مایباخمرسدس بنز

ملاقات با مرسدس-مایباخ کلاس اس

سرانجام اولین محصول از برنامه تجاری جدید مرسدس بنز برای مایباخ، آماده شده و در نمایشگاه لس‌آنجلس و گوانگژو به صورت تقریباً همزمان رونمایی می‌شود. اینک، مایباخ، نامی است که به مرسدس پیوست می‌شود تا نشان دهنده اوج آسایش و تجمل در یک مدل باشد. در واقع این خودرو می‌خواهد استانداردهای جدیدی در بخش خودروهای لوکس بنا کند و بالاترین حد راحتی و آرامش انحصاری را به نمایش بگذارد.

Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
کلاس اس مایباخ، با افزایش ۲۰ سانتی‌متری فاصله بین دو محور، به یک فضای بسیار وسیع و راحت برای سرنشینان، دست یافته است. این خودرو با طول ۵۴۵۳ میلی‌متر و با فاصله بین دو محور ۳۳۶۵ میلی‌متر، گل سرسبد ماشین‌های بزرگ اشرافی خواهد بود.
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
صندلی‌های انفرادی سرنشینان عقب، همراه با ویژگی‌ها و امکانات انحصاری در آرام‌ترین و ساکت‌ترین کابین خودروی جهان نوید بخش یک سفر بسیار راحت می‌باشند. در چنین فضایی از یک لیموزین استثنایی، تنها تجار و ثروتمندان و سیاستمداران درجه یک می‌توانند بنشینند و عشاق رانندگی با چنین خودرویی بیگانه خواهند بود.
Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
لیموزین لوکس مرسدس-مایباخ از ماه فوریه ۲۰۱۵ در دو مدل ارائه می‌شود. مدل S500 با موتور V8 دو توربوی ۴.۷ لیتری ۴۴۹ اسبی و ۷۰۰ نیوتن متری که ویژگی جالب مصرف سوخت ترکیبی ۸.۹ لیتر در صد کیلومتر را ارائه می‌کند و مدل پرچم‌دار S600 که دارای موتور دوازده سیلندر ۶.۰ لیتری معروف مرسدس است و با کمک توربوشارژر دوقلو، ۵۲۳ اسب بخار نیرو و ۸۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. هر دوی این مدل‌ها به صورت دیفرانسیل عقب ارائه می‌شوند اما در ماه جولای سال آینده، مدل S500 با انتقال نیرو به هر چهار چرخ 4MATIC نیز وارد بازار خواهد شد. [jwplayer mediaid=”۹۴۶۷۸″] هنوز قیمتی برای این خودروی مجلل اعلام نشده است اما بنا به نوشته مجله CAR قیمت آن بیش از ۲۵۰ هزار دلار خواهد بود. [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۹ دیدگاه‌ها

  1. saeed.shariati

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (475 ديدگاه)

    نمیدونم چجوری نقدش کنم
    اصن مگه میشه بهش ایراد گرفت?
    خداحافظ لوکس های انگلیسی(بنتلی و رولزرویس)

    1. پرهام

      ۲۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (38 ديدگاه)

      موافقم چطور میشه این ابهت و نقد کرد

      1. "Amir"

        ۲۹ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (724 ديدگاه)

        ما خونمونم بفروشیم نمیتونیم یدونه از اینا بخریم(البته تو ایران)چون اگه بیاد قیمتش سر ب آسمون میکشه

        1. نیما

          ۲۹ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (158 ديدگاه)

          بیاد ایران که چی بشه؟ که یه عده دزد سوارشن که یه عده عقده ای روش خط بندازن که یه ناشی بیان بزنن بهش حیفه این نیست واقعا

        2. نیما

          ۲۹ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (158 ديدگاه)

          البته قصد جسارت ندارم دوستان کلی گفتم

    2. نیما

      ۲۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (158 ديدگاه)

      انگلیسی ها باید یه لنگ تر و تمیز و نو جلوش بندازن قشنگ میذارتشون تویه جیبه پشتیش قدرت بی نظیر طراحی آلمانها در صنعت اتومبیل داغون کنندست آلمان کشوره فرداهاست داداش خرابه کیفیتشم

      1. رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال

        ۲۹ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (2277 ديدگاه)

        قیمتش که فوق العادست برای این ماشین!!!

        1. نیما

          ۲۹ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (158 ديدگاه)

          گفته بالای 250 معلوم نیست چقدره ولی اگه سیصد تا باشه یعنی پولشو داشته باشن خر به توان n هستن اینو نخرن

      2. MAFIA

        ۲۹ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (433 ديدگاه)

        …نیما رولزرویس و بنتلی از مایباخ سرتر نباشن زیرتر هم نیستن.
        فانتوم و لایینگ اسپیر شاهکاری هستن واسه خودشون این حرفهای کودکانه رو جای دیگه ای نگو.

        جوونید و با دیدن یه ماشین جدید هیجان برتون میداره و خودروهای دیه رو زیر سوال می برید.
        رولزرویس روش 6 ماه کار میشه واسه یه ماشین.100 درصد همچین خودرویی یک اثر هنری متحرک هست.که حالا حالا ها ارزششو هیچ کی نمیدونه

        1. نیما

          ۲۹ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (158 ديدگاه)

          فقط اینو بدون اگر یه روز رولز رویس تمام و کمال کیفیتش مثله این باشه بازم زیره اینه چون این بنزه

        2. رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال

          ۲۹ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (2277 ديدگاه)

          همین رولز و بنتلی زیر چتر آلمان ها هستن
          بنتلی که بره گم شه
          رولز هم که فقط به زور طلا نقره و برنز و عاج و نمیدونم چی ارزش ماشینو میبره بالا پول مفت میگیره
          اثر هنری مترکو هم این رسانه ها کردن تو مغز مردم!
          اگه المانی یا فرانسوی بد کسی پشمم حسابش نمیکرد…

        3. شلبى

          ۲۹ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (704 ديدگاه)

          اقا رضا دارى راجع ب رولز رویس حرف میزنى؟؟
          دوستمون mafia کاملا درست میگه رولز رویس یه اثر هنریه،ارزشش خیلى بیشتر از این حرفاست

      3. سعید

        ۳۰ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (479 ديدگاه)

        اگه قبل از فکر کردن قضاوت نکنیم میشه گفت کدوم برند سرتره

        همه ما میدونیم که مرسدس بنز هم سوپر اسپرت میزنه و هم اسپرت و لوکس و اقتصادی و … وهمچنین مرسدس یک برند سابقه داره و از نظر پیشرفت در تکنولوژی پیشتاز و نوآور

        ولی رولزرویس و بنتلی بیشتر فعالیتشون تو ساخت خودرو های اشرافی و لوکسه و موتور های آنچنانی اسپرت ندارند

        مرسدس میباخ از تکنولوژی موتور مرسدس بنز اس کلاس سود میبره و از نظر متریال و ارگونومی داخلی تقریبا دوبرابر از اس کلاس سرتره
        یکی از نوآوری های بنز اینه که از خطوط نرم در طراحی استفاده میکنه ,صندلی های عقب هم راحت تر از صندلی های عقب قائم شکل رولزرویس بنظر میان ولی رولزرویس از خطوط شکسته و قائم که نسبتا قدیمیه .

        با این حال نباید با تعصب گفت این یکی بهتره یا اون
        ولی با اینکه ما نه سوارش شدیم نه روندیم و نه دیدیم , میباخو بیشتر قبول داریم .

        من شخصا از هردوشون خوشم میاد

        اینو هم در نظر داشته باشید که این کلاس از ماشین هارو بیشتر قشر اشرافی و افراد مهم (که پولشون از کل وزن دارایی هاشون بیشتره) خریداری میکنن که قیمت ماشین زیاد به چشمشون نمیاد نه بیشتر ایرانی های زیر فشار !!!

    3. محمد حسین

      ۲۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (183 ديدگاه)

      این ماشینه ؟؟؟

      1. رضا.2272

        ۲۹ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (186 ديدگاه)

        نه ماشین نیست، بنزه :|

    4. MAFIA

      ۲۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (433 ديدگاه)

      به این میگن یه ماشین کامل و بدون نقص و تنها نقصش اینه که خیلی دیگه شبیه اس کلاسه که دماغشو کشیدن شده مایباخ و من حاضر نیستم 500 هزار دلار بدم به این همون 250 هزار دلار میدم به S65 فول که موتورش عین همینه.

      با دو تا مشروب گذاشتن با جام و سانروف بزرگ و طرح روی صندلی حاضر نیستم پول گذافی رو بدم به این ماشین.

      تو سایتهای معتبر نوشته قیمت پایه 400 هزار دلار و فولش بیش از 500 تا نه 250 ت.

      1. نیما

        ۲۹ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (158 ديدگاه)

        الان هیچکس ازش ایراد نگرفت فقط یه انگلیس دوست میتونه ارزش اینو کم کنه فقط به همین علت ارزش این ابر ماشین میشه دوبل در ضمن هر وقت کمپانی های انگلیسی اونقدر بزرگ شدن و به بلوغ رسیدن که نرن بقیه(آلمانها) واسشون طراحی و مدیریت کنن بعد بیا اول با بقیه برندها بعد با آلمانی مقایس کن

      2. رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال

        ۲۹ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (2277 ديدگاه)

        الان که (خوشبختانه!) 500 هزار تا نداری
        وقتی میگی تو سایتای معتبر بی زحمت لینک بزار
        اگه متنو خونده باشی نوشته برای سیاست مداران و … نه برای مسابقه درگ!
        دیگه حرف نداری بزنی به موتور گیر میدی؟
        هنوز عرق اون میباخ های 700 اسبی خشک نشده!

    5. مصطفی

      ۲۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (225 ديدگاه)

      بنظرم به لوکسی میباخ قدیم نیست .
      معمولا خریداران این نوع ماشین ها به برند توجه ویژه ای دارند میباخ قبلا یک برند محسوب می شد ولی الان یک سطح از امکانات اس کلاس بنز است .

    6. ME 84

      ۲۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1768 ديدگاه)

      والا بنظر من 250 هزارتا براش خیلی خوبه. حرف نداره. ولی من دوست دارم وقتی 250 هزارتا میدم به مایباخ، ظاهرش با کلاس اس یه کم فرق داشته باشه. فقط همین موردش یه کم تو ذوقم زد. ولی بازم عالیه با این قیمت.

    7. ASADI

      ۲۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (264 ديدگاه)

      زبونم بند اومد چی بگم

    8. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      درود .

      میددونم که نوشتن پیام در اینجا کار ددرستی نیست اما مجبورم .

      از همه ی دوستان مخصوصا آقا MORI عذر میخوام .

      دوستان بارها گفتم که قضاوت زوده . من هم مثل همه ی شما خیلی دوست دارم

      که این مدل بنز ، برنده ی میدان باشه ، اما خب قضاوت هنوز زوده .

      نکات ریزی هست که دوستان اشاره کردن .

      مثل همون حرفی که یکی از دوستان در مورد برند رولز و بنتلی زد . گفتن که

      تاجران و پولداران ، به برند اهمیت ویژه میدهند . یا اینکه دوست ندارند

      وقتی همچین پولی میدن ، فقط در ابعاد و تجهیزات و امکانات و موتور با

      مدل مرسدس بنز S350 فرق داشته . لازم به ذکر است که بنز موتور 4 سیلندر

      هم برای مدل S کلاس در نظر گرفته که همین مساله ( احتمال میدم )

      منجر به موفق نشدن در بازار و یا مرگ این مدل بشه .

      شاید هم فروشش بالاتر از رقبا بشه . نمیشه فطعی نظر داد .

      سر بازار پوشیدست .

      قطعا برند های رولز و بنتلی هم بیکار نمیشینن .

      در ضمن از محبوبیت و نکات ریز برند های مقابل هم نمیشه گذشت .

      باز هم عذر خواهی میکنم بابت اینکه اینجا کامنت گذاشتم .

    9. saeed

      ۳۰ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (6 ديدگاه)

      بنز همیشه یه آرزو بوده برای تمام عشق ماشین ها این فراتر از
      آرزوست

  2. Archi KHAN

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    والا چی بگم !

  3. Archi KHAN

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    250،000 دلار با دلار 3500 تومن هم یه چیزی حدود 900 میلیون میشه+هزینه حمل
    حالا تصور کنین این ماشین بیاد تو ایران…

    آره میدونم تخمین رقم اش یکم سخته ! و شاید عجیب و دور از ذهن

    1. محمد حسین

      ۲۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (183 ديدگاه)

      فکر کن یه درصد بیادش ایران

  4. parseh net30

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (282 ديدگاه)

    واقعا این ی ماشینه؟؟؟

  5. پرهام

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (38 ديدگاه)

    بی نظیره ی کلام

  6. سام سامی

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    باور نکردنیه…از توی عکس ها هم کیفیت وحشتناک چرم داشبورد و صندلی ها رو حس میکنی…واقعا سخت که انتخاب کنی تو ماشین راننده باشی یا بری صندلی عقب از محیط و ماشین جور دیگه لذت ببری…

  7. M Power///

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (413 ديدگاه)

    دوستش ندارم. ولی داخلش خارق العاده لوکس، باشکوه، تجملاتی و … است. که دوستش دارم. فقط بزارید سدان لوکس bmw بیاد تمام ماشین های لوکس رو نابود و پاکسازی می کنه‌.

  8. Mostafa JR

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    خدای من عجب ماشینیه!هم کلاسیاشو می زاره تو جوب عقبش!

  9. Mostafa JR

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    ایراد گرفتن ازش غیر ممکنه…واقعا می ارزه اینقدر براش پول بدی!

  10. e36

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (914 ديدگاه)

    اگه بهش بگیم ماشین توهینه چون خیلی فراتر از یک ماشینه

  11. نیما

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (158 ديدگاه)

    از الان اتومبیل ها یه درجه به درجاتشون اضافه میشه لوکس و سوپر لوکس و بالاتر از اونا معرفی میشود ابرلوکس/الان دلم میخواد یکی بیاد از این اتومبیل انتقاد کنه ما استفاده کنیم/ میلاد کجایی اشکم دراومد

  12. reza

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    صندلی هاش اندازه ی مبل راحتیه ! :D

    بین خودرو های لوکس هم کلاسش بینظیره ! چون ظاهر بیرونی شیک تر و جذاب تر از مثلا رولز رویس داره.

    و کابینش هم فوق العاده است .

    قیمتم که بالاست حتما ارزشش رو داره .

    ولی جوون ها بخاطر لذت رانندگی اسپرت بیشتر تو فاز سوپر اسپرت هان. این بیشتر به درد تجار- سیاستمدارها و خانوداه ها میخوره.

  13. محمد

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (234 ديدگاه)

    به نظرم ماشین موفقی نمیشه

  14. sirus

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (26 ديدگاه)

    خیلی ماشین عالیه داخل ماشین به بیرونش نمیخوره داخلشو می بینی انگار تو یه دانیای دیگه هستی. ولی عقب خودرو خیلی شبیه بنتلیه

  15. نیما

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (158 ديدگاه)

    الان شما طراحی داخلی مخصوصا جلو اینو با رولز رویس مقایسه کنید تا تفاوت و احساس کنید من اگر ثروتمند بودم اگر این خودرو سه برابر قیمت رولزرویس فانتوم و داشت بازم اینو میخریدم لامصب شاهکاره

  16. علی

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (208 ديدگاه)

    از هر لحاظ عالی معرکه بی نقص قدرتمند واویلاست

  17. علی آهنگر

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (375 ديدگاه)

    آقا یه سوال اون گردالیه که تو ثانیه 23 ویدیو مچرخه و از جاش میاد بیرون چیه ؟

    1. یوزی

      ۲۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (133 ديدگاه)

      اون استارت ماشینه، وقتی راننده میشینه تو ماشین میاد بیرون

      1. علی آهنگر

        ۲۹ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (375 ديدگاه)

        بعید میدونم آخه بیشتر شبیه باندهای مرسدس بنز هستش
        اون مارک وسطشم قبلا روی سیستم صوتی مرسدس دیده بودم
        میخواستم ببینم قضیه این بیرون اومدنش چیه ؟

    2. سردبیر

      ۳۰ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (750 ديدگاه)

      سلام. اون قسمت توئیترهای سیستم صوتی هست که برای دریافت بهترین کیفیت صدا می تونه تا 10 میلی متر از جای خودش خارج بشه. این نوع سیستم در مدلهای عادی کلاس اس هم وجود دارن.

  18. بنده خدا

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    ممنون از جواب تون .
    حالا یه پرسش . به چه علت افزایش فضای تراکم بدون افزایش حجم موتور موجب کاهش قدرت میشود . مگر فرقی میکند که مساحت پیستون نصف شود و قدرت وارد بر آن 2 برابر شود . زیاد شدن فضای تراکم چه معایبی دارد و به چه علت .
    خواهش میکنم جواب منو بدید
    ممنونم

    1. بنده خدا

      ۲۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (6 ديدگاه)

      منظور من بیشتر فاصله ی پیستون در زمان انفجار با سوپاپ ها و جرقه زن است . یک 8 سیلندر با فاصله بین پیستون و سوپاپ های 1 سانتی متر چه فرقی با یک 2 سیلندر با فاصله 4 سانت است که همون مقدار بنزین را روی آن بریزیم (فشار تراکم در هر 2 موتور برابر است و حجم یکی از آن ها 4 برابر دیگری است) و البته حجم سیلندر هر 2 برابر است . علت اینکه موتور کوچک تر با این که بنزین برابری میسوزاند قدرت کمتری دارد عدم خروج دود است یا چیز دیگر .
      ممنون اگه جواب منو بدهید

      1. بنده خدا

        ۲۹ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (6 ديدگاه)

        حجم تراکم ویرون 8/3 هست . برا چی پایینه و ممکنه چه معایبی داشته باشه

        1. بنده خدا

          ۲۹ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (6 ديدگاه)

          نسبت تراکم البته

  19. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (6507 ديدگاه)

    درود .

    خلق یک شاهکار . همینو بس .

    خیلی دوست دارم بدونم این بنز در مقابل رولز و بنتلی چه حرف هایی دداره .

    قضاوت کردن الان زوده .

    بیشترین چیزی که بیشتر منو مجذوب کرده پشت صندلی های عقب و قاب های

    شیشه های عقب از دداخل است . خیلی عالیه .

    لازم به ذکر است که برای کسانی که میگن این هیچ تفاوتی با بنز اس کلاس

    نداره بگم : بعد ازینکه بنز تصمیم گرفت که مدل میباخ رو کنار بگذارد ،

    قرار شد که بنز های اس کلاس . اس کلاس کوپه . جی ال کلاس از واژه میباخ

    استفادده کنند و تجهیزاتی تقریبا دوبرابر داشته باشند .

    عکس های این مدل هم گویای همه چیز است .

    مهمترین مسأله این است که مرسدس میباخ برای خود بنز میباشد و متعلق به

    کشور دیگر نیست یا مالکیت ان به دست بنز باشد .

    اما خب اگر مرسددس میباخ یک مددل جداگانه تولید میشد ، جذابیت دوچندان

    داشت .

  20. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (6507 ديدگاه)

    درود .

    ویظه ای که روی دوش این بنز هست . خیلی سنگینه . خییییییلی .

    مرسدس بنز ریسک بالایی رو انجام داده که یکسری از کارهاشو بالاتر گفتم .

    من که ارزوی موفقیت میکنم براش .

    بهزاد کجایی داداش .

  21. ادوریس

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (40 ديدگاه)

    اوج تلاش انسان رو برای رسیدن به کمال تو این ماشین معنا پیدا میکنه…
    اما باز هم به نظرم در میان خودروهای لوکس، حداقل از نظر ظاهری رولزرویس پیغام ابهت و منحصر برد بودن رو با شدت بیشتری مخابره میکنه.
    امیدوارم روزی 7 میلیارد زمینی بهترین مرکب ها رو داشته باشن.

  22. McLaren Automotive

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (245 ديدگاه)

    فقط می خوام برای یکبار هم که شده از نزدیک نگاش کنم :| فکر کنم پولم به نگاه کردن هم نرسه :|

  23. پوری پوریا!

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (322 ديدگاه)

    پدال فک کنم این مدل فقط در دو سری S600 و S500 عرضه میشه! اون S550 از کجا اومد؟؟؟

  24. بنده خدا

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    کسی در این مسائل وارد نیست که جوابمو بده .
    هر کی جواب داد ممنونم ازش

  25. نوید

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1487 ديدگاه)

    میگم این همون اس600 لانگ هست.روش آرم میباخ زدن

  26. نوید

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1487 ديدگاه)

    والبته بنز
    البته در مورد آفروده

  27. نیما

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (158 ديدگاه)

    لامصب چه سنگینه رینگو عشق است این ماشین مدرسه ای ساخته شده(به قول فوتبالیستها) بی عیب با نظم و البته کلاسیک دقیقا مثل آلمانها مثل سمفونی بتهوون

  28. رضا

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    عالیه ولی از لحاظ راندمان موتور خیلی خوب کار نکرده مخصوصا وی دوازدهه

  29. نوید

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1487 ديدگاه)

    چرا کامنت من حذف شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    بچه ها ببخشید سوالم بی ربطه
    کسی میدونه اگه کسی بخواد به کارخونه های ماشین ایده بفروشه مراحل دقیقی که باید طی کنه چیه
    مثلا به جیپ (و یا تویوتا)

    و البته بنز

    البته در مورد آفروده

  30. نیما

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (158 ديدگاه)

    میخوام هی نگاش کنم خیلی دوسش دارم باور کیند اگه اینقدر داشتم که میخریدمش 500 دصد خریده بودمش ولی حیف همین الان پست بنتلی و دیدم یعنی مقایسشونم گناه انگار این 500 کیلویه اون 50 کیلو وقار ازش میباره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا