مرسدس بنز فیسلیفت مدل CLS را با تغییراتی نهچندان بزرگ معرفی کرده است. تنها تغییرات مهم در قسمت جلوی این خودرو سپر جدید با ورودیهای هوای اسپرتتر و همینطور الگوی جدید جلوپنجره هستند که دماغهٔ CLS را کمی نسبت به قبل متفاوت کردهاند. علاوه بر این، برای این کوپهٔ چهاردر رینگهای تازه و یک رنگ بیرونی جدید آبی متالیک هم ارائه شده است.
مثل بیرون، تغییرات داخلی CLS مدل ۲۰۲۲ هم جزئی بوده و مهمترین آنها یک غربیلک فرمان جدید با پد سنسور دو منطقهای روی حلقهٔ آن است که دستان راننده را تشخیص میدهد. این ویژگی به جلوگیری از هشدارهای اشتباه در هنگام استفاده از سیستم رانندگی نیمه خودران کمک خواهد کرد. علاوه بر این، طراحان مرسدس تریم چوبی خاکستری براق و تودوزی چرمی جدیدی را هم برای CLS در نظر گرفتهاند.
لیست پیشرانههای دیزلی CLS شامل موتور پایهٔ ۱.۹ لیتری چهار سیلندر با ۱۹۴ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور، یک ۲ لیتری چهار سیلندر با ۲۶۵ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور و یک ۳ لیتری شش سیلندر خطی با ۳۳۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور میشود. کسانی که خواهان موتورهای بنزینی هستند نیز میتوانند مدلهای CLS350 با پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر با ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور یا CLS450 با پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی با ۳۶۷ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور را انتخاب کنند.
قویترین عضو خانوادهٔ این ماشین هم مدل CLS53 AMG با پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی است که ۴۳۵ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این موتور به یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک و سامانهٔ چهارچرخ محرک 4Matic متصل است. به لطف این ترکیب، CLS53 ظرف ۴.۵ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرسد و میتواند به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. فیسلیفت مرسدس بنز CLS اوایل سال آینده راهی نمایندگیهای فروش در ایالاتمتحده خواهد شد.
GT
۱۹ فروردین ۱۴۰۰خیلی جذاب تر شده یه کمی هم شبیه GT63 شده
Reza
۱۹ فروردین ۱۴۰۰وقتی مرسدس این پلت فرم و معرفی کرد نپسندیدم ولی الان یواش یواش داره به دلم میشینه
Zakaria
۱۹ فروردین ۱۴۰۰من به شدت عاشق دو نسل اول cls بودم و انتظار داشتم با گذشت زمان این حس رو به نسل جدیدم پیدا کنم اما بعد از تقریبا 3 سال هنوزم آنچان علاقه ای بهش ندارم. نسلای قبلی به غیر موتورای جذابتر، ظاهر با وقار و زیباتری داشتن و وقتی نگاهشون میکردی انگار داشتن بهت میخندیدن. اما این نسل انگار از یه چیزی ناراحته ولی به روی خودش نمیاره
Sina10
۱۹ فروردین ۱۴۰۰دو نسل اول CLS کجا ، این ماشین زشت کجا
واقعا قیافه بدی داره
نسل قبل CLS از زیباترین ماشینایی بود که دیده بودم
البته کابینش رو همیشه دوست داشتم !!
SRT
۱۹ فروردین ۱۴۰۰دقیقا منم موافقم،هی دارن رو به افول میبرن طراحیارو
Hadi
۱۹ فروردین ۱۴۰۰ولی با اینکه این نسل از نظر ظاهری در برابر دو نسل قبل عددی نیست ولی بازم همین فیس جدیدش جذاب تر و خیلی بهترش کرده ?
ولی نسل 1و 2 مخصوصاً نسل یکش خداوندگار جذابیت و زیبایی بود ?
لا مصب رو دست نسل اولش هنوز نیومده میتونم بگم زیبا ترین سدان جهانه ?
محمد
۱۹ فروردین ۱۴۰۰نمای داخلی خوبی داره اما طراحی بیرونیش چندان جالب نیست
بهنام
۱۹ فروردین ۱۴۰۰بنظرم تمام ایرادات گرفته شده . از چراغ عقب و جلو که بگذریم این مدل دارای ظاهری ظریف ، کشده و کوتاه بود که حس بصری خوبی نداشت ولی با فیس لیفت ظاهر ماشین تنومند ، قدرتمند با وزن زیاد شده که حس خوبی داره . نسل قبلی هم چراغ جلوی زیبایی نداشت یادم میاد با معرفی اون مقاله ای تحت عنوان بحران طراحی در مرسدس به چاپ رسید که طراحی دماغه و چراغ های جلو و عقب سی ال اس نسل دو را به باد انتقاد گرفته بودن ولی رفته رفته اون مدل تبدیل به بکی از زیباترین ساخته های مرسدس در دوران خودش شده بود تا جایی که توکشور ما بهش لقب اله ی زیبایی داده بودن . این نسل هم بعد از فیس لیفت واقعا زیبا شده گرچه از نمای جانبی نسل قبلی با اون خط کمر معرکه و پغ گلگیر عقب جالب و اون خیز زیبا واقعا خاص بود .
مسعود
۱۹ فروردین ۱۴۰۰نه.
هیچ کدوم ابهت و پرستیژ نسل اول رو ندارن لامصب نسل اولش طراحی خاص و مردونه ای داشت و حتی به خودروهای مافیایی هم میخورد نسل دومش هم قابل قبول بود ولی اولیش یه چیز دیگه بود
خودرو های قدیمی تر بنز از دور مدل و اسم و رسمشو داد میزد ولی مدلای جدید رو باید بذاری کنار هم تا بفهمی کدوم مدلشه و فرقش با بقیه چیه اخه همه که مث ماشین بازها تیزبین نیستن
در کل این روند طراحی بنز به دلم نیست اما خب نظر ما تو این خراب شده واس کی مهمه اخه؟؟
Behnam
۱۹ فروردین ۱۴۰۰از لحاظ exterior قابل قیاس با هر دو نسل قبلی نیست. نسل قبلی با نمای داخل این نسل عالی میشه.
زیزیگولو
۱۹ فروردین ۱۴۰۰مرسدس CLS پیشگام تو طراحیای جدید کمپانی مرسدس بنز …… ماشینی با خطوطی واضح روی بدنه از جلو تا عقب
behnam1012
۱۹ فروردین ۱۴۰۰چه بلای سر CLS500 و 63 اومد ؟
این ماشین باید 8 سیلندر باشه ?
REZA
۱۹ فروردین ۱۴۰۰والا هر جور نگاهش میکنم قشنگه و پیشرفته هم داخل هم بیرون از اینکه نسل اول شاهکار بود و پیشگام شکی نیست مثل x6 منتها یادمون باشه مثل الان نه بنز نه
بی ام و همچین سبد محصولات متنوعی نداشتن و نه اینهمه م
پیشرفت و تنوع توی صنایع خودرو نبود الان شاید از بعضی از طراحیها به دل ما نشینه ولی مطمئن باشید که خیلی فکر شده انجام شده خودمون رو بای بزاریم جای دپارتمان طراحی چه طرحی میتونستیم بدیم که بهتر باشه البته بحث در این مورد زیاده کاش پدال یه اطاق گفتگو بزاره تا دوستان راحت باهم گفتگو کنن ممنون از پدال
REVO
۱۹ فروردین ۱۴۰۰مگه مرسدس اعلام نکرد میخواد cls رو از بازار امریکا خارج کنه؟ :/
porsche
۱۹ فروردین ۱۴۰۰سایپا رهام
Benz SLR
۱۹ فروردین ۱۴۰۰همون اسباب بازی که آتیش میگیره
Benz SLR
۱۹ فروردین ۱۴۰۰حیف اسم شاهین
porsche
۱۹ فروردین ۱۴۰۰چرا دیس دادیم خب شبیه رهامه
محمد مختاری آذر
۱۹ فروردین ۱۴۰۰ماشین اصلا هیچ تفاوتی نسبت به نسل های قبلی نکرده قدرت هم زیاد جالب نیست همچنین بنز باید طراحی جدید انجام بده
مثل بی ام و که نسل 4 و 5 بی ام ام کامپیتیشن تقریبا شبیه هم بود و ولی نسل 6 تفاوت زیادی کرده و هم قدرت افزایش یافته
ولی طراحی داخلیش خیلی خوبه و بهتر از بی ام و هستش
مهردادکمال
۱۹ فروردین ۱۴۰۰بعد از نسل اول بنظرم این زیباترین cls هست
Nima RST
۱۹ فروردین ۱۴۰۰چرا همه محصولات مرسدس شبیه هم شدن؟
تو چنتا مورد که حتی تشخیصشون از همدیگه هم سخت شده
ali
۱۹ فروردین ۱۴۰۰دوستان زشت و زیبا بودن طراحی بزارید کنار گرچه یه بحث سلیقه ای هست ، به ظرافت مونتاژ دقت کنید فاصله ها مویی کار شده، ادم لذت میبره واقعا …
انوقت تارا و شاهین..
Khosrow
۲۰ فروردین ۱۴۰۰بینهایت زیباست / اخ که رنگ سیلور و پک ا ام گ رو این / دیوانگی ..