اولین لحظهای که سلولهای مغزتان تشخیص میدهند آنچه در مقابلتان قرار دارد یک مرسدس-مایباخ است با احتمال قریببهیقین کلمهای برای بیان حس خود پیدا نخواهید کرد! این خودرو با ورود خود شکافی عمیق در کلاس هایپرلوکس ایجاد کرده، جایی که رولزرویس و بنتلی خوش میدرخشند. همین مورد هم شاید باعث شود که عدهای آن را دستکم بگیرند! از طرفی زنده شدن نام «مایباخ» بهعنوان زیرشاخه لوکس مرسدس بنز انتقادات و تعریف و تمجیدهای زیادی به دنبال داشته است؛ اما جدای از این مباحث آیا این اتاق نشیمن متحرک با توجه به تفاوتها و شباهتهایی که با جد بزرگ خود دارد در حد و اندازهای که باید باشد هست؟
اولین نکته این است که مایباخ S600 به میزان ۸.۱ اینچ بلندتر از نسخه معمولی مرسدس است؛ همچنین ۱۱ اینچ کوتاهتر از مایباخ ۵۷ و ۳۰ اینچ کوتاهتر از مایباخ ۶۲ میباشد! نکته دوم برچسب قیمت آن است؛ قیمت پایه حدود نصف مدلهای پیشین بوده و از حدود ۱۸۹ هزار دلار آغاز میشود. این قیمت حتی بین سایر مدلهای مرسدس بنز هم بالاترین نیست (گرانترین مدل مرسدس بنز در حال حاضر کلاس S کوپه با قیمت پایه ۲۳۰,۹۰۰ دلار است). قیمت آپشن ها هم به میزان قابلتوجهی کاهش پیداکرده؛ برای مثال سامانه MSC یا همان Magic Sky Control که پیشازاین هزینهای ۱۵,۵۰۰ دلاری داشت حالا در مدل جدید تنها با پرداخت ۲,۵۰۰ دلار در دسترس خواهد بود. ازلحاظ ظاهری چیز جدیدی برای گفتن وجود ندارد چون مایباخ جدید بسیار شبیه به نسل کنونی کلاس S است بهطوریکه بهتر است بگوییم تفاوتهای بسیار جزئی باهم دارند و اگر آن را نسخهای فوق لوکس از کلاس S بهحساب بیاوریم اشتباه نکردهایم. از موارد قابل اشاره کوچکتر بودن دربهای عقب نسبت به مدل استاندارد است، با این کار شیشه مثلثی شکل عقب نیز از درب به ستون C منتقل شده است. ستاره سه برِ مرسدس بنز نیز همچنان روی قسمت عقب، فرمان، دماغه، مرکز رینگها و پیشرانه نقش بسته است. البته نام ونشان مایباخ هم فراموش نشده و روی ستونهای C، درون کابین و قسمت پشت خودرو دیده میشود. در بحث فنی این کشتی فوق لوکس دارای پیشرانهی V12 به حجم ۶ لیتر با دو توربو است که قدرتی معادل ۵۲۳ اسب بخار و گشتاوری معادل ۸۳۰ (۸۲۹.۷۶) نیوتون متر تولید میکند. اضافه شدن جعبهدنده ۷ سرعته اتوماتیک به آن و در دسترس بودن گشتاور از ۱۹۰۰ دور در دقیقه باعث حصول آرامش و سرعت عملی در شتابگیری ها و بهطور کلّی تر عملکرد خودرو میشود که در این کلاس خودرویی واقعاً شگفتیآفرین است! سامانه فرمان بهقدری نرم و سبک عمل میکند که به کوچکترین اشارات هم واکنش نشان داده و بههیچوجه باعث خستگی راننده نخواهد شد. به لطف سیستم تعلیق مجهز به سامانه کنترل جادویی بدنه (Magic Body Control) هیچ حرفی راجع به حرکات بدنه در سطوح مختلف باقی نمیماند. شاید فقط اگر فرد بسیار سختگیری باشید (و احتمالاً کمی هم برای ایراد گرفتن از آن خیلی مصمم باشید!) بتوانید موارد بسیار جزئی را تشخیص دهید. اما نکته سوم راجع به مایباخ جدید اتاق نشیمن آن است. با ورود به درون خودرو چه پشت فرمان چه قسمت نشیمن افزایش هرچه بیشتر حس لوکس و راحتی داخلی توجهتان را جلب خواهد کرد. فرمان، جلوداشبورد و کنسول کاملاً مشابه کلاس S است و همچنان همان نمایشگرهای ۱۲.۳ اینچی دوقلو با چندین عملکرد گوناگون مورداستفاده قرارگرفتهاند. استفاده از چوب بهطور زیرکانه و هوشمندانه در بسیاری از قسمتها دیده میشود. روی آینه وسط یک میکروفون تعبیهشده تا صدای راننده با رسایی هرچه بهتر به گوش سرنشینان عقب برسد، درواقع این میکروفون نقش تقویت و بهاصطلاح اِکو کردن صدای راننده را به عهده دارد. صندلیهای عقب شما را به یاد تختهای پادشاهان میاندازد، جنسشان در قسمتهایی از چرم گوساله بوده و پشتسریها نیز مجهز به بالشتک و از جنس آلکانتارا (Alcantara) هستند. پشتی صندلی قابلیت خم شدن تا اندازه ۴۳.۵ درجه را دارد که به همراه فضای پای ۱۲.۸ اینچی (که حدود دو برابر ۶.۵ اینچ S600 استاندارد است) به نظر نمیرسد ازنظر فضا مشکلی داشته باشید! البته صندلی جلو هم با دکمهای که روی درب عقب جاسازیشده میتواند برای تنظیم فضا به جلو و عقب حرکت کند! درون کنسولِ بین صندلیهای عقب میز تاشوی آلیاژی جاسازیشده که برای صرف غذا یا استفاده از لپتاپ و تبلت خود میتوانید از آن استفاده کنید. محل مخصوص قرار دادن نوشیدنی هم تقریباً همانجاست. کمی عقبتر هم یک یخچال کوچک قرار دادهشده تا نوشیدنیهای موردعلاقهتان را خنک بنوشید! سیستم صوتی ۱۵۴۰ واتی نیز ساخت Burmester با ۲۴ بلندگو و ۲۴ کانال تقویتکننده صدا است که صدای خروجی از آن بسیار عالی است. با روشن شدن پیشرانه بلندگوهای آلومینیومی دوّار چرخیده و بالا میآیند تا شروع به انجاموظیفه کنند. در بسیاری از قسمتها از چرم ناپا (Nappa) و طرح لوزی شکل استفادهشده که حس سنگین و باوقار بودن به کابین داده است.پیشرانه: توربو دوقلو دارای اینتِرکولِر، DOHC، حجم دقیق ۵۹۸۰ سیسی، ۴۸ سوپاپ، بلوک و سر سیلندر از جنس آلومینیوم
محور محرّک: عقب
حداکثر قدرت: ۵۲۳ اسب بخار در ۵۳۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور: ۸۳۰ نیوتن متر در ۱۹۰۰ دور در دقیقه
جعبهدنده: ۷ سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی
طول/عرض/ارتفاع/فاصله بین دو محور (میلیمتر): ۳۳۶۵.۵/۱۴۹۸.۶/۱۸۹۹.۹/۵۰۵۴.۸
وزن خشک: ۲۴۵۰ کیلوگرم
شتاب ۰-۹۶ کیلومتر و ۰-۱۶۰ کیلومتر (به ترتیب): ۵ ثانیه، ۱۱ ثانیه
زمان طی مسافت ۴۰۰ متر: ۱۲.۹ ثانیه
حداکثر سرعت: ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت (محدود شده)
عارف
۵ فروردین ۱۳۹۴ما که آرزومونه راننده ی اینا بشیم صاحبشو اینور و اونور ببریم!
Carroll Shelby
۵ فروردین ۱۳۹۴با سلام دوستان من تازه به سایت پیوستم عاشق ماشینو تکنولوژی هستم خوشهال میشم با دوستان بیشتر اشنا بشم ممنون
CBR400
۵ فروردین ۱۳۹۴آقای شلبی خوش اومدی .عیدت هم مبارکه .
Ahmad..F12
۷ فروردین ۱۳۹۴درود، خوش اومدی دوست عزیز
ایشالا در کنار شما از اطلاعات مفیدتون بهره ببریم…
Amin.
۱۰ فروردین ۱۳۹۴خوش اومدی دوست عزیز :)
امیدوارم که از هم مطالب به دردبخوری یادبگیریم.
یه بچه +
۵ اسفند ۱۳۹۴خوش امودی ولی خوشحال رو خوشهال نوشتی!!
آدم یاد اسها… میوفته!!
حميد
۶ فروردین ۱۳۹۴به نظر من ادم باید نظرش بلند باشه
خوبه خود ادم یکی از اینها داشته باشه،
ولی اگه منظورت همین صاحبش که تو عکسهاست میشه یکم راجبش فکر کرد.
YaShar
۶ فروردین ۱۳۹۴عاشق بنز هستم
ولی مرسدس مایباخ S600 چند صد هزار دلاری قالپاق داره یا من اشتباه می کنم؟!
محمد
۱ خرداد ۱۳۹۵چرا تلاش نمیکنی خودت بخری ?
بهنام
۵ فروردین ۱۳۹۴ما آرزو داریم شرکتهای مثلا خودروسازی ما دست از جون این مردم بردارن و کاسه کوزه.شون رو جمع کنن تابتونیم امیدوار باشیم که ماهم یه زمانی همچین ماشینایی سوار بشیم
اما تا این غدد سرطانی وجود دارن به بهونه حمایت از تولید داخلی مردم رو از همه چی محروم میکنن
آقا زور که نیست: نمیتونید خودروساز بشید
اکه میتونستید 40ساله پیش تا حالا شده بودید.
والللللااااااا
k-sh
۵ فروردین ۱۳۹۴با دنیای از تکنولوژیهای پیشرفته و روز دنیا قیمتش فقط 189 هزار دلار.اگه به فرض محال ایران خودرو یا سایپا همچین ماشینیو میساخت باید نصف تهران رو میفروختی تا بتونی اونو بخری
Danial
۵ فروردین ۱۳۹۴پسر 5 متره ماشالله تانکیه واسه خودش :)
سجاد
۶ فروردین ۱۳۹۴الحق که کشتیه و نه ماشین . . .
چون برای راننده نساختنش ، بلکه برای سرنشین ساختنش .
رضا
۶ فروردین ۱۳۹۴بابا 405 طولش 4.5 متره . فکر می کنی 5 متر خیلیه ؟
Ahmad..F12
۷ فروردین ۱۳۹۴رضا جان، به این دید نگاه نکن،
توی فضای سرنشین، مخصوصاً فضای عقب، هر اینچ واسه خودش کلی فضاست….
ye pesar
۵ فروردین ۱۳۹۴خیلی گنده اس اینو چی جوری سرو ته می کنن ؟؟
سعید
۷ فروردین ۱۳۹۴یه جور دیگه :D
محسن
۵ فروردین ۱۳۹۴با تمام احترامی که برا مرسدس بنز قائلم ولی از خودرو های مجلل زیاد خوشم نمیاد!!!
ولی در کل محشره…
رهگذر
۱۲ فروردین ۱۳۹۴ضائقتم به ماشین های های کلاس نمیخوره که اصلا بد هم نیست تویوتا هم بلاخره راه میره!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ فروردین ۱۳۹۴درود .
خدا عاقبت مرسدس رو به خیر کنه . با این شباهت هاش .
کلاس c شبیه نسل بعدی e کلاس .
e خودش دارای ورژن میباخ میشه . باز اون شبیه s کلاس .
s کلاس شبیه اس کلاس میباخ .
دوباره همه اینها شبیه اس کلاس پولمن . خدا میدونه بازار چه عکس العملی نشون میده .
همه این مدل ها بدون ذات اسپورت . دیگه بدتر .
سی کلاس کوپه شبیه اس کلاس کوپه .
جی ال کا شبیه جی ال آ .
Amin.
۵ فروردین ۱۳۹۴آره واقعاً
نمیدونم بعضی کمپانیا چرا فلسفه طراحیشون خیلی به این سمت رفته!!
حسین
۵ فروردین ۱۳۹۴درود. راس میگی داش میلاد. نمیدونم ولی انگار دارن به سمتی پیش میرن که ماشینا فقط سایزشون با هم فرق کنه، امکانات و قیافه یکسان بمونه>>> ب ام و و بنز و آئودی هم پیشروتر از همه دارن محصولاتشونو شبیه میکنن. یه جایی خوندم آئودی حتی حس رانندگیِ ماشیناش هم عین همه!!! ب ام و و بنز هم که اکثر تکنولوژی های به کار رفته توی ماشینای سطح بالاشون رو توی ماشینای کوچیکترشون استفاده میکنن. ولی تاریخ نشون داده همیشه یه حکمتی توی کارشون هست.
ارادت
k-sh
۵ فروردین ۱۳۹۴شرکت هایی مثل هیوندای و کیا که تنوع در طراحی محصولاتشون زیاده میگین اصالت ندارن و ازخودروسازهای مثل بنز و آئودی و ب ام و که طراحیه یکسان تری دارن باز هم ایراد میگیریم .این خودرو سازا اجب گرفتاری شدن از دست ما……..
حسین
۵ فروردین ۱۳۹۴درود. دوست عزیز، اصالت یک اتومبیل به قدمت سازنده و شبیه بودن اون اتومبیل به اجداد خودش و “”یه سری مسائل دیگه”” مربوط میشه. برای مثال:
بنز و ب ام و: قدمت زیادی دارن و به اصولشون پایبندن، پس اصیل هستن
ولی کونیخزگ: قدمت زیادی نداره اما میگن اصیله!!
پس هیچ وقت شباهت بیش از حد محصولات به همدیگه نیست که اصالت میاره و البته نوپا بودن برند هم دلیل بر بی اصالت بودن نیست. دلیل اصیل بودن آلمانیها هم شباهت محصولاتشون به هم نیست و برای حفظ اصالت نیست که ماشیناشونو شبیه هم میکنن، در واقع آلمانیها حتی اگر مثل سالهای گذشته طراحی متنوع داشته باشند، باز هم اصیلند. یک پارامتر مهم دیگر در ایجاد اصالت برای یک خودرو، خوش نامیِ اونه (مثل کونیخزگ). البته همونطور که گفتم “”پارامترهای زیادی”” در این امر دخیل هستن.
اما اینکه میگن کره ای ها اصالت ندارن، به نظر من یک جمله ی قدیمی هستش. کره ای ها با ایجاد ویژگی های سنتی در طراحی محولاتشون و حضور مستمر در بازارهای جهانی دارن به سمت صاحب سبک شدن و اصیل شدن پیش میرن. در کل اصالتی که در موردش بحث میشه به قدمت کمپانی و ویژگیهای سنتی در طراحی و خوش نامیِ برند و تاریخچه ی برند و . . . . . . بستگی داره و فقط با نگاه کردن به قیافه و طراحی یه ماشین نمیشه گفت اصیل هست یا نه.
CBR400
۷ فروردین ۱۳۹۴آقا حسین به نکات واقعا خوبی اشاره کردی { مخصوصا در مورد کره ایها } . دستت درد نکنه . لایک هم بهت دادم . نمیدونم چرا تایید نمیشه .
حسین
۸ فروردین ۱۳۹۴درود. لایک دادن که معضلیه برا خودش. شما لطف داری، ممنونم داداش
امیر محمد
۶ فروردین ۱۳۹۴شرکتا که میبینن ماشینای لوکسشون قیافه ی خوبی دارن و عامه پسند هستند میان ماشین های معمولی شون رو با زرق و برق کمتر ولی با همون شکل نسبت به مدل لوکس تر ارائه میدن تا مصرف کننده ای هم که پول کمتری داره اونو بخره و در کل معمولا با این که شبیه به هم هستند اما توی جزئیات تفاوت هایی دارند که خیلی تاثیر گذاره
جی تی ار
۶ فروردین ۱۳۹۴میلاد جان,به نظر نمیاد که تو فروشش توی بازار تاثیر خیلی منفی بزاره. اما چیزی که برای من سنگینه اینه که رویکرد مرسدس این شده که اصالت بالای مرسدس رو در خودروهایش بسیار کمرنگ کنه و خودروهای باطراحی بازار پسند تولید کنه برای فروش هرچه بهتر در بازار های مختلف خصوصا شرقی. شباهت مدل های آىودی و اللخصوص بی ام و منطقی است و از همان ابتدا توی محصولات این سه برند بزرگ لوکس ساز بنز و بی ام و وآىودی بوده والآن هم نشان از اصالت در طراحی خودروهایش دارد و طبیعی است که محصولات رده های مختلف یک کمپانی شباهت داشته باشند چرا که یک تیم طراحی بالا سر این مدل ها بوده و هیچ معقولانه نیست که در یک سال محصولات یک کمپانی تماما طراحی های مجزا ازهم داشته باشند اما این شباهت ها نباید دراین حدی که مرسدس تعریف کرده باشند وبازار به هیچ وجه توجهی یک خودروشناس را به این موضوع ندارد و یک مزیت و برگ برنده ای که مرسدس با این تیمطراحی جدید به آن رسیده که آن هم طراحی کابین لوکس و باکیفیت است در کنار عامل قبلی نه تنها به فروشش دربازار لطمه نمی زنه,بلکه کسانی رو تشویق به خرید مرسدس می کنه که قبلا مشتری این برند نبوده اند. اما به این قیمت که ممکنه خیلی از مشتری های قدیمی مرسدس شناسش رو از دست بده…
کلاسیک باز
۱۱ مرداد ۱۳۹۸احسنت متاسفانه خودرو سازهای رویایی و اصیلی چون کادیکلاک و بنز به گذشته خویش ، به قیمت سلایق مبتذل ، سخیف و قشری بازار پشت کرده اند !
Ahmad..F12
۷ فروردین ۱۳۹۴موافقم میلاد جان
یه حسی همش میخواد بهم بگه یه جای کار میلنگه، ولی، نمیدونم چرا باز یه حسی میگه
مشکلی پیش نمیاد…
من خودم به شخصه خیلی ناراحت و خیلی هم نگران این وضعم
ولی از سوی دیگه دارم میبینم که به قول دوستمون، اکثر شرکت های معروف و با سابقه،
دارن همین روند رو پیش میگیرن، و گویا فقط قراره، تفاوت مدل ها رو، در اندازۀ اونها
خلاصه کنند.یعنی، یک زبان طراحی کاملاً مشابه، در کلاس بندی هایی متفاوت از نظر اندازه!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ فروردین ۱۳۹۴درود .
نمیدونم چی بگم . فقط باید منتظر بمانیم .
SAEED
۵ فروردین ۱۳۹۴عاشق این زبان طراحی بنزم
سخته توصیفش کرد
هر طور هم بگی , بنز جای هیچ ایراد و اشکالی نذاشته
درمورد قیمت هم دیگه خودتون حساب کنین …
رولزرویس فانتوم 480000 دلار
بنتلی مولسان 306000 دلار
و
مایباخ فقط 190000 تا !!!!!!!!
سعید
۵ فروردین ۱۳۹۴چی بگم که هر چی بگم کم گفتم!
فقط میتونم از دیدن عکساش لذت ببرم
سعید
۵ فروردین ۱۳۹۴از لحاظ قیمت،این ماشین بهترین و باارزش ترین بنزه،189هزار دلار برا این ماشین خیلی عالیه
Amin.
۵ فروردین ۱۳۹۴دوستان نظرتون چیه یه گروه بزنیم تو واتسآپ یا وایبر؟؟
میتونیم اونجا دورهم حرف بزنیم و با هم بیشتر آشنا بشیم و ازهم خیلی چیزا یاد بگیریم.
از قدیم گفتن ماشین باز جماعت باس باهم رفیق باشن :D
k-sh
۵ فروردین ۱۳۹۴موافقم نظر بسیار خوبیه .اما چه جوری
Amin.
۵ فروردین ۱۳۹۴خب من شمارمو میدم دوستان پیام میدن گروهو میسازم همه رو اَد میکنم :)
Archikhan
۶ فروردین ۱۳۹۴آره خیلی خوبه دوست عزیز.
خصوصا اینکه منم فراری بازم…
amg gt black
۵ فروردین ۱۳۹۴چرا نظرات من تایید نمیشه؟
فقط یه شماره تماس یا ایمیل از کاربر zonda R خواستم نه توهین توش بود نه حرف خارج از قوانین سایت :|
این مطلب بیزحمت پوشش بدید نمونش جایی ندیدم
http://www.slashgear.com/i-hitched-a-ride-in-mercedes-f-015-self-driving-car-19374303/
شلبى
۵ فروردین ۱۳۹۴از شباهت بیش از اندازه ماشیناى بنز که جدیدا اینطورى شدن خوشم نمیاد و بنظرم جالب نیست،الان همین ماشین چه خصوصیت بارز و برجسته اى به عنوان یه میباخ نسبت به بنز s داره؟
نسل قبل میباخ خاص تر بود و بیشتر دوستش دارم
Milad
۵ فروردین ۱۳۹۴BBC گفته که بعد از اون حادثه قرارداد جرمی رو تمدید نمیکنه و پخش بقیه قسمت های باقیمانده فصل 22 (3قسمت) کنسل شده…یعنی چه بلایی سر سری محبوب Top Gear میاد؟؟؟؟؟؟
————————-
http://www.motorsport.com/automotive/news/top-gear-s-clarkson-dropped-after-incident
ساسان.م
۵ فروردین ۱۳۹۴یه سوال
چرا 4Matic نیست؟
حسین
۶ فروردین ۱۳۹۴درود. باز یکی سوال پرسید و یه سری از دوستان بهش دیسلایک دادن!! آخه چرا این کار رو میکنید؟ خیلیا اومدن اینجا که چیز یاد بگیرن نه اینکه چت کنن!!!!
ساسان جان قرار نیست یک ماشین همه چیز تموم باشه. یعنی هم با کیفیت، هم لوکس، هم آپشن کامل، هم ارزون، هم … با هم توی یه ماشین جمع نمیشن. بعدشم، میباخ هیچ وقت چهار چرخ محرک نبوده و الان هم نیست.
Muhammad
۵ فروردین ۱۳۹۴اگه گفته ی «Netcarshow» ردست باشه ، مدل «S500 Maybach» که بعدا معرفی می شه و کمی از S600 ضعیف تره قراره به صورت 4Matic عرضه بشه . لینک پایین گفته ی منو اثبات می کنه.
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2016-s-class_maybach/
HAMID
۶ فروردین ۱۳۹۴با سلام خدمت دوستان من هم تازه به جمع پدالی های عزیزپیوستم .
Amin.
۷ فروردین ۱۳۹۴خوش اومدی حمید جان.
ایشالا حضورت مستمر باشه و بتونیم از همدیگه چیزای به درد بخوری یاد بگیریم.
ارادت.
milad
۶ فروردین ۱۳۹۴بنز هم بنزهای قدیم
مجتبی
۶ فروردین ۱۳۹۴خوب خداروشکر بعد از مدتها میباخ به خودش یه تکونی داد و یه اتومبیل مجلل با ظاهری زیباتر از قبل و تکنولوژی قابل قبول تر ارائه داد .نقاط قوت این میباخ ظاهر زیبا و قیمت مناسب اونه البته از امکانات و طراحی داخلی هم نباید غفلت کرد.
قیمت این اتومبیل بسیار عالیه و میتونه گزینه خوبی برای خریداران خودروهای لوکس و مجلل باشه.
Ehsan
۶ فروردین ۱۳۹۴شرکت های تولید گوشی معمولا کنار پرچمدارهاشون یک نسخه کامپکت میزنند تا ارزون تر از اصلی باشه ولی مشخصاتی نزدیک به پرچمدارشون داشته باشه ، الان فکر کنم بنز هم همین کار رو کرده یک S کلاس کامپکت زده اسمش رو گذاشته مایباخ ( ولی استادانه این کار رو کرده )
Amin.
۷ فروردین ۱۳۹۴احسان جان نسخه مایباخ از کلاس S استاندارد لوکس تر و مجلل تره.
Ehsan
۷ فروردین ۱۳۹۴بله میدونم امین جان روی این حساب که خیلی شبیه S کلاس شده اینو نوشتم البته مثالم یک جاش اشتباه بود چون مایباخ مجلل تر و کمی هم ارزونتره البته به نه نسبت به همه نسحه های s کلاس
borsa
۶ فروردین ۱۳۹۴هیچ ماشینی حریف این ماشین نمی شه
خودروي ملي ,انحصار ملي
۶ فروردین ۱۳۹۴ماشین با این همه دب دبه کب کبه و جمال و جبروت اندازه و و قیمت نجومى فقط جاى چهار نفر رو داره؟؟ من اگه برم یه آردى بگیرم که پنج نفر میشینن توش. مثلا من مولتى میلیاردرم خانوادم پنج نفره یه مایباخ هم داریم میخوایم بریم سفر باید اینو بذاریم گاراژ با آردى بریم چون در غیر این صورت ینفرمون باید رو باربند یا تو صندوغقعقب بمونه
علی
۷ فروردین ۱۳۹۴همه جی تمومه
mamad
۷ فروردین ۱۳۹۴فوق العادست …
ممنون از متن روون نویسنده
ahmad
۷ فروردین ۱۳۹۴افت قیمت شدید مدلهای قدیمی میباخ بیانگر این مطلبه که مرسدس فاصله زیادی با برندهای فوق لوکس سازی چون بنتلی و رولزرویس داره
Amin.
۸ فروردین ۱۳۹۴قیمت کمتر که دلیل بر افت نمیشه!!
اﻭﺭﻧﮓ
۹ فروردین ۱۳۹۴زیادی لوکسه !!!!
Muhammad
۱۲ فروردین ۱۳۹۴یعنی چی زیادی لوکسه؟! خودش هم نوشته که این ماشین تو کلاس «هایپر لوکس» هستش.
پس باید مجلل ، زیبا و با آپشن های فراوان باشه. تو این کلاس تا این حد لوکس بودن ضروری
و طبیعیه.
Amin.
۱۲ فروردین ۱۳۹۴در واقع اگه زیادی لوکس نباشه رولزرویس و بنتلی میزننش زمین :D
چیزی که من زیادم مخالف نیستم باهاش.
البته نه این که با بنز دشمنی داشته باشیم (در حد دشمنی باهاش نیستم) :D
مهدی
۱۴ فروردین ۱۳۹۴ماکه خودمونودنیامونو بدیم شاید کرایش بشه
مهدی
۱۹ فروردین ۱۳۹۴بابا این ماشینه از مریخ اومده
فرید
۲۸ مهر ۱۳۹۴سلام این ماشین فوق العادس من پول جمع میکنم چند سال دیگه یه دونه اس پانصد بخرم…بگید ایشالا
فقط یه سوال تفاوت ظاهری و فنی میباخ اس600 با اس 500 چیه بجز پنج نفره بودن s500?
ممنون میشم اگه کسی میدونه بهم بگه
متین مصدق
۱۸ خرداد ۱۳۹۵بعضی ها می خوان شرکت AMG تیونینگش کنه و یک موتور 600 اسب بخاری روش بگذاره اما بهتر هم شده شرکت براباس این ماشین رو با همون اسم مایباخ با یک موتور v12 توربو شارژ 900 اسب بخاری با حداکثر سرعت 350 کیلومتر در ساعت اندازه ی سرعت یک لامبورگینی اونتادور ساخته !!!