مرسدس-ایامجی برنامههای خود برای نمایش مدلهای G63 و G65 Exclusive Edition در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ را اعلام کرد.
این شاسی بلندهای پرفورمنس که احتمالاً آخرین مدلهای نسل فعلی G کلاس خواهند بود دارای نمای خارجی منحصربهفرد بوده که میتوان آنها را با رنگ انحصاری ایامجی یعنی خاکستری مونزا سفارش داد. خریداران همچنین میتوانند شاهد نصب رکابهای فولادی ضدزنگ، نوارهای مسابقهای AMG و نوارهای لاستیکی با جزئیات آلومینیومی باشند. از دیگر ویژگیهای این خودرو میتوان به رینگهای سبکوزن ۲۱ اینچی با رنگ مشکی (G63) یا سرامیک پولیش خورده (G65) اشاره کرد.
این استایل بیهمتا به داخل کابین نیز راه یافته زیرا مدلهای یاد شده دارای پکیج انحصاری designo هستند که شامل صندلیهای اسپورت چرمی دو رنگ و داشبورد چرمی میباشد. ترکیبات متنوعی از رنگها قابل سفارش بوده اما تمامی تریم ها دارای جزئیات یکسان در صندلیها و پانل دربها میباشند. دیگر موارد برجسته عبارتاند از صندلیهای جلوی گرم و سرد شونده و تریم فیبر کربن یا پیانو بلک.
G63 همانند مدل استاندارد دارای پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۵ لیتری توئین توربو با قدرت ۵۷۱ اسب بخار و ۷۶۰ نیوتون متر گشتاور میباشد. نسخه G65 قدرتمندتر بوده زیرا پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربوی آن خروجی ۶۳۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متری را ارائه میکند.
بهای این خودروها در آلمان به ترتیب از ۱۶۳۱۲۵ یورو برای مدل G63 و ۲۸۷۶۵۸ یورو برای مدل G65 آغاز میشود.
SERIAL WINNER
۱۴ شهریور ۱۳۹۶.
۳۵۰/۰۰۰ دلار برای جی۶۵ !!!
۲۰۰/۰۰۰ دلار برای جی۶۳ !!!
عاشق شخصیت خاص این ماشینم ،
حسین
۱۴ شهریور ۱۳۹۶هر وقت عکس های کلاس G رو میبینم از خود بی خود میشم .
ماشین چهافصل .
هم آفرودر و هم لوکس .. هم پور قدرت و هم پر آپشن . .
فرشاد
۱۴ شهریور ۱۳۹۶خوبه، شیکه، با پرستیژه، اما دیگه وقتش رسیده نسل جدیدش معرفی شه.
Infinite
۱۴ شهریور ۱۳۹۶رنگ بیرونی خاکستری مونزا + فضای داخلی مشکی قرمز ??
ولی به شخصه رینگ شلوغتر رو برای این مدل میپسندم. رینگی که منصوری برای G کلاس استفاده میکنه بسیار عالی هست.
mehran911
۱۴ شهریور ۱۳۹۶آقا پورشه نیم ساعت پیش ورودش رو به فرمول یک برای ساخت پیشرانه تایید کرد
.
بعد از مونزا و بحث در مورد پیشرانه های آینده ، پورشه پروژه ساخت پیشرانه اش رو رسانه ای کرد
.
مدیر تجاری مسابقات فرمول یک Sean Bratches گفت : ورود پورشه به فرمول یک بسیار برای این ورزش ارزشمند خواهد بود و تیم ها و صاحبان فرمول یک خوش شانس هستند که پورشه را در اختیار دارن
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱۴ شهریور ۱۳۹۶جدا از اینکه پورشه رو در صدر اسپرت سازی میدونم.
ولی خداییش مهران جان منم شنیدم بهم برخورد.
داره منت میزاره.
((ورود پورشه به فرمول یک بسیار برای این ورزش ارزشمند خواهد بود و تیم ها و صاحبان فرمول یک خوش شانس هستند که پورشه را در اختیار دارن?))
mehran911
۱۴ شهریور ۱۳۹۶فکر کنم طرف از اومدن پورشه بیشتر خود پورشه هیجان زده شده
مانی
۱۵ شهریور ۱۳۹۶نگران نباش اینو هم مثله هوندا با … میندازن بیرون
Vahid 956
۱۵ شهریور ۱۳۹۶پورشه که منت نمیذاره مدیر تجاری فرمول میگه راستی مهران پیش بینی میکنی چهار سال بعد پورشه با کدوم تیم برای تامین موتور همکاری کنه؟ مک لارن یا رد بول یا بقیه ؟
mehran911
۱۵ شهریور ۱۳۹۶راستش وحید نمی دونم چه اتفاقی خواهد افتاد
.
باتوجه به اینکه پورشه زمان زیادی رو داره صرف ساخت موتور میکنه به احتمال زیاد شاهد یک موتور قدرتمند و با قابلیت اطمینان بالا باشیم
.
به احتمال زیاد در شرکت های های معتبر مثل ویلیامز یا مکلارن ازش استفاده کنن
SERIAL WINNER
۱۴ شهریور ۱۳۹۶.
خبر خوبیه ، پارگراف آخرت مخصوصا.
کاش یه زمان آئودی هم به عنوان یک تیم بیاد فرمول 1 و خاطره ی رقابت های شانه به شانه ای که 8 دهه پیش با بنز در بالاترین سطح اتومبیل رانی داشت رو دوباره زنده کنه.
mehran911
۱۴ شهریور ۱۳۹۶(((رقابت های شانه به شانه ))
عجب حرفی زدی مجید عزیز دقیقا رقابت شانه به شانه
اون زمان اتویونین بهترین ها رو برای جایزه بزرگ اروپا می ساخت
پیکان های نقره ای مرسدس و اتویونین
اتویونین اون زمان پیشرفته ترین آیرودینامیک ترین خودروهارو داشت موتور این ماشین در عقب قرار داشت و در اون زمان سیستم تعلیق مستقل داشتن
در دهه ی ۳۰ میلادی با راننده گی بینظیر تاتزیو نوولاری در جایزه بزرگ اروپا حکمرانی می کردند
.
مشکل آئودی و bmw این بود که حامی قدرتمندی مثل دایملر و دولت آلمان نداشتن هر چند هیتلر کمک مالی خوبی به اوتویونین و مرسدس میکرد اما مرسدس همیشه بیشترین کمک دریافت میکرد
SERIAL WINNER
۱۴ شهریور ۱۳۹۶.
بهترین کمکی که هیتلر میتونست به آئودی و بقیه ی خودروسازان و کلا صنعت آلمان بکنه جلوگیری از جنگ جهانی بود که نتیجه ای جز ویرانی و عقب افتادن آلمان نداشت.
آلمان در دهه ی 30 میلادی از هر نظر فرسنگ ها از بقیه ی کشور ها جلوتر بود. شاید اگر جنگ جهانی دوم رخ نمیداد پیشرفت های 100 سال بعد رو الان داشتیم.
چند وقت پیش یک مستند نگاه میکردم از دیدن بلند پروازی ها و موفقیت های آلمان در اون دوره دهنم وا مونده بود. از نظر علم و تکنولوژی حداقل 25 سال جلوتر از بقیه بودن.
اگر جنگ جهانی رخ نمیداد مایباخ الان جای رولزرویس بود. Maybach بهترین لوکس ساز آن دوران بود و همین جنگ باعث شد چندین سال توان هیچ فعالیتی نداشته باشه و درش رو تخته کنن.چون در دوران جنگ موتور تانک های وحشتناک Tiger II رو میساخت که کابوس بقیه ی تانک ها بودن.
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱۴ شهریور ۱۳۹۶مایباخ جای رولز رویس؟؟؟
خب اینهمه وقت داشتن پشتشون هم مرسدس ولی هنوز نتونستن جای رولز رویس رو بگیرن.
………..
بعدشم در مورد پیشرفت تکنولوژی و 25 سال جلوتر بودن آلمان اصلا موافق نیستم.
چون 8 ساله که دارم تو این زمینه مطالعه میکنم و میدونم چی به چیه.
اگر پدال یک روزی مطلبی درباره ی حوزه ی حمل و نقل در جنگ جهانی مطلبی گذاشت من مفصل درباره ی آلمان و انگلستان و دستاوردهاشون و رقابت هاشون توضیح میدم.
نمیخوام پز بدم و بگم خیلی بلدم ولی یه چیزایی میدونم که شرط میبندم 99 درصد کاربرای سایت نمیدونن.
و واقعا حیرت انگیزه .
به وقتش میگم.
mehran911
۱۴ شهریور ۱۳۹۶درست میگی مجید جان
هزینه جاه طلبی های هیتلر رو آلمان تا به امروز می پردازه
.
واقعا اگر جنگ نبود آلمان چی میشد حتی نمی تونم تصورش کنم
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱۴ شهریور ۱۳۹۶جالبه که بعضی ها قیمت نجومی جی کلاس رو شخصیت خاص میدونن???
اصلا ارزش نداره 350 هزارتا بابت این داد با 200 هزارتا میشه اتوبیوگرافی خرید که هم با اینکه قدیمی تره هم باز بسیار لوکس تره،و هم توانایی آفرود بالایی داره.
???SVAutobiography LWB ???
تو این بازه ی قیمتی محصولات رنج روور رو ترجیح میدم.
SERIAL WINNER
۱۴ شهریور ۱۳۹۶.
200 هزار دلار چند روپیه میشه؟!!!
دوست عزیز ” تاتا SV اتوبیوگرافی ” کلا با G class فرق میکنه. بار ها در دوئل های مختلف G class به ” تاتا اس وی اتوبیوگرافی ” ترجیح داده شده چون واقعا بهتر بوده.
G class از یک برند اصیل و فوق العاده دوست داشتنی آمده به نام مرسدس بنز.
G class رو باید بشناسی تا عاشقش بشی.
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱۴ شهریور ۱۳۹۶هر وقت شما گفتی فولکس اطلس 48 هزار دلاری به ریال((ترجیحا ریال قطر?)) چقدر میشه منم به روپیه خواهم گفتم.
الِفولَکس الَواقُن الطِلَس…
………
لندروور-رنج روور تو ساخت شاسی بلند حرف اولو تو دنیا میزنه.
الان میدونم میخوای بگی رنجرهای آمریکایی از جی کلاس استفاده میکن و….
دقیقا همین امر برای لندروور هم هست.
خواستی کامل توضیح میدم.?
اینقدر تنوع شاسی بلنداش زیاده که هیچ کسی جرات نمیکنه باهاش رقابت کنه.
منتظر دیفندر جدید هم باش.
راستی وقتی تصادف تویوتا پریوس با جی500 رو دیدم بیشتر عاشق جی کلاس شدم،شما هم برو حتما ببین و دوباره عاشقش شو.??
SERIAL WINNER
۱۴ شهریور ۱۳۹۶.
ربطی نداره. فولکس تحت تملک هیچ شرکتی نیست. سهام فرق میکنه.
سهام داشتن مثل سپرده گذاری در یک بانکه.
بنز یه زمان سهامدار تسلا بود بعد هم سهامش رو فروخت و تمام.
.
مانی
۱۵ شهریور ۱۳۹۶داداش مرسدس ۴ کلاس اس یو وی میزنه
برا آفرودِ خفن هم G500 4×4² رو حساب کن
چجوری لندرور شاخترین اس یو وی سازه؟؟؟
تبلیغاتِ دنیا دسته انگلیسه
منابع ات رو عوض کن داداش
یکم منابعی رو که کسی معرفی نمیکنه
پیدا کن و مطالعه کن(منظورم در مورد جنگِ جهانی بود)
فرشاد
۱۴ شهریور ۱۳۹۶تو G کلاسها هیچکدوم دلفریبتر از G500 4×4² نیست، قیمتشم ۲۲۶ هزار دلاره که خیلی با صرفهتر و خاصتر از G63 و G65ه، اما منم مثل شما، اتوبیوگرافی SV کشیده رو با قیمت ۲۰۱ هزار دلار، به همه شاسیبلندها و شاید به همه خودروها ترجیح میدم.
علیرضا زعیم
۱۴ شهریور ۱۳۹۶بنز دیگه شورش رو دراورده. یکسره داره مدل های جدید این پیرمرد رو میده بیرون. اخه ی فیس لیفتی چیزی!! با پرستیژه ولی دیگه داره لوس و کسل کننده میشه.
شاهین پسر
۱۸ شهریور ۱۳۹۶منم میخواستم همین نظرو بدم دیگه زیادی داره روی این مدل قدیمی جولان میده.لازمه یکم روی فیسش کار کنه بعد قیمت نجومی بزاره روش
رامکال
۱۴ شهریور ۱۳۹۶خدای آفرود
امیدرضا
۱ دی ۱۴۰۱فیسش خیلی خوبه از نظر من بهترین ماشین دنیاست