استایل برجسته، تکنولوژیهای فراوان…
نسل جدید مرسدس بنز A کلاس هاچبک با آن همه تکنولوژیهای بهروز وارد آمریکا نخواهد شد. اگرچه دست خریداران آمریکایی به این نسخه ۵ درب نمیرسد اما مرسدس بنز از بهترین گزینه بعدی رونمایی کرده است: A کلاس سدان. شاید آمریکاییها اصلاً نیازی به A کلاس هاچبک ندارند!
این خودرو از نظر طراحی در عین اینکه آشناست اما بسیار جذاب به نظر میرسد. سدان شیک مرسدس از همان شاخصههای طراحی برادر هاچبک استفاده کرده اما نیمنگاهی هم به طراحی CLA داشته است. A کلاس سدان همچنین روانترین محصول مرسدس بوده و ضریب درگ آن تنها ۰.۲۲ میباشد. این خودرو که ۴۵۴ سانتیمتر کشیدهتر شده کوتاهتر از CLA میباشد اما فاصله بین محوری آن بیشتر است. بسته به تریم انتخابی میتوان رینگهای ۱۷ تا ۱۹ اینچی را انتخاب کرد.
در داخل کابین شاهد تکنولوژیهای مدرنی خواهید بود. همان سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX نسخه هاچبک A کلاس و ون اسپرینتر در نسخه سدان هم بکار رفته است. اولین نمونههای بازار آمریکا دارای کاکپیت بزرگ و صفحه لمسی مدیا با تواناییهای واقعیت مجازی خواهند بود. مرسدس این صفحهنمایش را پیشرفتهترین نمونه بازار مینامد.
خریداران میتوانند دو نوع صفحهنمایش را سفارش دهند که شامل جفت ۷ اینچی یا نمونه سفارشی با یک جفت صفحهنمایش ۱۰.۲۵ اینچی میباشد. یک هدآپ دیسپلی و کنترل صوتی هوشمند نیز با پرداخت مبلغ بیشتر در دسترس است. این نمونه آخری تنها با گفتن هی مرسدس فعال میشود.
اما سیستم MBUX تنها آپشن پیشرفته A کلاس سدان نیست. این خودرو هماکنون دارای سیستمهای ایمنی کاملی میباشد. همان تنظیمات راننده هوشمند مدل S کلاس در این خودرو نصب شده و بنابراین در شرایط معین میتوان رانندگی نیمهخودکار را تجربه کرد.
دوربین و سیستمهای راداری ارتقا یافته باعث میشوند این خودرو تا ۵۰۰ متر جلوتر را نیز ببیند. ترمز اضطراری خودکار و دستیار حفظ خودرو بین خطوط نیز به عنوان بخشی از پکیج سفارشی در دسترس بوده و میتواند بهصورت خودکار سرعت را در پیچها، تقاطعها و… تغییر دهد.
Reza
۵ مرداد ۱۳۹۷محشره
علیx76
۵ مرداد ۱۳۹۷همه چیش عالیه
فقط طراحی سه رخ عقبشو خیلی حال نکردم
بیشتر شبیه ماشین های اکونومی شده
ولی داخلش….
انگار کانسپته لامصب
vahid
۵ مرداد ۱۳۹۷قیمت؟
مسعود
۹ مرداد ۱۳۹۷فک کنم همون حدود 30 تا 35 هزار دلار باشه
Kamran
۵ مرداد ۱۳۹۷شاهکاری دیگه از پدر خودروسازی جهان
Kian70
۵ مرداد ۱۳۹۷فوق العاده س مرسدس
چه تکنولوژی هایی واووو
حمید
۵ مرداد ۱۳۹۷کلاس A و اینهمه امکانات
رامتین
۵ مرداد ۱۳۹۷علاوه بر a200 و a220، مدل a250 هم داره با موتور 230 اسبی. مدلهای amg هم بعدا میاد.
Madjidiano Rolambo
۵ مرداد ۱۳۹۷عاشق طراحی این ماشینم
از زبان طراحی جدید بنز مخصوصا نمای چراغ های جلو (شکارچی) خیلی خوشم میاد هر کی هم هر چی بگه که زشته و فلان و فلان نظرش پشیزی واسم اهمیت نداره ،مهم اینه که خودت خوشت بیاد
الف.ی
۵ مرداد ۱۳۹۷از نمای جلو یه کم استایل شبیه کامیون نداره؟
Madjidiano Rolambo
۵ مرداد ۱۳۹۷نه
emad1990
۵ مرداد ۱۳۹۷یه سوالی که برام پیش اومده اینه که با قرار دادن اینهمه امکانات رفاهی و ایمنی(که تعدادی شون از اس کلاس قرض گرفته شده)ایا این مدل رو فروش مدلای بالاتر تاثیر نمیذاره؟
بذارید واضح تر بگم فرض کنید مرسدس بیاد سی کلاس رو از نظر امکانات رفاهی و ایمنی به اس کلاس فوق العاده نزدیک کنه.اونوقت چه دلیلی داره طرف بره اس کلاسی رو برداره که فقط اندازش بزرگتره؟!!!
الف.ی
۵ مرداد ۱۳۹۷اختلاف قیمت
ویژگی اسپرت
ارزش کلکسیونی
Hamid...Audi
۶ مرداد ۱۳۹۷خب 100% اندازه و ابعاد ماشین خیلی مهمه این وسط و احتمالا وقتی تکنولوژی های ماشینای گرون تر به ماشین های ارزون تر میرسن باید منتظر تکنولوژی های جدید تری توی سدان های گرونتر باشیم.
و اینکه یه سری چیزا مثل Magic Body Control حالا حالا های مختص اس کلاس میمونه.
emad1990
۶ مرداد ۱۳۹۷ممنون از الف ی و حمید
shirko
۵ مرداد ۱۳۹۷طراحی های اخیر بنز هر چند دچار افت شدن ، ولی در کل بنز ماشین بد نمی سازه ، این یکیم خیلی زیباست .
مهدی
۵ مرداد ۱۳۹۷واقعا تعداد سدان های مرسدس خیلی زیاد شده
واقعا نیازه ؟؟؟
مهدی
۵ مرداد ۱۳۹۷اینجوری که مرسدس داره پیش میره چند وقت دیگه خودش رقیب خودش میشه یعنی تو کلاس های مختلف سدان که خودرو معرفی میکنه خودش نماینده های دیگه ای هم داره
مهدی
۵ مرداد ۱۳۹۷مرسدس خیلی به ضریب آیرودینامیک این A کلاسش می نازه کسی میدونه ضریب آیرودینامیکش چنده ؟
امیر
۵ مرداد ۱۳۹۷ضریب آیرودینامیکش 0.22 شد البته ظاهر cla هم ضریبش همینقدره
امیر
۵ مرداد ۱۳۹۷ظاهرا*
مهدی
۵ مرداد ۱۳۹۷WOWWW
واقعا جالبه پس حق داره مرسدس
امیر
۵ مرداد ۱۳۹۷بله همینطوره این رقم فوق العادس
mehran911
۵ مرداد ۱۳۹۷بطور میانگین در بین تمام تولیدات
مرسدس آیرودینامیک ترین خودروهای دنیا رو میسازه و در کل آیرودینامیکترین خودورساز دنیاست
مهدی
۵ مرداد ۱۳۹۷واقعا شمایی که به این کامنت دیسلایک میدین دیگه کی هستین یه سوال ساده داشتم همین
دیسلایک و لایک واسه چی؟
#ali.m#
۵ مرداد ۱۳۹۷اصلا با استایلش حال نکردم .مدل هاچبکش عالیه ولی این نه .البته همه سدان های این اندازه ای این مشکلو دارن .
Sajjad
۵ مرداد ۱۳۹۷اصلا جذبه نداشت برام
ولی AMG S63 مدل 2018 خیلی برام جذاب بود
Ahmadreza 2002
۵ مرداد ۱۳۹۷الان اگه من بگم خوشم نیومده کلی دیس میگیرم اما واققعا دوست داشتنی نیست به نظرم یه جورایی استایلش مث 206 sdو MVM 315 سدان شده!
ولی بازم این سلیقه من …
سام
۵ مرداد ۱۳۹۷من هم با نظر شما موافقم.باید تعارفات را کنار گذاشت و صریحا گفت که چنین طرحی اصلا زیبنده برند صاحب نامی چون مرسدس بنز نیست.این طرح حتی از خودروهای ارزان کره ای هم عقب تر است و برای برندی که لوکس ساز است از جذبه بسیار پایینی برخوردار است.
مهدی
۵ مرداد ۱۳۹۷تازه مرسدس یک لوکس ساز عادی نیست خیلی ها اون رو پدر خودرو سازی جهان میدونن من هم با نظر هر دوی شما موافقم واقعا در حدو اندازه های یک اروپایی هم ظاهر نشده چه رسد به آلمانی چه رسد به مرسدس
احمدرضا نترس این دیسلایکا از روی منطق نیست مال یک جماعتیه که تعصبشون از مضحک ترین چیز هاییه که من به عمرم دیدم واقعا مسخرس
فقط کافیه اسم یه شرکت گندرو رو تیتر ببینن اصلا هنوز عکس ها کامل بالا نیومدن که این جماعت میرن سراغ کامنتا هرکی گفت خوبه لایک میدن هرکی گفت بده دیسلایک به علاوه یه جواب تو چی حالیته به علاوه چهار تا فوش ناجور تو ذهنشون تحویل یارو میدن
کخ متاسفانه خیلی هم زیادن
خیلییییییییییییی…
عرفان
۵ مرداد ۱۳۹۷فقط حسرت و انتظار…
مهدی
۵ مرداد ۱۳۹۷این که همونcla هستش ویا cls.فقط سایز تغیر کرده.
ایلیا
۶ مرداد ۱۳۹۷طراحی هایbmw یک سر و گردن بالاترن، مخصوصا طراحی های جدیدش
akrh78
۹ مرداد ۱۳۹۷جلوش خوبه ولی عقبش به هیچ وجه خوب نیست، چیه این آخه
با اینکه هاچبک نسل قبلش و دوست نداشتم ولی به نسبت این قشنگ تر بود
Meysam
۱۷ شهریور ۱۳۹۷من دوستم دیروز ۱ دونه ای۲۰۰ گرفت.داخلش عالیه شتاب و سواری خیلی خوبه.ولی بیرون از جلو رو من دوست ندارم.در کل عالیه.
قیمت هم ۳۰۰۰۰ یورو تیپ ۲