مرسدس بنز کلاس S بهاندازه کافی خودروی لوکسی محسوب میشود که آن را پرچمدار این سری از خودروها بدانیم. اما اگر به دنبال خودروی فوق لوکسی باشید، باید به دنبال پسوند مایباخ نیز در ادامه نام مرسدس باشید. با این وجود، این انتهای راه نیست و انتخابی گران قیمتتر و بالاتر نیز پیش روی شما خواهد بود. نسخه لیموزین پولمن.
مرسدس-مایباخ پولمن، در پنجاهمین سالگرد معرفی پولمن معروف ۶۰۰ در سال ۱۹۶۵ معرفی شده و طبق معمول به طور افراطی کشیدهتر از مدلهای استاندارد شده است. تجسم نمایید که در مقایسه با مدل کشیده مایباخ S500/S600 با طول ۵۴۵۳ میلی ماتر، مدل پولمن دارای طولی به اندازه ۶۴۹۹ میلیمتر است و فاصله بین دو محور جلو و عقب آن هم به ۴۴۱۸ میلیمتر میرسد که معادل طول یک مزدا ۳ میباشد. این فاصله طولانی بین دو محور، به کمک فضای دلباز سرنشینان عقب آمده و دو ردیف صندلی رودرروی یکدیگر برای چهار سرنشین را مهیا نموده است. یک پارتیشن الکتریکی تیره شونده همراه با یک نمایشگر ۱۸.۵ اینچی هم برای جدا کردن فضای بین سرنشینان عقب با جلو به کار گرفته شده است. روش دیگر، سفارش این خودرو تنها با دو صندلی عقب میباشد که در این صورت یک سالن وسیع روبروی سرنشینان پشت قرار خواهد داشت. در این حالت پشتی صندلیها را میتوان تا زاویه ۴۳.۵ درجه نیز تغییر داد. نشانگرهای دمای محیط و خارج کابین، سرعت و ساعت به صورت آنالوگ در سقف قرار گرفتهاند. یک سیستم صوتی سه بعدی فراگیر برمستر نیز برای این بخش درنظر گرفته شده است. مرسدس از پوشش چرم دستدوز و مرغوب برای پوشش صندلیها، رودیها، کنسول و سقف استفاده کرده است. اما این تازه شروع کار است و دامنه وسیعی از سفارشیسازی طبق انتظارات مشتری قابل انتخاب میباشد. قدرت مرسدس مایباخ پولمن از یک موتور دوازده سیلندر ۶.۰ لیتری تأمین میگردد. این نیروگاه قادر به تولید نیروی ۵۲۳ اسب بخار و گشتاور ۸۳۰ نیوتن متر میباشد که این گشتاور از دور موتور ۱۹۰۰ در دسترس خواهد بود.مرسدس-مایباخ پولمن از ابتدای سال ۲۰۱۶ روانه بازار فروش میشود و مدلهای فاقد ویژگی ضدگلوله آن با قیمت ۵۷۰ هزار دلار به فروش خواهند رسید.
4MATIC
۲۹ بهمن ۱۳۹۳باهمه چیزش حال کردم جز رینگاش
علی
۲۹ بهمن ۱۳۹۳اتفاقا این مدل رینگ جز محبوبترین مدلها برای ماشین های فوق لوکسه و توی لیست آپشن های رولزرویس هم هست.
به نظرم روی این کلاس جز قشنگترین رینگااست
NA-NikandreosApotheon-NA
۲۹ بهمن ۱۳۹۳ای کاش میدادن AMG تیونش می کرد.535 اسب واسه این و 621 اسب برا S65 اصلا منطقی نیست.
این سنگین تره باید قدرت بیشتری داشته باشه.
قبول دارم این خودرو نرم تری هست و S65 اسپرت تر.
ولی افزایش قدرت تا 800 اسب تو این ماشین جا داره.و طیف بیشتری از مشتریان رو به سوی خودش جذب میکنه.
همشون توشون شبیه هم شده ای کاش تغییرات بیشتری تو دوخت و آرایش کابین میزاشتن.که آدم تفاوت رو احساس کنه.صرفا با گذاشتن دو صندلی در روبرو و یک LCD تفاوت چندانی تو خودرو با مدل پایین تر احساس نمیشه.
4MATIC
۲۹ بهمن ۱۳۹۳البته چون این یه ماشین اسپرت نیستش واین رینگ توانایی جذب ضربه ی بالایی رو داره روش این رینگو نصب کردن
ایمان
۲۹ بهمن ۱۳۹۳نظرسنجی:
ترجیح میدین کجای این ماشین بنشینین؟
لایک:راننده
دیسلایک:سرنشین
یه پسر
۲۹ بهمن ۱۳۹۳من بشخصه دوستدارم جای راننده بشینم
اما این ماشین ها سواری خیلی لذت بخشی ندارن
نه اینکه سواریشون در حد پراید باشه اما با سوپر اسپرت ها یا مثلا سدان های لوکس فرق می کنن
یه علتش جثه بزرگش که هر چقدر هم ایرودینامیک باشه به هر حال قدرت مانورش زیاد نیس
دوم اینکه سازنده می دونه اغلب مالکین پشتش نمیشنن و راننده دارن
خلاصه ماشین تشریفاته هر چند رینگ هاش با اینکه قشنگه اما ادمو یاد قالپاقای پژو پارس می ندازه :)
AliZeus
۲۹ بهمن ۱۳۹۳جالبه! بجای اینکه دلایل پشت فرمون نشستن و بگی..دلایل سرنشین بودن و گفتی :D
erfan
۲۹ بهمن ۱۳۹۳از نظر منم همه چیش عالیه جز رینگاش
شهریار
۳۰ بهمن ۱۳۹۳نمیشه که رینگ پنج پر ستاره ای بزنی برای یه ماشین لوکس…
4MATIC
۲۹ بهمن ۱۳۹۳ازهمه ی رقیباش سرتره
زنده باد بنز زنده باد المان
امیرحسین (Lion26)
۲۹ بهمن ۱۳۹۳یه سوال.
شما بنز دارید،که انقدر تعریف می کنید؟
Just France.
علی
۲۹ بهمن ۱۳۹۳امیرجان آلمان و آلمانی نیاز به تعریف و تبلیغ نداره!
جاست ژرمنی!
me84
۲۹ بهمن ۱۳۹۳امیر حسین جان
ما بنز نداریم ولی بواسطه همسایمون که تعمیرگاه داره، کاملا به مصیبتهای ماشینهای فرانسوی آگاهیم. چه قدیمیاش و چه جدیدهای وارداتیش.
امیرحسین (Lion26)
۲۹ بهمن ۱۳۹۳ما که ماشین فرانسوی دوتاشو داریم که هنوز آخ هم نگفته.من نمی دونم با ماشین های فرانسوی بدبخت چی کار می کنن که به این روز می افته وبعد می گن ماشین فرانسوی خوب نیست.
همین جدیداش اصل فرانسه نیستند وتولید کره و رومانی و… هستند.
به نظر من فرق می کنند با خودروهایی که در فرانسه ساخته می شوند.
درووووووود برررر همهههه دوستان ماشین دوست.
Just France.
REZA
۲۹ بهمن ۱۳۹۳جدید هاشو که من نداشتم و نمیدونم
ولی قدیمی هاش واقعا با کیفیت بودن
godfather
۲۹ بهمن ۱۳۹۳من دارم اسلن نمیشه روش عیب گذاشت
REZA
۲۹ بهمن ۱۳۹۳شما ماشین فرانسوی داری؟
J.J
shahryar
۲۹ بهمن ۱۳۹۳من خودم طرفداره ماشینای ژاپنیم،ولی بنز همیشه جلو بوده!
بنظرم بنز باعث پیشرفت صنعت خودرو میشه و شده
4MATIC
۲۹ بهمن ۱۳۹۳بااجازتون یه C200 2011
hozhabr
۲۹ بهمن ۱۳۹۳ماشینی ک رو دست رولزرویس بلند شده
امیرحسین (Lion26)
۲۹ بهمن ۱۳۹۳یکی به من بگه از روی چه حسابی آلمان از همه کشور ها بهتره وخودروهای بهتری تولید می کنه؟
Just France.
هادی
۲۹ بهمن ۱۳۹۳از اون حرفا بودا !
پژو 504 بهتره یا بنز اس 230 ؟
شما اینو توضیح بده
امیرحسین (Lion26)
۲۹ بهمن ۱۳۹۳اگر منظورتون این دو خودرو هست که ربطی به هم ندارند ولی مطالعه کنید.
http://greatcars.ir/index.php/homepage/k2-tags/frenchcars/peugeot/peugeot504
http://benz-spec.blogsky.com/1393/02/20/post-67/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D9%81%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-benz-s230
بنز با موتور 2500، 6دنده یا7 دنده اتوماتیک،6 سیلندر 24 سوپاپ،
204 اسب بخار و245 نیوتون متر گشتاور تولید می کنه.
پژو
مشخصات فنی مدل کاربراتوری:
موتور 8 سیلندر 8 سوپاپ با حجم 1971 سی سی و نسبت تراکم 8.35 به یک
قطر پیستون: 88 میلیمتر ؛ کورس پیستون: 81 میلیمتر؛
سیستم سوخت رسانی: کاربراتوری
حداکثر توان: 93 اسب بخار در دور 5200
حداکثر گشتاور: 160 نیوتن متر در دور 3000
گیربکس: 4 سرعته دسته
ابعاد تایر: 175HR14
وزن خالص: 1240 کیلوگرم
مشخصات فنی مدل انژکتوری:
موتور 8 سیلندر 8 سوپاپ با حجم 1971 سی سی و نسبت تراکم 8.35 به یک
قطر پیستون: 88 میلیمتر ؛ کورس پیستون: 81 میلیمتر؛
سیستم سوخت رسانی: انژکتور مکانیکی
حداکثر توان: 104 اسب بخار در دور 5200
حداکثر گشتاور: 168 نیوتن متر در دور 3000
گیربکس: 4 سرعته دسته
ابعاد تایر: 175HR14
وزن خالص: 1240 کیلوگرم
حداکثر سرعت مدل کاربراتوری: تقریبا 157 کیلومتر در ساعت.
حداکثر سرعت مدل انژکتوری: تقریبا 166 کیلومتر در ساعت.
تست ترمز برای هر دو مدل کاربراتوری و انژکتوری:
100 تا صفر کیلومتر در ساعت: 48.9 متر برای هر دو مدل (در حالتی که ترمزها سرد هستند).
100 تا صفر کیلومتر در ساعت: 58.9 متر برای هر دو مدل (در حالتی که ترمزها گرم هستند).
میانگین مصرف بنزیم مدل کاربراتوری: 8.9 لیتر در هر 100 کیلومتر
میانگین مصرف بنزین مدل انژکتوری: 8.3 لیتر در هر 100 کیلومتر
پژو 504 در سال 1969 بهترین مدل اروپا شناخته شد.
همین پژو 508 با دوام ترین سدان متوسط در آلمان شناخته شد
رتبه اول پژو 508:
با آمار خرابی فقط 2.72 درصد و دریافت رتبه طلا یا (Gold)
رتبه دوم اشکودا سوپرب:
با آمار خرابی تنها 2.74 درصد و دریافت رتبه نقره (Silver)
رتبه سوم مرسدس بنز C کلاس:
با آمار خرابی تنها 3.19 درصد و دریافت رتبه برنز (Bronze)
Just France.
علی
۲۹ بهمن ۱۳۹۳دوست عزیز من خودم پژو سوارم اما خب بدون تعصب خب برند های فرانسه هیچ وقت جز خودروسازان درجه 1 دنیا شناخته نمیشن و بخاطر عمر پایینشون(برای ما ایرانی ها خدای کیفیت هستن) هیچ وقت در بازار آمریکا موفق نبودن و اصلا فروشی در 2ومین بازار دنیا ندارن.
یه سوال دارم ازتون
شما اگه توان مالیتون انقدر باشه که بتونید به زاحتی سمت خودروهای آلمانی مثل بنز و ب ام و برید آیا باز حاضرید محصولاتی مثل رنو و پژو رو بخرید؟
علی
۲۹ بهمن ۱۳۹۳چون آلمان اینا رو داره
مرسدس بنز
ب ام و
پورشه
فوبکس واگن
آئودی
اپل
و این خودروسازان رو هم در زیر مجموعه داره
رولزرویس
لامبورگینی
بنتلی
بوگاتی
مینی
اسمارت
اشکودا
مان
اسکانیا
سئات
موتورسیکلت دوکاتی
استدیو طراحی ایتال دیزاین
سکوت….
REZA
۲۹ بهمن ۱۳۹۳چون ماشین المانی کامل هست در تمامی کلاس ها هست از همه نظر عالی هستن
ولی ماشین های ژاپنی فقط کیفیت دارن
ماشین های کره ای اپشن
ماشین امریکایی فقط قدرت
ولی المانی همه ی اینارو داره
متوجه شدی امیر اقا؟
REZA
۲۹ بهمن ۱۳۹۳کمنظیر نیست کاملا بینظیره
هم جدیدش هم قدیمیش عالی هستن
امیرحسین (Lion26)
۲۹ بهمن ۱۳۹۳اصلا آلمان عالی.
دستو جیغو هووراااا.
من در کل اینو می گم که وقتی ما هنوز سوار ماشین آلمانی وفرانسوی اصل نشدیم چرا الکی قضاوت می کنیم؟
)-:
Just France.
REZA
۲۹ بهمن ۱۳۹۳منظورت از اصل چی هست؟
امیرحسین (Lion26)
۲۹ بهمن ۱۳۹۳یعنی ساخت ومونتاژ همه اجزای خودرو در فرانسه.
Just France.
REZA
۲۹ بهمن ۱۳۹۳کیفیت خودرو در تمام دنیا یکی هست
لطفا دیگه ماشین های فرانسوی رو با چنین ابر ماشینی مقایسه نکن
علی
۲۹ بهمن ۱۳۹۳دوست عزیز چرا نشدیم
من اولین باری که سوار پژو 405 شدم سال 74 بود و اون موقع ناخودآگاه توی دوران کودکی از 405 بدم اومد چون چند لحظه قبلش از یه اپل وکترا پیاده شده بودم و سوار 405 شده بودم. من به عنوان یه کودک در اون زمان تفاوت سواری و کیفیت 2 محصول برام روشن بود در صورتی که قبل از سوار شدن به پژو 405ی اون زمان در ایران یکه تازی میکرد برام یه اسطوره بود
REZA
۲۹ بهمن ۱۳۹۳وقتی یه کمپانی تولیدات بین المللی شو گسترش بده یعنی ماشین دیگه اون ماشین نیست
اگر رنو در کره ساخته بشه هیچ تفاوتی با رنو ای که در فرانسه تولید میشه نداره
واقعا حرفت بیربط بود
امیرحسین (Lion26)
۲۹ بهمن ۱۳۹۳آدرس جدید سایت:
http://www.pedal(German Cars).ir
چون جز دوستان آلمانی وخودروهای آلمانی خبری نیست!!!
o: (: ):
Just France.
REZA
۲۹ بهمن ۱۳۹۳خود من عاشق ماشین ژاپنی هستم
لکسس هر کار میکنه بتونه با المانی ها رقابت کنه ولی باز هم نمیشه
من از طرفدار های ماشین المانی نیستم همیشه در مقایسه ها طرف لکسس رو میگرفتم چون دوسش دارم
ولی پژو که دیگه مال این حرفا نیست
REZA
۲۹ بهمن ۱۳۹۳بچه ها میدونن من خیلی طرف لکسس بودم ولی همیشه وقتی مرسدس رو میدیدم یه حس خاص بهم دست میداد
.
.
عجب ادمی هستی باعث شدی اعتراف کنم همیشه از بنز خوشم میومد
امیرحسین (Lion26)
۲۹ بهمن ۱۳۹۳علی جان بله من باز هم خودرو های فرانسوی و ژاپنی رو انتخاب می کردم.
Just France.
امیرحسین (Lion26)
۲۹ بهمن ۱۳۹۳از دوستان گرامی .اگر کسی از دست من ناراحت شده بگه یا دیسلایک بده.
Just France.
علی
۲۹ بهمن ۱۳۹۳نه امیر خان کسی ناراحت نشده
علت اینی که طرفداران برند آلمانی زیاده بخاطر اینه که محصولاتشون برای همه به اثبات رسیدست
مثلا فکر کن یه نظر سنجی توی یه سایت معتبر جهانی بزارن و بگن ماشین محبوبتون رو انتخاب کنید
به نظرت چند نفر میان میگن پژو 308 یا مثلا سیتروئن C4?
ولی بالای هزاران نفر به محصولاتی مثل پورشه 911 یا مرسدس کلاس S و ب ام و سری 3 و … رای میدن
توی بازار آزاد جهانی مقبولیت با تلاش و مدیریت و قدمت بدست میاد جایی که مرسدس بنز رسیده ولی به نظرم پژو به نسبت زمان عقب گرد داشته چون زمانی 504 رو تولید میکرده که از نظر راحتی و متریال و کیفیت و موتوری حرف های زیادی حتی در برابر آلمانی ها واسه گفتن داشته
سعید
۲۹ بهمن ۱۳۹۳ببینید یه آدم متعصب چجوری اینهمه آدم رو سرکار گذاشته!!
شلبى
۳۰ بهمن ۱۳۹۳امیر حسین جان دست از ماشین فرانسوى بردار ، از فرانسوى ماشین درنمیاد
ایمان
۲۹ بهمن ۱۳۹۳نظر سنجی:
ترجیح میدین راننده باشین یا سرنشین؟
لایک:راننده
دیسلایک:سرنشین
پدال ببخشید اشتباه شد،تایید نکن
REZA
۲۹ بهمن ۱۳۹۳کاش احمد و میلاد و رضا میومدن این امیر حسین رو قانع میکردن
4MATIC
۲۹ بهمن ۱۳۹۳داداش گل گفتی من از دیروز براش 100تا مدرک اوردم بازم داره حرف خودشو می زنه
اصن فرانسه عالی اصن توپ
اصن المان اب حوض فرانسه شیر موز
خوبه؟؟؟
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۲۹ بهمن ۱۳۹۳درود
امیر حسین جان بزار یه چیزیو بگم
هرکی بگه ماشین فرانسوی بده من خودم اول نفر میکوبمش
فرانسوی ها افتخارات زیادی برای صنعت خودرو به ارمغان اوردن…مثال میگم اولین خودروی کانورتیبل ساخت پژو
اولین مسابقه اتومبیل رانی رو بنز برگذار کرد اما این مسابقه تو فرانسه بود چون فرانسوی ها به این امور اهمیت میدادند
اولین مسابقات گرند پری و بعد ها فرمولا و ایضا لمانز در فرانسه انجام شد و به خاطر همین بیشتر فدراسیون های ورزشی دنیا از جمله همین فیا مرکزشون تو فرانسه است
تا حدی که خود کارل بنز هم اقرار کرده چرخ صنعت خودرو بدون فرانسوی ها نمیچرخه و برای مقابله با مرسدس های ساخت دایملر (اون موقع مرسدس نام ماشین های مسابقه ای ساخت شرکت دایملر بود) پنج مهندس فرانسوی استخدام کرد و درنهایت به خلق مدل افسانه ای پارسیفال منجر شد که رکوردهای زیادی جابه جا کرد و برای اولین بار از میل گاردان بهره میبرد و بعد ها هم مدل مشهور بلایتزن و …
این از تعریف و تمجید
اما یه سوال؟
میدونی صنعت خودروسازی فرانسه و انگلستان چطوری اغاز شد؟
خیلی ها نمیدونن ولی این دو کشور شروع خودرو سازیشون با کمک نبوغ ویلهلم میباخ اغاز شد
اولین خودروساز انگلستان daimler company نام داشت که به دست ریچارد سیمس تاسیس شد و با کسب مجوز از دایملر از نام او استفاده کرد و اولین کمپانی خودروساز در انگلستان رو تاسیس کرد که به مونتاژ موتورهای I4 فونیکس طراحی شده بدست میباخ اقدام کرد
در فرانسه شرکت های پژو و پنهارد اولین خودرو سازان بودند که پنهارد در اصل خط تولیدی برای موتورهای دایملر در فرانسه بود (اون موقع موتور ها بیشتر از خودرو فروش داشتند) . شرکت پژو هم برای شروع اولین بار موتورهای دایملر رو مونتاژ میکرد و برای چندین سال از موتورهای دایملر روی ماشینهای خود استفاده میکرد
این یه بحث
اما بحث بعدی…
خودروسازان فرانسوی الان چه جایگاهی در جهان دارند؟
افتخارات گذشته اصلا قابل انکار نیست اما ایا هنوزم جایگاه قوی دارن؟
کل تولیدات خودروسازان فرانسوی چقدره؟
نمیگم کیفیت ندارن اما این کیفیت در حد خودروهای المان هست؟؟؟
با یکی دو مدل نمیان دو کمپانی رو مقایسه کنن چه برسه به صنعت خودروی دو کشور….!!!!
الان همین فرانسه برای مقابله با اس کلاس چه عادی چه میباخ و چه پولمن چه رقبایی داره؟ به نظر خودت اگر هم داشته باشه در حد بنز هستند؟ افرودشون درمقایسه با گلاندن واگن و یونیماگ در چه سطحیه؟ جواب هایپرکارهای پورشه رو چی میده؟ اسطوره ای مثل m3 چطور؟ مدلی مثل آر۸ ؟ همین پژو موتورهاشو با همکاری بی ام و میزنه و رنو هم با مرسدس همکاری داره… همین بوگاتی ویرون اگه فولکس نمیخریدش در حد تولید مدلی مثل ویرون بود اصلا؟؟؟ به نظرت یه شرکت کوچیکی مثل بوگاتی اصلا در ابعادی هست که بخواد رو هر ماشینش پنج الی شش میلیون یورو ضرر بده؟؟؟ اونم فقط به خاطر نشان دادن توانایی های مهندسی؟؟؟ همون موتور w بوگاتی و بنتلی به اسم کدام شرکت ثبت اختراع شده؟؟؟
بازم میگم کسی نمیتونه فرانسه رو زیر سوال ببره اما اینکه بخوای بگی فرانسه در حد المان هست واقعا حرف پر حاشیه و بی سندیه چه برسه بخوای بگی که فرانسه از المان بالاتره…
امیدوارم قانع شده باشی دوست گلم
فرامرز
۲۹ بهمن ۱۳۹۳بنزهایی که مهندسی آلمانی دارن گرونن و از نظر قیمتی قابل مقایسه با خودروهای فرانسوی نیستن. بنزهای ارزون هم مثل مدل های پایه کلاس آ موتورهاشون رو از رنو میخرن پس کم و بیش فرانسوی هستن. مقایسه بنز و فرانسه معقول نیست ولی تو قیمت و کلاس مشابه خودروهای آلمانی مثل محصولات فولکس واگن بیشتر طرفدار دارن.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ بهمن ۱۳۹۳درود .
فرامرز جان موتور مرسدس بنز A کلاس مختص خود بنزه .
اما موتور و پلتفرم اسمارت متعلق به رنو تویینگو است .
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۲۹ بهمن ۱۳۹۳درود
اینم بگم.تمام این امور به دلیل مالکیت سهام دوطرفه برای رنو-نیسان و دایملر آگ هست که باعث پیشرفت هردو کمپانی میشه
حالا اینا به کنار
میلاد اون پولمن قدیمی سلطانه یا پولمن کنونی؟!؟!؟!؟!؟! :-D
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ بهمن ۱۳۹۳درود .
قدیمی . سواله ؟؟؟
Erfan . McLaren Automotive
۲۹ بهمن ۱۳۹۳درود
مرسدس همچون همیشه در اوج…
مهندسی بی نظیر… اصالت…لوکس…
علی
۲۹ بهمن ۱۳۹۳یک تکه از بهشت روی زمین
علی
۲۹ بهمن ۱۳۹۳باسلام میخواستم بگم که یک بنزE250 2015 خریدم به نظرشما این بهتره یا بی ام دبلیو سری پنج 2015
علی
۲۹ بهمن ۱۳۹۳باسلام من یک بنزE250 2015 خریدم میخواستم بگم که این خودرو بهتره یا بی ام دبلیو سری پنج2015
علی
۲۹ بهمن ۱۳۹۳بنز بهتره
4MATIC
۲۹ بهمن ۱۳۹۳داداش قدر ماشینتو بدون از همه نظر از بی ام و سری 5بهتره هم قشنگتره واپشن هاشم بیشتره موتورش هم قوی تره
شایان
۲۹ بهمن ۱۳۹۳دیگه خریدی مبارکت باشه بعد خریدن که وال نمیکنن قبلش سوال میکنن
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۲۹ بهمن ۱۳۹۳بنز بهتره تا هم حرف دلمو بگم و هم از انتخابت راضی باشی
الان یکی بگه سری پنج بهتره تا اخر میگی ایکاش بی ام و میخریدم و فلان
از انتخابت راضی باش حالشو ببر
علی
۲۹ بهمن ۱۳۹۳کاملا بینظیره
E 36
۲۹ بهمن ۱۳۹۳فوق العاده
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ بهمن ۱۳۹۳درود .
بی نظیره . اما ای کاش میباخ از مرسدس جدا بود . حیف شد .
حسام
۲۹ بهمن ۱۳۹۳کلا ازش بدم میاد، ماشین مزخرفیه،اه اه اه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من از دست مرسدس حرصم گرفته
خخخخ
سعید
۲۹ بهمن ۱۳۹۳نمیدونم از کجاش تعریف کنم،فقط میتونم بگم چقدر خوبه این ماشین
ناصرساتیا
۲۹ بهمن ۱۳۹۳Duch ist hoch ich libe duch
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۲۹ بهمن ۱۳۹۳Deutsch
Liebe
Dich
;-)
متین مصدق
۱۸ خرداد ۱۳۹۵اون کسی که بنز E250 خریده باید بگم E250 خیلی بهتر از بی ام و سری پنج هستش بی ام و سری هفت 2016 بود یه چیزی اما E250 مثل بی ام و سری 6 چهار در هستش اونی که E250 خریده سلیقه اش خوب بوده
متین مصدق
۱۸ خرداد ۱۳۹۵آیا این مدل بنز لیموزین رو مدل ضد گلوله اش هم ساخته اند؟