پس از معرفی CLA45 جدید در فستیوال گودوود، حالا مرسدس-آامگ نسخهٔ شوتینگ بریک آنرا نیز معرفی کرده تا توجه علاقهمندان به استیشنهای عملکرد بالا را هم به این خودرو جلب کند. در زیر کاپوت CLA45 شوتینگ بریک همان پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ نسخهٔ سدان قرار دارد که در حالت استاندارد ۳۸۷ اسب بخار قدرت و ۴۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند و خودرو را ظرف ۴.۱ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرسد اما حداکثر سرعت آن روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.
اما کسانی که حتی از این هم قدرت بیشتری میخواهند میتوانند نسخهٔ S را انتخاب کنند که هرچند به همان موتور ۲ لیتری مجهز است اما در اینجا خروجی بیشتری برابر با ۴۲۱ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. به لطف این نیروی بیشتر، CLA45 S شوتینگ بریک یکدهم ثانیه زودتر یعنی در ۴ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرسد و حداکثر سرعت آنهم به ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا میکند. در هردو نسخهٔ نیروی موتور توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک دو کلاچه و سیستم 4Matic به هر چهارچرخ انتقال پیدا میکند.
این استیشن اسپرت علاوه بر پیشرانهٔ قدرتمند به سیستم کنترل گشتاور اسپرت AMG، تنظیم اسپرت سیستم تعلیق و سیستم ترمز عملکرد بالا با کالیپرهای AMG هم مجهز شده است. ازجملهٔ دیگر ویژگیهای برجستهٔ CLA45 شوتینگ بریک نیز میتوان به سیستم فرمان اسپرت الکترومکانیکی و سیستم انتخاب پویای AMG با حالات مختلف اشاره کرد.
استیشن قدرتمند مرسدس در ظاهر دنبالهروی مدلهای A45 و CLA45 بوده است و درنتیجه از جلوپنجرهٔ پانامریکانا برخوردار شده که آنرا از CLA35 شوتینگ بریک متمایز میکند. دیگر ویژگیهای ظاهری برجستهٔ این ماشین نیز شامل دماغهٔ تهاجمیتر با اسپلیتر یکپارچه، خروجیهای هوا در سپر عقب، دیفیوزر اسپرت و چهار سر اگزوز با قطر ۹ سانتیمتر میشود.
در داخل CLA45 شوتینگ بریک صندلیهای اسپرت با روکش چرم مصنوعی و دوخت قرمزرنگ به همراه تریم مشکی براق، کمربندهای ایمنی قرمزرنگ و دریچههای تهویهٔ کرومی با تریم قرمز ارائه شده است. هردو نسخهٔ این خودرو بهصورت استاندارد به تکنولوژی تشخیص صدا، صفحه آمپر دیجیتالی و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MBUX با نمایشگر خاص AMG مجهز هستند.
Meysam
۲۷ تیر ۱۳۹۸بنز همینه، میتونه یه نعش کش رو به یه جواهر تبدیل کنه???
Ferrari Fxx K Evo
۲۷ تیر ۱۳۹۸من اینو به برادر سداناش ترجیح میدم
عرفان
۲۷ تیر ۱۳۹۸به عکس های ماشین نگاه کنید نورپردازی داخلی داره چیزی که قبلا تو S کلاس بود دو نمایشگر به هم چسبیده داره که قبلا تو Sو E دریچه های تحویه gt رو داره فرمون S کلاس رو درواقع این امکانات رو قبلا با 100 هزار دلار می تونستی داشته باشی الان با 30 هزارتا وقتی نسل جدید S کلاس معرفی شه پنج سال بعد همون تکنولوژی رو تو هاچبک هاش داره خوش به حال مشتریان مرسدس
NAVID۰۰۹۸
۲۷ تیر ۱۳۹۸عرفان عزیز .
نه فقط پنج سال بعد خود محصولات ارزانتر مرسدس تکنولوژی S را ارائه میکنند ، بلکه تمام خودروسازان دنیا و به خصوص لوکسازانشون پِیرو خط حرکتی و طراحی بنز S ، محصول ارائه میکنند .
از زمان تولید اولین نسل S کلاس تا به امروز ، تمام رقبا و خودرو سازان برتر در تعقیب تکنولوژیها و سَبک طراحی S کلاس در حرکت هستند . و یک جورایی میشه S کلاس را سَمبُل خودروسازی دنیا نامید .
روزگاری کادیلاک پیشگام تولید و اختراع تکنولوژی در دنیا بود که با آمدن کلاس S بنز ، حدوداً ۶۰ ساله که افتخار تاج پادشاهی تکنولوژی و ارائه سَبک را در سر دارد .
اَکثر مواقع در هر خودرویی تازه ، از هر کمپانی ای ، اگر آپشن یا سیستمی را دیدی که جدید بحساب میاد ، اگر دنبالش را بگیری به بنز و کلاس S ختم میشه .