483 ديدگاه)

      تو این کلیپ به راحتی از شیب 45 درجه بالا میره:

      https://www.youtube.com/watch?v=3p_yLUmp-vY

  3. [مک میسل.فقط المان.فقط فولکس]

    ۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2706 ديدگاه)

    از این مطلب نتیجه میگیریم میلاد بی راهه نمیگه!!!
    این ماشین عالیه!

    1. RETOLEX

      ۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1406 ديدگاه)

      این عالی نیست
      این بینظیره . دومی نداره . تکه . بهترینه
      .
      .
      .
      .
      .

  4. sAMG

    ۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (74 ديدگاه)

    نقاط ضعف:
    قیمت بالا در مقایسه با سایر هم‌رده‌ها…قیمتش بالاس؟معلومه اون کسی که اینونوشته از 10 برابر شدن قیمت ماشینا تو ایران خبر نداره!وگرنه میگفت ارزونه!!

  5. RETOLEX

    ۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1406 ديدگاه)

    تنها مرسدس بنزی که عاشقش شدم همین بود . g class
    یه ماشین افسانه ای
    یکی از بهترین های تاریخ
    هر چقدر بگم بازم کم گفتم

    G65 amg و g63 amg 6×6 جی کلاس های مورد علاقه من هستن

    تشکر از اقای فراهانی . خیلی از این مطلب خوشم اومد

  6. جواد

    ۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (990 ديدگاه)

    اگه به من بگن فقط میتونی یک ماشین داشته باشی اون برای من فقط G65amgبا رنگ سفیده اونو از هر ماشینی بیشتر دوست دارم هر چند هیچوقت به این ارزو نمیرسم بجاش با همین پراید سفید حال میکنم

  7. سعید

    ۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    از ظاهرش خوشم نمیاد طراحیش از مد افتاده .

    1. s.M.s

      ۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (26 ديدگاه)

      هنوزم خیلی ها عاشق این سبک طراحی کلاسیک هستند ، حتی برای استفاده شخصی .

    2. RETOLEX

      ۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1406 ديدگاه)

      میترسم این جی کلاس هم به خاطر عقیده های مردم به تاریخ بپیونده
      مثل خیلی از ماشین های ژاپنی و……… که حقشون نبود چنین بلای سرشون بیاد

      1. RETOLEX

        ۵ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1406 ديدگاه)

        ماشین های که رفتنشون خیلی ناراحتم کرد اینا بودن
        اف جی کروز
        دیفندر
        گالانت
        لنسر

        1. امیرحسین (Lion26)

          ۵ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (256 ديدگاه)

          اول دیفندر رو دوست دارم و بعد اف جی.

          Just France.

        2. پدرام

          ۵ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (35 ديدگاه)

          همه ب تاریخ پیوسته ا یطرف این لنسر اوولوشن یطرف اخ اخ روانی اوولوشن بودم

  8. علي رضا

    ۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (229 ديدگاه)

    همه ی چیزهای خوب رو یکجا داره…عاشقشم…مخصوصا اون LED های زیر چراغای گردش..یه جورایی ترسناکه…خشنه

  9. علی اف

    ۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (9 ديدگاه)

    بیبین شاه چه مخی بوده که سهام بنزرو اون زمان خریده تاهرایرانی با خرید بنزتمام پول به جیب آلمانیا نره وبخشی ازپول دوباره به ایران برگرده

  10. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود . عاشقشم .
    من مرده ی این طراحیه جعبه ایش هستم .
    البته نقاط ضعفش اینه که صدای باد زیاد تو کابین میپیچه به خاطر طراحیش و سواری سفت و سختش . ( به گفته ی کارشناسان و تست کننده ها )
    لازم به یادآوری است که مرسدس بنز جی کلاس تنها مدلی از مرسدس بنز است که فروش نسخه های AMG آن از مدل های معمولیش بیشتره .
    خیلی دوست دارم مقایسه آفرود این مدل رو با دیگر مدعیان همچون لندکروز . اف جی کروز . پاترول . جیپ . رنجروور . و … ببینم .
    عاشششقتم جی کلاس . عاششششق .
    سادگی در عین قلدر بودن و لوکس بودن .

  11. امیر

    ۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (876 ديدگاه)

    زنده باد بنز زنده باد …

    1. Ahmad..F12

      ۶ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      واقعاً….

      * زنده بااااااااااااد مرسدس *

  12. mahdi

    ۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (623 ديدگاه)

    درود
    ابتدا به ساکن از مهرداد فراهانی بابت تهیه این مطلب سپاسگزارم
    اما :
    […]
    یادش گرامی و در قلبها
    در مورد این مدل بیشتر میلاد عزیز باید توضیح بده
    به نظر میرسه طراحی بیرونی تغییر نداشته هر چند بهتره شده با تغییراتی جزئی
    در مورد داخل کابین و نحوه چیدمان تجهیزات و ……. به نظر فوق العاده میاد و میتوان به راحتی با اجزای داخلی ارتباط برقرار کرد
    ایکاش از ارتفاع شیشه ها (ارتفاع تا سقف ) 5 سانت کم میکردند تا نمای بهتری ارائه میداد
    در مورد کیفیت و طراحی و کاربردی بودنش که حرفی برای گفتن باقی نمیذاره
    رقیبی سرسخت برای دیگر آفرودها
    این مدل بنز فوق العادست
    سپاسگزارم
    مهدی (فرزند کوروش)

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .
      مهدی عزیز برای این مدل مطلب زیاده . از مطلب رموز جی کلاس بگیر تا مطلب که در مجله ماشین به نفر بر معروف گردید .
      فقط بگم که این بنز یدونه باشه . البته این بنز مدل 12 سیلندر هم داره که در اینجا ذکر نشده و قیمتش هم نیامده .
      حدود 5 الی 6 سال پیش مدل برابوس آن عنوان قویترین شاسی بلند دنیا را از آن خود کرد .
      خروجیش 800 اسب بخار بود .

      1. mahdi

        ۵ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (623 ديدگاه)

        درود
        باید در مورد مدل 12 سیلندرش هم مطلب ارائه بشه
        اما مدل G 63 2015 با ویژگیهای
        ۵۳۶ اسب‌بخار @ ۵۵۰۰ دور در دقیقه
        ۷۶۱ نیوتن‌متر @ ۵۰۰۰ دور در دقیقه
        خیلی مناسبه
        در کل اگر بحث قیمت نباشه فکر کنم سفارشهای بیشتری رو جذب میکنه هر چند برای این مدل میشه به خریدار یه خودرو خوب در قبال پرداخت مبلغ ارائه کرد
        اما بازهم میگم اگه ارتفاع کف شیشه تا بالای سقف 5 سانت کمتر بود ظاهری بهتر ارائه میداد
        سپاسگزارم
        مهدی (فرزند کوروش)

      2. مهدی

        ۵ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (79 ديدگاه)

        من شنیدم این مرسدس گارانتی 25 ساله داره.یعنی واقعا ممکنه؟

    2. Ahmad..F12

      ۶ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      به به مهدی جان…

      آقا مشتاق دیدار

      خیلی ارادت داریم

      1. mahdi

        ۶ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (623 ديدگاه)

        درود احمد جان
        ارادت ویژه دارم خدمت حضورت
        مخلصتم
        سپاسگزارم
        مهدی (فرزند کوروش)

  13. احمد باقري

    ۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    واقعا ماشین پر قدرتی است. البته نمای ظاهری بستگی به نظر شخص داره. ای کاش تغییراتی در نمای ظاهری میداد. ای کاش حداقل ظاهرش شبیه همون شاسی بلند کانسپتی بود که چند وقت پیش در همین پدال از مرسدس بنز منتشر شد.

    1. RETOLEX

      ۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1406 ديدگاه)

      اصلا حرف اون کانسپت رو نزن ولی من یه کانسپت دیگه دیدم که خیلی هم بد نبود و میشد بفهمی که یک جی کلاس هست

  14. samurai

    ۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (598 ديدگاه)

    به نظر من در مقابل لندرور حرفی واسه گفتن نداره

    1. رهگذر

      ۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (353 ديدگاه)

      از دید تو هرچی که چشم بادومی و تقلیدی نباشه کلا مشکل داره حالا چرا دم از لندرور میزنی خدا میدونه

    2. RETOLEX

      ۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1406 ديدگاه)

      منظورت دیفندر هست با اون شتاب 0 تا 100 فوق العاده 16 ثانیه!
      اگه جی کلاس از دیفندر . اف جی کروز . رنگیلر . هامر و…….. بهتر نباشه مطمئن باش بدتر نیست

  15. BMW4ever

    ۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (155 ديدگاه)

    هامر از این باحال تر بود موتور کوروت رو داشت

  16. رهگذر

    ۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (353 ديدگاه)

    توسط یک گیربکس ۷ سرعتِ اتوماتیک این قول را ظرف ۶.۱ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند
    قول یا غول؟ بی زحمت درستش کنین

  17. milad

    ۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (209 ديدگاه)

    این مدل سفارش شاه سابق ایران برای ارتش بود….

  18. navid

    ۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    نظر..سلام به همه
    75 درجه؟!! جلل خالق! مگه میشه بابا؟!!
    من عاشقش بودما، اما از وقتی تو دبی بین ماشینای دیگه دیدمش به نظرم خوب نیست.
    فقط ابهت داره و کلاس، اینو قبول دارم. صداشم دلنشینه…

  19. yamaha

    ۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    دمش گرم .اگه دست ایران خودر
    و بود الان با موتور پیکان عرضه میشد ،
    دیگه میترکوند

  20. Ahmad..F12

    ۶ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2542 ديدگاه)

    اقای فراهانی ممنون

    واقعاً جی واگن یه خودروی خاصه

    پرقدرت، عملی، لوکس، با اصالت

  21. مانی

    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    تو آفرود رقیب نداره البته بجز رنجرور
    سه تا دیفلاک مکانیکی داره
    لندکروزش با اون ابهت فکر میکنم فقط محور عقبش به صورت سفارشی دیفلاک مکانیکی داره

  22. Kian

    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    واقعا با جی کلس مشکل دارم
    طراحیش داخل و خارجش اصلا جالب نیست
    حالا بعضیا میان الان میگن اصالت داره
    خب اصالت بخوره تو سرم
    چراغای جلوش منگول کرده قیافه ماشینو
    اون در صندوق عقبش که خیلی داغونه
    در های ماشینو چراغای جلو و عقبش و… قشنگ منو یاده مینی بوس های بنز قدیمی میندازه
    مصرف سوخت بالا
    برف پاک کناش که در موردش هیچی نمیگم
    چراغای راهنمای جلو داغون
    تنها چیز جالبش اگزوزه ماشینه
    داشبوردش از این داشبوردای تخت کم عمق که باز هم عینه مینی بوس
    قیمتشم که اینقدر بالا
    خب آدم یک ML میخره
    یا یک X5 یا X6 ام پاور
    حتی بنظرمن سابربن خیلی از این جذابتره
    درسته تو یک کلاس نیستن ولی جی کلس اصن به اونصورت هم کلاسی نداره
    من خودم ده تا ویدئو از آفرود این ماشین دیدم
    خیلی هم حال کردم
    ولی چند نفر تو دنیا همچین آفرودی میرن؟!؟
    بعدشم بنظر من ماشینهای دیگه هم همین توان رو میتونن داشته باشن
    ممکنه بنز درستش کرده باشه و خیلی با دوام و مستحکم باشه اما باید دید که یک فردی که این ماشینو میخره تا چند سال میتونه باهاش از سنگ بره بالا
    حالا خیلی ممکنه اینجا بگن نه این ماشین عشقه و شاخه آفروده و اصالت داره و خفنه و…
    ولی اگه شرایطش ایجاد میشد هیچکدوم این مایشنو بر نمیداشتن
    یک ماشین گرون بی کاربرد که چون پولدارها تو دنیا میخرن شده های کلس

    1. مانی

      ۸ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      یه بار صحبتش بود تولیدش متوقف بشه اما بخاطر درخواست مشتریا نشد

  23. عرفان

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام به دوستان SUVباز
    قابل ذکره که من چند بار کلیپهایی رو از شاسی بلند هایی دیدم که بنز هم در بینشون بوده.
    اونم کلاس M تازه نه G .
    ولی در عین سادگی اتاق و نه مثل لند کروز غول پیکر از تمامی موانع عبور کرد و حتی با ارتفاع کمش هم جایی گیر نکرد . بدترینشونم نیسان مورانو بود که همون اول به یه سخره کوچیک گیر کرد.
    من جسارتا خیلی رو ماشینها تحقیقات کردم چون عاشقشونم و همشونو در نوع خودشون دوست دارم
    ولـــــــــی
    بــــــنــــــــــــــــــــــــز
    یه چیز دیگست.
    در صورتی که خودم 19 ساله جیپ آهـــو دارم و راحت تو کوه و کمر میرم و سرعتشم از بقیه نمیمونه تقریبا.
    با تشکر که وقت گذاشتید و مطالعه کردید.

  24. علی

    ۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    اصلا خودمم عاشقشم ولی بنز IAA رو بیشتر دوست دارم

  25. امیر

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (43 ديدگاه)

    ایران ۲۴ درصد سهام شرکت صنایع کروپ آلمان را داشت که در زمان جنگ فروخت و کروپ یکی از سهامدارن دایملر بنز بود و به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد که ایران سهامدار بنز آلمان بود۰و هیچ نقشی این شخص در این مورد نداشت

  26. منصور

    ۲۶ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ما ایرانیها فقط ارزوی به خواب دیدن این نمونه بنز را باید داشته باشیم

  27. منصور

    ۲۶ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    اتومبیل زیبائی است خوش بحال کسانی که سوارش می شوند البته نه من کارمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا