مرسدس بنز

مرسدس S65 AMG تمیز با قیمتی بسیار نازل!

اگر از سدان های لوکس اوایل قرن ۲۱ خوشتان می‌آید شاید توجهتان به خودرویی همچون مرسدس بنز S کلاس W220 مورد بحث ما جلب شود. این خودرو از یک نیروگاه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربو سود می‌برد.


خودروی یاد شده در لیست فروش قرار داشته و مدل ۲۰۰۶ است بنابراین از جمله آخرین خودروهای این اتاق می‌باشد که در سال ۲۰۰۵ با خط تولید خداحافظی کرده‌اند. همچنین علیرغم رنگ‌شدگی چندین جای بدنه واقعاً وضعیت کلی خودرو مناسب به نظر می‌رسد.


جدای از ظاهر گیراتر و ملزومات خاص بخش AMG، این خودرو دارای سیستم تعلیق با تنظیمات متفاوت، ترمزهای ارتقا یافته، رینگ‌های ۵ پره جفت AMG و کابینی مجهز و سفارشی است.


در سراسر کابین چرم لوکس با چوب روی داشبورد، کنسول مرکزی و پانل درب‌ها کار شده است. صندلی‌های جلو دارای عملکردهای گرم و سرد شونده و همچنین تنظیمات برقی و ماساژ می‌باشند؛ اما سرنشینان عقب نیز از آفتاب‌گیرهای برقی، صندلی‌های برقی و سیستم تهویه مطبوع بخش عقب سود خواهند برد.


اما برسیم به پیشرانه ۱۲ سیلندر مرسدس که قدرت ۶۰۴ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متری را از طریق یک گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب می‌فرستد. بهترین بخش موضوع اینکه خودروی یاد شده تنها ۵۲۲۲۰ کیلومتر کار کرده و برای یک سدان لوکسی که حدود ۱۲ سال سن دارد اصلاً کارکرد زیادی نیست.


مرسدس S65 AMG مورد بحث دارای تاریخچه کامل سرویس‌ها بوده و در زمان نگارش این خبر بالاترین پیشنهاد برای آن ۱۷۵۰۰ دلار می‌باشد. از نظر ما این مرسدس قیمت بسیار مناسبی دارد به شرطی که بتوانید از عهده هزینه‌های سرویس آن بربیایید!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۲ دیدگاه‌ها

  1. Reventon

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (282 ديدگاه)

    حتی با دلار ده چوخیم حساب کنی تو ایران دو برابره

    1. amir

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (522 ديدگاه)

      همه جای دنیا خودرو یه کالای مصرفیه حتی اگه بنز اس کلاس باشه

    2. ساکن المان

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (3 ديدگاه)

      دوبرابر ؟
      شما بالای یک و نیم میلیارد تومن حساب کن
      دو سال قبل اس پانصد معمولی یادمه یک میلیارد بود اونم مدلای ۲۰۱۰

    3. مزدا

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (2097 ديدگاه)

      تو ایران قیمت یه بی ام و 2005 رو زده ۳۰۰ میلیون!!اونوقت اونجا….
      اَی خیدا

  2. Mohammad

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    الان همین تو ایران یک میلیارد پولشه.

    1. فرامرز

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (1597 ديدگاه)

      اونایی که منفی دادن توجه کنن که این اس ۳۵۰ نیست بلکه اس ۶۵ آ ام گ هست که اگه مدل جدیدش بیاد بازار راحت ۷-۸ میلیارد قیمت میخوره. شاید من و شما نداشته باشیم و حتی اگه داشته باشیم حاضر نباشیم ۵۰۰ میلیون برای همچین ماشینی هزینه کنید ولی آقازاده ها میکنن

      1. مانی

        ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        نکبت زاده,زالو زاده,***زاده ولی نه آقا زاده

  3. NAVID۰۰۹۸

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    حرفی برای گفتن نمیمونه .
    عشق به معنای واقعی .
    طرفدار هر خودرویی هم که باشید ، مگه میتونید از این بگذرید .
    بنزs باشه ، مُفت باشه ، مشششششکی هم باشه ،،،ای جونم

  4. حسین

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (3003 ديدگاه)

    همین تو ایران بود زیر یک میلیارد میداد؟
    مگه هزینه بیمه ، سوخت ، تعمیر و … چقدر هس اونجا؟
    شنیدم برای پارک در خیابان ، حتی جلو خانه ، ساعتی ۵۰ یورو بعضی کشور ها پول میگیرند!

    1. ساکن المان

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (3 ديدگاه)

      خودم ساکن المانم
      این ماشینا فنی معمولا سالمن ولی بدونه ایراد نیستن. یعنی ممکنه سیستم صوتی کار نکنه و شمام تا ده سال بدونه سیستم صوتی این ماشینو بدونه مشکل فنی استفاده کنی. ولی بخوایی سیستم صوتی رو درست کنی ممکنه پنج هزار یورو هزینش بشه. خب چون ماشینای خاصی هستن قعطاتشم خاصن و کم یاب حتی تو همین المانی که من ساکنشم.طبقعا قیمتشم گرونتر میشه.
      بنزین الان تقریبا لیتری چهارده و نیم یورو هست. خب این مدل موتور دو لیتری معمولی نداره که بگیم صدی هفت میسوزونه. حداقل صدی بیست میسوزونه.
      بیمه هم بسته به ارزش ماشین و مقدار پیمایش سالانه محاسبه میشه. تو المان بیمه ی این ماشین سالی هزار یورو میشه. ولی این بیمه هست. یعنی تصادف کنی بیمه همه خسارتا رو میده
      بعد مالیات سالانه هستش که بر اساس الایندگی ماشینا محاسبه میشه. با توجه به حجم موتور و دودهای خروجی به نظر من مالک چیزی حدودا هفتصد هشتصد یورو مالیات میده برا این مدل.

      هزینه پارک خیلی ارزونتر از ایناست. تو گرونترین منطقه شهرم بخوایی پارک کنی ساعتی ده یورو نمیشه. تو هسته مرکزی شهر مونیخ پارکینگ طبقاتی هستش که نرخش ساعتی پنج تا ده یورو هست بسته به ساعت روز و روزهای تعطیل و غیر تعطیل
      تو خیلی از مناطق تو روزای تعطیل پارک مجانیه چون خلوته به جز پارکینگهای طبقاتی

      یه ماشین تو المان هزینه های سالانش بیمه و مالیاته. تعمیر و سوخت و اینا دیگه به خود فرد بستگی داره که چطور با ماشینش رفتار میکنه. یه گلف یا مدلای شبیه گلف تو المان بیمه ی شخص ثالث که اجباری هست سالی تقریبا دویست یورو هست. مالیاتشم تقریبا صد و پنجاه یورو تو مدلایی که الایندگی بیشتری دارن. کل هزینه های گلف میشه سالی دویست و پنجاه یورو هست که چه بخوایی چه نخوایی باید بدی. حالا میخوایی پول بیشتری بدی بیمه ی کامل تر میخری که هزینشم بیشتره. ماشینت اگه نو باشه تا سه سال بیمه بدنه و رنگ به عهده خود کارخونه سازنده هست و دیگه لازم نیست بیمه تکمیلی بگیری و همون شخص ثالث کافیه

      برا این مدل ای ام گ بنزم تمام هزینه های اجباری همین بیمه شخص ثالث و مالیاته که هر سال باید بدی. که با محاسبات من تقریبا سالی هزار و چهارصد یورو میشه. یعنی بیمه شخص ثالث اجباری که هر سال تقریبا دویست یورو و مالیات سالانه ۱۲۰۰ یورو. بقیه هزینه ها انتخابیه. مثلا میخوایی بیمه فول بگیری که میشه سالی هزار یورو حدودا. پس هزینه های اجباری میشه سالی دو هزار و دویست یورو.
      هزینه های بنزین و قطعاتم همش به خود فرد بستگی داره که ویراژ بده لنتهاشو به فنا بده یا اروم رانندگی کنه.
      لاستیک و اینام حتی اگه استفاده نشده باشه بعد چهارسال باید عوض بشه چون تاریخ انقضا دارن اکثرا. اینا قطعات مصرفیه که تو هر مدلی باید عوض بشن.

      اگه سوالیم دارین که چطور اومدم المان و شما چطور بیایین. جوابم اینه قاچاق اومدم شمام قاچاق بیایین

      1. کاوه

        ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (146 ديدگاه)

        استاد «ساکن آلمان» کجای آلمانی که بنزین لیتری چهارده ونیم یوروئه؟! گرفتی مارو؟البته با احترام.

    2. عطا

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (110 ديدگاه)

      داداش شما یعنی بعضی از ما ایرانی ها حتی خودمو میگم اینطوری هستیم و ذهنیت شما رو داریم.
      بله شاید تو خارج مجبور باشی واسه یک کیلو فلفل دلمه ای 80 هزار تومن بدی ! یا واسه پارک اینقدر پول بدی که شما میفرمایید.
      اولا اینکه خب این پول از نظر ما خیلی زیاده و واسه اونا یه چیز عادی هست.
      دوما شاید یه چیز های مشخصی تو خارج گرون باشه و ازتون مالیات زیادی بگیرن ، ولی مطمعن باش تو چیزای دیگه جبران میشه نمونه کوچیکش همین خودرو هست.یا چیزای خرت و پرت کوچک که جمعشون کنی تو یه ماه خیلی زیاد میشه. مغز شویی جوان ها اینطوری هست دیگه میهشون میگن بابا نرو خارج بری 45 در صد مالیات میگیرن ازت ! از گشنگیت اونجا میمیری بله مالیات میگیرن ولی فقط نیمه پر لیوان رو میبینن و به شخص میگن.
      چرا بهش نمیگن اونجا عین ادم کار بکنی ماشین میگیری ( اینجا عین ادم کار کنی ماشین نمیگیری !)چرا نمیگن اونجا شرایط اقتصادی و علمی و رفاهیی خوبی داره ؟ چرا نمیگن اونجا بری ادم حسابی باشی تحویل میگیرن تو رو ؟ چرا نمیگن اونجا تبعیض کم هست ؟ چرا نمیگن دولت ازت پشتیبانی میکنه؟

      1. حسین

        ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (3003 ديدگاه)

        بنظر من اونا هزینه خودرو را اوردن پایین اما هزینه استفاده رو ازش بردن بالا تا مردم از حمل و نقل عمومی استفاده کنند و همه خودرو ندارند!
        تو ایران بخاطر اینکه اقتصاد نقدینگی رو زیاد میکنه و بیماره ، خودرو که دست دولت هس رو گرون میدن تا نقدینگی رو جمع کنند! که روش غلطی هس!

  5. حمیدرضا

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    هزینه های جانبیش انقدر بالا رفته که برای کسی صرف نمی کنه نه نگهش داره نه بخرتش ولی برای ما که تو ایرانیم خیلی مناسبه چون اون هزینه های جالی مثل الایندگی و همچنین بیمه سنگین ماشین رو نداریم

    1. ساکن المان

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (3 ديدگاه)

      اینجام خریدار دارن. اکثر این مدلا رو تاکسی ها میخرن یه تبلیغی میشن براشون. مثلا تو المان اکثر تاکسی ها بی ام و سری هفت میخرن و اینطوری پرستیژشون بالا میره و مشتری بیشتری جذب میکنن. جدیدا ماشینای الکتریکی تسلا میخرن اکثرا
      یا اون شرکتای برگزار کننده ی مجالس عروسی و جشن و غیره این ماشینا رو میخرن مهموناشونو بیارن ببرن که پولشو میگیرن و براشون میصرفه.
      خرید و فروش این مدلا حتی تو المانم تقریبا کمه. کلا تو همه دنیا همینطوره. چون هزینه های بیمه و مالیات سالانش هزار و چهارصد یورو میشه. تقریبا دستمزد یه ماه یه پرستار بعد کسر مالیات.

      1. emad1990

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (999 ديدگاه)

        اقا ممنون از اطلاعاتتون.شاید من هیچ موقع گذرم به المان نخوره ولی اینکه وقت گذاشتید و به این کاملی توضیح دادید جای تشکر داره

  6. NAVID۰۰۹۸

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    موتور ماشینو نگاه .
    برای سال ۲۰۰۶ باشه ، ۱۰۰۰ گشتاور داشته باشه ، دیگه لاستیک میمونه برای ماشین .
    روزی یه جفک لاستیک باید عوض کنی از بَسکه دریفت میکشی باهاش ، اصلاً مگه میتونی جلوی لذت دریفت کشیدنتو بگیری .
    خیلی هنر میخواد که خودتو کنترل کنی و باهاش دریفت نکشی .

  7. سید

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (132 ديدگاه)

    ازهمین یدونه لطفا…بپیچید میبریم☺☺☺☺

  8. فرامرز

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1597 ديدگاه)

    این قیمت پیشنهادی مشتری هست. من تو سایت mobile.de آلمان یه مدل ۲۰۰۵ تمیز اس ۶۵ آ ام گ رو گیر آوردم با ۱۳۵۰۰۰ کیلومتر کارکرد و قیمت ۳۲۵۰۰ یورو یعنی بیش از ۳۸۰۰۰ دلار. به نظرم اینو با ۱۷۵۰۰ دلار رو هوا میزنن چون ارزون ترین اس ۳۵۰ با کارکرد حدود ۵۰۰۰۰ کیلومتر حدود ۲۰۰۰۰ دلار درمیاد.

  9. رضا

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (5 ديدگاه)

    خب میزدین از carscoop

  10. مانی

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    یکی‌ از زیباترین ماشین هائی که تولید شده
    سال ۲۰۰۶ قدرت ۶۰۴اسبی و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متری
    اس ۶۵‌های الان باید قدرت ۸۰۰ اسبی و گشتاور ۱۲۰۰ نیوتون متری داشته باشن

  11. روانی شب

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اینم مشتری داره
    تویوتا کرولای سال با همین قیمتم مشتری داره
    پس حرص خراب بودن و بالا بودن هزینه و غیره رو نخورین
    اونیکه اینو میخره حتما پولشو داره حتما هزینه هاشو میده. کسی نخره چیزی به ما نمیرسه کسیم بخره باز چیزی به ما نمیرسه
    درسته گفتن بحث کنین ولی نه اینکه تو سر و کله هم بزنیم. اگه این پست تو یه سایت خارجی بودش اعضاش در مورد پرفورمنس و غیرش بحث میکردن
    ماها بحثمون شده دعوا سر هزینش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا