مرسدس بنز

مرسدس E کلاس مدل 2015، فراتر از تجمل

خودرو تنها وسیله‌ای برای آمدوشد نیست بلکه برخی اوقات بازتاب‌دهنده دیدگاه‌ها، علایق و خواسته‌های صاحبانش نیز می‌باشد. برخی از خودروها هستند که حس و حال خاصی را به شخص القاء نموده و نیز ویژگی متفاوتی را از خود بروز می‌دهند، که تنها مختص همان محصول بوده و شما آن صفت خاص را در دیگر همتایانش، نمی‌یابید. از جمله برندهایی هم که حسی فراتر از تجمل را به خریدارانش ارزانی می‌دارد، خودروی لوکس و شهیر مرسدس بنز است. چه این مطلب را بپذیریم و یا آن را رد کنیم، از زمان‌های نه‌چندان دور تا به امروز، این برند کمابیش پرتو و نمادیست از فرادستی. حال می‌خواهد این فرادستی در قدرت و یا ثروت و… باشد یا هر چیز دیگری، باز هم فرقی به حال این موضوع نمی‌کند. علیرغم خودروهای لوکس و رنگارنگی که در بازار وجود دارد، همچنان شاهدیم که این برند در کانون توجهات ویژه‌ای قرار دارد و بی‌شک هم هیچ خودرویی را در عالم نمی‌یابید که به این اندازه توسط سیاسیون و مقامات به کار گرفته شده باشد، کافی است که نگاهی کوتاه به درب سفارت‌خانه‌ها و نیز نمایندگی‌های سیاسی و…. بیاندازیم که تا این مطلب را بهتر درک کنیم. بگذریم.

Mercedes-Benz E-250 2015
Mercedes-Benz E-250 2015
موضوع این متن درباره مدل کلاس E مرسدس بنز می‌باشد، ریشه‌های اولیه این کلاس نیز به دهه ۵۰ میلادی بازمی‌گردد، زمانی که بدنه‌ای به نام PONTON”” و با کد W120، از طرف این سازنده روانه بازارهای جهانی شد. این مدل به کشورمان نیز وارد شد و به نام بنز ۱۸۰ معروف بود و نخستین بار هم در شبکه تاکسیرانی کشور به کار گرفته شد. اگر به آرشیو عکس‌های قدیمی و مربوط به دهه ۳۰ و ۴۰ شمسی مراجعه کنید، خیابان‌های پایتخت را مملو از این مدل می‌بینید که به کار حمل و جابه‌جایی مسافر مشغول‌اند. همچنین، این خودرو از دوام عالی نیز برخوردار بود و بخش زیادی از شهرت مرسدس بنز در ایران نیز مدیون و وام‌دار این خودروست. بعد از آن هم اتاق‌های W110، W114 و W123 از این کلاس روانه کشورمان شدند که آن‌ها نیز در کلاس خویش از سرآمدان روزگار بوده و مشتریان زیادی را هم به سمت خود جلب نمودند، تنها کافی است یک بار بر صندلی‌های این مدل‌ها تکیه زنید تا معنای واقعی راحتی و آرامش را حس کنید. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز واردات کلاس E به کشورمان کمابیش ادامه داشت و تمامی اتاق‌های آن اعم از W124 تا W212 وارد بازار شده و صدالبته با قیمت‌های بالایی که داشتند مشتریان خاصی را به سمت خود جلب می‌نمودند. از میانه دهه ۸۰ شمسی و به مدت کوتاهی هم مدل‌های E200 و E350 در کشورمان مونتاژ می‌شد که به دلیل تحریم‌های ظالمانه غرب تولید آن‌ها متوقف ماند و در پی آن هم این شرکت هم مجبور به ترک بازار ایران شد. در مجموع مدل‌های کلاس E در کشورمان، معرف خودروهایی ریشه‌دار، با اصالت و بسیار محبوب هستند که گردش روزگار هم نتوانسته است ذره‌ای از اعتبار و شهرت آن‌ها کم نماید.
Mercedes-Benz E200 NGD 2015
Mercedes-Benz W212 E200 NGD 2015
نسل فعلی کلاس E که با کد W212 معروف است از سال ۲۰۰۹ میلادی روانه بازار گردید و در سال ۲۰۱۳ میلادی نیز دستخوش یک فیس لیفت کلی قرار گرفت. چندی پیش نیز این خودرو توسط سایت «AUTOMIDDLEEAST» تحت بررسی قرار گرفت که در ذیل برگردان آن را تقدیمتان می‌کنم.
Mercedes-Benz E-Class W212 2015
Mercedes-Benz E-Class W212 2015

خلاصه بررسی

کل امتیاز این خودرو:۴ از ۵
مدل محبوب کلاس E همچنان نقش خود را به‌عنوان بازیگری قوی برای مرسدس بنز ایفاء می‌کند. در حال حاضر، این خودرو به همراه گزینه‌های انتخابی متعددی همچون طرح‌های متفاوت بدنه و نیز پیشرانه‌های گوناگون، عرضه می‌شود که وجود همین امر به‌تنهایی مجبورتان می‌کند که جهت خرید هر یک از آن‌ها به‌سختی بیندیشید.

Mercedes-Benz E-Class W212 2015
Mercedes-Benz E-Class W212 2015
نمای ظاهری
مرسدس بنز کلاس E مدل ۲۰۱۵، یک سدان اجرایی (مدیریتی) است که از طرح محتاطانه‌ای برخوردار بوده و به لحاظ سبک طراحی هم از آموزه‌های رایج در این کمپانی پیروی می‌کند. به‌دوراز هرگونه خودنمایی متظاهرانه و هیاهوهای منبعث از آن، این خودرو ویترینی از طراحی نرم و نیز جزییات لوکس را به نمایش می‌گذارد. مسلماً طراحی چراغ‌های جلو این خودرو که با مابقی بدنه‌اش تناسبی ندارد رتبه آن را در این زمینه پایین آورده است.
Mercedes-Benz E-Class W212 2015
Mercedes-Benz E-Class W212 2015
کابین
آن‌چنان که انتظارش دارید، شما می‌توانید حجم فراوانی از تجهیزات مناسب و راحت را در درون کابین مرسدس بنز کلاس E بیابید. پوشش‌های چرمی به کار رفته در آن با نهایت دقت و زیبایی دوخته شده است و نمای معتدلانه داشبورد هم گیرایی خاصی را از خود ساطع می‌کند.
Mercedes-Benz E-Class W212 Interior
Mercedes-Benz E-Class W212 Interior
مهندسی
در مرسدس E کلاس شما می‌توانید شاهد مواردی همچون دوربین پارک عقب، انواع سیستم‌های هشداردهنده در حین رانندگی، سانروف کشویی، چراغ‌های هوشمند و نیز سیستم ورود بدون کلید باشید و البته این لیست همچنان ادامه می‌یابد. هیچ موردی را در کابین این خودرو مشاهده نمی‌کنید که حسی از ارزانی و یا بی‌کیفیت بودن را به شما القا کند. آنچه که در این خودرو ارائه می‌شود
آن‌چنان که شما از این برند انتظار دارید، تعداد بی‌شماری از گزینه‌های انتخابی، در رده‌های های گوناگون مرسدس بنز E کلاس ۲۰۱۵، در دسترستان خواهد بود. نخستین آن‌ها نیز وجود سه تیپ متفاوت از بدنه است که شامل سدان، کوپه و کابریولت می‌گردد. پیشرانه‌های ارائه شده نیز از نمونه ۲ لیتری شروع شده و به ۵.۵ لیتری ختم می‌گردد. بهای تیپ‌های مختلف این خودرو نیز بین ۱۸۱,۰۰۰ الی ۴۶۳,۰۰۰ درهم است.
Mercedes-Benz E-Class W212
Mercedes-Benz E-Class W212
جمع‌بندی نهایی
مرسدس بنز E کلاس بر روی کاغذ خودرویی ناامیدکننده نیست و به‌طور حتم مدل‌های کوپه و کابریولت این خودرو از زمره زیباترین و شکیل‌ترین نمونه‌های موجود در بازار هستند. در حال حاضر صحبت‌های فراوانی در مورد بهای تیپ‌های نهایی این خودرو، همچون مدل E63 AMG صورت می‌پذیرد. زیرا بهای این نمونه، وارد قلمرو مدل‌های کلاس S گردیده است.
Mercedes-Benz E-Class W212
Mercedes-Benz E-Class W212
نکات مثبت این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»
طراحی خوش‌سیمای بدنه
حجم فراوانی از تجهیزات رفاهی
نکات منفی این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»
آپشن های عرضه شده در این خودرو بیش از حد است.
چراغ‌های جلوی آن در مقایسه با مابقی بخش‌های بدنه بی‌تناسب هستند.
Mercedes-Benz E-Class W212
Mercedes-Benz E-Class W212

مشخصات فنی

مدل ۲۰۰ E:
حجم موتور: ۱۹۹۱ سی‌سی
توان: ۱۸۴ اسب‌بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه
گشتاور: ۳۰۰ نیوتن‌متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه
شتاب صفر تا صد: ۷.۹ ثانیه
حداکثر سرعت: ۲۳۳ کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر: ۶.۱ لیتر
مدل 250E:
حجم موتور: ۱۹۹۱ سی‌سی
توان: ۲۱۱ اسب‌بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه
گشتاور: ۳۵۰ نیوتن‌متر در ۱۲۰۰ الی ۴۰۰۰ دور در دقیقه
شتاب صفر تا صد: ۷.۶ ثانیه
حداکثر سرعت: ۲۴۳ کیلومتر بر ساعت
استاندارد آلایندگی: یورو ۶
مصرف سوخت ترکیبی: ۶.۱ لیتر
گیربکس: ۷ سرعته خودکار (تیپ ترونیک)

Mercedes-Benz E-Class W212
Mercedes-Benz E250 2015
ابعاد
طول/عرض /ارتفاع:۴۸۷۹/۱۸۵۴/۱۴۷۴ میلی‌متر (نمونه سدان) – ۴۶۹۸/۱۷۸۶/۱۳۹۸ میلی‌متر (نمونه کوپه)
فاصله بین دو محور: ۲۸۷۴ میلی‌متر
حجم صندوق عقب: ۵۴۰ لیتر (نمونه سدان) – ۴۵۰ لیتر (نمونه کوپه)
حجم باک بنزین: ۵۹ لیتر
Mercedes-Benz E-Class W212
Mercedes-Benz E-Class W212
ایمنی
نمونه سدان کلاس E مدل ۲۰۱۵ در موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌های آمریکا (IIHS) تحت تست‌های متعدد قرار گرفت و در تمامی بخش‌ها اعم از استحکام سقف، برخورد از نیمه جلو (همپوشانی کامل)، برخورد از بغل (بخش کناری خودرو) و نیز حفاظت از سر و صندلی‌ها و در نهایت در تست دشوار SMALL OVERLAP (همپوشانی کوتاه)، بالاترین امتیاز یا همان خوب (GOOD) را به دست آورد.
8 عدد کیسه هوای ایمنی (راننده، سرنشین جلو، جانبی، پرده‌ای، زانویی)
سیستم ضد بلوکه ترمز ASB
سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD
سیستم کمکی ترمز BA
سیستم کنترل پایداری DSC
سیستم کنترل کشش ASR
سیستم کمکی شروع حرکت از روی تپه‌ها
پکیج فنربندی تطبیقی
سیستم پیش کشنده کمربندهای ایمنی
سیستم ISO FIX برای صندلی کودکان
سیستم نمایشگر فشار باد لاستیک‌ها TIRE PRESSURE MOINTORING DISPLAY
سیستم کمکی ردیابی تصادفات ATTENTION ASSIST COLLESION DETECTION
سیستم کمکی نگه‌دارنده خودرو در مسیر LANE KEEPING ASSIST
سیستم تشخیص نقاط کور BLIND SPOT ASSIST
چراغ ترمز تطبیقی
کیت تعمیر تایرها
Mercedes-Benz E-Class W212
Mercedes-Benz E-Class W212
برخی از تجهیزات رفاهی در این خودرو (نمونه E250 سدان)
صندلی‌ها با پوشش چرمی – فرمان سه پره با پوشش چرمی – اهرم تعویض دنده پشت فرمان – چراغ‌های LED جلو – استراحتگاه دست برای صندلی‌های جلو – صفحه نمایشگر به سایز ۵.۱ اینچ – تنظیم اتوماتیک صندلی‌ها – حافظه برای صندلی‌های جلو گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو – چراغ‌های هوشمند جلو- چراغ‌های LED جلو کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان + DVD چنجر + بلوتوث – سیستم ورود بدون کلید
سوکت ۱۲ ولتی برای قسمت جلو – کلید کروز کنترل بر روی فرمان – شوینده چراغ‌های جلو – شیشه عقب ضد بخار – سیستم روشنایی در روز (DAY LIGHT) – چراغ نقشه‌خوانی – فرمان برقی – چراغ‌های اتوماتیک جلو به همراه کنترل آن – درب‌های عقب برقی – سنسورهای پارک جلو و عقب – تهویه مطبوع تمام اتوماتیک – دریچه‌های تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب – دوربین دید عقب – سامانه تشخیص خستگی راننده در حین رانندگی – سیستم START/STOP – پرده شیشه عقب و درب‌های عقب و……. قیمت
در ایران: ۴۴۰ الی ۴۶۰ میلیون (نمونه E250 سدان مدل ۲۰۱۴، ثبت‌نام در نمایندگی) – ۴۸۰ الی ۵۲۰ میلیون تومان (نمونه E250 سدان مدل ۲۰۱۵، بازار آزاد)
در امارات: ۱۸۱,۰۰۰ درهم (مدل E200 سدان مدل ۲۰۱۵) – ۱۹۷,۰۰۰ درهم (مدل E250 سدان مدل ۲۰۱۵)

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مطالب مشابه

‫۶۱ دیدگاه‌ها

  1. Archi khan

    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2198 ديدگاه)

    ماشین های بنز عالیه
    تو کلاس E هم مدل های کانورتیبل اش معرکه اند

    1. Hitler

      ۸ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (499 ديدگاه)

      آپشن های عرضه شده در این خودرو بیش از حد است.
      حالا چرا این چرا جزو نکات منفیه؟

      1. amir

        ۸ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (255 ديدگاه)

        چون قیمت ماشین می بره بالا همانطور که ذکر رو تیپ های آخر میره تو حاشیه اس کلاس

  2. adel

    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (171 ديدگاه)

    سلام با تشکر از نویسنده ی محترم ، بنظرم نکات منفی رو باید تایپ میکردین که اشتباهاً مثبت ذکر شده است .

    1. سام

      ۷ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (899 ديدگاه)

      با سلام
      لطف داری دوست عزیز، در این مورد حق با شماست و از این بابت هم، از شما و تمامی خوانندگان محترم پوزش می خواهم.

  3. دکتر داریوش

    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (86 ديدگاه)

    ۳برابر قیمت واقعیش تو ایران پول بدی! ! ! اونوقت می گن زیر ۲۵۰۰cc چهل درصد تعرفه داره!
    یادش بخیر همین چند سال پیش مدلe200 سال رو صفر می خریدی حدود ۱۲۵میلیون!!!
    الان مدلای جدید همین چینیای تو بازار رو بیارن همه ۱۰۰به بالا….
    چند سال دیگه……………..
    دولت امید و ما هم امیدواریم..ما ایرانیا کلا” امیدواریم

    1. احسان(احسان سابق)

      ۸ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (2876 ديدگاه)

      دکترجون به این نمیگن امیدواری.میگن خودگول زنی

  4. مسعود

    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (80 ديدگاه)

    این همه چیزو داره که :-0
    چیزایی که نداره بگید ببینم اصلا هست :-)

  5. مهدی

    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    کلا تو ماشین های بنز حس لوکس بودن و با کیفیت بودن برام بیشتر هستش تا بی ام و

  6. مسعود

    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (221 ديدگاه)

    “کیت تعمیر تایرها” چیه؟

  7. David

    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (17 ديدگاه)

    در این مطلب نظرات شخصی خیلی زیاد نوشته شده.کاملا مشخصه که این متن و این ترجمه به چه جهت نوشته و ترجمه شده.از نظرات شخصی هم که بگذریم

    1. شاهین

      ۷ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (4696 ديدگاه)

      الان دقیقا مشکلت چیه؟!

      1. صادق

        ۷ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (2123 ديدگاه)

        شاهین، این آقا اون زمانی که نصف متن مقایسه ی لکسوس و بی ام و به نفع لکسس حذف شد، دم نزد اما الان از هیچی داره همه چی درست میکنه….!!!!

        1. شاهین

          ۷ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          صادق داداش
          بعضیا احتیاج به درمان دارن،منم که دکتر…
          خودت در جریانی دیگه.

        2. صادق

          ۷ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (2123 ديدگاه)

          ;D ;D ;D

  8. ارمان

    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1306 ديدگاه)

    مخصوصا وقتی میشه E350 دیگه هیچ حرفی برای گفتن نمیمونه همیچی تموم با یه برند همه کس آشنا , عالی

  9. محمد

    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (42 ديدگاه)

    جالبه نوشته نکات منفی : وجود تعداد آپشن های بیش از حد …

    1. سام

      ۷ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (899 ديدگاه)

      با سلام
      دوست عزیز، زمانی که در حال ترجمه این متن بودم از اینکه نویسنده اماراتی این مسئله را جز نکات منفی این خودرو قرار دارده است، کاملا شگفت زده شدم ولی برای حفظ امانت در ترجمه،آن را ذکر نمودم.

  10. شلبى

    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (705 ديدگاه)

    کلاس E همیشه فوق العاده بوده و حرفاى زیادى براى گفتن داشته
    فقط کاش مرسد چراغاى جلو رو این شکلى نمیکرد،عاشق طراحى چراغاى جلوش قبل از این فیس لیفت بودم،چراغاى جداش خیلى زیبا بود

  11. علی

    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (30 ديدگاه)

    اینجا گفته شده که چراغها تناسبی با بدنه ندارند
    آخه کجاش بی تناسبه؟ ها؟
    ایراد الکی از ماشین گرفته

    1. احمدرضا

      ۷ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1022 ديدگاه)

      ایراد الکی نیست شما تعصبت بی جا هست

      1. شایان

        ۸ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        تعصب بیجا یعنی اینکه یکی آشغالای کره ای و ژاپنی و با این مقایسه کنه

        1. احمدرضا

          ۸ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (1022 ديدگاه)

          الان چه ربطی داره عزیزم فکر کردی من کاری به کره ای ها دارم من طرفدار ب ام و هستم

        2. شایان

          ۹ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (1355 ديدگاه)

          احمدرضا من میدونم شما طرفدار بی ام و هستی من منظورم شما نبودی منظورم کسایی بودن که دارن مثل قارچ رشد میکنن و اعتبار سایتو به پائین ترین قدر ممکن رسوندم ازم دل رنج نشو

  12. K.MAK.MISEL

    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2706 ديدگاه)

    خوب،لوکس،عامه پسند
    الان دقیقا چرا عیبش میشه اپشنای بیش از حد داره؟
    این سایت فکر کنم مدیرش به پراید عادت داره برای همون معایبش نوشته اپشن بیش از حد….

  13. صادق

    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2123 ديدگاه)

    این فک کنم اول آپشن بوده، بعدا ماشین روش نصب کردن

  14. RETOLEX

    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1406 ديدگاه)

    خدایا . به ما هم از این ماشینا بده ……….

    بلند بگو امینننننننننن

    1. BMW4ever

      ۸ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (155 ديدگاه)

      با عکس لندکروز آواتارت خیلی حال کردم RETOLEX عزیز لندکروز عشقه

  15. javad amjad

    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام خدمت همه دوستان
    میخواستم بپرسم کسی اطلاع داره چجوری برنامه نویگیشن همین مدل بنز رو میشه از ابوظبی به تهران تغییر داد؟

  16. علي رضا

    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (229 ديدگاه)

    عالیه ولی ابهت نسل قبلش بیشتر بود..
    http://www.car.ir/files/cache/files_cars_1505351%5B38b79778db8b367b6ffc39874d3af9a9%5D.jpg

  17. mohsen

    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (27 ديدگاه)

    BMW 520i بهتر از اینه

    1. K.MAK.MISEL

      ۷ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      نه
      این بهتره

  18. احمدرضا

    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    پشتش زشته طراحی داخلش هم افتضاهه جلوش هم معمولیه

    1. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

      ۸ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      درود
      خوشم میاد چشم دیدنشو نداریا!!!

    2. ارمان

      ۸ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1306 ديدگاه)

      احمد رضای عزیز واسم جالبه بدونم کدوم ماشین از نظر شما زیباست؟

  19. peyman

    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (35 ديدگاه)

    زمانی بنز زبان طراحیه چراغ های دو تکه داشت که خیلی زیبا تر بودن از مدلای نسل جدیدشون البته سلیقه ایه
    تودوزیه صندلی هاش از بنز 180 ها تا حالا این جوری بوده واقعا زیبا و راحتن
    آرامش واقعا به سراغت میاد وقتی تو بنز E کلاس میشینی

  20. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۸ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود .
    ممنون از سام عزیز .
    نسل بعدی E کلاس شباهت بسیاری به سی کلاس و اس کلاس دارد . یعنی طبق رویه واگنر ( که من شخصا دوست ندارم ) بیشتر ویژگی های لوکس بودن بنز به حداقل رسید . همین عامل باعث شد که فروش بنز تکون بخوره .
    در متن صحبت از مرسدس بنز های 230 دهه 80 شد . ( مدل داشنجویی ) .
    لازم به ذکر است که بگم صندلی های اون مدل از بنز ، ؤجنسی شبیه پوست نارگیل دارند . منظورم قسمت های رشته رشته است که میزان تعرق بدن را به حداقل میرساند . خیلی کم باعث عرق میشه .
    یک مساله دیگر این که مرسدس بنز E کلاس ، موش ازمایشگاهیه بنز است . چون بیشتر سیستم های که قراره برای اولین بار نصب بشه ، روی E کلاس نصب میشه و جواب میگیرن .

    1. سام

      ۸ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (899 ديدگاه)

      با سلام
      خواهش می کنم میلاد عزیز،لطف داری شما

    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۸ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .
      دوستان ببخشید .
      در خط دوم کامنت اشتباها نوشته شده ویژگی های لوکس بودن .
      درستش کم شدن ویژگی های اسپرت بودن است .

      1. صادق

        ۸ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (2123 ديدگاه)

        میلاد تعجب کردم، میخواستم بنویسم حالا که BMW میخواد بیشتر به راه امسال BENZ بره، بنز میخواد راه بی ام و رو بره؟!؟!؟

        که دیگه خودت تعجبم رو حل کردی ;)

      2. حمید

        ۹ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (199 ديدگاه)

        آقا میلاد این حرف هایی که زدی منو عصبانی کرد!ببینم یه سوال دارم ازت،تا حالا نسل جدید s رو از نزدیک دیدی؟برام مسلمه که ندیدی چون اگه دیده بودی این کامنت رو نمی ذاشتی و میای به این عکسای اینترنتی تکیه میکنی.من تو امارات،تو جاده ی بین دبی و ابوظبی (رفت و برگشت)شمردم و دیدم که نزدیک 60 تا s از کنارمون رد شد.که دوتاش s63 بودن،اینطوری بهت بگم که این ماشین انقدررررررررررر خوش استایل و زیباست که حاظری فقط باهاش عکس بگیری.حق هم داری چون شاید از نزدیک ندیدیش ولی خواهشا دیگه از طراحی بنز ایراد نگیر.

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .
          اصلا کامنت منو خوندی و جواب گذاشتی ؟؟؟؟
          نه والا .

        2. صادق

          ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (2123 ديدگاه)

          حمید جان :) :)

          کامنت میلاد که سراسر تعریف از بنزه!
          دیگه چی باید میگفت؟؟!؟

  21. مهرداد فراهانی

    ۸ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (36 ديدگاه)

    ممنون سام عزیز
    عاشق این سری بنزم مخصوصا رنگ قهوه ایش، فوق‌العاده است

    1. سام

      ۸ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (899 ديدگاه)

      با سلام
      خواهش می کنم مهرداد عزیز، باعث خرسندی بنده است که این متن مورد توجه تان واقع شد.به نظر من هم رنگ های قهوه ای و مشکی این خودرو معرکه اند.

      1. K.MAK.MISEL

        ۸ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (2706 ديدگاه)

        منظورتون قهوه ای روشنه دیگه نه؟

  22. احسان(احسان سابق)

    ۸ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    حالا یکی بیاد سیاستمدارای ایران رو حالی کنه E200 لوکسه.اگر تونستید این کار رو بکنید یعنی اینکاره اید

  23. hossein

    ۸ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (43 ديدگاه)

    اون ساعته چه خوشکله کف کردم

  24. luis

    ۸ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (26 ديدگاه)

    بنز همیشه زیبا و با وقار.

  25. رهگذر

    ۸ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (353 ديدگاه)

    عجب داشبورد دل بری داره لامصب :D بی نظیره کلاس ای 123 و 124 فوقالعادست تو ایران که خاطره عالی به جا گذاشتند البته هنوز هستند جایی نرفتند حالا حالا هم کار میکنن

  26. رامتین

    ۸ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3254 ديدگاه)

    بنظرم در قیاس با مدلهای کروک (4 نفره) مانند بی ام و 435- بی ام و 630 قدیم- آئودی s5 و یا لکسوس is300 بهترین کروک بازار بنز E400 است که با توان 330 اسب، با ظاهری عالی، ترکیبی بینظیره….

  27. سعید

    ۸ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1483 ديدگاه)

    از همه نظر عالیه،نقصی نداره،طراحیش که خیلی زیبا و خوبه،به نظر من چراغای جلوش خیلی هم قشنگه و با بقیه ماشین تناسب داره،کابینش حسابی لوکس و با کیفیته،از نظر ایمنی و آپشن و امکانات هم آخرشه،مصرف سوختش عالیه.
    و قویترین مدل E کلاس: E63 AMG S 4matic یکی از بهترین و قویترین و سریعترین سدانهای جهان.

  28. محمد20

    ۸ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (85 ديدگاه)

    انصافا پشتش شبیه سری 7 BMW هست

  29. سورنا

    ۸ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بنز همیشه عالی بوده

    یعنی میشه یه روزم ما بنز سوار شیم؟

  30. فرشاد

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    موتور 5.5 لیتریشاااا بگو !!!!
    البته اگه این حجم موتور به علاوه این تجهیزات بیاد تو ایران احتمالا میره رو 1.5 میلیارد !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا