مدیر ارشد طراحی مرسدس بنز یعنی گوردون واگنر جزئیاتی بهتر از تفاوتهای شخصیتی بین نسل جدید CLS و نسخهی تولیدی کانسپت GT را بیان کرده است.
این مدیر رده بالا که با اتواکسپرس مصاحبه میکرد گفت:
CLS جدید خودرویی برای جیمز باند است. کانسپت GT نیز برای جیسون بورن! این موضوع تفاوتهای موجود بین دو خودرو را توصیف میکند.
واگنر در ادامه گفته خودروی ۴ درب کوپهی آیندهی GT که بر پایهی زیرساخت جدیدترین نسل E کلاس ساخته خواهد شد شیکتر از همیشه بوده و نسبتهای طراحی برجسته، پروفایل پنجرهی نازک، رینگهای بزرگ و همان فضای سر نسخه ی کنونی را خواهد داشت. انتظار داریم این خودرو در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷ معرفی شود.
اما نسخهی نهایی کانسپت یاد شده که دومین نسخهی ویژهی ای ام جی خواهد بود از سوی طراح مرسدس همانند یک خودروی مسابقهای ۴ درب دیده شده و واگنر میگوید تفکرات زیادی برای جدا کردن این خودروها از هم صورت گرفته است.
البته این روش میتواند یک نقطهضعف داشته باشد زیرا اخبار یاد شده نشان میدهند که آلمانها شاید پیشرانههای ۸ سیلندر برای نسل آیندهی CLS ارائه نکنند و مدلهای عادی آن از پیشرانههای ۴ و ۶ سیلندر استفاده کنند. باور بر این است نسخههای ای ام جی CLS جدید از نسخهی توئین توربوی پیشرانهی ۶ سیلندر خطی استفاده خواهد کرد. هرچند گفته نشده که این تنظیمات تنها مختص بازار بریتانیا خواهد بود یا در همهی بازارها ارائه خواهد شد.
بهزاد اویسی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶خدا کنه که این اتاق لا اقل طراحیش متفاوت باشه نسبت به بقیه ی اتاق های جدید بنز.
SRT VIPER
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶از نمای عقب کاملا با هم فرق دارن
قسمت عقبgtکوچیکه و بیشتر فرم کوپه داره
ازون عکس های پاپاراتزی ها معلومه که slsجدید از gtیقور تر و حجیم تر ه
Ahmad
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶مگه جیمز باند آستون مارتینش رو فروخته.؟؟
امير علي
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶Clsهمیشه عالی بوده و این دفعه هم بهتر از قبل میشه کلاً از زمان خودش جلو تره
NSX
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ماشینای مرسدس شبیه اسلحن. یه ابهتی دارن که فقط مخصوص مرسدس بنزه.اصن با ابهت تر ازش نیست لامصب
علي
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶حیف این ماشین نیست بندازن زیر پای (((جیمز باند))) که بکوبه اینور و اونور و دربه داغونش کنه؟!!
همون((( آستین )))زیر پاش باشه کفایت میکنه .
با تچکر
اشکان
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶4 سیلندر بزنه میتونه بیاد ایران،به به میتونیم از دور تو نمایشگاها ببینینمش!!!!!!