مرسدس بنز جزئیات کامل و گالری تصاویر فیسلیفت خانواده G-کلاس را منتشر کرده است.
تمام مدلهای مرسدس بنز کلاس G در حال حاضر قادر به ارائه تا ۱۶ درصد قدرت بیشتر و ۱۷ درصد مصرف سوخت کمتر هستند. علاوه بر این مهمترین تغییر قرار گرفتن موتور ۴.۰ لیتری بیتوربو V8 با توان ۴۱۶ اسب بخار در زیر کاپوت G 500 است. تغییرات برجسته دیگر شامل افزوده شدن نسخههای منحصر به فرد آ ام گ نسخه ۴۶۳ و مدل افراطی G 500 4×۴² است. موتور V8 بیتوربو جدید مرسدس بنز G 500 و نسخه توسعه بافته آن توسط مرسدس آ ام گ همان انجینی هست که در زیر کاپوت مدلهایهای GT و C 63 با تنظیمات مختلف یافت میشود.
موتور V8 در کلاس G، توان ۴۱۶ اسب بخار و گشتاور ۶۱۰ نیوتن متر به ارمغان میآورد که در مقایسه با موتور V8 تنفس طبیعی ۵.۵ لیتری قبلی، موتور جدید ۳۴ اسب بخار قدرت بیشتر و ۸۰ نیوتن متر گشتاور بیشتری در اختیار میگذارد. بنابراین G 500 سریعتر و مقرونبهصرفهتر از قبل شده و در حال حاضر ۰ تا ۱۰۰ را در ۵.۹ ثانیه (۰.۲ ثانیه سریعتر از قبل) پر میکند و مصرف سوخت ترکیبی آن به ۱۲.۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر رسیده است که کاهش قابلتوجهی از مدل قبلی با مصرف ۱۴.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر داشته است. موتورهای دیگر هم بهروزرسانی شدهاند. حداکثر توان خروجی مدل G 350 D از ۲۰۸ اسب بخار به ۲۴۲ اسب بخار افزایش یافته، و گشتاور نیز از ۵۴۰ به ۶۰۰ نیوتن متر رسیده است. درنتیجه، G 350 D در حال حاضر شتاب ۰ تا ۱۰۰ را بهجای ۹.۱ ثانیه در ۸.۸ ثانیه پر میکند و همچنین مصرف سوخت ترکیبی آن از ۱۱.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر به ۹.۹ لیتر کاهش یافته است. مدلهای آ ام گ نیز بهقدرت و گشتاور بیشتری دستیافتهاند: آ ام گ G 63 در حال حاضر قادر به ارائه ۵۶۳ اسب بخار است که ۲۶ واحد افزایش داشته است، علاوهبراین توان آام گ G 65 از ۶۰۴ به ۶۲۱ اسب بخار افزایش یافته است.
بهجز نسخه G 500 4×۴² که از دسامبر ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد، تمام نسخههای فیسلیفت خانواده G کلاس از سپتامبر ۲۰۱۵ در دسترس خواهد بود.
مهندس صنایع و از علاقهمندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وبسایت های خبری دیگر در حوضه آیتی مینوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آیتی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.
اقای asa ایا دوست نداشتن بنز G کلس کار خوب و درستی است؟؟ هر ماشین بازی باید بنز جی رو دوست داشته باشه و قبولش داشته باشه حالا نخریدم نخرید اما این دو رکن واجبه و در ضمن در افرود احترامش هم واج
چرا باید دوست داشته باشه ؟ چون بزنه؟ یعنی بقیه ماشینای جهان ماشین نیستن ؟ نه اقا جان من همینجوری عین شما چشم بسته [ بهتون بر نخوره] رو حساب اینکه بنز و المانی هستش نظر نمی دم ، بعدشم سلیقه ی من روی جیپ ، حالا شما میخوای به من نظرتو تحمیل کنی ؟ لطفا به نظرات دیگران هم احترام بذار. ما که دوستیم ، این حرفارو روی حساب نصیحت دوستانه بزار نه توهین.
موافقم دلیل نمیشه چون آلمانیه حتما باید دوستش داشت زور که نیست.منم دوستش دارم اما جیپ رو بیشتر دوست دارم.ملت زور میگن بعد میخوان به خودشون زور نگن.این نظر منه به کسی ربطی نداره بخواد بهم تحمیل کنه.میگم من دوستش دارم خیلی هم خوبه ولی جیپ رو بیشتر دوست دارم
دکمه های قفل 3 تا دیفرانسیلش چقد قشنگ و با مفهوم طراحی شده خودرو از نظر من فقط اسب بخار و 4 تا عدد نیس اصالت..لوکس بودن..توجه ب جزیات که تخصص انگلیسی ها و بنزه! تا حدی هم ائودی و بوگاتی و لامبو ….بقیه شبیه اسباب بازی ان مثلا داخل کابین فراری رو ببینید شبیه کفش ورزشیه ! ک من اصلا نمیپسندم
اتفاقا من عاشق فراریم اگه یه وقت فراری چیزی گیرت اومد بدش من تو که دوس نداری یادت باشه این نظرات گران بهاتو برا موتور ترند و کار اند درایور و اتو اکسپرس و اتو اولوشن و … بفرست یه وقت نمیفرستی استعدادت رو کشف نمیکننا برادر من اینجا یه سایت تخصصیه مگه بچه بازیه که میای بهترین ماشینای دنیا رو با اسباب بازی مقایسه میکنی
سلام … همیشه فوق العاده و عالیه این G کلاس … یکی از بهترین هاست … از نظر من اگه معروف تر از S کلاس نباشه، گمنام تر نیست … خیلی زیباست و پر ابهت … مخصوصا مدل G65 AMG که همیشه عالیه … تو این چند ساله با اینکه چندان فرقی نکرده اما هیچ وقت از مد نیوفتاده … من که فکر میکنم دلیلش اون چراغای گردش و پنجره های صافش باشه … روز خوش
پژمان جان دقیقاً این ماشین مال آرتش بوده زمان جنگ هیتلرتا الان فرق زیادی نکرده من الان رفتم باهاش G63 تست درایو تو شرکت سالارترین ماشینه بنظرم من تو ایران x4 دارم ولی این نماد کامل أبهت و کلاسه اینشالله تا هفته اینده میخرم?
امین
۲۸ شهریور ۱۳۹۴به این میگن اصالت در عین مدرنیته
مصطفی
۲۸ شهریور ۱۳۹۴مرسدس G همان لندروور دیفندر لوکس است.
asa
۲۸ شهریور ۱۳۹۴جیپ رو بیشتر دوست دارم ، اونم خیلی خیلی. این هیچ تغییری با مدل قبلیش نکرده.
Yas
۲۸ شهریور ۱۳۹۴اقای asa ایا دوست نداشتن بنز G کلس کار خوب و درستی است؟؟ هر ماشین بازی باید بنز جی رو دوست داشته باشه و قبولش داشته باشه حالا نخریدم نخرید اما این دو رکن واجبه و در ضمن در افرود احترامش هم واج
asa
۲۹ شهریور ۱۳۹۴چرا باید دوست داشته باشه ؟ چون بزنه؟ یعنی بقیه ماشینای جهان ماشین نیستن ؟ نه اقا جان من همینجوری عین شما چشم بسته [ بهتون بر نخوره] رو حساب اینکه بنز و المانی هستش نظر نمی دم ، بعدشم سلیقه ی من روی جیپ ، حالا شما میخوای به من نظرتو تحمیل کنی ؟ لطفا به نظرات دیگران هم احترام بذار. ما که دوستیم ، این حرفارو روی حساب نصیحت دوستانه بزار نه توهین.
american and japan
۲۹ شهریور ۱۳۹۴موافقم دلیل نمیشه چون آلمانیه حتما باید دوستش داشت زور که نیست.منم دوستش دارم اما جیپ رو بیشتر دوست دارم.ملت زور میگن بعد میخوان به خودشون زور نگن.این نظر منه به کسی ربطی نداره بخواد بهم تحمیل کنه.میگم من دوستش دارم خیلی هم خوبه ولی جیپ رو بیشتر دوست دارم
Ashkan
۲۸ شهریور ۱۳۹۴خیلی دوست دارم داخل چراغاش مثه ماشین فولکس ABT که اومده ایران بشه (فقط چیدمان داخل چراغ)
arman
۲۸ شهریور ۱۳۹۴دکمه های قفل 3 تا دیفرانسیلش چقد قشنگ و با مفهوم طراحی شده
خودرو از نظر من فقط اسب بخار و 4 تا عدد نیس
اصالت..لوکس بودن..توجه ب جزیات که تخصص انگلیسی ها و بنزه! تا حدی هم ائودی و بوگاتی و لامبو ….بقیه شبیه اسباب بازی ان
مثلا داخل کابین فراری رو ببینید شبیه کفش ورزشیه ! ک من اصلا نمیپسندم
بابک
۲۹ شهریور ۱۳۹۴اتفاقا من عاشق فراریم
اگه یه وقت فراری چیزی گیرت اومد بدش من تو که دوس نداری
یادت باشه این نظرات گران بهاتو برا موتور ترند و کار اند درایور و اتو اکسپرس و اتو اولوشن و … بفرست یه وقت نمیفرستی استعدادت رو کشف نمیکننا
برادر من اینجا یه سایت تخصصیه مگه بچه بازیه که میای بهترین ماشینای دنیا رو با اسباب بازی مقایسه میکنی
asa
۲۹ شهریور ۱۳۹۴اصلا فراری یک چیز دیگست.
متین
۲۸ شهریور ۱۳۹۴سلام …
همیشه فوق العاده و عالیه این G کلاس … یکی از بهترین هاست … از نظر من اگه معروف تر از S کلاس نباشه، گمنام تر نیست … خیلی زیباست و پر ابهت … مخصوصا مدل G65 AMG که همیشه عالیه … تو این چند ساله با اینکه چندان فرقی نکرده اما هیچ وقت از مد نیوفتاده … من که فکر میکنم دلیلش اون چراغای گردش و پنجره های صافش باشه …
روز خوش
The Best Or Nothing
۲۸ شهریور ۱۳۹۴عاشق استایل این مدلم
اوج ابوهت و جذابیت
HELL CAT
۲۸ شهریور ۱۳۹۴اگه لندکروز حضرته
این چیه؟؟؟؟
احسان
۲۸ شهریور ۱۳۹۴اعلا حضرت
شایان
۵ مهر ۱۳۹۴این جلوی لندکروز مثل امپراطور جلوی سربازه
احمد باقری
۲۸ شهریور ۱۳۹۴به این میگن غول آفرود.
Hosein
۲ اسفند ۱۳۹۶غول افرود فقط ford f150 shelby raptor هست
AMIR
۲۸ شهریور ۱۳۹۴لندروور خیلی بهتره
امیر.عارف
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ممنون از آقای فرهانی . با نگاه کردن آدم لذت میبره . سوارش بشی دیگه دلت نمیاد پیاده شی
ahmad
۲۸ شهریور ۱۳۹۴بهترین……
سامان اذری
۲۸ شهریور ۱۳۹۴اینم داداشتونه :)
http://s2.img7.ir/NstAU.jpg
mohsen
۲۸ شهریور ۱۳۹۴رانگلر+اس کلاس= این
mahdi-GM
۲۸ شهریور ۱۳۹۴فوق العادست… اگه پول داشتم اولین شاسی بلندی که میگرفتم همین بود
صدای موتورش هم خیلی باحاله… تانکیه واسه خودش
رضا
۲۸ شهریور ۱۳۹۴v12 ش خیلی دیوونست ولی 282000 یورو هم……
میشه با این پول 4 تا ماشین توپ گرفت
ali z
۲۸ شهریور ۱۳۹۴مرسی مهرداد جان اگه راه داره این آمار و ارقام رو به میل مدیران ایرانخودرو بفرست یکم به دستاوردها افتخار کنن.
Ali
۲۸ شهریور ۱۳۹۴کسی میدونه چه دلیلی داره که بنز چرخهای این مدلو بزرگتر نمیکنه؟
:/
محمد حسین
۲۹ شهریور ۱۳۹۴چون دلیلی نداره که این کار رو انجام بده!
ALiHidden
۲۹ شهریور ۱۳۹۴یک ماشین پرطرفدار در امارات و کشورهای عربی !
در کل عالی و مناسب برا آفرود
حامد
۲۹ شهریور ۱۳۹۴واقعاً خواستنیه.
محسن آبادان
۳۱ شهریور ۱۳۹۴کاربری دیگه ی این ماشین اینه که ی توپ 106 ببندی بری باش جنگ
شاهرخ
۳۱ شهریور ۱۳۹۴نسل اول این خودرو به سفارش ایران تولید شد. چی بودیم و چی شدیم؟ x33 رو کجای دلم بذارم آخههه
پژمان
۸ آبان ۱۳۹۴به نظرم فقط واسه ارتش خوبه!
شخصا طراحیش رو دوس ندارم ولی خوب خدای کیفیت و افروده
محمد
۷ بهمن ۱۳۹۵پژمان جان دقیقاً این ماشین مال آرتش بوده زمان جنگ هیتلرتا الان فرق زیادی نکرده من الان رفتم باهاش G63 تست درایو تو شرکت سالارترین ماشینه بنظرم من تو ایران x4 دارم ولی این نماد کامل أبهت و کلاسه اینشالله تا هفته اینده میخرم?
محمد
۷ بهمن ۱۳۹۵البته منظورم ظاهرش زیاد تغییر نکرده وگرنه تغییرات زیادی کرده أز نظر کارایی و راحتی
محمد
۷ بهمن ۱۳۹۵من GLE 43 هم تست کردم ولی خداییش این چیز دیگه هست مخصوصا کشورهای عربی که ماهستیم
محمد
۷ بهمن ۱۳۹۵G63 اگزوز که أز بغل دربهای عقب داره خیلی شکیلترش کرده خدایی