مرسدس G کلاس بیشک نمادی برای این برند است. آلمانیها امیدوارند با معرفی نسل جدید G کلاس در نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی (دیترویت) ۲۰۱۸ موفقیت آن را ادامه دهند.
بازطراحی کردن یک نماد کار آسانی نیست اما به نظر میرسد مرسدس در خلق G کلاس ۲۰۱۹ قصد داشته روح نسخه اصیل را حفظ نماید. با بخش جلو آغاز میکنیم که در آن میتوان جلوپنجره آشنای احاطه شده با چراغهای جلوی کروی را دید. این خودرو همچنین دارای کاپوت تکامل یافته و همچنین سپر جلوی جدیدی است که به منظور بهبود آئرودینامیک طراحی متفاوتی دارد.
هرچه به عقب میآییم استایل جعبهای و سرراست این خودرو را حفظ شده تر میبینیم. نوارهای تریم متمایز از نسل قبلی به G کلاس ۲۰۱۹ منتقل شدهاند. علیرغم ظاهری آشنا این خودرو ۵۳ میلیمتر طویلتر و ۱۲۱ میلیمتر پهنتر از نسل قبلی خود میباشد.
تغییرات طراحی خودرو به کابین نیز راه یافتهاند زیرا رانندگان در این بخش شاهد فرمان کاملاً جدید، عناصر متالیک و تریم چوبی یا فیبر کربنی خواهند بود. شاسیبلند مشهور ژرمنها دارای پشت آمپرهای آنالوگی است اما بهصورت سفارشی میتوان از دو صفحهنمایش دیجیتالی (هر یک به ابعاد ۱۲.۳ اینچی) لذت برد. از جمله شاخصههای کابین میتوان به صندلیهای گرم شونده، سیستم صوتی با ۷ بلندگو و فضاهای ذخیرهای زیاد اشاره کرد.
طیف وسیعی از تجهیزات سفارشی در دسترس بوده که شامل سیستم صوتی مرغوب برمستر با ۱۶ بلندگو، پوشش چرم دیزاینو و پکیج صندلی فعالی میباشد که باعث اضافه شدن عملکردهای گرم/سرد شونده و ماساژ به آنها میشود. اگر این میزان از اشرافیت برای شما کافی نیست باید به پکیج پلاس انحصاری نیز اشاره کنیم که پوشش چرم ناپا را روی دربها، داشبورد و کنسول مرکزی اضافه میکند.
G کلاس جدید در زمان عرضه با پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربویی عرضه میشود که قدرت ۴۱۶ اسب بخاری و گشتاور ۶۰۹ نیوتون متری دارد. این پیشرانه به یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و البته سیستم چهار چرخ محرک متصل است.
آرنولد شوارتزنگر در زمان رونمایی این محصول از مدیرعامل دایملر دیتر زچه درباره امکان تولید نسخه تمام الکتریکی G کلاس پرسید و او تنها به گفتن جمله “منتظر بمان” اکتفا کرد.
به لطف این تغییرات G کلاس زوایای حمله و فرار ۳۱ و ۳۰ درجهای و ماکزیمم ارتفاع غوطهوری ۷۰ سانتیمتری در آب دارد.
G کلاس ۲۰۱۹ حالت رانندگی کاملاً جدیدی دارد که رفتار گاز، فرمان و سیستم دامپینگ را به منظور فراهم نمودن حداکثر تواناییهای آفرود تنظیم میکند.
فروش این خودرو در آمریکا از اواخر سال ۲۰۱۸ شروع خواهد شد و قیمت آن در زمان عرضه اعلام میشود. G کلاس ۲۰۱۹ در آلمان بهای پایه معادل
محمد
۲۶ دی ۱۳۹۶اوفففف بالاخره رونمایی شد ذره ای پس رفت نکرده نسبت به نسل قبل از همه لحاظ بهتر شده
میلاد
۲۶ دی ۱۳۹۶دوستان ببخشین اینجا مینویسم ولی کسایی که اینو با لندکروز مقایسه میکنند موجبات خنده آدم رو فراهم میکنه امثال لندکروز و اسکالید و… هدفشون جا کردن خودشون توی بازاره و از خیلی از چیزا میزنن تا قیمت ماشین بیاد پایین تا بتونن بیشتر بفروشن ولی این ماشین و بنتیگا و رنجروور اتو بیوگرافی برای اقشار پولدار ساخته شدن و سازندهاشون فقط به دنبال فروش نیستن و سعی دارن پرستیژ و خاص بودنشون حفظ بشه
Mohamad ali
۲۶ دی ۱۳۹۶قطعا همینطوره لندکروز که به کنار منتها اسکالید هم با طراحی اصیل و سبک بدنه غولآسا حقیقتاً خودرو لایقی ایست و من بدلیل تجربه سواری دلچسبی که با آن داشتم بهش علاقه مند شدم اما در افرود در برابر g آلمان ها حرف چندانی برای گفتن ندارد
ارش
۲۶ دی ۱۳۹۶موافقم .لند کروز زیادی بزرگنمایی شده .البته اسکالاد ماشین باهویتیه ودر کلاس خودش از بهترین هاست فضای راحت وجاداربه همراه قدرت زیاد و طراحی با هویت و اصیل یه مجموعه کامل رو عرضه میکنه.
شاهين
۲۶ دی ۱۳۹۶از ره کوی دوست راه نمیدادند ما را
دل به سر دارم ز دیدار مه رویش خدا
Madjid
۲۶ دی ۱۳۹۶.
واقعا بهترین آفرودر جهان که میگن حقیقت داره
جی واگن تو چه کردی با ما ❤❤❤
حامد
۲۶ دی ۱۳۹۶همه اینا به کنار فقط جناب دیتر تسچه?چقد جذابه این مرد
mehran911
۲۶ دی ۱۳۹۶دم مرسدس گرم سلطان G کلاس چی شده واقعا
.
نسخه های G500 4×4²
و مدل بینظیر تیون شده براباس
Brabus Adventure 4×4² G550
در کنار جیپ روبیکن بهترین آفرودر های جهان هستند بدون شک
توصیه میکنم مدل های بالا رو سرچ کنید
F۲۲RAPTOR
۲۶ دی ۱۳۹۶صد درصد
(ali (Chevy nova
۲۶ دی ۱۳۹۶مهران اىن حرفت حق بود
((در کنار جیپ روبیکن بهترین آفرودر های جهان هستند بدون شک))
mehran911
۲۶ دی ۱۳۹۶جیپ و بخصوص روبیکن رو خیلی دوست دارم
روبیکن واقعا آفرودر بینظیریه
(ali (Chevy nova
۲۶ دی ۱۳۹۶بر منکرش لعنت مهران
Raha
۲۶ دی ۱۳۹۶خوشحالم که یک ایرانی باعث تولدت شد
F۲۲RAPTOR
۲۶ دی ۱۳۹۶نماد فرم جعبه ای شکل
بنز فرم جعله ای شکی این اس یو وی رو به حد کمال رسونده یعنی خطوط شکسته نسل قبل رو متمایل به خمیده طراحی کرده و این موضوع باعث شده جی کلاس مدرن تر از نسل قبل باشه طراحیش.
Khan
۲۶ دی ۱۳۹۶فکر کنم تو عکس 13 (29) عاشق شدم!
وضعیت چرخ ها رو نگاه فقط
محمدامین
۲۶ دی ۱۳۹۶خوش به حال خریدارش . طراحیش به نظر من کلاسیک . طراحی کلاسیک خیلی با وقار تر از طراحی مدرن ژیگوله .
Fk
۲۶ دی ۱۳۹۶خوراک روسیه هستش
من تو مسکو زیاد جی کلاس دیدم
نمیدونم چرا
M3csl
۲۶ دی ۱۳۹۶سلام دوست عزیز.
من میدونم چرا تو روسیه محبوبه و زیاد سوارشن میشن….
یه خدابیامرزی اولین بار با سلیقه و سرمایه گذاریش این مدلو سفارش داد،اما حالا روسا سوارش میشن و حالشو میبرن….
همون بنده خدا با تلاش و عشق و تعصب این مملکتو آباد کرد،اما حالا روسا سوارمون شدن و حالشو میبرن…..
کلا روسا ب سلیقه و دستپخت اون خدابیامرز علاقه خاص و سیری ناپذیری دارن….
روحش شاد و لعنت ب روسیه.
ارش
۲۶ دی ۱۳۹۶خخخخ عالی بود نمی دانم اینهمه دیس چیه معلوم بعضیا گاهی اوقات از روی دنده چپ بلند میشن چشونه ؟نمیدونم والا یا اصل مطلب رو عوضی گرفتن.
Mohamad ali
۲۶ دی ۱۳۹۶حقیقتا خودرو قابل و صخره نوردی جان سخت و نمادی از یک خودروی لوکس افرود بحساب می آید اصلا فرمان این خودرو در افرود آنقدر دقیق عمل می کند که هر کسی را متعجب خواهد کرد
Kamran
۲۶ دی ۱۳۹۶سلامی ویژه به نسـل جدید سلطان Off-Road جهان
نه خداوکیلی به نظر شما من چی بگم به این شاهکار!
–
دیروز داشتم Live مراسم رونماییشو میدیدم که
دیتر زچه و شوارتزنگر داشتند معرفیش میکردند
نفسم بند اومد انقدر که این مراسم با شـکوه بود!
سعید(تهران)
۲۶ دی ۱۳۹۶همه چیز به حد کمال عالیه، طراحی جلو پویاتر از قبله تنها چیزی که امیدوار بودم تغییر کنه و متاسفانه نکرد فرم و محل قرارگیری چراغهای عقبه، ای کاش کمی بزرگتر و کمی بالاتر… نمیدونم حتما طراحان ارشد بنز نمای عقب رو بی نقص میدونن.
Kamran
۲۶ دی ۱۳۹۶روح اون خدابیامرز الان اون دنیا داره
لبخنـد میـزنه با دیـدن ایـن شاهـکار!
امیر.عارف
۲۶ دی ۱۳۹۶مگه میشه این شاهکار و عاشقانه دوست نداشته باشی . البته در کنار مدل کلاسیک جیپ
یاس ی
۲۶ دی ۱۳۹۶مثل همیشه زیبا و با وقار، حتی از نگاه کردن بهش سیرنمیشم.
ارش
۲۶ دی ۱۳۹۶فقط میتونم بگم فوق العاده ست.
Kamran
۲۶ دی ۱۳۹۶تنها ایراد این شاهکار اینه که جای جلو داشبوردش
نسبت به صفـحه نمایش دیجیتالی هماهنگ نیست!
–
یه چنـد سانتی جلوداشبوردش اینورتره
–
کابیـن های SLS – SL – SLC هـم دقیـقا همیـن
ناهماهنگى داشبورد رو داخل کابینشون دارن!
–
این کار مرسدس منو عذاب میـده واقعا
:::فرشاد:::
۲۶ دی ۱۳۹۶فکر میکردم فقط منم که رو این موضوع خیلی حساسم!
مانی
۲۶ دی ۱۳۹۶داداش گرفتم چی میگی نمیدونم چرا دیس دادن بهت
داشبورد سر جاشه نمایشگر یخورده اونورتره!!!!
اگه با هم هماهنگ میشدن شاید دسترسی برای راننده سخت میشد
:::فرشاد:::
۲۶ دی ۱۳۹۶با وجود تمام علاقهای که به برند مرسدس دارم، رنجروور SV اتوبیوگرافی رو کاملا ترجیح میدم.
NAVID۰۰۹۸
۲۶ دی ۱۳۹۶قبلاً هم گفتم
این ماشین ۹۱۱ بنزه
داخلش توپو گرمه
دوست داری صبحانه ناهار شام تو ماشین بخوری
مانی
۲۶ دی ۱۳۹۶اصلا فکرشو نمیکردم نتیجه کار اینقدر زیبا در بیاد
عاشقه طراحی داخلیشم که مثل بیرونش جعبهای و قشنگه
Hamid...Audi
۲۶ دی ۱۳۹۶دوست داشتنی ترین SUV دنیا.
طراحی این نسل رو به شدت بیشتر از نسل قبلی میپسندم.بالا تنه ش یه جورایی لاغر تر از پایین تنه بود که تو این نسل به شدت خوب شده.
سياوش
۲۷ دی ۱۳۹۶سلطان تویی بقیه فقط ادای تورو درمیارن!