وقتی به منهارت فکر میکنید احتمالاً محصولات تیون شده بامو با قدرت زیاد و کیت بدنه متمایز به ذهنتان خطور میکند. چند هفته پیش بود که این تیونر آلمانی قدرت M5 CS را به ۷۷۷ اسب بخار رساند و حالا نوبت به یک خودروی قویتر رسیده هرچند این خودرو از محصولات رقیب بامو یعنی مرسدس میباشد.
منهارت اخیراً دست روی مرسدس-ای ام جی E63 S گذاشته و این سوپر سدان را به منهارت ER 800 تبدیل کرده است. پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی AMG در حالت استاندارد قدرت ۵۷۱ اسبی تولید میکند که در نسخه E63 S به ۶۱۲ اسب بخار میرسد. این نیرو از طریق یک گیربکس ۹ سرعته دوکلاچه به تمامی چرخ ها فرستاده میشود.
اکثر مالکان این خودرو از قدرت یاد شده راضی خواهند بود اما این امر باعث نشده منهارت از ارتقای پیشرانه دست بکشد. با نصب توربوهای بزرگتر، اینترکولر جدید، ورودی کربنی و بازنگری در ECU، منهارت قدرت این پیشرانه را به ۸۰۹ اسب بخار رسانده است. منهارت همچنین سیستم اگزوز را با استفاده از خروجیهای اسپورت و مبدلهای کاتالیتیک ۳۰۰ سلولی ارتقا داده است.
به منظور ارتقای قدرت توقف این سوپر سدان آلمانی، دیسکهای کربن سرامیکی ۱۵.۹ اینچی در جلو نصب شدهاند. سیستم تعلیق بادی نیز میتواند ارتفاع خودرو را چند میلیمتری بالا و پایین کند.
اما ER 800 در بخش ظاهری دارای جلوپنجره مشکی و رینگهای ۲۱ اینچی تیره میباشد. به این موارد باید پوشش بدنه مشکی و طلایی خاص منهارت را نیز اضافه کرد. این کیت پرفورمنس پیشرانه قدرت ۲۱۱۰۸ دلاری داشته و برای ورودی کربنی نیز باید ۵۴۳۰ دلار پرداخت کرد. سیستم اگزوز و خروجیها نیز به ترتیب ۹۹۶۸ و ۳۴۰۰ دلار قیمت دارند. رینگهای سفارشی، عناصر روی بدنه، جلوپنجره مشکی و سیستم تعلیق نیز با قیمتهای ۹۶۱۴، ۱۱۷۲ و ۶۹۸ دلار عرضه شدهاند. نهایتاً باید به کفپوشهای ۲۰۹ دلاری و پوشش سقف ستارهای مشابه رولزرویس با قیمت ۲۳۳۳ دلار اشاره کرد.
ehsan fa
۶ مهر ۱۴۰۰با این میشه تو ده دقیقه لاستیک ها رو تموم کرد فکرشم خوشمزه س
حسین
۶ مهر ۱۴۰۰به سلیقهی من این نسل بنز سی کلاس زشته اما جدیده قشنگه.
GT
۶ مهر ۱۴۰۰اولا این E کلاس هست نه C کلاس، دوما این قبل از فیس لیفت میان دوره هست نه نسل قبلی
امیر
۶ مهر ۱۴۰۰عجب ماشین عالی شده ، ظاهر خیلی عالی ، کابین خوب ، قدرت هم که برای یک سدان
سایز این اندازه ای فراتر انتظار
Bayerische Motoren Werke
۶ مهر ۱۴۰۰BENZ باید وقتی تیون میشه گشتاورش کمتر از 1000 نباشه البته اینجا نبود مطلبی درباره گشتاور
آرم BENZ هم سرجاشه در این تیون پس میتونم نتیجه بگیرم دارم خدا رو میبینم توی این پست
رامتین
۶ مهر ۱۴۰۰من اعتقادی به ارتقای خودروها ندارم، چرا که مهندسین AMG بیشک بسیار بهتر از مهندسین منهارت و … هستند. مهندسینی که توانایی ساخت و هدایت خودروهای فرمول1 را دارند از دانشی شاید منحصر بفرد برخوردارند. در ضمن این ارتقا شاید به قیمت خود ماشین در بیاد، خب شما یه خودروی بهتر با چنین توانی میتونی بگیری.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۶ مهر ۱۴۰۰منهارت از لحاظ فنی به کنار از لحاظ ظاهری هم خیلی خوب به ماشینا میرسه،ترکیب رنگ طلایی و مشکلی کروم رو هر ماشینی ترکیبی عالی میشه،این بنز هم تنها ایرادی که میشه ازش گرفت ابعاد کوچیکشه که این قدرت حتی قبلیه هم براش زیادیه…
″پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی AMG در خالت استاندارد قدرت ۵۷۱ اسبی تولید میکند که در نسخه E63 S به ۶۱۲ اسب بخار میرسد.″
فقط یه چیز دیگه،آقا شاهین اینجا یه اشتباه ریز وجود داره…
بازم ممنون از مطالب خوبتون🙏
بهنام
۶ مهر ۱۴۰۰این اتاق ای کلاس محشره . از اس کلاس بیشتر میپسندم . واقعا یه سدان همه چی تمامه.طراحی بینظیر،طراحی داخلی فوقالعاده،سواری عالی،پرستیژ اعلا .بعد از اتاق w211 این اتاق از نظر بنده بهترین اتاق ای کلاسه .
محمد مختاری آذر
۷ مهر ۱۴۰۰چه مخوف و زیبا شده این باید بره با لامبورگینی درگ بزاره
آریا ماشین
۱۱ مهر ۱۴۰۰طراحیش خیلی مخوفه مقایسه کنین با e کلاس جدید