منصوری معمولاً به خاطر میانهروی شناخته نمیشود. پروژههای تیونینگ این تیونر شهیر بیشتر حالت افراطی داشته و در محصولات آن میتوانیم ترکیبی از فیبر کربن، تریم طلا و ترکیبهای دیوانهوار رنگی را ببینیم.
اما این خودرو کمی اسپورت تر شده است. اگرچه خود خودرو به تنهایی کاملاً وحشی نشان میدهد اما در مقایسه با سایر کارهای منصوری باید آن را محدود شده و در قفس بنامیم!
جدیدترین پروژه منصوری ارتقای یک مرسدس-ایامجی C63 کوپه بوده است. این خودرو دارای کیت آئرودینامیک جدید، پیشرانه ارتقا یافته، رینگهای بزرگتر و کابین بازنگری شده میباشد؛ و همانگونه که میبینید بجای رنگ و طرح آبی روشن و طلا از طرح سفید با عناصر مشکی و قرمز استفاده شده است.
زیر کاپوت این خودرو پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربویی قرار دارد که با اصلاحات منصوری قدرت آن به ۶۵۰ اسب بخار و گشتاور نیز به ۸۵۰ نیوتون متر رسیده است. شایان ذکر است قدرت نسخه استاندارد C63 به ۴۶۹ اسب بخار و گشتاور آن نیز به ۶۵۰ نیوتون متر میرسد. نسخه S این خودرو نیز خروجی ۵۰۳ اسبی و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری دارد.
این تیونر کارکشته میگوید تمام کار موردنیاز برای استخراج این اسبها استفاده از ECU جدید و اگزوز اسپورت بوده است. حداکثر سرعت این مرسدس نیز ۳۱۰ کیلومتر در ساعت میباشد.
منصوری از رینگهای ۲۰ اینچی استفاده کرده و سیستم تعلیق را ۳۰ میلیمتر پایین آورده است. همچنین یک کیت آئرودینامیک کامل شامل اسپلیتر جلو، رکابهای جانبی، دیفیوزر و اسپویلر سقفی و لبه صندوق نصب شده است. همانند پوشش آینههای جانبی، اکثر این قطعات از فیبر کربن ساخته شدهاند.
مهدی
۱۴ خرداد ۱۳۹۷اگزوزاش چه بد شده ???
yashar
۱۴ خرداد ۱۳۹۷اگزوزش چرا فیکه؟
تیون اینجوری ندیده بودم!!!
علیx76
۱۴ خرداد ۱۳۹۷طراحی چراغای عقب C کلاس چقد ناجوره
عین یه بچه س ک زدی تو گوشش بغض کرده
s.h
۱۴ خرداد ۱۳۹۷اگردست به نشان ماشین ویه خرده هم به ظاهر دست نزنه خیلی بهتر از اب در میاد اما طراحی داخلی وتیون موتور رو خوب بلده
مهدی
۱۴ خرداد ۱۳۹۷هیچی از خود ماشین نمیزاره
واقعا هیچی
اصلا تیونینگاشو دوست ندارم
به طرز افراطی میخواد اسپرت کنه
یه دفه فانتوم رو ورداشته بود اسپرت کرده بود خوتون دیگه قصه مفصل بخوانید از این مجمل
فانتوم اسپرت!!!؟؟؟