مرسدس بنز

آشنایی با مرسدس A کلاس پایه جدید

گاهی اوقات بهتر است پایه نباشید!
زمانی که یک خودروی جدید معرفی می‌شود تقریباً همه خودروسازان سعی در پرده‌برداری از نسخه‌های تمام فول با تجهیزات کامل دارند. البته گاهی اوقات نیز برخی کمپانی‌ها با انتشار تصاویر نسخه‌های پایه از محصولات خود ما را سورپرایز می‌کنند و این بار هم قرعه به نام مرسدس و چهارمین نسل از هاچبک محبوب A کلاس افتاده است.

نسخه پایه A کلاس جدید که از رینگ‌های ۱۶ اینچی فولادی و قالپاق استفاده می‌کند بجای چراغ‌های جلوی تمام LED دارای چراغ‌های هالوژنی بوده و دیودهای نورانی آن نیز تنها برای چراغ‌های روزتاب بکار رفته‌اند. یک پله بالاتر از این نسخه مدل A250 قرار می‌گیرد که هنوز هم از رینگ‌های فولادی استفاده می‌کند اما سایز آن یک اینچ افزایش یافته است. شاید برخی افراد بگویند ظاهر نسخه پایه A کلاس ارزش نام لوکس را نداشته باشد اما کابین آن حتی در این حالت نیز کاملاً دلپذیر به نظر می‌رسد. ارزان‌ترین نسخه هاچبک A کلاس دارای پشت آمپرهای دیجیتال و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۷ اینچی می‌باشد. مشتریانی که به دنبال تجهیزات بیشتر هستند می‌توانند در نسخه‌های فول با صفحه‌نمایش ۱۰.۲۵ اینچی را انتخاب کنند. نسخه استاندارد و پایه مرسدس A کلاس که در تصاویر مشاهده می‌فرمایید دارای پوشش پارچه‌ای و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک یک ناحیه‌ای بوده اما از نظر تجهیزات واقعاً کمبودی ندارد؛ مثلاً این خودرو از کروز کنترل، حسگر باران و حالت‌های مختلف رانندگی بهره برده و در عین حال باید به ورود بدون کلید و فرمان چندکاره نیز اشاره کنیم. A کلاس پایه از نظر ایمنی نیز کمبودی نداشته و از تکنولوژی‌هایی همچون حفظ خودرو بین خطوط، ترمز فعال و دستیار توجه راننده بهره می‌برد. افرادی که می‌خواهند نسخه مجهزتری را خریداری کنند باید به سمت AMG Line بروند و البته پکیج سفارشی نایت را نیز انتخاب نمایند. جدیدترین نسل مرسدس A کلاس ۲۰۱۸ چند روز دیگر به ژنو خواهد رفت و پس از آن نیز شاهد معرفی مدل سدان در آمریکا خواهیم بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (13 ديدگاه)

    واقعا اینا خودرو سازن
    همیشه موفق باشن .

  2. مهزیار

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (444 ديدگاه)

    عقبش افتضاست.. کپ کیا سراتو
    چراغ میتونست صدتا طرح دیگه بگیره
    بقولی definition قوی نداره

    1. یانکی

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (186 ديدگاه)

      H230 ریبیج شده با آرم بنز وارد میشود

    2. حامد

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (23 ديدگاه)

      اقا کسی واقعا تو کیفیت بنز شکی نداره
      ولی انصافا بنز داره توی طراحی های جدیدش به خصوص در محصولات رده پایینش پسرفت میکنه

  3. ستار

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (145 ديدگاه)

    نسخه پایه اشو الان میبینی مثه اینکه یک دختر خوشگل بدون ارایش ببینی??یا عکسای قبل عمل شو ببینی

    1. امیر علما

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (657 ديدگاه)

      دمت گرم
      کارشناسی ترین نظر درمورد طراحی خودرو
      جان مطلب ادا کردی

  4. رامتین

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3257 ديدگاه)

    نسخه سدانش به ایران میتونه بیاد. کسی خبر داره در این مورد؟

  5. Divergence

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (76 ديدگاه)

    آدم یا باید مرسدس بنز نخره یا اگر هم خرید فقط نسخه AMG رو بخره

  6. Mohammad

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1443 ديدگاه)

    قیافه همه مدل های بنز قرار عوض شه بشه این

    الفاتحمس صلولت ???????

    1. مسعود

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (221 ديدگاه)

      الفاتحه مع الصلوات!

  7. امیر

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (79 ديدگاه)

    نسل قبل طراحی مرسدس a کلاس بهتر بود توی پدال مقاله مقایسه طراحی هست و تصاویر گویاست

    طراحی دهه ۹۰ مرسدس و انقلاب آقای ساکو اوجشه هنوز هم جذابیت ای کلاس و اس کلاس ۳۰ سال پیش فوقالعاده ست
    عالیجناب بنز
    البته توی مدلهای مرسدس کلاس اس همیشه رو به پیشرفت بوده آخرین نسلش هم‌ که فوق العاده است زیبایی اش خیره کننده است اونقدر که بی ام و سری ۷ جدید در طراحی پرستیژ و لوکس در پس اس کلاس قرار میگیره
    مخصوصا توی شب وقتی کنار هم ببینیشون
    بی ام و اسپرت زیبا و موزون فوق العاده است ولی بنز حس لوکس بودن تمام کمال داره
    بنظرم فرقش مثل فانتوم و مولسان هردو عالی هستن ولی فانتوم طراحی خیلی لوکس تری داره
    ولی ولی ولی از هنوز هم دیدن w126 w140 برای من یه چیز دیگه است
    W126 سرمه ای با پرستیژ ترین رنگ و متناسب ترین در بین تمام خودروهای تولیدی لوکس تاریخه
    جادوی ترکیب اون طرح و اون رنگ خاص قابل تکرار نیست
    عشاق می تونن تصاویرش گوگل کنن

  8. فرامرز

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1597 ديدگاه)

    به نظرم اگه بخوای نسخه پایه بگیری بهتره بری فولکس گلف بگیری چون با همین امکانات میتونی چند هزار دلار سیو کنی و تو عمل هم چیزی کم نداره (تو مدل های پر آپشن، گلف با آپشن های یکسان خیلی ارزونتر از رقبای لوکسش نخواهد بود). البته گزینه های ارزونتری هم وجود داره ولی خب از نظر فنی و تکنولوژی قابل رقابت نیستن مثلاْ درسته که اشکودا پلتفرمش با فولکس یکیه ولی تو مدل های پایه از سیستم تعلیق عقب ساده استفاده میکنه و …

  9. #ali.m#

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    داشبوردش در بین رقبا با اختلاف بهترینه .
    قسمت عقبش خیلی عالی و دوست داشتنیه
    ولی چراغ های جلوش اصلا خوب نیست .
    در کل ماشین ایده آلیه.

  10. hosseinbimmer

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (133 ديدگاه)

    با یه چیزش نمیتونم کنار بیام. اونم تبلت پشت فرمونشه :| جدا مسخرس

  11. علی

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (30 ديدگاه)

    خرید یه بنز لوآپشن واقعا مسخرس

  12. بهراد

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (537 ديدگاه)

    قیمت؟!؟!؟؟؟
    من سپر جلو و عقبش رو دوست داشتم داخلشم ساده ولی بازم شیکه، اگر قضیه تعرفه نبود انتخاب بسیاری از قشر متوسط این ماشین میشد بنظرم، البته یکم چراغ جلوش تو ذوق میزنه ولی اوکیه، ایمنی مصرف سوخت و وقار بنز هم همراشه ،
    سپر عقبش با نبود خروجی های اگزوز خیلی ساده بنظر میرسه یکم شبیه ماشینای ایرانی شده ولی بازم یه شیک بودن و حس خوب به راننده منتقل میکنه،شاید هر کسی نتونه بنز مدل بالا مثل اس ۵۰۰ بگیره ولی این ماشین تو مناطق آزاد خیلی به صرفه تر هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا