مرسدس بنز اعلام کرده که برای مدلهای اروپایی E350 دیزلی از یک گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته جدید استفاده خواهد کرد. شاخه آمریکایی بنز هنوز برنامه خود را برای استفاده از این گیربکس مدرن و جدید بر روی مدلهای مختلف اعلام نکرده است. اما این احتمال وجود دارد که تا سال ۲۰۱۵ لااقل مدلهای CLS به این سیستم انتقال نیرو مجهز شوند.
بنز E350 BlueTec توربو دیزل با استفاده از این گیربکس و همچنین سیستم توقف-شروع میتواند بهبود موثری در مصرف سوخت را شاهد باشد و مصرف آن از ۵.۵ لیتر به ۵.۳ لیتر با گیربکس هفت سرعته قبلی خواهد رسید. E350 سدان با توان ۲۴۸ اسب بخار و گیربکس جدید در ۶.۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر خواهد رسید.
k
۲ مرداد ۱۳۹۲به امید روزی که ایرانخودرو و سایپا ورشکست کامل بشند و مدیرانشون در ملع عام به دست مردم ستمدیده به دار مجازات اویخته بشوند الهی امین. اگه میشه این قسمت ایمیل رو بردارید بسیاری از سایت های معتبر و پر بازدید از جمله خبر انلاین اقتصاد انلاین و ایسنا قسمت ایمیل رو برداشتند حالا شما دوست داری مخاطب ایمیلشو رو وارد کنه اون بحث جدا داره که باید موشکافی بشه و دلایلش روشن بشه.
slr722
۲ مرداد ۱۳۹۲با چشما خودم دیدم که bmw 750 تو سرعت 120تا دور موتورش رو 1700 دور در دقیقه بود…تازه گیربکس اون 8 سرعته بود…واقعا انگار دور موتور در حالت استارت بود…
حالا اینو دیگه نمیدونم چه جوری حتما خیلی عملکرد بهتری داره…
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲ مرداد ۱۳۹۲درود.کاشکی این مدیران یک خورده دلشون واسه مردم هم نه.واسه سرمایه های این مملکت میسوخت که خرج این لگن ها میشوند.من که به شخصه هیچ وقت ازشون نمیگذرم.
V12
امیر
۳ مرداد ۱۳۹۲امثال تو که کاری جز …….گویی بلد نیستن و پیداست که هنر خاصی هم برای خود کفایی مملکتشون ندارن بهتره قیف و قپی و قمپز رو کم کنن. اگر کاری از دستت برمیاد بسم الله وگرنه باز دم اونایی گرم که همین پراید و سمند قراضه رو تولید می کنن.
اشكان
۳ مرداد ۱۳۹۲ای جان من خیلی خیلی زیاد E کلاس رو دوست دارم . ان شا الله من و همه شما دوستان که در سایت پدال هستید بتونیم مرسدس بنز سوار بشییم من که این مدل کلاس E و گیربکس 9 سرعته را خیلی میپسندم.
امیر
۳ مرداد ۱۳۹۲عزیزم اگه این دوتا کارخونه هم تعطیل بشه امثال تو پراید سوار باید با BRT و مترو تو خیابون چرخ بزنید.
حسین
۲ مرداد ۱۳۹۲خوشم می یاد یه مدل از ماشین هم که میسازن(مثل خانواده کلاس ای)هر سال با سال بعد تفاوت داره!!
الان وانت پیکان(باردو)بعد از این همه سال تولید دندش چه تغییری کرده?
بقیش چه تغییری کرده?
اول موتورش چند سی سی بوده حالا چند سی سی است??
مسی
۳ مرداد ۱۳۹۲… … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … …
تنها تغییرش این بوده که فقط اسمشو عوض کردن گذاشتن “باردو”
SIG4R
۲ مرداد ۱۳۹۲به نظرم قشنگی کلاس ای به جدا بودن چراغ های جلوش بود..
feri 007
۴ مرداد ۱۳۹۲دقیقا
نمی گم
۲ مرداد ۱۳۹۲خیلی ماشین توپسیه !!!
نمی دونم 9 تا دنده رو چه طوری توش جا کردن؟
HASSANBMW
۲ مرداد ۱۳۹۲چرا هرچی تعداد دنده ها بیشتر میشه مصرف سوخت میاد پایین؟
slr722
۲ مرداد ۱۳۹۲چون دور موتور میاد پایین…
HASSANBMW
۳ مرداد ۱۳۹۲ممنون!!!
ali
۲ مرداد ۱۳۹۲خیلی سادس عزیزم. چون دور موتور میاد پایین… :)
امیر
۳ مرداد ۱۳۹۲یکی از مشکلات خودرو های دنده اتومات افزایش سریع دنده با گاز کم و تاخیر در کم کردن آن می باشد . علت این مسئله این است که عکس العمل سیستم گیربکس نسبت به گشتاور وارده که حاصل از وزن خودرو و شیب جاده می باشد این گونه است که بجای معکوس کشیدن ، دریچه گاز را بیشتر باز می کند . با افزایش تعداد دنده ها قابلیت تغییرات گیربکس هم به سمت کاهش دنده و هم برای افزایش دنده زیاد می شود. این موضوع بدان معناست که گیربکس با تغییر دور های ناچیزی همیشه بهترین دنده را برای سرعت و شیب مناسب برمیگزیند.
عرفان
۳ مرداد ۱۳۹۲بچه ها این داستان یورو 4 جدیه ؟؟؟ آخه میخان 3.4 تومن رو هر ماشین بکشن.
یه وقت موتور یورو3 ندن و 4 میلیون هم ازمون اضافه بگیرن.
amir
۳ مرداد ۱۳۹۲عالیه