مرسدس در آستانه نمایشگاه ژنو از نسخه روباز یا کانورتیبل کلاس سی خود پرده برداشت. برادر کوچکتر کلاس اس کانورتیبل با سیمایی مشابه و زیبا در بدنهای جمع و جورتر و از همه مهمتر قیمتی قابل دستیابی و ارزانتر میتواند مورد توجه علاقهمندان به خودروهای این سبک قرار گیرد.
با استفاده از پلتفرم مدولار MRA که با سدان و کوپه کلاس سی مشترک است، این خودرو درواقع همان الگوها را نیز به نمایش میگذارد. سقف نرم خودرو در رنگهای قهوهای، آبی، قرمز و یا مشکی در دسترس است. این سقف را میتوان تا سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت نیز باز و بسته نمود. مکانیزم الکتریکی سقف تنها به ۲۰ ثانیه زمان نیاز دارد. فضای داخل کابین بر اساس نسخه کوپه و برای ۴ سرنشین گنجایش دارد. روکشهای چرم صندلیها را در ۵ رنگ متفاوت میتوان انتخاب کرد. سیستم تهویه و گرمایش سر و گردن نیز همچون سایر خودروهای جدید کانورتیبل مرسدس در این خودرو لحاظ شدهاند. در بازار اروپا، کلاس سی کانورتیبل را میتوان با شش موتور بنزینی و دو موتور دیزلی اعم از ۱.۶ لیتری توربوی ۱۵۴ اسبی در مدل C180 و ۳.۰ لیتری شش سیلندر با توربوشارژر دوقلو با قدرت ۳۶۲ اسب بخار در مدل C43 AMG سفارش داد. در بازار آمریکا مدل C300 با موتور ۲.۰ لیتری توربوی ۲۴۱ اسبی در دو نسخه دیفرانسیل عقب و یا چهار چرخ محرکه قابل انتخاب است. همه مدلهای مخصوص ایالات متحده با یک نوع گیربکس ۹ سرعته خودکار به فروش میرسند. انتقال نیرو در مدلهای فورماتیک به هر چهار چرخ صورت میگیرد.از تابستان سال ۲۰۱۶ میتوان نسخه کانورتیبل کلاس سی را سفارش داد تا همزمان از نسیم و آفتاب لذت برد. [دانلود ویدئو]
جواد
۱۱ اسفند ۱۳۹۴پس از سالها بالاخره amgهم یک موتور شش سیلندر ساخت دوستان این موتور نمونه تیون شده عادی هستش یا مثل سری 8 و 12 نسخه مخصوص خود amgو کاملا دست ساز
علي
۱۱ اسفند ۱۳۹۴اگه میدونید ممنون میشم توضیح بدید
منظور از موتور دست ساز چیه و فرقش با بقیه درچی هست
« شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ اسفند ۱۳۹۴انجین های مدل های amg به صورت جداگانه در کمپانی amg توسط بهترین مهندسان بصورت دست ساز ساخته میشه و خود مرسدس دخالتی توی ساخت انجین نداره، این مدل هم جز همین انجین هاست.
کمپانی amg در شهر آفالترباخ قرار داره.
رامتین
۱۱ اسفند ۱۳۹۴بیشک سری E هم مانند C بشکل کروک عرضه میشه که باز شبیه هم خواهند بود. نکته منفی اینکه در کروکهای Cو SوE هیچکدام سقف فلزی ندارند و بنظرم نکته بسیار بدیه. سری4 بی ام و کروک، واقعا گزینه بهتریه.
edris
۱۱ اسفند ۱۳۹۴کاش وارد ایران بشه
moein
۱۱ اسفند ۱۳۹۴داداش خیلی دل خجسته ایی داری
Pooya_SK
۱۱ اسفند ۱۳۹۴یکی از زیباترین کانورتیبل های دنیا وقتی سقفش بازه و یکی از زشت ترین کانورتیبل های دنیا وقتی سقفش بسته است. ( مخصوصا از نمای عقب ماشین. )
علي
۱۱ اسفند ۱۳۹۴حیف که سقفش پارچه ایه…درسته سقف پارچه جا کمتر میگیره و کمتر خراب میشه و هزینه تعمیرش خیلی پائینتره ولی سقف فلزی از نظر من مطمئن تره
Mohammad
۱۱ اسفند ۱۳۹۴قیمت؟
بهنام طیبی
۱۱ اسفند ۱۳۹۴خیلی خوشگل
سهیل
۱۱ اسفند ۱۳۹۴جذاب ترین کانورتیبل که دیدم به نظرم اپتیما کانورتیبل2016 هستش خیلی جذاب تر از اینه
maha
۱۱ اسفند ۱۳۹۴این اپتیما که میگی دیدم. خیلی افضاحه. عین پراید تیون شدست.
بهنام طیبی
۱۱ اسفند ۱۳۹۴مرسدس بنز=زیبایی خیابان و جاده
مجتبی
۱۲ اسفند ۱۳۹۴اوووووف
ازینا می خوام :-(