تنها برخی خودروهای انگشت شما در دنیا وجود دارند که لوکستر از مرسدس-مایباخ میباشند. مایباخ حد نهایی S کلاس بوده و اگر نسخهی S650 را انتخاب کنید زیر کاپوت یک نیروگاه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربو با قدرت ۶۲۱ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متری را مالک خواهید شد.
این قدرت از طریق یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب منتقل شده و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۶ ثانیهای را ثبت میکند. این عملکرد برای کشتی زمینی با وزن ۲.۴ تنی بد نیست!
همانگونه که تصور میکنید چنین محصولاتی ارزانقیمت نخواهند بود. خریداران در آمریکا باید حداقل ۲۰۰ هزار دلار برای خرید مرسدس-مایباخ کنار بگذارند و این برای مدلی بدون هرگونه آپشن است. قطعاً اکثر خریداران این خودرو را با آپشن های مدنظر خود سفارش خواهند داد.
خب صحبت از شخصیسازی شد و باید گفت بجای نگرانی دربارهی پکیجهایی همچون اجرایی یا کنترل جادویی آسمان که هر دو کارخانهای هستند میتوان سری به کارلکس دیزاین و نسخهی اوروم ادیشن آن زد.
این خودرو کابینی لوکستر داشته و عناصر رز گلد یا زرد در آن بکار رفتهاند. تمامی خودروهای تیون شده توسط این شرکت لهستانی بر پایهی مدل پرچمدار S650 شکل گرفته و دارای رنگ بدنهی مشکی و چرم دیزاینو و ترکیب بژ یا قرمز میباشند.
همانگونه که در تصاویر مشاهده میکنید طلا در همهی جای کابین شامل فرمان، اطراف ورودیهای هوا، بلندگوها، دستگیره دربها و تقریباً تمامی دکمهها به چشم میخورد.
آیا کابین این مرسدس-مایباخ بهتر از نسخهی استاندارد شده است؟ قضاوت با شما…
AMANTE
۱۰ شهریور ۱۳۹۸تنها نکته منفی کابین نبود آرم میباخ یا مرسدس در روی فرمان خودرو است.
امیر
۱۰ شهریور ۱۳۹۸واقعا هیچ توصیفی نمیشه در حقش گفت
در یک کلام معرکست
کابین به این زیبایی ….!
M
۱۰ شهریور ۱۳۹۸تو تیونینگ کابین رو دست کارلکس دیزاین نبوده و نیست !
این شرکت تو این زمینه بینظیره توصیه میکنم کاراشونو ببینید عالین!
کوشا
۱۰ شهریور ۱۳۹۸با تمام احترامی که نسبت به شرکت بنز و هوادارانش دارم ولی به نظرم خرید یک میباخ به جای خرید خودروهای سوپرلوکس دیگر از قبیل رولز رویس و بنتلی بیشتر شبیه یک شوخی باشه! دلیلش هم اینه که مرسدس حد نهایی خودروسازی خودش رو در خودروهای کلاس s به نمایش می زاره و عرضه ی یه مدل با فیس مشابه و یکسری آپشن هایی که شاید هیچگاه توسط مالک خود استفاده نخواهند شد با قیمتی بسیار بیشتر از s کلاس هیچکدام از اهداف مالک خودش که خرید یک خودروی تجملی و نشان دهنده ی سرمایه ی مالک و در نهایت ارزش کلکسیونی داره رو محقق نمی کنه! مثل اینکه یه پیتزای گرانقیمت بخری و برای سس پیتزا به همان میزان پول بدهی! البته این نظر شخصی من هست و هر کس می تونه اونو نقد کنه و اگه قسمتی از حرفام اشتباه بود میتونه اصلاحش کنه
Infinite
۱۰ شهریور ۱۳۹۸چرا فکر میکنید این حد نهایی خودروسازی مرسدس بنز هست؟
مرسدس-میباخ قبلا خودروهایی با برچسب قیمتی خیلی بالاتر تولید کرده و حتما توانایی تولید نمونه سطح بالاتر رو داره اما در حال حاضر خوب یا بد، شاهد یک اس کلاس سطح بالاتر با برند میباخ هستیم. خلاصه کلام این که این حد نهایی خودروسازی این برند نیست.
Mehdi TuRbO
۱۰ شهریور ۱۳۹۸با احترام به نظرت ولی به نظر من بیترین حد لوکس بودنو از این خودرو میشه گرفت برای من از نظر لوکسی نه بنتلی نه رولزرویس مثه این کابین نمیشه.
Mehdi TuRbO
۱۰ شهریور ۱۳۹۸یه نکته ی دیگه
عشق هیچ وجه توجیه نداره اگه عشق توجیهش کنی عشق نیست و کسی که عاشق این ماشین هیچ وقت این مسائل براش مهم نیست مخصوصن اینکه تو این رنج قیمت افرادی تشکیل میده که اصن این ماشین شاید در حد حقوق یک ماه یا نهایتن یکسالشون باشه،و عشق توجیه نداره،تو هیچ زمینه ای.میخواد ادم باشه ماشین باشه خدا باشه کار باشه پول باشه تفریح باشه.
امير
۱۱ شهریور ۱۳۹۸شما میخوای بگی رولز رویس از میباخ لوکس تره حرف شما درسته ولی نحوه بیانت اشکال داره دوست عزیز این مثال سس و پیتزا دیگه چی بود؟بله رولز رویس لوکس تره ولی میباخ هم چیزایی داره که اون نداره
Omid622
۱۰ شهریور ۱۳۹۸کوشا جان با اینکه طرفدار بنزم
اما تاحدودی با حرفات موافقم
اما در تعداد اپشن های داخل ماشین قطعا بنتلی و رولز رویس به میباخ نمیرسه و با قیمت خیلی کمتر از دو پرچمدار انگلیسی
علی
۱۰ شهریور ۱۳۹۸نسخه اروم ادیشن به به یاد ارومیه افتادم
سروش
۱۰ شهریور ۱۳۹۸به نظرم مایباخ چیزی از بنتلی و رولزرویس کم نداره اگه یکم تمایز و تغییر طراحی، مخصوصا بیرونی نسبت به S کلاس داشته باشه.
Infinite
۱۰ شهریور ۱۳۹۸بسیار زیبا و چشم نواز شده
مانی
۱۱ شهریور ۱۳۹۸فکر نمیکنم بعد از این کابینی تولید بشه که به اندازه این ازش خوشم بیاد
امير
۱۱ شهریور ۱۳۹۸این ماشین بنز میباخه یک قرن سلطنت و تفکر و نواوری در این برند باشکوه وجود داره برای کسی که صرفا لوکس بودن براش مطرحه میشه گفت انتخاب رولز رویس در اولویته ولی میباخ از جهت لوکس بودن هم چیزی کم نداره ضمن اینکه ماشین پیشرفته تری نسبت به همه سدان های لوکس دنیا از جمله رولز رویس بنتلی و بی ام و و لکسوس هست