مرسدس بنز

مرسدس-ای‌ام‌جی GT R جی پاور با 789 اسب تنومند!

به عنوان دومین مدل مستقل مرسدس-ای‌ام‌جی پس از SLS، خودروی GT یک محصول اسپورت فوق‌العاده بوده و در نسخه‌ی پرچم‌دار R یک هیولای قاطع محسوب می‌شود.


با استفاده از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ لیتری توربو که قدرت ۵۸۵ اسب بخاری و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری دارد، مرسدس-ای‌ام‌جی GT R احتمالاً نزدیک‌ترین چیز به یک خودروی عضلانی آلمانی است. افراد کمی به قدرت بیشتر نیاز خواهند داشت چراکه این خودرو تنها در عرض ۳.۶ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت آن نیز ۳۱۸ کیلومتر در ساعت است.


اما جی پاور حس می‌کند پرفورمنس بیشتری را می‌تواند به ارمغان بیاورد. این شرکت تیونر باسابقه چهار آپشن متنوع برای افزایش قدرت پیشرانه‌ی ۸ سیلندر GT R در نظر گرفته است که بالاترین حد آن تولید قدرت ۷۸۹ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری می‌باشد.


این قدرت بیشتر از ترکیب نرم‌افزار پرفورمنس V4 و چندین اصلاح سخت‌افزاری در پیشرانه‌ی M178 به دست آمده است. از جمله‌ی این تغییرات می‌توان به نصب پمپ سوخت مسابقه‌ای، پیستون‌های فورج کاری شده، توربوهای ارتقا یافته با توربین‌های بزرگ‌تر و… اشاره کرد. سیستم ورودی هوا نیز با نصب فیلترهای هوا و مبدل‌های کاتالیتیک اسپورت بهتر شده است.


جی پاور همچنین برای هماهنگی خودرو با ۲۱۵ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتون متر گشتاور بیشتر اقدام به تقویت گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه نیز کرده است.


اگر قدرت ۷۸۹ اسبی از نظر شما بسیار زیاد است می‌توانید کیت نرم‌افزار V3 را انتخاب کنید که قدرت ۷۴۰ اسبی و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری را ارائه می‌کند.


یک پله پایین‌تر هم نرم‌افزار V2 قرار می‌گیرد که قدرت ۶۸۱ اسبی و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری را تولید می‌کند. نهایتاً نسخه‌ی پایه‌ی V1 هم در دسترس است که باعث می‌شود پیشرانه‌ی ۸ سیلندر مرسدس قدرت ۶۴۱ اسبی و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری داشته باشد.


تمامی کیت‌های یاد شده با رینگ‌های هوریکان RR فورج کاری شده و لاستیک‌های میشلین ZR20 در جلو و ZR21 در عقب عرضه می‌شوند.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. ابوالفضل

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (38 ديدگاه)

    زیبای بی تاب ، مغرور جذاب

  2. ایلیا

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (731 ديدگاه)

    کاش آلمانیا خودرو نمیساختن،
    ما هم به زندگیمون میرسیدیم.

  3. علی

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (40 ديدگاه)

    رنگ زردش دیوونه کنندس

  4. Khosrow

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2293 ديدگاه)

    این کارا بد نیست تا وقتی که بلک سریز سر برسه / رینگاش خیلی زشت و ارزون قیمت و بی هویت میزنه وحداقل یک اینچ بزرگه برای این ماشین ..

    1. رم ربل

      ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (225 ديدگاه)

      داداش تو اصلا معلوم نیست چی بازی به همه گیر میدی

  5. pedRo

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (15 ديدگاه)

    این خروجی انجین برازنده هیکلشه

  6. سورنا

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1055 ديدگاه)

    ینی میشه یه روز داشته باشمش ؟ :(

    1. نوید جهرمی

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (3792 ديدگاه)

      هیچ چیز غیر ممکن نیست.

      1. سورنا

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
        سوابق: (1055 ديدگاه)

        دقیقا
        برای همینه دنبال اینم از ایران برم
        چون تو ایران فک کنم محاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا