یک پروتوتایپ جدید از نسخهٔ جدید مرسدس AMG GT73 در حال آزمایش رؤیت شده است. هرچند هنوز بهطور قطعی مشخص نیست که این خودرو GT73e نام داشته باشد اما همهٔ گزارشات به این موضوع اشاره دارند که سوپرسدان جدید مرسدس پرفورمنس بسیار بالایی را برای خودرویی لوکس با این اندازه ارائه خواهد کرد؛ بنابراین اگر مرسدس قصد شکستن رکورد رقیب آلمانی خود در نوربرگرینگ را داشته باشد، رکورد اخیری که پورشه با پانامرا در این پیست ثبت کرد با تهدید مواجه خواهد شد.
احتمال این موضوع زیاد است زیرا این پروتوتایپ GT73 که در تصاویر مشاهده میکنید در نزدیکی نوربرگرینگ دیده شده است. این خودرو در ظاهر تقریباً مشابه GT63 کنونی به نظر میرسد اما سپر عقب آن استتار شده و احتمالاً درگاه شارژ آنهم زیر این پوششها مخفی شده است. طبق گزارشهای متعدد، میدانیم که پرچمدار خانوادهٔ AMG GT4 به پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربوی کنونی به همراه یک موتور الکتریکی مجهز خواهد بود که در عقب نصب میشود. ادعا شده که این سیستم میتواند حداکثر ۸۰۵ اسب بخار قدرت داشته باشد که اگر این عدد واقعی باشد سوپرسدان مرسدس برتری قابلتوجهی نسبت به پورشه پانامرا توربو S هیبریدی با ۶۸۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت.
AMG GT73 به لطف نیروی عظیم خود پرفورمنس خارقالعادهای خواهد داشت بهگونهای که گفته میشود شتاب صفرتاصد آن زیر ۳ ثانیه خواهد بود؛ اما قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی صرفاً منجر به پرفورمنس چشمگیر نمیشود بلکه امکان پیمودن مسافت محدودی بهصورت تمام الکتریکی را هم برای خودرو فراهم میکند. هنگامیکه این سیستم پلاگینهیبریدی با تمام تجمل GT63 ترکیب شود، همهٔ چیزهای لازم برای کسانی که به دنبال سطح نهایی پرفورمنس در یک سدان لوکس هستند فراهم میشود. انتظار میرود مرسدس AMG GT73e تا پیش از پایان سال جاری معرفی گردد.
محمد
۶ شهریور ۱۳۹۹بی صبرانه منتظر رونمایی این ماشینم
امین
۶ شهریور ۱۳۹۹??هیچ چی نمیگم فقط توروخدا یه لحظه تصورشو بکنین که چارجر هم ادعا داره اینم آخه قابل مقایسن؟! ?♂️
Amir Machine
۶ شهریور ۱۳۹۹داداش چی میگی برا خودت؟!
کِی چارجر ادعای رقابت با سوپرسدانهای آلمانی رو داشته؟ غیر از خودت کی گفته اینا قابل مقایسهن؟
یعنی واقعاً انتظار داری چارجر هلکت 70 هزار دلاری دیفرانسیل عقب با پلتفرم قدیمی و موتور سوپرشارژ بتونه حریف این مرسدس 200 هزار دلاری با موتور هیبریدی و چهارچرخ محرک و کوهی از تکنولوژی بشه؟ بخدا قسم یه کم فقط یه کم منطق و انصاف داشته باشید بد نیست
چارجر هلکت برای کسایی ساخته شده که پرفورمنس یه سوپرسدان رو با قیمت مناسب میخوان و عاشق دود کردن لاستیک و سوت سوپرشارژر هستن، کسی هم که پرفورمنس فوقالعاده رو همراه با جدیدترین تکنولوژیها و بالاترین کیفیت و بیشترین سطح لاکچری بخواد میره سراغ مرسدس GT73، البته باید هزینۀ این پکیج بینظیر رو هم پرداخت کنه، نسخۀ GT63 S الان 160 هزار دلار قیمتشه، پس این GT73 قطعاً بالای 200 هزار تا قیمت داره درحالیکه گرونترین نسخۀ چارجر یعنی هلکت ردآی حدود 75 هزار دلاره، یعنی یکسوم!
حالا بازم یه سدان 70 هزارتایی رو با سدانی با سه برابر قیمت مقایسه کنید و خوشحال و باافتخار بگید مرسدس لوله میکنه و فلان میکنه و از این چرت و پرتها
M.A.S
۶ شهریور ۱۳۹۹شاید تو درگ بتونه چارجر اینو بزنه ولی تاپ اسپید رو باید دید کدوم سریعتره
درگ و رولینگ احتمالا هنوز دست چارجر بمونه چون مرسدس تو درگ ها نتونسته تایم زیر 11 بزنه
NAVID۰۰۹۸
۶ شهریور ۱۳۹۹خدایا تا توانی در جوانی بر ما جوانان غم مده .
این چه وضعیه بر ما حاکم شده
کی جواب دل مارو میده
آقا من عاشق شدم
چه کنم
همیشه از بنز خوشم میومده بخصوص کلاس S
اما این بنز GT یه چیزی داره که قابل بیان نیست
در یک کلام عاشق شدم بد هم عاشق شدم .
این ماشین ساخته نشده برای هر ثروتمندی
این اثر هنری ساخته شده برای رِژهی مافیایی در خیابانهای مِه گرفته در اروپای غربی یا روسیه و اِسکورت رئیس مافیا که در بنز مایباخ یا G کلاس نشسته .
همیشه وقتی چیزی را بخواهم از تَه تَهِ دلم ، بِهِش میرسم ، به این هم میرسم ، دیر یا زود داره اما سوختوسوز نَه .
بهراد
۶ شهریور ۱۳۹۹داداش نوید یا تو دوبی یا هر کشور غیر ایران بهش میرسی یا گذرشو میاری یا یه طوری میشه که پلاک ملیش بیاد ایشالا که اونو بخری.
پورشه باز نیستم اما اسب بخار پورشه از لحاظ معنوی و باطنی 150 تا بیشتر از رقم واقعی خودشه.اینطوری که پورشه و بنز گازشو گرفتن ، بیمرم باس یه رقیب به بازار بفرسته اما با ذات اسپورت بودنش نمیخونه. خدا به داد لاستیکا برسه با گشتاوری که اینا دارن هر لحظه آسفالتو می کنن.البته هزینه نگهداری ماشینای پرفورمنس بالاس،چون سرویساشون کوتاه مدته،مثلا مدلای ام پاور 1200 کیلومتر یبار باس روغنشون تعویض شه.نمی دونم وقتی که استانداردا سخت تر بشن و الکتریکیا رایج تر بشن بازم این ماشینا تولید میشن یا محدود به پیست میشن شایدم با موتور 2.9 لیتری 6 سیلندر با یه موتور الکتریکی گنده به بازار بیان ولی به هر حال باید ما از دیدنشون لذت ببریم اونم از پشت صفحه نمایش،شایدم بالاییا دور دور کردنی بیارنشون بیرون ما هم فیض ببریم.
NAVID۰۰۹۸
۶ شهریور ۱۳۹۹ایشالاه ایشالاه
همچنین برای شما آقا بهراد .
حمید
۶ شهریور ۱۳۹۹نمیدونم چرا منو یاد پانامرا انداخت
امین
۶ شهریور ۱۳۹۹دورانگو هم زیاد بلوف میزد ولی اوروس لولش کرد تا بهش بفهمونه مهندسی اروپایی اسب بخار ینی چی اینم چارچر رو لوله میکنه
NAVID۰۰۹۸
۶ شهریور ۱۳۹۹آخه اصلاً بحث ماشینای قدرتمند آمریکایی با اروپایی متفاوته .
آمریکاییها ماشین میسازن برای صدای اگزوز و دود راه انداختن لاستیک با گشتاور خالص روی چرخهای عقب?.
اروپاییها ماشین میسازند با محاسبات دقیق علوم ریاضی و فیزیک در سرعت بالا و گلوله بودن سر پیچها با حساسیت و تیتیش مامانی بالا ? .
آقا میدونم چرت میگما ، اما بهترین کار اینه که یه ژاپنی میانهروِ آلمانی آمریکایی بخرید ، مثل اینفینیتی یا لکسوس با دف عقب ? .
Amir Machine
۶ شهریور ۱۳۹۹اون دورانگو نبود جیپ ترکهاوک بود! لااقل اسم ماشینی که به خیال خودت میخوای تخریبش کنی رو درست بنویس!
قویترین نسخۀ دورانگو فعلاً مدل SRT با موتور 6.4 لیتری تنفس طبیعی 475 اسبیه، دورانگو هلکت هنوز نیومده بیرون!!
حالا یه چیز جالبتر!
قیمت اوروس 210 هزار دلار
قیمت جیپ ترکهاوک 90 هزار دلار
#مهندسی_اروپایی
#قیمت
M.A.S
۶ شهریور ۱۳۹۹خب تایم های ثبت شده چیزای دیگه ای میگن
سریعترین تایم ترک هاوک که دورانگو هلکت هم احتمالا همونو بزنه 11.2 هستش شاید 11.3
اوروس بهترین تایمش11.4هستش و رول ریس هم دست بالا با گشتاور بیشتر انجین هلکته
تا شما هم متوجه شی تایمای بهتر رو درک کنی و تایم 10.1 چلنجر ردای یعنی چی ما هم میفهمیم راز دوس داشتنی بودن و پرفورمنس بالا و قیمت مناسب داج یعنی چی
M.A.S
۶ شهریور ۱۳۹۹البته نه تو پیست بلکه درگ و رولینگ و شاید تاپ اسپید
AMG.63
۶ شهریور ۱۳۹۹یه سوپر سدان واقعی .
این ماشین قراره پرچمدار سوپر سدان ها باشه .
?AMG?
Milad AMG
۶ شهریور ۱۳۹۹علی برکت الله به مرسدس ??
منتظر رکوردهای
این ماشین و البته بلک سریز جدید هستیم
NISSAN GTR SOLTAN
۶ شهریور ۱۳۹۹رخو ببین تو رو به مولا
وقتی بیاد خیلیارو زخمی میکنه مخصوصا توی پیست
مطمعنم دوباره توی نوربرینگ رکورد شکنی میکنه
Kf
۶ شهریور ۱۳۹۹قبول دارم بدون شک رکورد جا بجا میکنه اما رخش تغیری نکرده
nikzad
۶ شهریور ۱۳۹۹به نظر هم وزن کمتر از پانامرا هست هم قدرتش بیشتر هست ولی فکر کنم استحلاک این ماشین بیشتر باشه.ولی دنیای ماشین واقعا رقابتی شده چه پورشه با بنز چه رم با فورد و….
Khosrow
۶ شهریور ۱۳۹۹بنز چیزی داره که هیچ ماشینی نداره / اون چیز هم شرح دادنی نیست / حسش کنید ..
ماکان
۶ شهریور ۱۳۹۹سلام . انشاالله که از مدل GLS بنز هم نسخه ای که هم کم مصرف و هم قدرتمند باشد را بسازند و تولید کنند .
امیر
۶ شهریور ۱۳۹۹از نظر فنی این یک مرسدس واقعیه!
ای کاش ظاهرش رو هم در شان مرسدس طراحی میکردن
قطعا رکورد های عجیبی بجا میزاره !
حسن
۷ شهریور ۱۳۹۹نظر درباره طراحی یه ماشین خیلی به سلیقه افراد هم ربط داره. این ماشین رو از نزدیک چندباری دیدم، باید بگم خیلی خیلی بهتر از عکس و فیلماش هست، وقتی تو خیابون کنار باقی ماشین ها میبینیش، اونوقت هست که تفاوت رو حس می کنی.
ارشیاsvj
۶ شهریور ۱۳۹۹مرسدس چجوری به نوربرگ رینگ هجوم اورده.
Amg one
Amg gtr black series
Gt73e
در مقابل
اونتادور svj
پانامرا لیون
۹۱۹ هیبرید اوو
??????
بی ریا
۶ شهریور ۱۳۹۹این مدل و سی ال اس تقریبا تویه سگمنت جدید قرار گرفتن
سگمنت سدان نیم فول لوکس که شامل چارجر – کرایسلر۳۰۰ – سری ۶ – آئودی آر اس ۷ – پانامرا و گیبلی میشه
Midfull luxury sedans
AMG///
۶ شهریور ۱۳۹۹بنز همه جوره داره حمله میکنه
قطعا میخواد سریعترین تو جهان بشه
Sl73 هم که داره میاد
بازی تازه داره جالب میشه
??AMG??
Mohamad
۶ شهریور ۱۳۹۹ماشین آلمانی مثل همین رقبا مرسدس.بی ام و. آئودی.پورشه خیلی چیزهای خوبی هستن.
پورشه از همه لحاظ خیلی ماشین خوبیه فقط من اینو تو پدال دیدم که از لحاظ تکلونوژی خیلی قوی نیست دیگه حس بدی به پورشه داشتم ولی برندشو کلا خیلی خوبه و خیلی دوسش دارم
فری
۶ شهریور ۱۳۹۹به نظرم هنوزم برای خودروسازی امریکا و انگلیس دیر نشده خودروسازی تعطیل کنن بگذارن آلمان به کارش برسه یه قدم بزرگ برای خودروسازی جهان برداشته میشه با افزایش تولید این خودروها قیمتشون هم کاهش پیدا میکنه