فیس لیفت ۲۰۱۵ برای مرسدس بنز CLS رونمایی شد. در نگاه اول چراغهای جدید جلو با ۲۴ عدد لامپ LED که با ظرافت چیده شدهاند، جلب توجه میکند. با این وجود طراحی این LED ها نسبت به ماتریکس LED آئودی محافظهکارانه تر میباشد.
مرسدس این چراغها را الایدیهای Multibeam نامگذاری کرده است. عملکرد نوردهی چراغها به صورت فعال و با کنترل الکترونیکی و با کمک دوربینهای نصب شده در جلو است. بدین صورت که حتی در پیچ جاده نیز، چراغها قبل از پیچیدن شما، به سمت چرخش مسیر نور را میتابانند. طراحی قسمت جلوی خودرو، کاملاً فرق کرده و نسبت به طرح پرخاشجوی قبلی، موقرتر به نظر میرسد. فرم جلوپنجره هم با وجود شبکههای الماسی شکل و ستاره بزرگ بنز که اکنون در میان یک میله ظریفتر کرومی قرار گرفته و هواکشهای متفاوت سپرهای جلو با اسپویلر آبکاری شده زیر سپر، لوکستر و هماهنگتر شده است. چراغهای تمام LED عقب هم ظاهراً بدون تغییر ماندهاند. تنها دو عدد هواکش عمودی باریک در دو طرف سپر عقب و یک چراغ در پایین سپر، باعث تمایز مدلهای جدید از قدیم میشوند. فرم کلی بدنه منحصربهفرد خودرو، دستنخورده باقی مانده است. CLS جدید همانند سابق در دو رده سدان کوپه و استیشن شوتینگ بریک تولید خواهد شد. درون کابین با تغییرات اندکی همراه است. صفحه نمایش ۸ اینچی جدید در داشبورد مرکزی و غربیلک فرمان خوش فرم سه شاخه اسپرت، جلب توجه میکنند. در قلب CLS 220 BlueTEC جدید یک موتور دیزلی ۱۶۰ اسب بخاری و ۴۰۰ نیوتن متری قرار دارد. احتمالاً این موتور چهار سیلندر با وجود بهرهوری بالا، بهترین انتخاب برای چنین خودرویی نخواهد بود. در عوض مدل دیزلی CLS 250 بلوتک با قدرت ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر و با انتقال نیرو به هر چهار چرخ 4MATIC، انتخاب به مراتب بهتری خواهد بود. یکی دیگر از مدلهای جدید پیشرانه را در مدل CLS400 خواهید یافت. جایی که این موتور V6 با حجم ۳.۵ لیتر و توربوشارژر دوقلو، قادر است ۳۲۹ اسب بخار نیرو و ۴۸۰ نیوتن متر گشتاور ارائه نماید.۷۸ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
فرزاد
۲۹ خرداد ۱۳۹۳خدا میدونه که چقدر عاشق بنزم
meysam
۲۹ خرداد ۱۳۹۳به نظرتون 160 اسب بخار برای موتور 2200 cc ، اونم بنز کم نیست؟
علی
۲۹ خرداد ۱۳۹۳راستش بحث سر کم و زیاد بودنش نیست
اصلا با عقل جور در نمیاد
پدال جان مطمئنی که درست نوشتی؟؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ خرداد ۱۳۹۳درود .
بله مثل اینکه پدال اشتباه نوشته .
چون در اینجا نوشته که موتور 2200 سی سی 170 اسب بخار قدرت
معادل 125 کیلووات و گشتاورش 400 نیوتن متر دارد .
موتور 2500 سی سی 204 اسب بخار قدرت دارد که فکر کنم باز پدال
اشتباه نوشته 201 اسب بخار قدرت .
و مدل 6سیلندر 3500 سی سی 258 اسب بخار قدرت دارد .
اینهایی که گفتم موتور دیزل داشتند .
این هم سند :
Thrilling dynamism and exemplary efficiency – those are the strengths of the five engines available in the new generation of the CLS-Class. All fulfil the Euro 6 standard. A new addition in this class is the CLS 220 BlueTEC with four-cylinder diesel engine featuring fourth-generation common rail direct injection, two-stage turbocharging and BlueTEC technology. It produces 125 kW (170 hp) and offers maximum torque of 400 Nm. 150 kW (204 hp) and torque of 500 Nm are on tap from the four-cylinder diesel unit in the CLS 250 BlueTEC. The V6 diesel unit in the CLS 350 BlueTEC exceeds these figures with 190 kW (258 hp) and torque of 620 Nm.
حالا میرسیم به موتور 3500 سی سی بنزینی که قدرتش 333 اسب بخار
گفته شده که پدال نوشته 329 اسب بخار .
مدل cls500 هم قدرتی معادل 408 اسب بخار دارند .
این هم سند :
Equally new is the V6 petrol engine with turbocharging in the CLS 400 with a 3.5 litre displacement and biturbo drive. Thanks to its output potential and its phenomenal torque at low engine speeds it sets new standards in its segment. Compared to its predecessor with a naturally aspirated engine it produces 20 kW more with 245 kW (333 hp). Its torque increases by 110 Nm to 480 Nm and is available in the wide engine speed range of 1200 to 4000 rpm. The CLS 500 with 300 kW (408 hp) and up to 600 Nm of torque leads the field in the power output ratings.
لازم به ذکر است که مرسدس بنز CLS موتور 4سیلندر بنزینی ندارد .
موتورهای 4سیلندرش دیزل هستند .
خودم
۲۹ خرداد ۱۳۹۳دوستان خودروی من یورو 4 هستش .چون صفر هستش و هنوز کار نکرده موتور.من بنزین معمولی ریختم.روی درب بنزینش نوشته بنزین بدون اکتان استفاده شود به نظر شما من کار اشتباهی کردم.یه منبعی نوشته بود اگه کارکرد بیشتر از 3000 کیلومتر باشه آسیب میزنه اما کمتر باشه نه.لطفا بهم جواب بدهید؟
سردبیر
۳۰ خرداد ۱۳۹۳سلام. ممنون از توجه و دقت شما. لطفا به این موضوع دقت داشته باشید که در بعضی از سایتها Bhp به جای اسب بخار نوشته می شود. در اصل تفاوت چندانی نیز وجود ندارد. اما اگر در همین منابعی که به عنوان سند هم نوشته اید دقت کنید، کاملا به اشتباهی که ذکر شده پی می برید. به عنوان مثال 150 کیلو وات 201.153 اسب بخار است که در اینجا 204hp ذکر شده که نشان از اشتباه در این سند دارد. همینطور 245 کیلووات معادل 328.55 اسب بخار می شود نه 333 اسب بخار.
ممنون
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ خرداد ۱۳۹۳درود .
به هیچ عنوان استفاده نکن . از همین الان ماشینت رو با
سوپر پرکن . گیریم که جفت بنزین ها بد .
اما بین بد و بدتر بد رو انتخاب .
ولی هر از گاهی از مکمل بنزین و یا انژکتور شور
استفاده کن . خواستی بگو مارک خوب بهت معرفی کنم .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ خرداد ۱۳۹۳درود .
حرف شما هم کاملا درسته . من هم نوشتم فکر کنم پدال
اشتباه نوشته .
اما این اطلاعات اعلامیه کارخانه است .
در هر حال من پیگیر میشم .
مک میسل
۳۰ خرداد ۱۳۹۳به نظرم جلوش بهتره….ولی بنزه دیگه نمیشه ازش ایراد گرفت….:)
امیر
۲۹ خرداد ۱۳۹۳پدال مطلب اینجوری که میذاری عکس سری قبلی هم بذار قشنگ بشه مقایسه کرد.
ضمنا زود به حرف میلاد گوش کردیا جریان چیه؟! :دی
Zonda R
۲۹ خرداد ۱۳۹۳@.F
امضای جدید مرسدس رو داره
درست بعد از معرفی فیس لیفت audi a7 اومد
کلا کلاس جذابیه
انتخاب توی این سگمنت واقعا سخته
ولی بشخصه Rs7 audi رو ترجیح میدم
بعد پانامرا turbo s
بعد cls 63
و در نهایت bmw گرن کوپ
امیر
۲۹ خرداد ۱۳۹۳از طراحی بغلش زیاد خوشم نمیاد…
اون خط بغلش انگار داره میفته پایین
البته از نزدیک که دیدمش واقعا زیبا بود
اون استیشنشو هم 1 بار دیدم زیاد خوشم نیومد
من خودم عاشق BMW هستم
هرچند سری 6 گرن کوپه رو 1 بار بیشتر از نزدیک ندیدم و اونم فرصت زیادی برای دقیق نگاه کردنش نبود…
طراحی های آئودی رو هم واقعا دوست دارم.
راستش انتخاب بین آلمانی ها انتخاب بین بهتر و بهترینه… شایدم بین بهترین و بهترین :D
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ خرداد ۱۳۹۳درود .
امیر ببین میتونی چشم بزنی مارو !!!!!!
میخواستم بگم خبر ماشین کوروس را هم بگذاره .
زیگما
۲۹ خرداد ۱۳۹۳زیبا و باحاله
ولی موتور پایش خیلی کم قدرته!
نا سلامتی ماشین لوکسه ها!
ebi
۲۹ خرداد ۱۳۹۳عاشقشم حرف نداره
هم لوکس هم اسپرت
ali
۲۹ خرداد ۱۳۹۳ماشین لوکس زیبایی است دارای امکانات فوق العاده بالایی میباشد و ارزو دارم یه مرسدس بنز داشته باشم
mojtaba..designer
۲۹ خرداد ۱۳۹۳میلاد داش کجایی بیا ببین عشق جدیدتو !
واقعا معرکس..
مخصوصا مدل شوتینگ بریکش..
عاشق این مدل شوتینگ ام..
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ خرداد ۱۳۹۳درود .
من همینجام . این گوردن واگنر یذره داره خراب کاری میکنه .
تا جاییکه من اطلاع دارم ، یذره منتقداش زیاد شدن .
مک میسل
۳۰ خرداد ۱۳۹۳میلاد قبول داری یکم موتورش ضعیفه؟؟؟؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ خرداد ۱۳۹۳درود .
موتورهای دیزل اصولا ضعیف هستند نسبت به بنزینی ها .
اگر نه پایه ترین موتور بنزینیش 306 الی 333 اسب بخار
قدرت داره .
رضا
۲۹ خرداد ۱۳۹۳من بیشتر عاشق چوبکاری کف صندوق عقب شوتینگ بریکم!!
ali
۲۹ خرداد ۱۳۹۳از همه نظر عالیه!
تنها ایرادی که داره ضعیف بودن موتورش است!
احمد
۲۹ خرداد ۱۳۹۳موتورش که واقعا ضعیفه در حد این کلاس نیست حداقل یک توربو شارز میزاشت
به نظرو طراحی بنز داره از بی ام دبلیو عقب میمونه
بی ام و تو همه کلاس ها داره کولاک میکنه
هادی . مرسدس بنز
۲۹ خرداد ۱۳۹۳نظرتون محترمه ولی فعلا مرسدس با محصولات متنوعی که داره رو میکنه کم کم داره بازارو از بی ام و میگیره !! بی ام و اکثر مدلاش شبیه همدیگن فقط سایزشون فرق میکنه !!
احمدرضا بی ام و
۳۰ خرداد ۱۳۹۳دوستان من یکی دیگه ام من و آقا احمد کاملا جدا هستیم اشتباه نشه
حسين
۳۰ خرداد ۱۳۹۳هادی جان اتفاقا ب ام و توی 2 سال اخیر محصولاتشو خیلی گسترده تر کرده. گرن کوپه ها و سری 2 و سری 4 و Z2 و …
بعدشم اصول سنتی یه کمپانی باعث خسته کنندگی ماشیناش نمیشه. اگه قرار باشه جلوپنجره دوقلو و چراخهای دومردمکی رو نداشته باشه که دیگه ب ام و نیست!!! بنز هم جدیدا محصولاتش خیلی شبیه هم شدن. آئودی هم همینطور. پورشه هم همینطور. اینا ویژگی های سنتی هر شرکتی هستن
سام
۲۹ خرداد ۱۳۹۳با سلام مجدد
در یک جمله می شه گفت :زیبای ژرمنی که کمتر رقیبی جرات هماوردی با او را دارد.ماشین های آلمانی زیبایی مستمر دارند و دوام طراحی در اونها خیلی بالاست ولی ای کاش کمی ارزون تر و کم خرج تر بودن!
Alpha
۲۹ خرداد ۱۳۹۳کم کم باید به فکر فیس لیفت واسه تیبا sx فول باشیم .بنز کم کم داره بهمون میرسه.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ خرداد ۱۳۹۳درود .
از نظر من چراغ های جلو با تمام نواوری ای که داره ( زودتر از پیچ خودش
گردش میکنه ) نسبت به نسل قبلی ساده تر است .
به طور کلی میتوان گفت که ظاهر و جذابیت مدل قبلی رو نداره .
مدل قبلی هم مدل قبلی هم جذابیت نسل قبل رو نداشت .
نه اینکه بدتر شده اما خب نسل اول ، یک چیز دیگر بود .
این نظر شخصیه من بود .
اون موتور 160 اسب بخاری هم که دوستان گفتن ضعیف است ، به خاطر دیزل
بودنش است . من هم قبول دارم که یک مقدار موتورش ضعیفه .
اما خب نباید مسأله ی یورو6 در این کاهش قدرت و کم مصرف بودن نادیده
بگیریم .
ولی به شخصه خودم نظرم اینه که همچین ماشینی با این جثه و ابعاد و
با توجه به محدودیت های کنونی و سیاست شرکت نباید موتوری داشته باشه که
180 اسب بخار قدرت داشته باشه .
ESI
۲۹ خرداد ۱۳۹۳چشماش واقعا زیباست
ROLLS R R ROYCE
۲۹ خرداد ۱۳۹۳هر دو مدلش قشنگه!!!!!!!
CLSماشین سلیقه ای هستش!!!!!
فقط عیبش اینکه وقتی رو صندلیش میشینی برای رارندگی،تسلطی که باید
بر جلوی ماشین داشته باشی وقتی سوار بنز هستی،اون تسلط رو نداری!!!!
امید
۲۹ خرداد ۱۳۹۳از لحظه اول چشم به طراحی داخلش افتاد یه جوری شدم یه حس ازاد بودن سبک بودن ارامش خنکی واقعا زیباسسسسسست
جدا زیباسسسسسست
امید
۲۹ خرداد ۱۳۹۳مدیرعامل شرکت پارس خودرو:
نبود همکاری گمرک باعث کاهش ۶۰ درصدی تولید خودرو شده است
ناصر آقامحمدی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید بهروز علیشیری رییس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران از سایت تولیدی رنوپارس در محل پارس خودرو اظهار داشت: به خاطر همکاری نکردن مناسب گمرک برای ترخیص به موقع قطعات مورد نیاز از ابتدای امسال تاکنون، بین ۴۰ تا ۶۰ درصد اهداف تولید محقق نشده است.
وی افزود: قطعات مورد نیاز خطوط تولید ما به موقع از گمرک ترخیص نمی شود و این سبب شده فرآیند تولید شرکت با مشکل مواجه شود.
وی با بیان اینکه حدود ۶۰ درصد خودرو تندر ۹۰ ساخت داخل است، اظهار داشت: قطعات مورد نیاز برای ساخت این خودرو توسط قطعه سازان داخلی تولید و تامین می شود.
آقامحمدی اضافه کرد: طی برنامه ریزی های به عمل آمده، قرار است عمق ساخت داخل تندر ۹۰ افزایش یابد که این مهم نیاز به سرمایه گذاری بیشتر است.
مدیرعامل پارس خودرو سپس تصریح کرد: عامل موفقیت پروژه تولید تندر ۹۰ با همکاری شرکت رنو پارس کیفیت مطلوب آن بوده است.
وی خاطرنشان ساخت: قطعاتی که برای تولید خودرو تندر ۹۰ ساخت داخل شده اند باعث انتقال دانش فنی شده که این دانش فنی می تواند در تولید سایر محصولات مورد استفاده قرار گیرد.
بهانه جدید این لعنتی ها بازم میگم برین به جهنم
مردشور ببردتون با این گاریاتون
من اگه سمند یا پژو پارس یا 206 رو 5 تا 6 میلیون بدن میخرم چون ارزشش در همین حده بیشترش حرام اندر حرامه پرایدم 4تا5 هر وقت این گاریها رو با این قیمت دادن منم میخرم ترجیح میدم برای خودم دردسر نخرم اونم با هزینه بالا
شاهین
۲۹ خرداد ۱۳۹۳سلام دوستان
خیلی از بنز CLS خوشم میاد.البته این بار خیلی تغییری نکرده.
هیچ موقع یادم نمیره نسل اولشو! فوق العاده بود! دو سال پیش،صبح یه روز سرد پاییزی منتظر سرویس بودم که توی خلوتی خیابون صدای یه CLS رو شنیدم.خیلی صداش زیبا بود.با سرعت زیاد اومد از جلوم رد شد و من موندم و خیابون تنها و قطره های بارونی که آروم آروم میبارید…
“من نمی دانم که جهان مرا چه می داند؟ اما من خود را مانند کودکی می بینم که در کنار ساحل سرگرم بازی است و گاه و بیگاه با یافتن سنگ ریزه ها و یا گوش ماهیهای زیباتر و صافتر از حد معمول، خوشحال می شود؛ حال آنکه اقیانوس بزرگ حقیقت همچنان کشف نشده پیش رویم گسترده است.”
احمدرضا
۲۹ خرداد ۱۳۹۳تغییر خواصی نکرده باید منتظر نسل جدید بی ام و باشیم
حسين
۲۹ خرداد ۱۳۹۳احمدرضا جان توی فیس لیفت قرار نیست ماشین تغییر خاصی بکنه. بعد تو اون عبارت «نسل جدید ب ام و» منظورت نسل جدید کدوم مدلشه؟ سری 6 گرن کوپه رو میگی؟
yamin
۲۹ خرداد ۱۳۹۳جلوپنجره و فرم کاپوتش منو جذب کرده…
احمدرضا
۲۹ خرداد ۱۳۹۳دوستان این رقیب کدوم بی ام و هست ؟؟
Ahmad..F12
۲۰ شهریور ۱۳۹۳برای بیامو رقیبی از لحاظ بدنه نداره
شهاب
۲۹ خرداد ۱۳۹۳وقار از سرو روش میباره. . .
حسين
۲۹ خرداد ۱۳۹۳دوستان چه چیزی باعث شده مرسدس بنز روی این ماشین یه موتور 3.5 لیتری 329 اسبی بذاره بعد روی CLA موتور 3 لیتری اگه اشتباه نکنم 350 اسبی؟؟؟ این چه کاریه آخه؟؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ خرداد ۱۳۹۳درود .
مرسدس بنز CLA فقط موتورهای 4سیلندر داره .
فکر کنم از 1600 سی سی تا 2000 سی سی .
اون مدلی که 2000 سی سی است موتورش توسط AMG تقویت شده . اما این مدل
نشده . اون موتور 2000 سی سی 260 اسب بخار قدرت
داره و در نسخه ی سری بلک AMG قدرتش به 400
اسب بخار میرسه .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ خرداد ۱۳۹۳درود .
ببخشید اصلاح میکنم 360 اسب بخار قدرت .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ خرداد ۱۳۹۳درود .
این ها چند دلیل داره .
ببین هرشرکتی برای خودش برای اینده برنامه ریزی و
سیاستگذاری میکنه . مثال :
بنز اعلام میکنه ما برای 4 سال اینده باید مصرف
موتورهامونو 20 درصد کمتر کنیم ، قدرتشونو 15درصد
افزایش بدیم ، 30درصد الودگیه کمتر داشته باشیم و …
براساس این برنامه ریزی و معیارهاشون ، موتورهای
جدید رو میسازنو برنامه نویسی میکنند .
اینکه بنز اعلام میکنه ما موتور جدید ساختیم ، در
بیشتر مواقع منظور بهروز رسانیه کلی است . چون هزینه
ی ساختن موتور جدید بسیار بالاست .
حالا میرسیم به این اعجوبه ی 2000 سی سی .
شرکتهای تیونینگ تابعه کمپانی ها دستشون زیاد باز
نیست .
مثلا AMG دستش نسبت به برابوس بسته تره .
یا M پاور نسبت به G پاور .
چون اینها باید براساس استانداردهای کمپانیه مادر
کار کنند . کلا ماها عقلمون به چشممونه .
مثلا فکر میکنیم AMG نمیتونه موتور 1000 اسب بخاری
بزنه . چون تا به حال نزده . نه اصلا اینطور نیست .
شزکت AMG باید برای تقویت موتور طوری برنامه ریزی
کند که استهلاک موتور بیش از اندازه ی تعریف شده نشه .
همینطور مصرف و الایندگی و ….
به خاطر همینه .
این مسأله بعضا برای شرکتهای تیونینگ هم صدق میکنه .
مثلا برابوس هم قدرت این موتور رو بیش تر از 400 اسب
بخار نمیکنه . چون جوابگو نیست . نه این که نشه .
چرا میشه . اما عمر موتور خیلی کم میشه . استهلاک
میره بالا .
اما حالا بنز از موتور 12 سیلندر نهایتا 660 اسب بخار
قدرت میگیره .
برابوس جدیدا از موتور 8 سیلندر 850 اسب خروجی
میگیره .
حالا همین مرسدس از موتور 8 سیلندر SLS سری بلک 660
اسب بخار قدرت میگیره .
برنامه ریزی ها فرق میکنه .
تا قبل از CLA بنز مدل C کلاس ، کوچکترین سدان بنز
بود . این بنز خروجی های متفاوتی داشت .
از 180 اسب بخار قدرت تا 517 اسب بخار قدرت .
این کار باعث میشه طیف خریداران زیاد بشه . به نیاز
تمام مشتریها پاسخ داده بشه .
حالا وقتی مرسدس بنز CLA رو زد ، همین طیف گسترده ی
انتخاب را باید برای این مدل هم اجرا کند .
ازون جاییکه فضای داخل موتور این مدل ، اجازه پذیرفتن
موتور 6 سیلندر رو نمیده ، پس باید به ارتقای فنی و
تقویت موتور 4 سیلندر بسنده کرد .
اگر موتور 6 سیلندر هم در سینش جا میگرفت ، اینکارو
نمیکردن چون فروش مدل های دیگر رو تحت تأثیر قرار
میداد .
باز اگر فروش مدلهای دیگر را تحت تأثیر قرار نمیداد ،
بحث تقسیم وزن می امد وسط . نمیشد که تقسیم وزن در
قسمت جلو و عقب به خوبی صورت بگیرد .
باز اگر این بحث هم نبود ، وزن کلی ماشین میرفت بالا .
که خودش هم روی شتاب و مصرف تاثیر داشت .
پس نتیجه میگیریم که چون بنز محصولی نداشته که نهایت
موتوری که باید برای ان انتخاب میشده 4 سیلندر 2000
سی سی میبوده ، ما عملکردش رو روی موتورهای 4 سیلندر
2000 سی سی ندیده بودیم . نه اینکه تواناییشو نداشته .
امیدوارم که توانسته باشم جواب شمارو به خوبی داده باشم . .
حسين
۲۹ خرداد ۱۳۹۳میلاد جان یه سوال برام پیش اومده. تا همین پارسال بنز موتورای بزرگ رو ماشیناش میذاشت و معمولا قدرت کمتری نسبت موتورهای با حجم مساوی ب ام و ازشون بدست می آورد. امسال چیکار کرده که از 2 لیتر 360 اسب میگیره؟؟ (تو (CLA AMG (www.netcarshow.com)آخه از کجا در میاره این همه قدرتو؟؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ خرداد ۱۳۹۳درود .
حسین جان من جواب شمارو نوشتم . ولی رفته داخل پوشه ی
اسپم پدال . فکر کنم باید تا فردا صبر کنی .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ خرداد ۱۳۹۳درود .
پدال داداش جان داخل اسپم رو چک کن . دیشب دیدگاه
گذاشتم ، هنوز نیامده .
سعید از بوشهر
۲۹ خرداد ۱۳۹۳عاشق این مدل بنزم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ خرداد ۱۳۹۳درود .
بچه به اون عکس داخل ماشین دقت کنید .
توی اون عکس آینه ای روی در راننده نیست !!!!!!!
چطوریه ؟؟؟
کیا میدونند که اون چیزی حالت شیشه ایی داره و کنج در هست چیه ؟؟؟
شاهین
۲۹ خرداد ۱۳۹۳سلام داداش میلاد،آینه داره ولی به علت شکل طراحیش دیده نمیشه(به عکس بالاییش دقت کن)
من که حدس میزنم کنترلر های آینه ها باشن.البته دوستان بنز سوار اینارو بهتر میدونن.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ خرداد ۱۳۹۳درود .
بله دقت کردم دیدم اینه جلوتر از اون قسمت روی در ایستاده .
دقیقا اون کنج نیست .
نه کنترلر نیست . من تاجاییکه یادمه ، احتمال میدم ، پخش کننده ی
بوی خوش داخل ماشین است . زمانی که لمسش میکنی ، بوی خوش داخل
ماشین را فرامیگیرد . احتمال قوی میدم ، مطمئن نیستم .
این قطعه در مدل S کلاس در درب عقب قرار دارد و درون داشبورد .
شاهین
۳۰ خرداد ۱۳۹۳اگه اونی باشه که میگی عالیه! فکر کنم رولزرویس هم همچین چیزی داره.اون به مدت 15 ثانیه عطر رو پخش میکنه و بعد از اون قطع میکنه.تازه موقع خریدن ماشین میشه نوع عطر رو انتخاب کرد!
حسين
۲۹ خرداد ۱۳۹۳خدا میدونه چندتا پروفسور نشستن فکر کردن و چقد علم و فناوری و نوآوری و تکنولوژی و … پشت همین قطعه (که ما شاید بهش بگیم ساعت شنی!!) خوابیده!!! فهمیدی حتما به منم بگو میلاد جان
حسين
۲۹ خرداد ۱۳۹۳معذرت میخوام ولی خب اینجا نپرسم کجا بپرسم؟
اون اسپیکری که وسط داشبورد ب ام و ها کنار HUD هستش چیه؟ میدونم مال استریو و پخش صداس اما میخوام بدونم دقیقا چیکار میکنه؟ چرا اونجاس؟ آخه مشابهشو هیچ جا ندیدم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ خرداد ۱۳۹۳درود .
حسین جان اون اسپیکری که میگی وسط داشبورد ب ام و است
، به احتمال زیاد ساب ووفر است .
چون اصولا ساب ووفر ماشین هارو یا در وسط داشبورد جلو
میگذارند یا در تاقچه عقب خودرو .
مثلا برای ازرای نسل قدیم وسط داشبورد جلو است .
یا برای اپتیما هم در جلو داره و هم عقب . البته اون
اپتیماهایی که به سیستم صوتیه اینفینیتی مجهز هستند .
اما اگر توانستی عکسشو با یک لینک برامون بذار . .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ خرداد ۱۳۹۳درود . احتمال میدم خوشبو کننده ی ماشین باشه .
حسين
۳۰ خرداد ۱۳۹۳میلاد جان دمت گرم هرچی سوال بود جواب دادی.
اینم لینک:
http://www.netcarshow.com/bmw/2013-6-series_gran_coupe/1600×1200/wallpaper_c8.htm
http://www.netcarshow.com/bmw/2012-6-series_coupe/1600×1200/wallpaper_94.htm
http://www.netcarshow.com/bmw/2012-6-series_coupe/1600×1200/wallpaper_92.htm
یه فیلم هم از سیستم استریوی ب ام و دارم که ادعا کرده پیشرفته ترین سیستم صوتیه که در یک اتومبیل استفاده شده. اگه مایل هستی میتونم برات ایمیلش کنم.
مرسی
mahdi
۲۹ خرداد ۱۳۹۳درود به همه دوستان
یه نکته هست و اون اینه که همه گفتند از این ماشین خوشم اومد و غیره و ذالک
میخوام تغییراتی بدم
من از این ماشین خوشم نیومد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همین که هست
دلم خنک شد
بگذریم
فکر کنم بنز اعلام کرده بود (البته حرفم مستند نیست) که دیگه نمیخواد این مدل رو ادامه بده
جریان چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این مدل خیلی جذابه
میلاد جون داداش جریان این (احتمالا شایعه ) چیه؟
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ خرداد ۱۳۹۳درود .
داداشم شایعه ای بیش نیست . چون این سری و یا این اتاق بازار خیلی گرمی
داره . در همین حد بگم که لکسس هم برای این سری ( 4 در کوپه ) یک مدل
جدید داره معرفی میکنه . بنز همچین کاری نمیکنه . چون دو دستی بازار رو
به رقباش تقدیم میکنه . مطمئن باش .
سام
۲۹ خرداد ۱۳۹۳با سلام مجدد
این موضوع رو می خواست بگم که یکی از مهم ترین دلایل گرونی ماشین های آلمانی بالا بودن دستمزد کارگرها توی اون کشوره.به خاطر همین آلمانی ها ظاهرا قیمت پایینی رو برای مدلهای پایه شون در نظر می گیرن ولی یک کم که آپشن ها اضافه می شه قیمتها سر به فلک می کشه .چند وقت پیش بود که توی هفته نامه دنیای خودرو یه بنز E200 مدل 2014 تست شده بود که مدل پایه این ماشین بود و قیمتش هم معادل 320 میلیون تومان، ولی شاید باورتون هم نشه که به اندازه سمندLX آپشن داشت و جالبتر این که کولرش هم اتومات نبود!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ خرداد ۱۳۹۳درود . بله حرف شما کاملا درسته .
من خودم ار تعجب گیج شدم .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ خرداد ۱۳۹۳البته قیمت داخل ایرانش زیاد مهم نیست چون دست وارد کننده ی های
بی انصاف است .
احمدرضا فقط آلمان فقط و فقط بی ام و
۲۹ خرداد ۱۳۹۳سری 6 رو ترجیح میدهم البته صبر میکنم تا جدیدش بیاد
سام
۳۰ خرداد ۱۳۹۳باسلام مجدد
میلاد جان تا حد زیادی حق با شماست چون تا اونجایی که من می دونم واردکننده های ایرانی روی همه ماشین هاو مخصوصا ماشین های لوکس آلمانی سودهای کلانی به جیب می زنند.به همین خاطر امکان داره قیمت این ماشین هم چند برابر نرخ جهانیش باشه.
مهران
۳۰ خرداد ۱۳۹۳تنها ماشینی که استیشنش هم زیباست
احسان(احسان سابق)
۳۰ خرداد ۱۳۹۳سام کلا برند بنز محصولات گرونی داره و البته تو المان دسمزد بالاست اما 320 میلیونی که گفتی یعنی 100 هزاردلار که قیمت کلاس S هست.اما کلاس E پایه 50 هزار دلار قیمت داره.پس اون ماشینی که گفته 320 میلیون نهایتش 160 میلیون قیمت داره.تازه تو ایران خوب قیمت داده 320 میلیون! چون 2 برابر گمرک که بره بخاطر انحصاری بودن وارداتش تو ایران دلال محترم تا جایی که مشتری بتونه بخره روش قیمت میکشه و اینجاست که باید گفت این مملکت از دست رفته
PEUGEOT
۳۰ خرداد ۱۳۹۳واقعا طراحی زیبایی داره به خصوص چراغای جلو
طراحی داخلیش رو هم دوست دارم خب نمیشه گفت عالیه ولی قشنگه
درباره موتوراشم نظر نمیدم چون که فعلا میلاد میگه اشتباه نوشتی
یه پسل باهوش
۳۰ خرداد ۱۳۹۳می دونید این ویژگی که امروز توی مرسدس بنز هست که با پیچیدن شما به سمتی چراغها هم همراهتون می پیچن تا نقاط کور جاده دیده بشه
توی ماشین چینی مثل لیفان 620 هم هست
بعد شما هی برو ال نود بخر
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ خرداد ۱۳۹۳درود .
چراغ های زنونی که شما میگی با گردش فرمان میچرخه . یعنی اگر شما 5درصد
فرمان رو بچرخونی ، چراغ ها 10 درصد به داخل پیچ گردش میکنند ، اما نسل
این چراغ هایی که در نسل جدید CLS هستند ، سطح جاده را اسکن کرده و زود
تر از گردش فرمان که در نسل قبل به وسیله ی انها گردش میکردند وارد عمل
شده و پیچ جاده را نشان میدهند . یعنی یک پله بالاتر .
درضمن در لیفان 620 از طرح چراغ زنون استفاده میکنند . .