تیونر ایرانیالاصل منصوری، از برنامه ارتقائی جدیدی که روی مرسدس بنز S کلاس اتاق W222 اجرا کرده، پردهبرداری کرد.
در نمای بیرونی ماشین از بادی کیت فیبرکربنی که دیفیوزرها و اسپویلر جلو و عقب و همچنین اسکرت یا رکابهای جانبی را شامل میشود استفاده شده است. تغییرات ظاهری به همین جا خلاصه نمیشود بلکه فرم کاپوت جلو هم عوض شده، جنس قاب آینههای بغل هم به فیبر کربن تغییر یافته و از LED های روشنایی روز هم استفاده شده است. از نکات قابل ذکر دیگر میتوان به اسپویلر خوشفرم عقب و سیستم خروجی اگزوز از جنس استیل و رینگ چرخهای آلومینیومی ۲۲ اینچی که در داخل تایرهای Vredestein قرار گرفتهاند، اشاره کرد. کابین اس کلاس، خودش به اندازه کافی لوکس و مورد پسند هست. اما منصوری به این حد اکتفا نکرده و جنس چرم روکش صندلیها را ارتقاء داده، از این گذشته میتوان به صورت سفارشی تریمهای چوب و فیبرکربن را برای داخل ماشین سفارش داد. پدالها هم از جنس آلومینیوم انتخاب شدهاند. لوگوی منصوری هم چه روی کاپوت جلو و چه روی فرمان، جای لوگوی مرسدس بنز را گرفتهاند. اما اصلیترین ارتقائی که در ماشین صورت گرفته مربوط به زیر کاپوت و بخش فنی ماشین است. با استفاده از فوتوفنهای کوزهگری، قدرت موتور ۵.۵ لیتری V8 این ماشین از ۵۷۵ اسب بخار در حالت استاندارد، به ۸۰۰ (ps) معادل ۷۸۸ اسب بخار و گشتاور هم به ۸۰۰ نیوتن متر رسیده است. با این شرایط و با ارتقاء ۰.۴ ثانیهای شتاب نسبت به حالت استاندارد، اکنون شتاب صفر تا صد در ۳.۶ ثانیه به دست میآید.۲۷ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
جی تی ار
۲۴ آذر ۱۳۹۳نمای ظاهریش واقعا زیبا تر شده ولی داخلش آنقدر لوکس بود که گویا منصوری خیلی نتوانست تغییر ایجاد کند.
شتابش فوق العاده است…
سپهر
۲۴ آذر ۱۳۹۳ازنظر شتاب و سرعت که واقعا عالی شده ولی به نظر من مرسدس بنز لوکس قشنگ تر هست ولی بی ام دبلیو اسپرت بهتر است نکته بعدی این که حیف لوگوی مرسدس نبود که منصوری به جاش نوشته بشه من فقط موتور- شتاب وسرعتشو تحسین میکنم داخلش که خیلی مزخرف شده حالا باز به بیرونش.
m design studio
۲۴ آذر ۱۳۹۳این ماشین پایه اش مرسدس هست … دیگه مرسدس نیست …. همه چیزش منصوری شده …. بیرون درون و موتور …
پس لوگوی منصوری براش برازنده تره
mahkam
۲۴ آذر ۱۳۹۳دوست عزیز این ماشین هنوز هم مرسدس بنز هستش و فقط تیونینگ شده…
mc-alirezaz
۲۴ آذر ۱۳۹۳بنز باشه، اس کلاس هم باشه، تیونینگ منصوری هم باشه چه شود:)
بی همتاست
محمدحسین پورکیوان
۲۴ آذر ۱۳۹۳سلام
من که از منصوری به غیر از خوبی چیزی ندیدم خدا حفظش کنه که اسم ایران و ایرانی رو بلنکرده
در ضمن خودش میگه من دوست ندارم تیونر خطاب بشم چون تیونر فقط جایگذاری و تعبیه یه سری قظعات رو برای بهبود عملکرد انجام میده ولی منصوری همون قطعات و حتی بعضی اوقات بدنه (به صورت جزیی )خودرو رو دوباره طراحی میکنه
تازه الان هم توی کشتی های مجلل منصوری نفر اول لوکسهاست.
E 36
۲۴ آذر ۱۳۹۳واقعا هم منصوری فقط یک تیونر نیست
hadi
۲۴ آذر ۱۳۹۳کاش کمپانی منصوری که اینقد تو تکنولوژی دست بالا رو در اختیار داره بجای تیونینگ خودش یه مدل هایپر کار بسازه تا ببینیم چه میکنه. فکر نمیکنم برای تولید از نظر سخت افزار چیزی از پاگانی یا گامپرت کم داشته باشه
محمد
۲۴ آذر ۱۳۹۳عاشقتم کوروش منصوری.یکی از آرزوهای بزرگ من این بود که بتونم روزی یکی از کارمند های شرکتش باشم ودیگه هیچ.رفته ماشین تیون کرده شرکت آپکو هم ماشین تیون میکنه.یه سپر برات میندازن آدم یاد ماشینای پاکستان میفته.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ آذر ۱۳۹۳درود .
با اینکه عاشق ایران و ایرانی هستم اما به نسخه های AMG و برابوس تمایل
بیشتری دارم .
از تضاد رنگ سفید و کرم هم اصلا خوشم نمیاد . حداقل کرم قهوه ایی . کرم
مشکی .
Predator
۲۴ آذر ۱۳۹۳دقیقا
نمای بیرونش که واقعا از اصل قضیه فاصله گرفته
شخصا با اینطور تیونینگ هایی خیلی موافق نیستم
ولی بازم این خوبه…حداقل از شرکتایی که استیشن های 200 اسبی رو میکنن 1200 اسب بهتره
ولی میلاد مرسدس فقط نقره ای :-D
Just Sillver Arrow
AliZeus
۲۴ آذر ۱۳۹۳گذشته از موتور بیش از حد قویش… از لحاظ ظاهری مدل دست نخوردشو ترجیح میدم.
mazaher
۲۴ آذر ۱۳۹۳سلام.اسب سیاه(طوفان)وسلام به شما اقا میلاد که عاشق وطن هستی.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ آذر ۱۳۹۳درود بر اقا مظاهر عزیز .
hamid
۲۴ آذر ۱۳۹۳قشنگ شده.ولی بنظرم منصوری نباید روی ماشین های کمتر 700 . 800 هزار دلار کار کنه اینجوری ارزش برندش حفظ میشه باید روی ماشین هایی کار کنه که تولید محدودن تا همیشه برندخاصی بمونه
McLaren Automotive
۲۴ آذر ۱۳۹۳در اینکه این ماشین خیلی خاصه و حرف نداره هیچ شکی نیست . اما 1000 اسب به نظرم برای یک ماشین لوکس مثل این مدل بنز خیلی زیادیه
حمید
۲۴ آذر ۱۳۹۳به ملیت منصوری کاری ندارم که کجاییه ایرانیه یا اروپاییه ولی بیشتر ماشینایی که تیون میکنه ظاهر داهاتی و زشت و جیغی دارن.واسه این ماشین هم 1000 اسب بخار دیگه حتی تو خارجش هم زیادی افراطه
مک میسل
۲۴ آذر ۱۳۹۳جک سال توسط حمید اقا!!!!!!!!!!!!!!!
مرد حسابی همین تیونری که جلوت وایستاده اسم ایرانو سر بلند کرده
توقع داشتی ایرانخودرو و سایپا بیان اسم ایرانو بلند پایه کنن
ماشین به این خوشگلی!
am
۲۵ آذر ۱۳۹۳منصوری فقط یه تخصص داره
گند زدن و ترمالی بهترین وزیباترین خودروهای دنیا
مک میسل
۲۵ آذر ۱۳۹۳نه توقع داشتی سایپا بیاد ماشین خوب بزنه؟
که به نظر شما الان پراید بهترین ماشینه
من نمیدونم تیونر اول دنیا=منصوری یا نه
ولی میدونم حرف شما[…]بیش نیست.
4MATIC
۲۴ آذر ۱۳۹۳ایول منصوری 100 اسب اسفالت رو می کنه
مرتضی
۲۵ آذر ۱۳۹۳داخلشو پکوند رفت پی کارش!! خوب مگه مجبوری؟؟ ما هم چون ایرانی هستی نبایدبگیم داشبوردو گند زدی رفت !!
4MATIC
۲۵ آذر ۱۳۹۳ولی تریم سفید وخاکستری بهش می اد
ولی می تونست ازاین خیلی به ترباشه
ostragh
۲۵ آذر ۱۳۹۳بله با توجه به فرمایش دوستان شرکت منصوری خودرو ساز نیست و با برداشتن نمونه اصلی خودرو از برند های معتبر مثل بنز و … تنها روی انها تغییر شکل مورد نظر خودشرو اعمال میکنه و چیز استثنایی از خودش خلق نمیکنه . این شرکت مثل همه ی شرکت های تیونینگ دیگه تنها یک اثر هنری رو خلق میکنه و ساختار فرعی خودرو رو به چالش میکشه که این کار نوعی کپی برداری از اثر اصلی محسوب میشه مثل کاری که در کشور چین انجام میشه .مثلا یه اپل امریکایی میخوای یه اپل چینی نصیبت میشه حالا جالب اینجاست که منصوری اپل امریکایی رو تزیین و ارایش میکنه تا گرونتر بفروشه . ما تو کشور خودمون همین کارها رو انجام میدیم .منصوری هم ایرانیه
SHAYAN
۲۵ آذر ۱۳۹۳داشبوردش مفهومی شده ولی بیرونشو تغییر زیادی نداده
Camaro 1978
۲۶ آذر ۱۳۹۳داخلش خیلی هم بد نیستا!
به نظرم ترکیب دوست داشتنی ای هستش
pony car
۲۳ دی ۱۳۹۳گفتن هزار اسب خیلی راحته پسر شوخی نیست مثل غنی سازی اورانیوم خیلی پیچیده است وزن دو تن شتاب سه ثانیه !!؟خواهش میکنم به منصوری احترام بزارید .