دایملر تائید کرد نسل بعدی مرسدس بنز S کلاس با پیشرانهی ۱۲ سیلندر عرضه خواهد شد. به این ترتیب تمامی شایعاتی که طی ماههای قبل درباره عدم وجود این نیروگاه در سدان لوکس و پرچمدار مرسدس رنگ میبازند.
اولا کالنیوس مدیر اجرایی دایملر در خلال مصاحبه با GTspririt اعلام کرده که علیرغم استفادهی مرسدس-مایباخ GLS 600 جدید از پیشرانهی ۸ سیلندر، نسل بعدی S کلاس همچنان با قوای محرکهی بزرگ و دوستداشتنی ۱۲ سیلندر تولید خواهد شد.
متأسفانه کالنیوس به جزئیات بیشتری درباره این پیشرانه اشاره نکرده اما انتظار داریم خود S کلاس در سال ۲۰۲۱ معرفی شود. باور بر این است پیشرانه موردبحث نسخهی ارتقا یافتهی پیشرانهای خواهد بود که هماکنون در S600 و مرسدس-مایباخ S600 بکار میرود. البته قلب آهنین مرسدس به منظور هماهنگی با استانداردهای آلایندگی جدید کاملاً بهروز خواهد شد.
همین چند روز پیش بود که تصاویر جاسوسی جدیدی از نسل آینده S کلاس منتشر شد. این خودرو پروفایل مشابه نسل فعلی داشته اما از جمله قطعات جدید آن میتوان به چراغهای جلو و عقب جدید اشاره کرد. دیگر بخش جالبتوجه طراحی این سدان لوکس حضور دستگیرههای درب پاپ اوت خواهد بود.
داخل کابین نیز تغییرات زیادی اعمال میشود و انتظار میرود کنسول مرکزی کاملاً در سلطه نمایشگری بزرگ باشد. گفته میشود علاوه بر این پیشرانه ۱۲ سیلندر طیف متنوعی از قلبهای آهنین ۶ سیلندر بنزینی و دیزلی و همچنین مجموعههای پلاگین هیبریدی در S کلاس جدید ارائه شوند.
Joker
۱۳ آذر ۱۳۹۸دمش گرم،خدایی خبر از این بهتر دیگه نبود…
محمد
۱۳ آذر ۱۳۹۸دمت گرم که چه دل خجسته ای داری، v12 بزنن ،v8 بزنن ، الکتریکی بزنن یا توقف تولید کنن چه تاثیری به حال من و تو داره که میگی خبر از این بهتر نبود؟!
Joker
۱۳ آذر ۱۳۹۸تو اگه حال نمیکنی زیر این پست کارت چیه؟! لااقل فرق من و تو اینه من روزی چند بار بهترین و گرونترین خودروهای دنیا رو از نزدیک میبینم برعکس تو که فقط میتونه عکس این ماشینا رو ببینه و بکنه تصویر پروفایلش! شکر خدا تا جای ممکن هم دارم تلاشم رو میکنم که به خواسته هام برسم و خیلیاشون رو هم تا به امروز بدست آوُردم،این رو هم یاد بگیر که قرار نیست واسه لذت بردن از چیزی حتما مالک اون چیز باشی،چیزی که مهمه اینه که امثال تو اینقدر شرایط رو تو ایران براشون به تنگ آوُردن که فقط دنبال اینن ببینن کی کِی کجا از یه چیزی تعریف کرده عقده هاشون رو سر طرف خالی کنن…
Dna
۱۳ آذر ۱۳۹۸V12 منقرض نشو لطفا
امیر
۱۳ آذر ۱۳۹۸بسیار عالی
اصلش همینه
۱۲سیلندر حجیم با ارامش کامل و حس لوکس بودن
net
۱۳ آذر ۱۳۹۸۱۲ سیلندر چه خبره ۱۲ سیلندر برای بوگاتی خوبه.۶ یا ۸ سیلندر برای سدان لوکس مثل ایودی a8 و بنز سری اس و بی ام و سری ۷ کافیه
Farzad
۱۳ آذر ۱۳۹۸V12 فقط فراری و لامبورگینی . بقیه اداشو درمیارن
S.h
۱۳ آذر ۱۳۹۸به نظر خیلی از افراد مطرح دنیا پاگانی زیبا ترین صدا رو داره و یا قطعا تو دو سه تای اوله که موتورش همینه
مرتضی
۱۳ آذر ۱۳۹۸واقعا طراحی داخلی خودرو ها تو دنیا دست چند تا شرکته ، و به نظرم بنز و بی ام و و بنتلی صدر جدول محسوب میشن
Khosrow
۱۳ آذر ۱۳۹۸تنها اتومبیلی که پیش تمام متعصبین هر برندی احترام داره ..
مهراد
۱۳ آذر ۱۳۹۸برای اولین بار بهت لایک دادم ?
Khosrow
۱۳ آذر ۱۳۹۸اقا مرسی / دست شما درد نکنه :) ..
مهراد
۱۴ آذر ۱۳۹۸مخلصیم ??
امین
۱۴ آذر ۱۳۹۸طراحی داخلی بدون دکمه خیلی سخت میشه!!!!
این شرکتها دارند به کجا میرن؟
رامین
۱۴ آذر ۱۳۹۸این شرکت چند ماه پیش S کلاسV12 مدل فاینال ادیشن رو با رینگهای برنزی رنگ عرضه کرد و ادعا شد از سال بعد حداکثرV8 تولید میشه!! انگار ملت رو سرکار گذاشته!!؟