مرسدس بنز

مرسدس سی کلاس و مقایسه پهلو به پهلوی دو نسل

نسل جدید سی کلاس یا W205 یک جهش قابل توجه نسبت به نسل قبلی یا W204 چه در طراحی و چه در تکنولوژی را نشان می‌دهد. با وجودی که مدل جدید یک اقتباس کامل از کلاس اس به شمار می آید و همانند سایر خودروهای اخیر بنز، از یک زبان طراحی مشترک سود می‌برد، اما جذابیتهای آن نیز غیر قابل کتمان است. شاید این نکته که سی کلاس یک نسخه در مقیاس کوچک از اس کلاس جدید است، چندان هم بد نباشد.

Mercedes-Benz C 300 BlueTEC HYBRID, Exclusive Line, Cavansitblau metallic, Leder ARTICOC-Klasse Limousine, C 250 CDI (W 204) 2010
مقایسه این نسل با نسل قبلی کلاس سی، نشان می‌دهد که ما با خودرویی به مراتب مدرن تر، لطیف تر، کامل تر و امروزی تر روبروییم. نسل جدید، پویا، ظریف، منسجم و تازه به نظر می‌رسد. در داخل کابین، ارگونومیک در حد اعلا رعایت شده و از پیچیدگی، شلوغی و تعداد دکمه‌ها کاسته شده است.

Mercedes-Benz C 300 BlueTEC HYBRID, Exclusive Line, Cavansitblau metallic, Leder ARTICOC-Klasse Limousine, C 350 ( W 204 ) 2010

Mercedes-Benz C 300 BlueTEC HYBRID, Exclusive Line, CavansitblauC-Klasse, Limousine, T-Modell, Coupé (W 204, S 204, C 204) 2010

Mercedes-Benz C 300 BlueTEC HYBRID, Exclusive Line, CavansitblauC-Klasse Limousine, C 250 CDI (W 204) 2010

Mercedes-Benz C 300 BlueTEC HYBRID, Exclusive Line, Cavansitblau metallic, Leder ARTICOC-Klasse Limousine, C 250 CDI (W 204) 2010
تمام اینها بدین معنی نیست که کلاس سی جدید یک خودروی بدون نقص و کامل است، بلکه تنها میزان تکامل آن نسبت به نسل پیشین را نشان می‌دهد.

Mercedes-Benz C 300 BlueTEC HYBRID, Exclusive Line, Cavansitblau metallic, Leder ARTICOC-Klasse Limousine, C 250 CDI (W 204) 2010

C-Klasse Limousine, C 250 CDI (W 204) 2010Mercedes-Benz C 300 BlueTEC HYBRID, Exclusive Line, Cavansitblau metallic, Leder ARTICO

Mercedes-Benz C 300 BlueTEC HYBRID, Exclusive Line, Cavansitblau metallic, Leder ARTICOC-Klasse Limousine, C 250 CDI (W 204) 2010

Mercedes-Benz C 300 BlueTEC HYBRID, Exclusive Line, Cavansitblau metallic, Leder ARTICOC-Klasse Limousine, C 250 CDI (W 204) 2010

Mercedes-Benz C 300 BlueTEC HYBRID, Exclusive Line, Cavansitblau metallic, Leder ARTICOC-Klasse Limousine, C 250 CDI (W 204) 2010

Mercedes-Benz C250, AMG Line, Avantgarde, Diamantsilber metallic, LederC-Klasse Limousine, C 350 ( W 204 ) 2010

Mercedes-Benz C250, AMG Line, Avantgarde, Diamantsilber metallic, LederC-Klasse Limousine, C 350 ( W 204 ) 2010

Mercedes-Benz C 300 BlueTEC HYBRID, Exclusive Line, Cavansitblau metallic, Leder ARTICOC-Klasse Limousine, C 350 ( W 204 ) 2010

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۸ دیدگاه‌ها

  1. Reza

    ۲۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (73 ديدگاه)

    بیان اینجا تفاوت انواع مدل های405و L90و سمند و پراید و پارس رو ببینند بعد به معنای واقعی مقایسه مدل های مختلف پی خواهند برد.

    1. مهران

      ۲۷ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (7 ديدگاه)

      بنز تو خیلی از کلاس ها از bmw سر تره ولی سری 3 bmw بهتر از c کلاس هست

      1. Reza

        ۲۷ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (73 ديدگاه)

        مهران جان نظر شما چه ربطی به پیام بالای داشت،غیر از اینه ک میخواهی پیامت اول باشه،خوب یه خورده برا بقیه هم.ارزش قائل باشید.
        مسئولین پدال رسیدگی کنید.
        اصلا این گزینه پاسخ رو بر دارید.

    2. SALAR

      ۲۷ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (376 ديدگاه)

      یه موضوع هست که هیچ کس دقت نمیکنه البته شاید هم دقت بشه ولی کسی نخواد ازش حرفی بزنه.واقعا طرحهای الان بنز خوبه یا طرحهای قدیمش . واقعا جای فکر کردن داره …………… واقعا تکلیف صنعت خودرو با این پیشرفت غیر منطقی به کجا میرسه یعنی خودروها همیشه اصالتشون حفظ میکنن ………..

    3. Zonda R

      ۲۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      مدرنیته توش موج میزنه
      به نظرم تو از سری 3 خیلی بهتره
      کاری ندارم که سری 3 کی معرفی شده
      ولی
      می خوره سرس 3 رو

  2. حمادي

    ۲۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (303 ديدگاه)

    قبلیش قشنگتره (داخلشو میگم)

    1. محمدرضا

      ۲۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (206 ديدگاه)

      ینی واقعا فکر می کنید قشنگ تره ؟!

  3. masoud17

    ۲۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    مقایسه خوبی بود
    نسل جدید زیباتر و بهتر شده

  4. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

    ۲۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1446 ديدگاه)

    مسلما بنز از روز اولش، همیشه رو به تکامل بوده اما من بیشتر دوست داشتم کلاس C ، همون کلاس C بمونه! جمع و جور، چهره ای متفاوت با S والبته کمی هم اسپرت!

    1. *عرفان*

      ۲۷ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (33 ديدگاه)

      به نکته خیلی خوبی اشاره کردی..
      (بیشتر دوست داشتم کلاس C ، همون کلاس C بمونه! جمــــع و جــــور)

  5. یه آدم عاشق

    ۲۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (39 ديدگاه)

    روح بزرگ آلمانی مرسدس بنز

  6. km

    ۲۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (678 ديدگاه)

    میمیرم برای بنز مهم نیست چه مدل یا چه نسلیش باشه. این نسل جدید هم واقعا زیباست، فقط شاید طراحی داخلی مخصوصا کولر و مانیتور ها تو قلب بعضی ها جا نیفتاده باشه…

    1. PEUGEOT

      ۲۷ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (999 ديدگاه)

      هر دو نسلش واقعا قشنگ هستن. به خصوص نسل جدیدش.
      وقتی به ماشین نگاه می کنی حس وقار و قدرت بهت میده.
      طراحی بنز رو خیلی دوست دارم وقتی سوار بنز میشی به رانندش ابهت خاصى میده.
      P E U G E O T

      1. PEUGEOT

        ۲۷ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (999 ديدگاه)

        دوستان کسی میدونه نسل جدید سری c الان وارد کشور شده.
        اگه وارد شده قیمت c180 نسل جدید چنده؟

        1. km

          ۲۷ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (678 ديدگاه)

          نسل جدید سی کلاس 2015 هست. یعنی تابستون به بازار میاد. الآن هنوز همون نسل قبلی تو بازار هست. GLA و بقیه مدل هایی که برای سال 2015 هستند هم همین شکلیه

        2. محمدرضا

          ۲۸ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (206 ديدگاه)

          تو منطقه ی آزاد ارس به قیمت 35000 دلاره فک کنم البته خواهد بود
          تو ایرانم فکر کنم 240 تومن بشه

  7. *عرفان*

    ۲۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (33 ديدگاه)

    به نظر من داخل کابین نسل قبل اسپرت تر از نسل جدیده.
    داخل کابین نسل جدید کلاسیک و اشزافی شده یه کم از حالت جوون پسند بودن خرج شده

    1. PEUGEOT

      ۲۷ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (999 ديدگاه)

      مرسی km جان.

      1. Zonda R

        ۲۸ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        F.A
        البته تو بازار جهانی بفروش میرسه

      2. PEUGEOT

        ۲۸ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (999 ديدگاه)

        ممنونم محمد رضا

  8. ReZa

    ۲۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (13 ديدگاه)

    در ایران فقط یه جلو پنجره یا چراغ عوض میشه کلا اسمش عوض میشه ولی شرکت های بزرگی چون بنز و بی ام و همون مدل ولی کلا موتور و آپشن رو تغیر میدن چرا واقعا این همه استعداد تو ایران هست استفاده نمی کنند واسه همینه ایران رکورد دار گینس تو فرار مغز هاست

  9. VAHID JINPACHI

    ۲۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (847 ديدگاه)

    زنده باد مرسدس بنز…

  10. مصطفی

    ۲۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (173 ديدگاه)

    اینا چه میکنن واسه نسل جدید بعد نگاه ایران.خوش به حالشون که چه شرکت هایی دارن

    1. Zonda R

      ۲۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      رقابت باعث پیشرفت وحشیانه ی تکنولوژیه

  11. mory

    ۲۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (418 ديدگاه)

    خدا کنه مرسدس چنان فروش کنه امسال که اگه 10 سال بعدشم ضرر داد خیالش نباشه
    اینو به این خاطر نمیگم که الکی بنزو دوس دارم واسه این میگم که به مردم خدمت میکنن و وجدان دارن

  12. Kurosh

    ۲۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    ادای احترام.. «Respect» *__*

  13. masoud v12

    ۲۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (144 ديدگاه)

    سر دبیر محترم سایت پدال با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکاران زحمتکش در تهیه مطالب جدید خواستم موردی خدمتتون عرض کنم بعضی از دوستان وقتی پیامی در سایت میگذارند به حقوق دیگران احترامی قائل نمیشوند و میایند در پاسخ متن اولی پیام مینویسند تا متنشون جلوتر از اونا دیده شه در حالیکه پاسخشون هم ربطی به پیام بالایی نداره لذا از شما خواهشمندم چاره ای به این مورد بیندیشید تا پیامها به ترتیب زمانی نوشته شده در سایت قرار بگیرند نه اینکه بعضی از دوستان وقتی صفحه پیامها رو پر میبینند متنشون رو برا پاسخ پیام اولی مینویسند! با تشکر.

    1. Reza

      ۲۷ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (73 ديدگاه)

      100%bahat movafegham

  14. ESI

    ۲۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (386 ديدگاه)

    هیچ وقت ادم نمیتونه نه بگه

  15. اسی جون

    ۲۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (40 ديدگاه)

    مقایسه خوب وخوبتر بود
    میلاد کجایی بیا یه درود بگو بینم تو که طرفدار سر سخت بنزی جات خالیه

    1. Zonda R

      ۲۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      ایران تکنولوژیه چیو داره

  16. یه آدم عاشق

    ۲۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (39 ديدگاه)

    برند آلمانی یه دونست

  17. Saied

    ۲۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    ایرانی ها تو تکنولوژی نسل قبلش موندن :) چه برسه که نسل جدید بیاد!

  18. hrf

    ۲۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (381 ديدگاه)

    منم اقا محسن موافقم. اگر متفاوت از s بود بهتر بود. الانم خوبه

  19. Hermidas

    ۲۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (75 ديدگاه)

    اتوموبیل های خاص برای افراد خاص…

  20. زیگما

    ۲۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (3069 ديدگاه)

    پشتش زشته.
    داخلش عجیبه.
    جلوش عالیه.

    1. Zonda R

      ۲۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      داخلش میتونست بهتر باشه
      زمان همه چیز رو مشخص می کنه

  21. ههرداد

    ۲۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اگه دقت کنید مرسدس تو سری قبل که تا 2013 تولید میشد ،فقط سعی کرده بوده یه دستی سر گوشه اون نسل بکشه تا از نسل قبل ترش یه مقدار بهتر باشه و بازار و از دست نده .اما برای سال 2014 هدفش تولید بهترین ماشین های دنیا بوده با حداکثر زیبایی.تو بحث طراحی صرف نظر از قمیت و توان موتور نمی تونم بین S,E,C یکی رو انتخاب کنمم دیواااانه کننده شدن همشوووووون
    اگه متوجه نشدی من بجای قیمت نوشتم قمیت یه لایک بکن…

  22. محمد

    ۲۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (70 ديدگاه)

    بنز همیشه عالی بوده…ولی….
    این کلاس سی دیگه اون ابهت ووحشی بودن کلاس سی نسل قبل رونداره…به طرف لوکس بودن رفته…خصوصا شباهت زیادش با اس جدید…
    اگه اس جدید نبود و این ماشین هم سی کلاس نبود اونموقع میشد گفت خیلی محشره…ولی الان اون ماسل بنز دیگه نیست!
    رویه ای که بنز گرفته استفاده ازمنابع یکسان در جاهای مختلفه!!

  23. فقط سری ۳

    ۲۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (130 ديدگاه)

    شاید تا توی خیابون نیاد واز نزدیک نبینم نتونم ارتباط خاصی باهاش برقرار کنم نس قبلیش به نظر من یکمی بیشتر به کلاس سی میومد .این نسل از معیار سی کلاس یکمی فاصله گرفته

  24. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (6523 ديدگاه)

    درود.

    منم با همه موافقم .

    پیشرفت چشمگیری داشته.

    نسب قبلی اسپورت تر بود.قیافه ی خشن تری داشت.

    ولی این خیلی طراحیه لوکسی داره.

    خیلی کم پیش میاد که بنز با یک تیر دوتا نشون رو بزنه.

    یعنی هم طراحیه اسپورت رو داشته باشه هم لوکس باشه.

    مثل SLS . SL . SLK .

    ولی بنز A کلاس واقعا اسپورته.

    ((( ایران و المان )))

  25. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (6523 ديدگاه)

    راستی یک نکته ای که هیچکس بهش اشاره نکر این بود که ، جلو داشبورد وسط

    یک تکه بود.درست بر خلاف نسل قبل.

    ((( ایران و المان )))

  26. (( امین ))

    ۲۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    نمای جلو . . . . . . نسل جدید قشنگتره
    نمای داخلی . . . . . نسل جدید قشنگتره
    نمای عقب . . . . . . نسل فعلی بهتره

    در کل نسل جدید بهتره

  27. نیما

    ۲۹ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مدیران ایران خودرو و سایپا بیان یاد بگیرن تغییر رو با این که مدل قبلی ایرادی نداشته بازم راضی نشدن و دوباره تغییر ایجاد کردن ولی شماها فقط ابن پراید بیچاره رو چراغشو عوض میکنید… واقعا که!

  28. محمد

    ۲۹ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1677 ديدگاه)

    خوشم اومد…

  29. reza-mercedes benz

    ۵ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    نمیدونم چرا الکی الکی عاشق بنز شدم…پول خریدشم ندارما ولی خداییش عاشقشم…ابهت داره…اولش از طراحی های نسل جدیدش خوشم نمیومد ولی وقتی تصاویر بیشتری ازشون پخش شد کاملا نظرم عوض شد

  30. reza-mercedes benz

    ۵ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    واقعا نسل جدیدش معرکه هست…
    میارزه به هرچی ماشین کره ای و …برندای دیگه

    ilove mercedes benz

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا