مرسدس بنز برای کسانی که حتی مدل S کلاس را بهاندازهٔ کافی لوکس و بزرگ نمیدانند، نسخهٔ لوکستری را تحت عنوان مرسدس-مایباخ به بازار عرضه میکند. حال سازندهٔ آلمانی نسخهٔ جدیدی از این سدان فوق لوکس را با مدل ۲۰۱۹ معرفی کرده که حتی از قبل هم لوکستر و مجللتر شده است. مایباخ S کلاس جدید که برای اولین بار در نمایشگاه ژنو امسال به نمایش عمومی درخواهد آمد، به جلوپنجرهٔ جدید، طرح دورنگ بیرونی، مجموعهٔ جدیدی از رینگها و ویژگیهای اضافی داخلی مجهز شده است.
جلوپنجرهٔ جدید این خودرو از کانسپت مرسدس-مایباخ ویژن ۶ الهام گرفته شده که در تابستان سال ۲۰۱۶ در فستیوال پبل بیچ معرفی شد. این جلوپنجرهٔ بجای خطوط افقی، دارای خطوطی عمودی است که S کلاس مایباخ را از نمونهٔ استاندارد متمایز میکند. در اطراف ورودیهای هوای داخل سپر نیز تریم فلزی کار شده که نمای لوکستری به خودرو بخشیده است. طرح دورنگ بیرونی نیز در ۹ ترکیب رنگ مختلف قابل سفارش است درحالیکه رینگهای ۲۰ اینچی هم بهصورت استاندارد در سه نسخهٔ مختلف ارائه شده است. این رینگها برای اولین بار در مدل مایباخ S650 کابریولت دیده شدند.
در داخل نیز دو ترکیب رنگ مختلف ارائه شده که شامل قهوهای و مشکی یا بژ و مشکی میشود. بزرگترین تفاوت بین S کلاس مایباخ و نسخهٔ استاندارد اما در نمای جانبی دیده میشود یعنی جایی که طول و فاصلهٔ محوری S کلاس مایباخ بیشتر از نسخهٔ معمولی است. فاصلهٔ محوری این سدان فوق لوکس آلمانی برابر با ۳.۳۶ متر بوده و طول آن هم معادل ۵.۴۶ متر است که حدود ۲۵ سانتیمتر بیشتر از نسخهٔ کشیدهٔ S کلاس معمولی است. این طول بیشتر عمدتاً بهمنظور ایجاد فضای بیشتر برای سرنشینان عقب اعمال شده است.
مایباخ S کلاس در دو نسخهٔ S560 و S650 ارائه خواهد شد که اولی مجهز به یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 بایتوربو با ۴۷۰ اسب بخار قدرت است و دومی از یک نیروگاه ۶ لیتری V12 بایتوربو با ۶۳۰ اسب بخار قدرت استفاده میکند. مدل S560 که بهصورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک 4Matic مجهز است ظرف ۴.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت میرسد درحالیکه S650 که با انتقال قدرت دیفرانسیل عقب ارائه میشود این کار را ظرف ۴.۶ ثانیه انجام میدهد.
به گزارش دایملر، از سه سال پیش که S کلاس مایباخ برای اولین بار به بازار عرضه شد تاکنون بیش از ۲۵ هزار دستگاه از آن در سراسر جهان به فروش رسیده است. این در حالی است که سال گذشته از هر ۱۰ دستگاه S کلاسی که فروخته شده، یکی از نوع مایباخ بوده است. مرسدس-مایباخ S کلاس جدید از اواخر تابستان امسال در ایالاتمتحده عرضه خواهد شد.
moein
۲۵ بهمن ۱۳۹۶واقعا سلطان بی رقیب این سگمنت فقط و فقط بنزه
دیزاین داخلی ماشین با آدم حرف میزنه
این چیه آخه لعنتی؟??
حامد
۲۵ بهمن ۱۳۹۶یا اینکه خودم عاشق بنزم ولی بی رقیب نیست بنتلی و رولز رویس هستن
فقط آمریکا فقط ماسل
۲۵ بهمن ۱۳۹۶این خوراک کارلس دیزاینه با دیزان کلی آلکانترا ولی رولس رویس یه چیز دیگس
شاهين
۲۵ بهمن ۱۳۹۶واقعا حرف حق رو زدی..کلاس اس واقعا اوج لاکچری محسوب میشه
Pooriya:::BMW:::GERMANY
۲۵ بهمن ۱۳۹۶حرف اول و آخر در این سگمنت رولزرویس میزنه و بس
mehran (fox)
۲۵ بهمن ۱۳۹۶رولز رویس بی نظیره درست مثل میباخ و بنتلی که گلای سرسبد این سگمنتن….
emad1990
۲۷ بهمن ۱۳۹۶میباخ علاوه بر امکانات رفاهی و ایمنی بالایی که ارایه میده یه فاکتور خیلی مهم داره که رویزرویس و بنتلی ندارن و اونم قیمت به مراتب پایین تره
Mohamad
۲۵ بهمن ۱۳۹۶باز هم یا بهترین یا هیچ
vahid 956
۲۵ بهمن ۱۳۹۶فک کن نسخه لندولتش رو هم بسازن تعداد محدود دیگه غوغایی میشه
محمدرضا
۲۵ بهمن ۱۳۹۶کنسول وسط عقب کجا رفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۲۵ بهمن ۱۳۹۶محمد رضا جان کنسول وسط رو میتونن سفارش بدن، بستگی ب مشتری داره
Reza///AMG
۲۵ بهمن ۱۳۹۶بنا به سفارش مشتری میتونه کنسول عقب داشته باشه یا برداشته بشه
NAVID۰۰۹۸
۲۵ بهمن ۱۳۹۶تو بهترینی
زبونم بند میاد وقتی میبینمت از وقار و عظمت بالای تو ای عشق
کاش قبل از مرگم داشته باشمت دل انگیز من
مهزیار
۲۵ بهمن ۱۳۹۶کاش خط کج جانبی رو نداشت..هیچ نیازی به این خط نیست
ایران خودرو = فرغون سازی (ویران خودرو)
۲۵ بهمن ۱۳۹۶با این نمای متفاوت که ایجاد شده میتونه مشتریهای بیشتری جذب کنه چون به راحتی میشه اینو از نسخه های عادی sکلاس تشخیص داد
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۲۵ بهمن ۱۳۹۶خیلی خوب شده، خوشم اومد ازش، بنز خوب کاری کرد ک تفاوت ظاهری نسخه مایباخ با اس کلاسو بیشتر کرد،از اولش باید همین کارو میکرد.رنگ بدنه دورنگ ، رینگ، طراحی داخل ، همه چیش عالیه، البته دوس داشتم چراغشو هم تغییر میداد،مثلا چراغای عقبشو از پایین ب هم وصل میکرد و چراغای جلوشو بعد اون سه تا نوار باریکتر میکرد
Hami
۲۵ بهمن ۱۳۹۶دو رنگ شدنش واقعا خیلی عالی شده بی نهایت لوکس شده
جلو شبکه ی جلو واقعا سلطنتی شده
یه ماشین سلطنتی و تشریفاتی همچی تمومه
جای هیچ انتقادی نمیذاره عالیه
بهترین یا هیچ….
Mohammadreza
۲۵ بهمن ۱۳۹۶فکر میکردم مایباخ ارم خودش رو روی خودروهاش میذاره؟!!!
Milad
۲۵ بهمن ۱۳۹۶به قول شاعر
لعنتی اینقده خوبه که باید سانسور شه ????
مسعود
۲۵ بهمن ۱۳۹۶چه فروش خوبی داشته
اصن فک نمیکردم رقم تولیدش انقد باشه
Mercede kaviani
۲۵ بهمن ۱۳۹۶با سلام به دوست عزیز امیر دهقان
وتشکر از مطلب شما
اقدام بسیار هوشمنداه است که جلوپنجرهٔ از مدل استاندار اس ممتایز شود یا همان تعویص جلوپنجرهٔ
چون در این کلاس خرایدار نمی خواهد اتوموبیل اش شبیه مدل استاندار اس باشد که از 60 هزار ئوند اغاز میشود قیمت
باتشکر دوستدار شما مرسده کاویانی
مهران
۲۵ بهمن ۱۳۹۶قطعا حرف اول و آخر رو تو این سگمنت رولز رویز میزنه
net
۲۶ بهمن ۱۳۹۶صندلی بنز اس زیبا نیست و حجمش زیاد هست و پف کرده.دریچه کولربنز و داشبوردش که به رنگ چوب هست زشته.فقط ایودیa8
مانی
۲۶ بهمن ۱۳۹۶یه جورایی مرسدس داره خودش رو از این سگمنت جدا میکنه
اینجوری اس کلاس نسل بعد میشه یه چیزی بین A8،سری۷ و فانتم،موسلان
البته فکر نکنم بامو و آئودی دست از تعقیب بردارن
aura
۲۶ بهمن ۱۳۹۶جایی که در خودرو بسته میشه با داشبورد به هم متصل میشن کابین محشره
میباخ و عظمت و تجربه بالاش معروفه❤
محمد
۲۷ بهمن ۱۳۹۶رولز رویس اعتبار وابهت بنز رو نداره یه نگاه به طراحی ومسیر تولیدش تو فیلم های تبلیغاتیش نشون میده کوچکترین کاری که بدون دخالت ماشین وبه صورت دستی روش انجام میشه تبدیل میشه به یه دلیل مضحک برای تیغ زدن شیوخ عرب و رئیس جمهور وشاهزاده ی فلان کشور و بهمان سرزمین حیف یه همچین جواهری که با بنتلی و رولز رویس مقایسه بشه