مرسدس در حال معرفی تکنولوژیهای جدید خود بوده و این کار را با قلب تپنده مرسدس E کلاس کوپه و کانورتیبل آغاز کرده است.
اگرچه تغییرات صورت گرفته در این خودروهای دو درب شامل رنگهای جدید بدنه، تریم و تجهیزات کابین است اما بزرگترین تغییر استفاده از پیشرانه نوین میباشد.
پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی معرفی شده در E350 کوپه و کابریو به لطف استفاده از سیستم الکتریکی ۴۸ ولتی جدید بر مرز هیبریدی حرکت میکند. این استارتر/آلترناتور به شتابگیری کوتاه، جرقه، کارکرد نرم و… کمک میکند.
پیشرانه موردبحث که قدرت ۲۲۹ اسب بخاری داشته عملکردی نزدیک به پیشرانهای ۶ سیلندر دارد به گونهای که شتاب صفر تا صد کیلومتر ۵.۹ ثانیهای برای مدل کوپه و ۶.۱ ثانیهای برای مدل کابریو به ارمغان میآورد. سقف سرعت هر دو خودرو نیز بهصورت الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.
بنز جدای از پیشرانه، رنگهای بیشتر بدنه، سیستم تله کنفرانس و هشدارهای پیامکی را در زمان آسیب به خود معرفی کرده است. همچنین پکیج شب ویژهای برای مدل کانورتیبل تدارک دیده شده که شامل تریم مشکی براق و رینگهای مخصوص میباشد.
این بهروزرسانیها در ابتدا برای بازار اروپا هستند و البته شامل مدلهای E200 و E220d نیز میباشند. انتظار داریم در آینده نزدیک شاهد ورود این مدلها به دیگر بازارها باشیم.
حسین
۷ آبان ۱۳۹۶واقعا عالیه مخصوصا مدل کابریو
مصرف بهینه کنار شتاب و سرعت و استهلاک کمتر
morteza
۷ آبان ۱۳۹۶فقط همین.والا ما میگردیم تو مطالب خوباشو سوا میکنیم بعد میایم میبینیم …هیچی.
ahmad m
۷ آبان ۱۳۹۶عکس اول عجب رنگ محشریه