مرسدس-ای ام جی GLE 63 S کوپه در حالت استوک نیز یک شاسیبلند توانمند است اما کمپانی پرفورم مستر اقدام به ارتقای این خودرو نموده تا نظر مالکانی را که به نسخه استاندارد قانع نیستند جلب کند.
با استفاده از ماژول تیونینگ PEC، این تیونر آلمانی توانسته قدرت ۷۱۲ اسب بخاری و گشتاور ۹۶۵ نیوتون متری را آزاد کند. نتیجه این بهبود قدرت کسب شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۶ ثانیهای است که دو دهم ثانیه بهتر از فراری ۴۵۸ ایتالیا میباشد. حداکثر سرعت این قدبلند لوکس نیز با حذف محدود کننده سرعت به ۳۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد.
ماژول تیونینگ PEC پرفورم مستر برخلاف دیگر برنامهها زمانی وارد عمل میشود که پیشرانه به دمای بهینه خود رسد بنابراین از نظر استهلاک عملکرد خوبی خواهد داشت. این شرکت همچنین گفته ماژول یاد شده به راحتی قابل حذف است بنابراین بازگرداندن GLE 63 S کوپه به حالت استاندارد زمانی نخواهد برد. این سیستم همچنین تأییدیه TUV آلمان را کسب کرده هرچند سازنده هنوز قیمت آن را بهصورت عمومی اعلام نکرده است.
پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو GLE 63 S کوپه در حالت استوک قدرت ۶۱۲ اسبی و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری تولید میکند. مرسدس میگوید این شاسیبلند برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به ۳.۸ ثانیه زمان نیاز دارد و در صورت استفاده از پکیج AMG درایور حداکثر سرعت آن ۲۸۰ کیلومتر در ساعت میباشد. مدل استاندارد GLE 63 که قدرت ۵۷۱ اسبی و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری دارد در بحث شتاب دو دهم ثانیه کندتر از مدل S است.
قیمت مرسدس-ای ام جی GLE 63 S کوپه در آلمان از ۱۴۲۵۸۵ یورو و در آمریکا از ۱۱۶ هزار دلار شروع میشود.
Mopar
۲۹ فروردین ۱۴۰۰جالبه میپسندمش
محمد رستمی نژاد
۲۹ فروردین ۱۴۰۰قبول دارین جلو این ماشین شبیه نهنگ هست
Reza
۲۹ فروردین ۱۴۰۰آخ نهنگ گفتی منو یاد SLS کیخرر انداختی، یه نهنگ تمام عیار بود لامصب
S
۲۹ فروردین ۱۴۰۰اقای رستمی ببخشید دستم بند بود نتونستم زیر کامنتتون راجع به وارد کردن ماشین پاسخ بدم
واردات ماشین آمریکایی توی ایران از سال ۲۰۱۶ برای مناطق آزاد هم ممنوع شد اگر اشتباه نکنم دوج دارت بود جزو آخریاش و حتی سفارش آمریکا هم نذاشتن بره ایران
این اواخرم واردات ماشین دست دوم رو ممنون کردن الانم که کلا واردات ممنوعه اگر اگر بخوای آمریکایی ملی کنی هم احتمالش صفره چون هم آمریکاییه هم از طرف محدودیت حجم موتور به مشکل میخوره
اگر ماشین خاص بخوای باید بایستی سفارت ها ماشین برای مزایده بذارن حتی لندکروز مدل بالا هم میشه پیدا کرد
محمد رستمی نژاد
۳۰ فروردین ۱۴۰۰تشکر S جان
راستی نام شما چیست
که دیگه S جان نگیم
محمد رستمی نژاد
۲۹ فروردین ۱۴۰۰راستی چرا دیگه سامان آذری خیلی کم تو پدال هست
قبلا بیشتر فعال بود
MahyarMAR
۲۹ فروردین ۱۴۰۰علی نوا هم کم پیداست
parsa_ashgh.mashine
۲۹ فروردین ۱۴۰۰منم ولی طراحی نسخه قبلی این محصول به طوری قشنگ بودکه چند روزی گذاشته بودمش تو والپیپر لپتاپم
دقیقا همین
https://www.google.com/search?q=GLE&rlz=1C1GCEA_enIR901IR901&sxsrf=ALeKk03QtWl_LiuFnPzKARtyDD1-nFMehQ:1618757627636&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjZmf2KhojwAhWWURUIHcPCBYMQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1536&bih=763#imgrc=UNI0Kr5F_BknpM&imgdii=plaV8tkp-twRUM
Amirreza
۲۹ فروردین ۱۴۰۰فرم بدنش خیلی قشنگه
علی turbo s
۲۹ فروردین ۱۴۰۰اعتبار وتکنواوژی تیونرهای المانی ٬برابوس-الپینا-کلاسن -هوفله٬مانتی ریسینگ-پرفورم مستر و…. از کل صنعت خودروسازی چین +ایران بیشتره.
حیف این همه منابع که دو کشور دارن تمومش میکنن سر این افتابه سازیشون.
BenzSLR
۲۹ فروردین ۱۴۰۰ایران رتبه اول استفاده نکردن از منابع رو داره . اگه این اقتصاد رو دست یه آدم کار بلد بدن هم تحریم ۰ میشه هم گرونی تموم میشه هم تولید بهتر میشه هم واردات صادرات باز میشه و ارز از کشور خارج شه چند برابرش وارد میشه.حالا این روز کی میاد معلوم نیست
محمد مختاری آذر
۲۹ فروردین ۱۴۰۰یکی از اس یو وی های خوب واقعا قدرتمند هستش ولی به گرد پورش تایکان کراس توریزمو و همچنین لوتوس لامبادا شاید نرسه
Ramin
۲۹ فروردین ۱۴۰۰قیمت پایه 142 هزار یورو ؟ خداوکیلی زیاد نیست؟
البته قیمتش به دلار خوبه. قیمت پایه 116 هزار دلاره شروع میشه.
به دلار خوبه.
ولی به یورو خیلی… خیلی… گرونه. ?
امان از پول برند گیری… ????
علی turbo s
۲۹ فروردین ۱۴۰۰امان از کسایی که افتابه پلاستیکی میسازن و به اسم ماشین میدن بیرون (چینی بی کیفیت)
محمد رستمی نژاد
۲۹ فروردین ۱۴۰۰رامین جان قضیه قیمت BMW M5 CS رو به یاد بیار که در آمریکا و اروپا و اللخوص فرانسه چه قدر تفاوت قیمت وجود داشت
RezaRs
۲۹ فروردین ۱۴۰۰چرا یادش بباره؟
parsa_ashgh.mashine
۲۹ فروردین ۱۴۰۰قیمت اروپا گرون تر از امریکاس
mahan
۲۹ فروردین ۱۴۰۰اره گرون چانگان اس پلید میخریم بقیه رو میدیم به فقرا.??
Abbas.Lambo
۳۰ فروردین ۱۴۰۰رامین جان،خداییش،دارم میگم خداییش،فقط یک بارم که شده زیر هر پستی رسیدی بحث چینی و قیمت رو پیش نکش،بس که خودمون تو دنیای واقعیت کم اسم این دوتا واژه ی نکبت رو میشنویم تو هم دم به دقیقه میای اینجا و میگی((قیمت،چینی))
من خودم تو پتروشیمی کار میکنم،تو واحد کمپرسورمون دوتا کمپرسور و دوتا توربین زیمنس آلمانی داریم یه دونه کمپرسور و توربین چینی هم کنارشونه،به جرات میگم اون چینیه یه اسباب بازی بیش نیست،کیفیت آشغالش کیلومتری داد میزنه مخصوصا که کنار اون دوتا شاهکار آلمانیه،تو صنعت نفت این تجهیزات چینی و آشغال کم جوونای مملکت رو به نابودی نکشوندن،اینجاست که دلیل اختلاف قیمت جنس آلمانی و چینی مشخص میشه
mahan
۲۹ فروردین ۱۴۰۰هردو خوبند هم این هم x6M ولی انتخاب من x6M هستش.ولی هردو عالی هستند.ازون دوراهی هایی هستش که باید بگی نمیشه هردو برداریم!
Kato
۳۰ فروردین ۱۴۰۰پیش لکسوس هیچی نیست
مخصوصا قیمتش که حداقل دوبرابر لکسوس است
چه خبره ۱۴۸۰۰۰ یورو
با نصف این پول میشه یه لکسوس lx570
یا اینفینیتی یا آکورا گرفت
فقط ژاپن عشقه
NAVID۰۰۹۸
۳۰ فروردین ۱۴۰۰Kato جان
بیخیال رفیق
حالا شما را میگویند فیک نوید هستی ?♂️?
یکی از دوستان که میگفت من علی بخردی هستم و به طور نامحسوس اسمم نوید هست ? !
لکسوس LX چیکار داره به این خودرو !
کلاس کارشون متفاوته !
مدل اتاقشون متفاوته !
کاربریشون متفاوته !
کلاً تفاوت در تفاوت در این تشابه شما ، موج میزنه !
یوسف
۳۰ فروردین ۱۴۰۰خدایی طراحی اطاق و ریخت و قیافش در حد اسم مرسدس نیست. خیلی برام نامأنوسه
Mohamad rahmati
۳۰ فروردین ۱۴۰۰بعضی از طراحیها میشه گفت جسورانست یعنی ،الان شاید مقطعش نرسیده که همه پسند باشن یکم طول میکشه، با اومدن چند طرح مشابه شما هم خواهید دید که نظرتون عوض میشه،در کل بنظر من طراحی جالبی داره ومخصوصا که یه مرسدسم هست،قبلا گفتم یه w110 داریم بعد حدود ۶۵ سال هنوز کاربردیه،و هنوزم از خیلی ماشینای جدید نرمتر و کم صداتره،سوار میشی واقعا دست انداز رو متوجه نمیشی البته دیزلم هستش (شخصا عاشق اون چق چق پمپ فارسونگاشم وقتی درجا کارمیکنه) اینارو گفتم که برا کسی که بنز میخواد بخره قیمت جزو اولویتها نیست،