مرسدس بنز با معرفی مدل جدید GLE580 خانوادهٔ مدل GLE خود را گسترش داده است. این مدل به قوای محرکهای با پیشرانهٔ V8 و سیستم هیبریدی خفیف مجهز شده که برای اولین بار در مدل جدید GLS580 معرفی شد. در این قوای محرکه، مهندسان مرسدس پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربوی بنزینی را با معماری الکتریکی ۴۸ ولت و یک استارت ژنراتور یکپارچه ترکیب کردهاند.
پیشرانهٔ بنزینی خودرو ۴۸۳ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند اما سیستم EQ Boost هم میتواند بهصورت کوتاهمدت ۲۱ اسب بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور را به آن اضافه کند. نیروی این قوای محرکهٔ پیشرفته نیز توسط جدیدترین نسخه از سامانهٔ چهارچرخ محرک 4Matic مرسدس بنز به چرخها انتقال پیدا میکند. علاوه بر این، سیستم تعلیق E-Active Body Control هم برای GLE580 ارائه شده که وعدههای جسورانهای برای هر نوع مسیری داده است.
همانند دیگر مدلهای GLE، این نسخه هم در داخل از دو نمایشگر بزرگ ۱۲.۳ اینچی با سیستم کنترل صدا و ناوبری برخوردار بوده و پکیج بیرونی AMG Line، تعلیق بادی Airmatic، تودوزی چرمی و رینگهای آلیاژی ۲۲ اینچی هم از دیگر ویژگیهای آن هستند. مرسدس بنز هنوز اطلاعات مربوط به عملکرد و مصرف سوخت GLE580 را اعلام نکرده اما گفته است که قیمت آن از ۷۷,۷۹۵ دلار شروع میشود. فروش مرسدس بنز GLE580 از اواخر سال جاری در بازار ایالاتمتحده آغاز خواهد شد.
پیکان جوانان گوجه ای
۵ خرداد ۱۳۹۸البته چون این سیستم بیشتر تو سبقت گیری و یا رانندگی تحت فشار مثل سر بالایی وارد مدار میشه نباید برای کسایی که رانندگی اروم دارن تاثیر زیاد داشته باشه
علی
۵ خرداد ۱۳۹۸بعید میدونم کسی که رانندگی آروم داره این ماشینو با این موتور بخره . میره مدل 350 رو میخره
Ferrari Fxx K Evo
۵ خرداد ۱۳۹۸عجب کابینی عجببببب کابینی
Ferrari Fxx K Evo
۵ خرداد ۱۳۹۸دایناسور شاسی بلندها ?
ياشان
۱۱ خرداد ۱۳۹۸واقعاً بنز شاهکاره